درمان لک صورت با میکرودرم

درمان لک صورت با میکرودرم

درمان لک صورت با میکرودرم

درمان لک صورت با میکرودرم یکی از بهترین روش های درمانی برای رفع جای لک های صورت است.

درمان لک صورت با میکرودرم
درمان لک صورت با میکرودرم

هیچ تک عاملی وجود ندارد که بتواند باعث شود پوست شما خوب و جذاب به نظر برسد. داشتن پوستی جذاب و سالم نیازمند ترکیبی از عوامل است که با هم همراه شوند. همانطور که گفته می شود اگر تنها یکی از این عوامل نباشند، ظاهر فرد می تواند از “خیلی جذاب” به “نه چندان جذاب” تبدیل شود. یکی از عواملی که می توانند ظاهر فرد را از جذابیت بیاندازد، لک و جوش صورت است. چنانچه دچار این عارضه پوستی هستید، میکرودرم ابریژن بهترین راه درمانی برای شما است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لک پوستی عارضه ای است که برای میلیون ها نفر از مردم در سراسر جهان اتفاق می افتد. لک پوستی عارضه ای بی ضرر است که بر سلامت شما تاثیر نمی گذارد. لک صورت به سادگی باعث می شود بخش هایی از پوست شما به رنگ تیره تر از پوست اطرافشان تبدیل شود. این بخش ها به آن دلیل تیره تر می شوند، چراکه مقدار زیادی ملانین در این مناطق وجود دارد. ملانین به معنی رنگدانه ای است که رنگ پوست را تولید می کند. (درمان لک صورت با میکرودرم )

همانطور که از نامش بر می آید، لک پوستی بدان معنی است که رنگدانه زیادی در مناطقی خاص از پوست و به خصوص روی صورت وجود دارد.  لک پوستی می تواند برای مردمی از هر رنگ پوست و نژادی اتفاق بیفتد. شناخته شده ترین مثال از پدیده ی لک پوستی لکه های آفتاب سوختگی است. لکه های آفتاب سوختگی پس از آسیب دیدگی  از نور خورشید برای چندین بار متوالی ایجاد می شود. معمولا این نوع لک پوستی را در چهره، دستها یا هر بخشی از بدن که به شدت در معرض نور خورشید قرار دارد، مشاهده خواهید کرد.

مناطقی که تحت تاثیر لک پوستی قرار می گیرند معمولا با قرار گرفتن در معرض آفتاب بدتر می شوند و پس از قرار گرفتن بیش از حد در برابر آفتاب می توانند بسیار واضحتر شوند. لکه های آفتاب سوختگی همچنین می توانند ناشی از آفتاب گرفتن های طولانی زیر نور طبیعی یا در سولاریوم باشند. افرادي كه با لک های پوستی مبارزه مي كنند، هر زمان كه خارج از خانه هستند، بايد از كرم ضد آفتاب استفاده كنند. آنها برای بهره بردن حفاظت کافی از پوست حتما باید از کرم ضد آفتاب زیادی استفاده کنند.

متأسفانه فقط یک روز قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور آفتاب می تواند نتیجه ی ماه ها زمانی که برای درمان لک های پوستی ناشی از آن صرف کرده اید را از بین ببرد. به همین دلیل است که درمان هایی مانند میکرودرم ابریژن بسیار محبوب شده اند. چرا که اثر بسیار پایدارتری نسبت به درمان های سنتی تر دارد.(درمان لک صورت با میکرودرم )

درمان لک صورت با میکرودرم
درمان لک صورت با میکرودرم

میکرودرم ابریژن یک روش درمانی غیر شیمیایی و غیر تهاجمی است که از روش لایه برداری برای حذف لایه های خارجی پوست مرده استفاده می کند. هدف این کار آن است که پوست سالمتر و جوانتر موجود در لایه های زیرین بیشتر بیرون بیایند و آشکار شوند. این روش درمان پوست شما را برای تولید کلاژن و الاستین جدید تشویق و تحریک می کند. هر دو این ترکیبات موجود در داخل پوست شما برای بهبود ظاهری پوست بسیار موثرند.

اگر رنگدانه های ناهمواری روی سطح پوستتان، به خصوص پوست صورتتان دارید، کاندید خوبی برای انجام درمان میکرودرم ابریژن هستید. میکرودرم همچنین می تواند برای درمان خطوط چین و چروک، علائم کشیدگی پوست، و منافذ بزرگ مورد استفاده قرار گیرد. در طول مشاوره پزشک پس از ارزیابی شرایط منحصر به فرد پوستتان، به شما خواهد گفت که آیا این درمان برای شما مناسب هست یا نه.(درمان لک صورت با میکرودرم )

عوامل بسیاری وجود دارد که پوست شما را سالم نگه می دارد. اما نبود فقط یکی از این عوامل کافی است تا تاثیر منفی بر ظاهر پوست شما بگذارد.برای بهبود شرایط پوست خود از تكنولوژی های درمانی مانند میکرودرم ابریژن استفاده كنید كه برای  ایجاد پوستی سالم و پر طراوت طراحی شده اند.

مرکز زیبایی برکه، با در اختیار داشتن کادری مجرب، متشکل از پزشکان و درمانگران متخصص و حرفه ای، به بهترین و جدیدترین دستگاه های روز دنیا مجهز بوده و آماده ی ارائه ی خدمات میکرودرم ابریژن به مراجعین عزیز می باشد. خدمات مشاوره رایگان این مجموعه و تجربه ی زیادش در انجام این درمان نوین در ایران، برکه را به یکی از بهترین مراکز زیبایی و جوانسازی پوست در تهران تبدیل کرده است. شما هم اکنون می توانید برای تعیین وقت مشاوره و درمان اینجا را کلیک کنید و با ما تماس بگیرید.

آیا از میکرودرم راضی هستید؟

میکرودرم ابریژن عملا یک روش درمانی طبیعی محسوب می شود. این درمان با استفاده از تکنولوژی کریستال های نوک تیز یا سوزن های نوک الماس سطح مرده رویی پوست را می تراشد و از این طریق پوست زیرین را به تولید کلاژن و بافت های جدید تحریک میکند. از این طریق عملا باعث می شود پوست به طور طبیعی خودش، خودش را درمان کند.

به همین دلیل میکرودرم کم ترین عوارض جانبی را دارد و بهبود پس از عمل آن بیش از چند دقیقه طول نمی کشد. علاوه بر همه اینها اثر مداوم و پایدار بر پوست دارد. به همین دلیل اکثر و تقریبا همه ی کسانی که تجربه ی میکرودرم را داشته اند، از آن صد در صد راضی هستند.(درمان لک صورت با میکرودرم )

مراقبت بعد از میکرودرم ابریژن

از آنجاییکه این درمان در هر صورت یک روند تخریبی است، برای مدتی پوست را حساس می کند. علی الخصوص در مقابل تابش نور خورشید. پس از میکرودرم ابریژن تلاش کنید وقتی که می خواهید در طول روز بیرون بروید، از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. و اگر هم از پیش این عادت خوب را دارید بهتر است از کرم ضد آفتاب بیشتری نسبت به قبل استفاده کنید. همچنین بهتر است از آرایش سنگین تا یکی دو روز بعد از هر جلسه درمان اجتناب کنید.(درمان لک صورت با میکرودرم )

هزینه میکرودرم صورت

هزینه میکرودرم صورت، به تعداد جلساتی که برای دوره ی کامل درمان انجام می شود بستگی دارد. تعیین تعداد جلسات مورد نیاز برای هر فرد به شرایط پوستی منحصر به فرد او بستگی دارد. تعداد جلسات برای یک نفر با یک شرایط پوستی ممکن است با نفر دیگر متفاوت باشد.(درمان لک صورت با میکرودرم )

مترجم و محقق : ندا ناصری

مراکز درمانی

بیشتر بدانید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments