لیزر بهتر است یا میکرودرم ؟ سوالی که باید پیش از انتخاب هر کدام این روش ها به آن پاسخ داد

 

لیزر بهتر است یا میکرودرم

لیزر بهتر است یا میکرودرم  ؟ این سوالی است که روزانه افراد بسیاری از مرکز زیبایی ما می پرسند.

هزاران نفر در سرتاسر ایران ، هر ساله ، انواع و اقسام درمان های غیر جراحی زیبایی را انجام می دهند.گرچه ، برای هر شخصی این عملیات های زیبایی ممکن است متفاوت باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

برخی ها میکرودرم را ترجیح می دهند و برخی دیگر لیزر را

توانایی پرداخت هزینه ها و هم چنین قانع کننده بودن آن دو فاکتور مهم و اصلی هستند که افراد به هنگام تصمیم گیری برای انتخاب یک شیوه ی درمانی به آن ها توجه می کنند  گرچه فاکتورهای متفاوت دیگری نیز در این تصمیم گیری نقش دارند .

 

مرکز زیبایی برکه با در اختیار داشتن بهترین دستگاه ها و هم چنین متخصصین آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.حهت مشاوره درباره خدمات میکرودرم ابریژن و هم چنین لیزر پوست می توانید اینجا را کلیک کنید.

 

اگر تصمیم خود را گرفته اید که عملیات جوانسازی پوست خود را انجام دهید اما نمی دانید که کدام روش برای شما مناسب تر است ، توصیه می کنیم که مطالب زیر را از دست ندهید تا به انتخاب بهتری برسید

میکرودرم ابریژن

این عملیات به طور ویژه سطح پوست را با غبارهای ریز کریستال می پوشاند تا پوست پژمرده و هم چنین سلول های مرده  را لایه برداری کند.

افرادی که عملیات میکرودرم را انجام می دهند معمولا پوست بدی ندارند اما ممکن است دچار عارضه هایی مثل آکنه ،برخی از انواع هایپرپیگمنتیشن ،اسکارهای سبک و هم چنین نا به هنجاری های پوستی باشند.

عملیات درمانی جوان سازی پوست از طریق میکرودرم ابریژن ممکن است یک ساعتی به طور بیانجامد.وقتی که کار بیماران با عملیات تمام شود ،متوجه خواهند شد که پوستشان بسیار نرم تر و صاف تر شده است .

در طول یکی دو روز ،پوست کاملا عادی و نرمال خواهد بود.

( لیزر بهتر است یا میکرودرم )

 

لیزر پوست

فرآیند جوانسازی پوست با لیزر اندکی شدید تر و تهاجمی تر است.پزشک شما اشعه های خفیف لیزر را به پوست شما می تاباند تا پوست اسیب دیده را از بین برده و منجر به بهبود رشد پوست جدید شود.

از آن جایی که جوانسازی لیزر CO2 خیلی عمیق به سلول های پوست نفوذ می کند ،ممکن است دوره بهبود اندکی بیشتر از 1 الی دو هفته طول بکشد تا قرمزی ها و برخی از التهابات پوست در حین تولید پوست جدید از بین بروند.

در حالی که میکرودرم ابریژن نتایج سریعی را پس از اتمام درمان به بیمار خواهد داد اما افرادی که لیزر جوانسازی پوست را ترجیح می دهند ،شاید نتواند تا یکی دو ماه نتیجه ی مورد نظر خود را دریافت کنند.

لیزر بهتر است یا میکرودرم
لیزر بهتر است یا میکرودرم

گرچه از آن جایی که سلول های جدید پوستی شما درحال رشد است اما زمان ساده تر و راحت تری را جهت مراقبت از پوست جدید خود خواهید داشت. ( لیزر بهتر است یا میکرودرم )

میکرونیدلینگ  بهتر است یا لیزر ؟

بهترین روش جوانسازی آن روشی است  که شما می توانید هزینه های آن را پرداخت کرده  و از آن بیشترین بهره را ببرید.  اگر دچار ضعف های جزئی  در پوست خود هستید که می خواهید از شر آن ها خلاص شوید، احتمالا بهترین گزینه برای شما میکرودرم ابریژن است. اگر پوست شما برای  سال های مدیدی نادیده گرفته شده است ، و این نادیده گرفتن منجر به ایجاد زخم های ناخوشایند و لکه های عمیق شده است ، فرایند جوانسازی با لیزر CO2 ممکن است بهترین گزینه باشد. با توجه به تکنولوژی موجود، جوانسازی با لیزر به علت تکنولوژی قرار دادن پوست در معرض گرما بسیار گرانتر از میکرودرم ابریژن است.

قبل از این که اقدام به انجام هر کدام از این روش های درمانی کنید، با پزشک مشورت کرده یا برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. این ها عملیات هایی جدی و مهم هستند و افراد به طرز متفاوتی نسبت به آن ها واکنش نشان می دهند، بنابراین همیشه بهتر است بدانیم دقیقا باید منتظر چه چیزی باشیم تا کنار آمدن با آن راحت تر و ساده تر شود.

لیزر درمانی به چه صورت عمل می کند ؟

در این روش ، در وهله اول پوست شما با یک بی هوشی موضعی بی حس خواهد شد و سپس دکتر شما از یک دستگاهی که هند پیس دارد استفاده می کند تا اشعه های خفیف انرژی گرمایی را به پوست شما بتاباند و از طریق همین عملیات منافذ ریزی روی پوست شما باز کرده تا به این ترتیب واکنش طبیعی بدن نسبت به این زخم ها را تحریک کند. و به این ترتیب ظاهری جوان تر و زیبا تر برای شما به ارمغان می آورد. ( لیزر بهتر است یا میکرودرم )

بیشتر افراد درد خفیفی را در طول این عملیات درمانی در خود احساس می کند که البته مسئله ای جدی نیست و همه می توانند آن را تحمل کنند

زمان درمان : 45 دقیقه الی 1 ساعت

ناحیه ی تحت درمان : ناحیه تحت درمان می تواند هر نقطه ای از پوست شما باشد گرچه بیشتر بیماران به خاطر عارضه های پوستی روی صورت و گردن خود به مرکز زیبایی برکه مراجعه می کنند و این عملیات زیبایی را انجام می دهند.

دوره نقاهت : 7 الی 14 روز برای رفع هر گونه قرمزی و بروز پوست جدید

کدام مشکلات پوستی را برطرف می کند : هایپرپیگمنتیشن ، اسکارهای آکنه ای ، چین های خفیف تا متوسط، شل بودن پوست صورت ،هایپوپیگمنتیشن ، نا به هنجاری های رنگی پوست ، بافت نا مساوی و نامتقارن پوست

نتایج قابل مشاهده : معمولا سفت شدن پوست بلافاصله پس از روند درمانی قابل مشاهده خواهد بود چرا که این روش درمانی به صورت داخلی کار می کند تا به آهستگی تولید کلاژن را تحریک نماید، نتایج نهایی این روش زیبایی معمولا پس از 2 الی 3 ماه پس از درمان قابل مشاهده است

میکرودرم ابریژن

 

زمان درمان : 30 دقیقه الی 1 ساعت

دوره نقاهت میکرودرم

0 الی 1 روز دچار پوسته پوسته شدن ناشی از لایه برداری توسط میکرودرم ابریژن خواهید شد

ناحیه تحت درمان : صورت – گردن –نواحی دکلته ( سر و سینه )

مشکلاتی که درمان می کند : هایپرپیگمنیشن خفیف –آکنه فعال- اسکارهای خفیف – چین و چروک های خفیف-بافت نامنظم پوستی

مشاهده نتیجه : میکرودرم ابریژن بلافاصله پس از جلسه ی درمانی نتایج خود را نشان خواهد داد و متوجه صاف تر شدن پوست خود خواهید شد.با تکرار این درمان ، بیماران متوجه کاهش منافذ مسدود شده ناشی از آکنه، کاهش اندازه این منافذ  و بهبود کلی در بافت پوستی خود خواهند شد.

هر دو روش میکرودرم ابریژن و جوانسازی پوست با لیزر برای بیمارانی که تحت عمل جراحی پلاستیک صورت قرار نگرفته اند و کسانی که قبلا نتیجه ای از مصرف محصولات آرایشی نتیجه ای نگرفته اند و به دنبال بهبود وضعیت پوستی خود هستند بسیار مناسب است .

( لیزر بهتر است یا میکرودرم )

جهت تعیین وقت از پزشکان مرکز زیبایی برکه می توانید اینجا را کلیک کنید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مرکز زیبایی برکه

 

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments