پاک کردن تتو با لیزر کیو سوئیچ

درمان قطعی لک صورت با لیزر| پاک کردن تاتو و لک صورت در اراک

سوالات متداول درباره پاک کردن تاتو و لک با لیزر

سلام به دوستداران عزیز زیبایی

آیا شما هم جز افرادی هستید که روزی روزگاری عاشق تاتو بوده و با ذوق و شوق زیاد خود را به دستان ماهر یک تتو کار سپرده اما حالا تتویی که روی پوستش انجام شده است را دوست ندارد؟ آیا به دنبال راهی برای پاک کردن تاتو و لک صورت خود هستید؟ اگر پاسخ شما به این سوال مثبت است پس این مطلب را از دست ندهید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

آیا لیزر به طور کامل تاتو را پاک می کند؟

شاید شما هم جزو آن دسته از افراد باشید که دیگر تتوی خود را دوست ندارند و از ظاهر آن خسته شده ‌اند و دوست دارند به پاک کردن تاتو روی دست یا پای خود بپردازند. لیزر یکی از آن روش هایی است که می تواند به شما کمک کند. به طور کلی هدف از پاک کردن تتو و لک صورت توسط لیزر این است که هیچ اثری از آنها روی پوست باقی نماند.

پاک کردن تتو با لیزر
پاک کردن تتو با لیزر

قبل از آنکه از لیزر در ذهن خود یک روش جادویی برای پاک کردن خالکوبی بسازید باید خدمت تان عرض کنیم که لیزر نمی تواند تنها در یک جلسه آثار تاتو را از بین ببرد و شما به چند جلسه نیاز خواهید داشت. باید بدانید که پاسخ دادن به این سوال که ممکن است شما به چند جلسه درمان با لیزر نیاز دارید تا خالکوبی و لک روی پوست تان پاک شود به نظر پزشک و ارزیابی دقیق پوست شما بستگی دارد.

به طور کلی پزشک به شما می ‌گوید که ممکن است شما به ۶ جلسه درمان با لیزر نیاز داشته باشید تا تتوی شما به طور کامل پاک شود. ممکن است با شنیدن این جمله حیرت کنید اما واقعیت این است که می تواند جوهر زیر پوست شما را از بین ببرد و لیزر فقط باعث تجزیه جوهر به اجزای کوچکی می شود که بعداً توسط سیستم ایمنی بدن به عنوان یک عامل خارجی از بین برده می شود. این فرایند کمی طول می کشد پس باید صبور باشید.

پاک کردن چه نوع تتوهایی دشوار است؟

پاسخ این سوال نیز به اندازه سوال بالا دشوار است زیرا این فرایند به مدت زمانی است که از انجام تاتو روی پوست می گذرد رنگ مورد استفاده برای تاتو، موقعیت مکانی تاتو روی بدن و رنگ و نوع پوست شما بستگی دارد. پاک کردن برخی از انواع جوهرها بسیار دشوار و حتی غیر ممکن است.

آیا می توان خط چشم یا خط لب دائمی را نیز پاک کرد؟

پاک‌ کردن آرایش دائمی صورت با لیزر
پاک‌ کردن آرایش دائمی صورت با لیزر

آرایش دائمی که از آن تحت عنوان تتوی زیبایی یا میکروپیگمنتیشن یاد می ‌شود دشوار است زیرا رنگ هایی که مورد استفاده قرار می گیرند و محل انجام تاتو روی پوست صورت و ریسک بروز عوارض احتمالی و خطرات حاصل از پاک کردن آنها پزشکان را از پاک کردن تاتوی آرایشی منصرف می ‌کند اما به طور کلی امکان انجام چنین کاری وجود دارد.

برخی از افراد تصور می کنند که امکان پاک کردن تاتو روی پوست تیره دشوار است اما به کمک فناوری جدید لیزر می توان به پاک کردن تاتوی افرادی که رنگ پوست آن ها سبزه است پرداخت.

برخی از افراد به علت ترس از درد ناشی از پاک کردن تاتو ترجیح می دهند ظاهر ناخوشایند خود را تحمل کنند اما اکثر پزشکان از بی‌ حسی موضعی استفاده می ‌کنند و به همین دلیل متقاضیان پاک کردن تاتو با لیزر درد بسیار خفیفی را احساس خواهند کرد و هیچ گونه مشکلی برای شان پیش نخواهد آمد.

چگونه از لیزر کیو سوئیچ برای پاک کردن تاتو و لک صورت استفاده می شود؟

پاک کردن تتو با لیزر کیو سوئیچ
پاک کردن تتو با لیزر کیو سوئیچ

لیزر کیو سوئیچ یک نوع لیزر غیر تهاجمی است که تولید پرتوهای پرقدرت نوری می پردازد که امواج نور آن فقط یک بیلیون ثانیه پایدار است. انرژی حاصل از لیزر کیو سوئیچ به امواج بسیار قدرتمندی تبدیل می شود. لیزر کیو سوئیچ می ‌تواند به از بین بردن جوهر حاصل از تاتو یا لک روی پوست بپردازد و فرایند تولید کلاژن را تحریک کند یا قارچ روی پوست را از بین ببرد.

از آنجایی که میزان تماس این نوع لیزر با پوست کمتر از سایر انواع دستگاه های لیزر است این دستگاه به لحاظ آسیب نرساندن به بافت های اطراف و عدم تشکیل عوارض جانبی معروف است. با پیشرفت علم و فناوری امروزه از دستگاه های لیزر کیو سوئیچ برای موارد زیادی استفاده می شود که برخی از آنها به شرح زیر می باشند:

  • پاک کردن تاتو
  • درمان عفونت قارچی ناخن پا
  • آثار حاصل از بارداری
  • لکه های حاصل از آفتاب سوختگی
  • ترک های حاصل از بارداری
  • از بین بردن خال
  • از بین بردن رگ های عنکبوتی
  • جوان سازی پوست
  • برطرف کردن کک و مک

 

انواع دستگاه های لیزر کیو سوئیچ شامل چه مواردی است؟

انواع مختلفی از دستگاه های لیزر کیو سوئیچ وجود دارد که هر یک از آنها طول موج خاصی را تولید می کنند. متغیر بودن طول موج این دستگاه ها موارد استفاده از آنها را مشخص می کند. برخی از انواع دستگاه های لیزر کیو سوئیچ به شرح زیر می باشند:

  • لیزر ان دی یاگ کیو سوئیچ که بیشتر برای جوان سازی پوست، رفع تیرگی حاصل از بافت اسکار و ترک های قهوه ای حاصل از بارداری مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه به لحاظ قابلیت بالایی که برای برطرف کردن رنگ های مختلف تاتو دارد بسیار معروف است.
  • لیزر رابی برای برطرف کردن برخی از رنگ های تاتو مانند سبز لیمویی و آبی آسمانی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • لیزر الکساندرایت نیز برای برطرف کردن لکه های قهوه ای، لکه های حاصل از آفتاب سوختگی، بافت اسکار تیره، لکه های قهوه ای حاصل از بارداری و از بین بردن رنگ تیر تاتو کاربرد دارد.

 

از آنجایی که همه افراد شرایط جسمانی یکسانی ندارند از دستگاه های لیزر متفاوتی برای پاک کردن تاتو و لک صورت استفاده می شود تا نتایج مطلوبی به دست بیاید.

 

پاک کردن تاتو و لک صورت با لیزر در اراک چگونه انجام می شود؟

فرایند پاک کردن تاتو تنها روش ثابت شده ای است که می تواند بدون ایجاد بافت اسکار، خالکوبی شما را از بین ببرد. برای پاک کردن تاتو و لک صورت دستگاه روی ناحیه مورد نظر قرار داده می شود و نور لیزر به طور مستقیم به طرف تتو یا لک صورت ارسال خواهد شد سپس نور لیزر توسط رنگدانه های تاتو یا لک جذب می ‌شود و به اجزای بسیار کوچکی تبدیل می گردد.

رفع تتو و لک صورت در اراک
رفع تتو و لک صورت در اراک

چند روز بعد از سیستم ایمنی بدن شروع به از بین بردن این رنگدانه ها می کند و شما پوستی بدون لک و لطیف به دست خواهید آورد. شما می توانید با پزشک خود درباره هزینه پاک کردن تاتو با لیزر صحبت کنید تا شما را به طور کامل راهنمایی کند و اطلاعات کافی را در اختیارتان بگذارد.

استفاده از لیزر به عنوان درمان قطعی لک صورت طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است. متخصصان توانمند ما در مرکز زیبایی اراک می توانند به کمک فناوری لیزر پوست تمیز و لطیف و بدون هیچ گونه لک و تیرگی به شما هدیه بدهند تا برای همیشه از دغدغه برطرف کردن لکه های روی صورت خود خلاص شوید.

مترجم: لیلا عبدالملکی

لینک منبع اول

لینک منبع دوم

3 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments