رفع چین و چروک با بوتاکس

رفع چین و چروک صورت با بوتاکس | هزینه بوتاکس صورت

رفع چین و چروک صورت با بوتاکس

امروزه به هر سو که نگاه کنید، در گوشه و کنار شهر کلینیک ها و مراکزی را پیدا می کنید که برای از بین بردن چین و چروک صورت تزریق بوتاکس را ارائه می دهند. با وجود این همه محبوبیت و همه گیری، بسیار حائز اهمیت است که درک مناسبی از بوتاکس و این که چه کاری می تواند انجام دهد و مهمتر از آن، چه کاری نمی تواند انجام دهد، داشته باشید. اگر شما نجاری بودید و فقط یک چکش در جعبه ابزار خود داشتید، همه چیز به نظر تان میخ می رسید. در مورد رفع چین و چروک با بوتاکس نیز همین مسئله صدق می کند. فقط به این دلیل که یک کلینیک یا مرکز خدمات تزریق بوتاکس را ارائه می دهد، به معنای این نیست که این روش درمان صحیح برای همه چین و چروک های صورت شما مفید و موثر است.

چین و چروک صورت دو نوع مختلف دارد – پویا و استاتیک – و هر یک باید به طور متفاوت درمان شوند. اما پیش از هر چیز لازم است شرح مختصری درباره بوتاکس دهیم و سپس به تشریح انواع چین و چروک صورت می پردارزیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

رفع چین و چروک صورت با بوتاکس : بوتاکس چیست؟

بوتاکس صورت

اگرچه بهترین و شناخته شده ترین راه برای رفع چین و چروک صورت، بوتاکس یا سم بوتولینوم (Botox ، onabotulinumtoxinA) است اما این یکی از کشنده ترین سموم برای انسان ها به شمار می رود، که از آن به طور گسترده ای به منظور اهداف پزشکی استفاده می شود.

سه شکل مختلف از سم بوتولینوم (Botox Cosmetic ، Dysport و Xeomin) برای تزریق به عضلات صورت موجود است. این پروتئین باکتریایی به طور موقت عضله ای را که تزریق در آن صورت گرفته است، فلج می کند. تزریق بوتاکس صورت در برخی از چین و چروک ها مانند نواحی پیشانی و گوشه های چشم، بیشترین کاربرد را در زمینه زیبایی صورت دارد. بوتاکس صورت به واسطه یک سوزن بسیار نازک و حجم کمی از این سم تزریق می شود. درد تزریق بوتاکس بسیار ناچیز است.

تزریق بوتاکس با مسدود کردن موقتی سیگنال های عصبی و انقباضات عضلات عمل می کند. این امر منجر به بهبود ظاهری چین و چروک های صورت می شود. همچنین با جلوگیری از انقباض عضلات صورت می تواند روند شکل گیری خطوط جدید را نیز کند سازد.

فیلم بوتاکس صورت

رفع چین و چروک صورت با بوتاکس : انواع چروک های صورت

چین و چروک های دینامیک یا پویا

رفع چین و چروک صورت با بوتاکس

چین و چروک های پویا در اثر حرکت عضلات صورت ایجاد می شوند، مانند چین و چروک هایی که لبخند زدن، خندیدن یا اخم کردن بر روی صورت نقش می بندند و در حالت عادی وجود ندارند. شایع ترین چین و چروک های پویا عبارت هستند از خطوط پنجه کلاغی در اطراف چشم و خطوط روی پیشانی شما. بوتاکس از اشکال مختلف سم بوتولینوم برای فلج موقت یا شل شدن فعالیت عضلات صورت استفاده می کند و گزینه خوبی برای رفع چین و چروک های صورت است. بوتاکس می تواند چین و چروک های صورت را صاف کرده و ظاهر جوان تری به چهره شما ببخشد. از بوتاکس برای پیشگیری از چروک و رفع دائمی چروک پیشانی نیز استفاده می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره رفع چین و چروک با بوتاکس در نقاط زیر، کلیک کنید:

چین و چروک های استاتیک

رفع چین و چروک با بوتاکس

چین و چروک های استاتیک به دلیل از بین رفتن خاصیت ارتجاعی و کلاژن موجود در پوست تان، یا آسیب های وارده ناشی از آفتاب یا استعمال دخانیات ایجاد می شوند. با افزایش سن، پوست شما نازک و خشک می شود و به دلیل کاهش حجم، فرم صورت تان تغییر می کند. برخی از مراکز ارائه دهنده خدمات بوتاکس ممکن است بوتاکس را برای چین و چروک های استاتیک نیز توصیه کنند، اما لازم به ذکر است که در خصوص این نوع چروک های صورت، پرکننده یا فیلر ها بسیار موثرتر هستند. پرکننده ها پوست را بالا می کشند، خطوط و چین و چروک ها را صاف می کنند، کاهش حجم را بازیابی می کنند و ظاهر شاداب تری به شما می بخشند. مواد پرکننده معمولی از جمله اسید هیالورونیک (Juvederm) به ویژه برای خطوط ریز و چین و چروک اطراف دهان یا همان خط خنده مناسب هستند. برای بسیاری از افراد، ترکیبی از تزریق بوتاکس و فیلر بهترین نتیجه را در پی خواهد داشت.

تزریق بوتاکس و فیلر تنها باید تحت مراقبت پزشک انجام شود. تزریق با دقت این مواد از این حیث بسیار اهمیت دارد که از عوارض جانبی جلوگیری شود.

رفع چین و چروک صورت با بوتاکس : هزینه بوتاکس صورت

محل تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو

هزینه بوتاکس صورت بسته به جایی که زندگی می کنید و سطح رقیق بودم سم، می تواند متغیر باشد. هزینه تزریق بوتاکس همچنین به تعداد واحد تزریق شده و تعداد نواحی تحت درمان نیز بستگی دارد.

محصولات جدید مانند دیسپورت و زئومین، قیمت پایین تری به نسبت بوتاکس دارند، اما باز هم هزینه ها می تواند بسیار متفاوت باشد.

تزریق بوتاکس یک روش انتخابی است و بیمه های درمانی هزینه ای که صرف دلایل زیبایی شود را تحت پوشش قرار نمی دهند.

جهت اطلاع دقیق از قیمت انواع بوتاکس صورت اینجا کلیک کنید.

خلاصه مطلب

بوتاکس پیشانی

این باور کاملا غلط است که همه چین و چروک های صورت را می توان با بوتاکس برطرف کرد. بوتاکس تنها قادر است چین و چروک های پویای صورت را درمان کند. اینها چین و چروک هایی هستند که در اثر حرکت متمادی ایجاد می شوند. تزریق بوتاکس با شل کردن عضلات، ظاهر این چین و چروک ها را بهبود می بخشد. دسته دیگر چین و چروک ها، چین و چروک های استاتیک هستند. چین و چروک های استاتیک در نتیجه افزایش سن و قرار گرفتن در معرض آفتاب حاصل می شوند. این چین و چروک ها مربوط به حرکات صورت نیستند و به درمان بوتاکس پاسخ نمی دهند. تزریق فیلر صورت می تواند چین و چروک های استاتیک را برطرف سازد.

بهترین مرکز زیبایی با تخفیف بوتاکس در تهران

بوتاکس برای پیشگیری از چروک

همانطور که متوجه شدید، انجام تزریق بوتاکس از درجه اهمیت بالایی برخوردار است، چه از حیث تجربه پزشک و چه از نظر مرکز زیبایی و هزینه های مرتبط. بنابراین در انتخاب یک مرکز تزریق بوتاکس و بهترین متخصص زیبایی باید وسواس زیادی به خرج داد. امیدواریم تزریق بوتاکس خود را در هر کلینیکی که انجام می دهید، با موفقیت همراه باشد و هیچ گونه عوارضی را تجربه نکنید. اما چنانچه در یافتن یک مرکز معتبر دچار تردید هستید، یا به دنبال تخفیف بوتاکس در تهران ، محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، زرگنده ، ظفر ، دروس ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران) هستید، مرکز زیبایی شمال تهران را به شما معرفی می کنیم.

این مرکز زیبایی با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی مجرب و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد و دستگاه ها، افتخار دارد علیرغم تزریق بوتاکس، کلیه خدمات زیبایی، پوست و مو و لیزر موهای زائد را به شما عزیزان ارائه کند.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به این صفحه مراجعه کنید.

شاد و زیبا باشید…

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments