جراحی پلک با لیزر 

جراحی پلک با لیزر (بلفاروپلاستی) در مرکز زیبایی برکه

جراحی پلک با لیزر

بلفاروپلاستی که هم چنین جراحی پلک نیز نامیده می شود ، راهی طولانی را طی نموده است تا به این جایگاهی که می دانیم دست پیدا کرده است.در حقیقت افراد بسیاری هستند که تمایل دارند به جای این که زیر تیغ جراحی بروند و پوستشان برش داده شود ، از جراحی پلک با لیزر(بلفاروپلاستی) استفاده کنند

اما به هر حال پیش از این که تن به جراحی های مختلف برای پلک بدهید ، باید هر چیزی که در این باره وجود دارد را بدانید .بدانید که خطرات و عوارض آن چیست و قرار است چه نتیجه ای از این روش های جراحی سنتی یا جراحی پلک با لیزر عایدتان شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مرکز زیبایی و لیزر برکه با همکاری بهترین و متبحر ترین متخصصین و جراحان به شما این اطمینان خاطر را می دهد که بهترین انتخاب ممکن جهت لیفت پلک های شما انجام خواهد گرفت و دچار هیچ گونه عوارضی نخواهید شد.شما می توانید جهت تماس با مجموعه و هم چنین اخذ نوبت اینجا را کلیک کنید .

بیماران و افراد بسیاری بوده اند که به مرکز ما مراجعه کرده اند و به طرز عجیبی از هر گونه وسیله ی جراحی و چاقویی می ترسیده اند .اما در این مرکز به شما اطمینان می دهیم که هیچ گونه دردی را به هنگام جراحی پلک با لیزر احساس نخواهید کرد

همان گونه که احتمالا می دانید پوست پلک یکی از حساس ترین و نازک ترین پوست های کل بدن است و به همین جهت باید با احتیاط فراوان جراحی صورت بگیرد.چنانچه نگران درد ناشی از جراحی هستید به شما اطمینان می دهیم که از بهترین مواد بی حس کننده برای پشت پلک استفاده خواهیم کرد و کل پروسه درمان بیش از چند دقیقه طول نخواهد کشید.

جراحی پلک با لیزر 
جراحی پلک با لیزر

جراحی پلک سنتی در مقایسه با جراحی پلک با لیزر ( بلفاروپلاستی)

جراحی سنتی پلک معمولا در طول پروسه جراحی از چاقو و دیگر ابزار و وسایل جراحی استفاده می کند. جراح با یک چاقوی مخصوص یا تیغ پوست اطراف یا بالای پلک را برش می دهد تا چربی یا پوست اضافه آن را بیرون بیاورد.

از طریق برداشتن و شکل دادن مجدد پوست اطراف چشم ،جراح می توانست از طریق جراحی سنتی پلک و متدهای استفاده شده در آن ظاهری طبیعی و سالم به چشم ها ببخشد.اما خب افراد بسیاری هستند که به ذات از ابزارهای تیز جراحی وحشت فراوانی دارند و همچنین پروسه ی بی هوشی جراحی سنتی برای آن ها ترسناک است.به همین علت هرگز نمی توانستند خود را وادار به انجام این شیوه از جراحی نمایند.

از سوی دیگر ، جراحی پلک با لیزر از طریق لیزر CO2 انجام می شود.لیزر می توانند به عنوان ابزار برش عمل کند (درست به مانند چاقو یا تیغ های جراحی می تواند مکان مورد نیاز را برش دهد).می توان این گونه گفت که بزرگ ترین تفاوت میان جراحی سنتی پلک ها با جراحی پلک با لیزر این است که زمان بهبود شیوه ی لیزر درمانی خیلی کوتاه تر است.

هم چنین نکته ی دیگری که می توان در جهت مزیت جراحی پلک با لیزر عنوان کرد این است که تورم و کبودی کمتری نسبت به روش ها و تکنیک های سنتی جراحی پلک دارد.

خب تمام این مزایا باعث می شود که بیمار ترجیح دهد که از شیوه ی لیزر درمانی استفاده کند.

چه انتظاری می توان از جراحی پلک با لیزر داشت ؟

گرچه جراحی پلک با لیزر مدت زمان بسیار کم تری طول می کشد تا بهبود پیدا کند اما نتیجه ی حاصل از آن تقریبا مشابه همان نتیجه ای است که می توان از جراحی های سنتی پلک به دست آورد .بهتر است این نکته را به خاطر داشته باشید که هر ابزار یا جراحی ای تنها در دست یک متخصص و جراح خبره است که نتایج فوق العاده خود را نشان می دهد .اگر در انتخاب مرکز یا جراح خود اشتباه کنید ، ممکن است نتایج ناشی از این اشتباه تا به آخر عمر گریبان شما را بگیرد.پس دقت داشته باشید که بهترین مرکز زیبایی و لیزر درمانی را برای خود انتخاب کنید.

برای این که بهترین نتیجه حاصل شود پیش از جراحی با یک متخصص که در زمینه بلفاروپلاستی خبره است صحبت کنید.این ملاقات های پیش از جراحی بسیار مهم است چرا که عواقب ناشی از بلفاروپلاستی ناشیانه و بد می تواند منجر به آسیب های عصبی و چشمی شود.

چگونه خود را برای بلفاروپلاستی آماده کنیم ؟

آماده کردن خود برای جراحی پلک پیچیده است. اول از همه ، شما نیاز به مشاوره اولیه با یک جراح پلاستیک دارید تا در مورد نگرانی ها و نتایج مورد نیاز خود با وی صحبت کنید . شما همچنین باید از جراح خود در مورد اعتبارنامه و تجربیات او در این گونه جراحی ها سوال کنید .

قبل از اینکه این جراحی را انجام دهید، جراح شما باید برخی از آزمایش ها را انجام دهد. یک معاینه فیزیکی به منظور بررسی و اندازه گیری چشمان شما انجام می شود. آزمون های بینایی و اشک آور نیز انجام می گردد. سرانجام، پزشک از پلک های شما عکس می گیرد تا در طول جراحی به وی کمک کند تا شکل کلی آن را ترمیم کنید .

بسیار مهم است که در مورد هر نوع دارویی که مصرف می کنید به جراح خود اطلاع دهید. این مسئله شامل داروهای زیر می شود :

  • داروهای تجویز شده
    • داروهای ضد بارداری
    • مکمل های گیاهی

به احتمال زیاد از شما خواسته می شود که هر چیزی را که خطرات خونریزی را افزایش می دهد، مانند ایبوپروفن (Advil، Motrin) یا وارفارین را مصرف نکنید . شما همچنین باید چند هفته قبل از انجام عمل جراحی مصرف سیگار را متوقف سازید . چرا که سیگار نیز به مانند داروهایی که در بالا ذکر شد، موجب رقیق شدن خون شده و خطر خون ریزی و عدم لخته شدن خون را افزایش می دهد

شما باید برای چند روز اول پس از جراحی آماده شوید، زیرا پلک های شما ممکن است به نقطه ای برسند که توانایی شما برای انجام برخی فعالیت های روزمره تان دچار اختلال شود. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه جراحی بلفاروستی، قیمت و دیگر شرایط آن اینجا را کلیک کنید.

مترجم ومحقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مرکز زیبایی برکه

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments