کیم کارداشیان در مرکز طب سوزنی

حجم دهی و لیفت سینه در مرکز تخصصی طب سوزنی در تهران+ روش های ترکیبی و ماندگاری خوب

حجم دهی و لیفت سینه در مرکز تخصصی طب سوزنی در تهران

 

سلام دوستان خوب. شب و روزتان به نیکی.

آیا تا به حال در ذهن خود به جوانسازی پوست وحجم دهی صورت، باسن و سینه با طب سوزنی فکر کرده اید؟ آیا می دانید طب سوزنی نوعی روش منحصر به فرد است که همزمان با زیبایی، سلامت کل بدن را برای شما به ارمغان می آورد؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

خوشبختانه دیگر از پروتزهای دردناک و پیوند سیلیکونی در بافت سینه و باسن و عوارض خطرناک آن ها خبری نیست. گرچه جراحی لیفت سینه و باسن هنوز رایج است اما عوارض خود را دارد.
امروزه خانم ها به روش های غیرتهاجمی، کم عارضه و طبیعی علاقه مند شده اند. شاید تعجب کنید از اینکه سوزن های طب سوزنی می توانند به فرم دهی بافت سینه کمک کنند! اما چگونه و در چه حدی؟ برای پاسخ با ما همراه باشید.

موضوع متن: نقش طب سوزنی در حجم دهی، فرم دهی و لیفت سینه به عنوان یک روش انفرادی یا مکمل

مشاوره رایگان در مرکز تخصصی طب سوزنی سینه در تهران

من تجربه های جالبی از یکی از مراکز برتر طب سوزنی در تهران دارم. کارکنان این مرکز با مهربانی، صبر و خوشرویی جلسه مشاوره رایگان برای هر یک از مراجعین دارند. باورم نمی شد که اینهمه با دلسوزی برایم وقت بگذارند. آن ها اطلاعات جالب و مفیدی درباره ی طب سوزنی برای لاغری، زیبایی صورت و حجم دهی و فرم دهی سینه و باسن در اختیارم قرار دادند. این اطلاعات علمی و به روز در لینک زیر نوشته شده است:

اطلاعات کامل طب سوزنی صورت، سینه و باسن؛ اینجا کلیک کنید.

طب سوزنی چیست و چگونه عمل می کند؟

از زمان های گذشته تاکنون، بشر حدود ۴۰۰ روش برای درمان بیماری ها و تقویت پوست کشف کرده. طب سوزنی چینی یکی از این ۴۰۰ روش است که با گذشت قرن ها هنوز ارزشمند شناخته می شود. چینی های باستان انرژی چی یا همان حیاتی ترین کانال انرژی در بدن را کشف کردند. سلامت بدن ما در گرو توزیع متعادل انرژی چی در تمامی بیست کانال اصلی انرژی در بدن است. هر یک از این کانال ها به شاخه هایی منشعب شده و به اندام ها راه می یابند. پوست از جمله این اندام هاست.

اگر پخش جریان چی در بدن با بی نظمی مواجه شود، احتمال ابتلا به بیماری ها در بدنمان افزایش می یابد. متخصص طب سوزنی با فرو کردن سوزن ها در نقاط خاص، انسداد جریان انرژی های چی در کانال ها را برطرف می کند تا سلامت قبلی ما بازگردد.

کار اصلی طب سوزنی تحریک تولید کلاژن و الاستین (دو فاکتور جوانساز) در زیر پوست، حفظ تعادل در ترشح هورمون ها از غدد (برای مثال، آدرنال فوق کلیوی و هیپوفیز در مغز) و بهبود خونرسانی به سلول های زیر پوست است. این ها همان چیزهایی ست که ما را به دوران جوانی باز می گردانند.

تصویر زیر نقاط حیاتی انرژی چی در بدن را نمایش می دهد:

بهترین مرکز طب سوزنی در تهران

با نگاهی به تصویر بالا در می یابیم که انجام طب سوزنی تخصص و تجربه فراوان می خواهد.

تفاوت عمده ی طب سوزنی با انواع روش های جوانسازی

شاید فکر کنیم که طب سوزنی مانند روش های جوانسازی مدرن اثر می کند. اما طب سوزنی خاصیتی دارد که ممکن است در روش های مدرن یافت نشود؛ طب سوطنی از نظر تحریک خونرسانی و تغذیه سلولی شباهت هایی با روش های مدرن دارد؛ اما، به عنوان یک خصوصیت منحصر به فرد، همزمان با جاری کردن خون تازه در رگ های بدن، سلامت کل بدن را بهبود می دهد. به عبارت ساده تر، شما با طب سوزنی با یک تیر دو نشان می زنید: هم به اهداف زیبایی پوست دست می یابید و هم دردهای بدنتان کاهش می یابد.

طب سوزنی در ترکیب با روش های مدرن جوانسازی پوست

فراموش نکنیم که برای اجرای هرگونه روش جوانسازی مدرن ابتدا باید از سلامت کلی بدن برخوردار باشیم. برای مثال، فردی که بیماری قلبی-عروقی یا سرطان دارد گزینه مناسبی برای جوانسازی مدرن نیست. گرچه طب سوزنی نیز شرایط خود را دارد و هر کسی نمی تواند کاندید شود، نقش بسیار مهمی در کاهش دردهای سینه، کمر، سر، و سایر نقاط بدن دارد. در واقع، طب سوزنی می تواند به بهبود سلامت کل بدن ما کمک کند. حتی شما می توانید قبل از اجرای یکی از روش های جوانسازی مانند آر اف فرکشنال، ابتدا با طب سوزنی، پوست را برای تاثیرپذیری از این روش ها آماده تر کنید.

در بهترین مرکز تخصصی طب سوزنی پیشنهادی در تهران، می توان ترکیبی از طب سوزنی و بهترین روش های جوانسازی مدرن را اجرا کرد. این کار برای تقویت اثربخشی و جوابدهی و ماندگاری بهتر صورت می گیرد.

طب سوزنی برای جوانسازی پوست

هزاران سال بود که همسران امپراطورهای چینی برای زیبایی پوست از طب سوزنی بهره می بردند. در طب سوزنی فرو رفتن سوزن در نقاط خاص خود اهمیت زیادی دارد. بنابراین، این کار تخصص می خواهد زیرا برخی نقاط برای حجم دهی و لیفت کاربرد دارند و برخی نقاط دیگر برای لاغرتر شدن. متخصص طب سوزنی دقیق می داند چه نوع سوزنی با چه عمق و درازایی را در کدام نقاط، برای چه اهدافی و در چند جلسه در پوست فرو برد.

فقط با چند جلسه طب سوزنی، نتایج شگفت انگیز زیر در پوست شما پدیدار خواهند شد:

صاف شدن پوست و روشن شدن و یکنواختی رنگدانه در آن

محو شدن لک ها و منافذ باز پوست

لیفت و سفت شدن پوست

از بین رفتن چین و چروک های ریز

چرا به لیفت و حجم دهی سینه نیاز است؟

خانم ها در طول زندگی خود ممکن است چاقی و لاغری مکرر، بارداری و شیردهی، و تغییرات هورمونی را تجربه کنند. به علاوه، ژنتیک متفاوت هر فرد و پیری یا افزایش سن موجب شل شدن و افتادگی سینه می شوند. این افتادگی ظاهر نامطلوبی برای خانم ایجاد می کند و از رضایت شوهر و شریک جنسی می کاهد.

روش های متنوعی برای لیفت و سفت سازی بافت سینه وجود دارد. بستگی به همکاری شما با یک روش خاص و شرایط سلامت فیزیکی تان، ممکن است یکی از روش ها بهتر جواب دهد. برای مثال، رادیوفرکانسی آراف فرکشنال برای سفت سازی بافت های شل پوست عالی ست اما هر فردی ممکن است کاندید مناسبی برای این روش نباشد.

روش های غیرجراحی جایگزین جراحی لیفت و حجم دهی سینه

جراحی لیفت سینه هم عوارض داشته و بسیار هزینه بردار است؛ سه ساعت زمان عمل با بیهوشی نگران کننده است. در مورد گذاشتن پروتز و سیلیکون هم که تا دلتان بخواهد خانم ها شکایت هایی مبنی بر درد شدید، جابجایی پیوند، نیاز به جراحی دوباره، و حتی عفونت داشته اند. این روش آخری تقریبا منسوخ شده و نباید فریب مراکز نامعتبر را بخورید.

روش های غیرتهاجمی لیفت و حجم دهی سینه: برخی روش ها بیشتر نقش مکمل دارند تا اینکه بگوییم خیلی سریع بافت سینه را پرحجم و سفت می کنند. در بهترین مراکز تخصصی، از ترکیبی از بهترین روش های بی عارضه ی مدرن و طبیعی استفاده می شود. یکی از آن ها طب سوزنی + آراف فرکشنال یا آر اف فرکشنال سوزنی ست.

عکس بافت پستان و نقاط طب سوزنی پستان

بیشترین درصد بافت سینه را چربی تشکیل می دهد. برای همین، بافت سینه برای تزریق چربی یا حجم دهی و لیفت آمادگی دارد. با افزایش سن، بافت سینه با کمبود خونرسانی و تغذیه سلولی مواجه می شود. به عبارت دیگر، فاکتورهای اصلی جوانساز مانند رشته های پروتئینی کلاژن و الاستین (برای کشسانی و سفتی پوست) در آن کمتر تولید می شوند. این کمبود نوعی نقص فیزیولوژیکی ست که باید جبران شود.

شکل های زیر تصاویری از بافت پستان و نقاط طب سوزنی سینه را نشان می دهند.

بهترین مرکز طب سوزنی برای حجم دهی و لیفت پستان ها

نقاط طب سوزنی در سینه (پستان ها)

حجم دهی و لیفت پستان ها با طب سوزنی مرکز پریکا
طب سوزنی مرکز پریکا

آیا بزرگ کردن سینه با طب سوزنی ممکن است؟

فراموش نکنیم که طب مدرن با خیلی از طب های گذشته آشنایی کافی ندارد. در طب های سابق، تخصص های پزشکی از هم جدا نبود و امروزه طب مدرن در حال تغییر رویکرد از جدایی تخصص ها به همگرایی تخصص هاست. البته چندین سال است که محققان مشغول بررسی اثرات طب سوزنی بر لیفت، حجم دهی و فرم دهی سینه، صورت و باسن هستند. حتی اگر طرفدار روش های مدرنی مانند هایفوتراپی و آراف فرکشنال یا جراحی برای لیفت و سفت سازی باشیم، باز هم نمی توانیم نقش سازنده طب سوزنی را نادیده بگیریم.

مزایای طب سوزنی برای حجم دهی و لیفت سینه

تنها عیب طب سوزنی این است که باید صبر و حوصله به خرج دهید تا نتیجه مطلوب عایدتان شود. دلیلش هم این است که طب سوزنی به مرور زمان و طی جلسات پیاپی ترشح هورمون ها و خونرسانی در بدن را اصلاح و تنظیم می کند. بنابراین، توزیع بافت چربی در پستان ها متعادل می شود و به راحتی از دست نمی رود. همزمان با حفط تعادل در توزیع بافت چربی، عملکرد دستگاه گوارش و هضم و تعادل در جذب مواد غذایی در سرتاسر بدن بهبود می یابد. برای همین، حجم و فرم دلخواه صورت، سینه و باسن رفته رفته ایجاد می شود.

هشدار: بهترین مرکز تخصصی طب سوزنی هرگز روی کوچک کردن سینه با طب سوزنی مانور نمی دهد زیرا خطرات زیادی در پی دارد. بنابراین، فریب تبلیغات کوچک کردن سینه با طب سوزنی را نخورید.

لینک عوارض و ایمنی طب سوزنی، (کلیک)

لینک تجربه من از مشاوره رایگان در بهترین مرکز طب سوزنی تهران (کلیک)

لینک مشاوره رایگان چاقی و لاغری و حجم دهی باسن در مرکز طب سوزنی (کلیک)

 

بهترین مرکز تخصصی طب سوزنی در تهران

دوستان عزیز، تهران اسکین از بهترین مراکز تخصصی پوست و مو و از جمله، طب سوزنی صورت، سینه و باسن شناخت کافی دارد. تلاش ما بر این است که اطلاعات علمی و درستی ارایه دهیم. برای جزییات طب سوزنی در بهترین مرکز تخصصی (تعداد جلسات، هزینه…)، می توانید یکی از لینک های بالا را کلیک کنید.

شاد و نیک پندار باشید

م. اکبری زاده

 

2.7 3 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments