جراحی کوچک کردن سینه همراه با عکس های قبل و بعد | مشاوره و عوارض آن

جراحی کوچک کردن سینه همراه با عکس های قبل و بعد | مشاوره و عوارض آن

جراحی کوچک کردن سینه همراه با عکس های قبل و بعد | مشاوره و عوارض آن

جراحی کوچک کردن سینه همراه با عکس های قبل و بعد | مشاوره و عوارض آن

جراحی کوچک کردن سینه چه مواقعی انجام می شود؟  اگر سینه های بزرگ و نامتقارن دارید که سبب درد گردن ، کمر درد یا سایر علائم فیزیکی می شود ، ممکن است از عمل جراحی کوچک کردن سینه  استفاده کنید.

اکثر زنانی که جراحی کوچک کردن سینه را انجام داده اند ، از نتایج عمل خود بسیار راضی هستند. مردان مبتلا به بیماری ژنیکوماستی که در آن سینه های مرد به صورت غیر طبیعی بزرگ می شود نیز با انجام این جراحی می توانند سینه هایی متناسب با هیکل خود داشته باشند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

هزینه عمل کوچک کردن سینه

از آنجا که کوچک کردن سینه یک جراحی بزرگ است ، شما باید قبل از تصمیم گیری در مورد عمل از مزایا ، عوارض احتمالی و آنچه در دوران بهبودی درگیر آن هستید ، مطلع شوید.

 

مشاوره قبل از جراحی کوچک کردن سینه

جراحی کوچک کردن سینه همراه با عکس های قبل و بعد | مشاوره و عوارض آن

قبل از جراحی  کوچک کردن سینه ، لازم است شما با جراح خود مشورت کنید. در طول مشاوره  در مورد سابقه پزشکی خود صحبت خواهید کرد.  از جمله اینکه آیا پیش از این توده ای در سینه خود داشته اید و یا به بیماری های دیگری که روی سینه ها تأثیر می گذارد ، مبتلا بوده اید.  جراح شما همچنین درباره سابقه پزشکی خانواده شما سؤالاتی می پرسد.

جراح قبل از عمل عکس هایی از سینه های شما می بگیرد ، آنها را اندازه گیری می کند و با شما در مورد اینکه چه مقدار از بافت پستان باید بداشته شود ، صحبت می کند.  همچنین در مورد آماده سازی برای عمل جراحی و برنامه ریزی برای دوره ریکاوری اطلاعات لازم را به شما خواهد داد.  قبل  از عمل باید معاینه از سینه و ماموگرافی انجام شود.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر و درمان های زیبایی از جمله ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید.

در طول مشاوره جراح از شما در مورد عادت هایی از قبیل سیگار کشیدن و یا اینکه چه داروهایی را مصرف می کنید ، می پرسید. ممکن است مجبور شوید سیگار کشیدن را برای یک دوره قبل و بعد از عمل ترک کنید تا مطمئن شوید که سریع تر بهبود می یابید.  همچنین ممکن است مجبور شوید از داروهای خاصی مانند آسپیرین یا سایر داروهای ضد التهابی مانند Motrin یا Aleve استفاده نکنید. شما باید دقیقاً به دستورالعمل های جراح خود در مورد آنچه  باید انجام دهید ، عمل کنید.

 

آمادگی برای جراحی کوچک کردن سینه

جراحی کوچک کردن سینه همراه با عکس های قبل و بعد | مشاوره و عوارض آن

قبل از عمل شما باید از نظر جسمی در سلامت کامل باشید و به دستورالعمل های جراح تان قبل و بعد از عمل جراحی توجه کنید.

قبل از عمل جراحی ، باید خانه خود را برای بعد از عمل آماده کنید و وسایل زیر را تهیه کنید. از جمله :

  • مقدار زیادی یخ ،
  • گاز و حوله و دستمال های تمیز ،
  • تی شرت و بلوز راحت و گشاد ،
  • پماد یا کرم های مخصوص که توسط جراح شما برای استفاده بر روی محل عمل توصیه شده است.

شما همچنین باید طوری برنامه ریزی کنید که حداقل در شب اول بعد از عمل اگر در بیمارستان نیستید یک نفر همراه داشته باشید.

برای مشاوره و گرفتن وقت برای عمل های زیبایی سینه و سایر درمان های زیبایی و همچنین لیزر موهای زائد با ما تماس بگیرید.  مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

 

روش جراحی کوچک کردن پستان  

با توجه به  وضعیت شخصی شما ، جراحی کوچک کردن سینه را می توانید در یک مرکز سرپایی انجام دهید ، یا ممکن است حداقل یک شب در بیمارستان بمانید.  در هر صورت ، عمل شما با بیهوشی عمومی انجام می شود.  به این معنی که شما در طول عمل بیهوش هستید.

جراحی کوچک کردن سینه حدود دو تا پنج ساعت طول می کشد.  جراح یک برش در اطراف نوک پستان و سپس به سمت پایین سینه به شکل یک سوراخ کلید ایجاد می کند.  سپس تیم عملیاتی پوست ، بافت و چربی اضافی را از سینه ها حذف می کند و نوک پستان را در جای خود قرار می دهد. جراح شما ممکن است از لوله های درین استفاده کند و سپس برش ها را بخیه زده و آنها را پانسمان کند.   همچنین ممکن است نیاز به استفاده از سینه بند ساپورت جراحی داشته باشید.

 

بهبودی پس از جراحی کوچک کردن پستان

جراحی کوچک کردن سینه همراه با عکس های قبل و بعد | مشاوره و عوارض آن

شما باید حداقل یک هفته پس از عمل استراحت کنید.  بعضی از افراد به  دو هفته استراحت نیاز دارند.  دوره بهبودی برای افراد مختلف متفاوت است.  سپس در زمان تعیین شده به مطب پزشک مراجعه می کنید تا پانسمان را بردارد و بخیه ها را بکشد.

در دوران بهبودی باید فعالیت بدنی خود را حداقل به مدت یک ماه پس از جراحی متوقف کنید.

پس از جراحی کاهش سایز پستان  باید انتظار درد و ناراحتی در سینه داشته باشید که این مشکل طبیعی است.  جراح شما با تجویز مسکن های خوراکی برای چند روز بعد از عمل درد شما را آرام می کند.   همچنین باید تا بهبودی کامل از بلند کردن اجسام سنگین اجتناب کنید.

بعضی از افراد پس از عمل جراحی ، واکنش احساسی مانند احساس افسردگی دارند. این می تواند عادی باشد.  اما در صورت بروز هر گونه عارضه دیگر نگرانی های خود را به پزشک تان اطلاع دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از جمله فهرست پزشکان و گرفتن نوبت از مراکز ما اینجا کلیک کنید. 

جراحی کاهش سایز پستان و عوارض جانبی

اسکار یک عارضه جانبی طبیعی جراحی کاهش سایز سینه است. این زخم ها در طول زمان محو خواهد شد اما هرگز به طور کامل ناپدید نمی شوند.  اگر بعد از عمل جراحی خود و قبل از بهبودی کامل اجسام سنگین را بلند کنید ، ممکن است زخم های تان بدتر شوند.  در موارد نادر، برخی از افراد عوارض خاصی دارند.  از جمله بهبود نیافتن ناحیه نوک پستان که در این صورت ممکن است نیاز به پیوند پوست داشته باشند.

در صورت بروز هر یک از مشکلات زیر پس از عمل جراحی کاهش پستان ، بلافاصله با پزشک خود تماس بگیرید:

  • مشاهده اولین نشانه های عفونت از جمله قرمزی ، حساسیت یا تورم غیر معمول در محل جراحی ، یا تب کردن.
  • در صورت تخلیه ترشحات غیرعادی از محل برش (از جمله چرک) ،
  • اگر هر یک از بخیه ها قبل از اینکه پزشک آنها را بکشد باز شوند.

برای تصمیم گیری در مورد عمل زیبایی سینه ابتدا باید با جراح مشاوره کنید.

برای مشاوره با جراحان با تجربه شما می تواند با سوابق پزشکی خود به مرکز زیبایی برکه مراجعه کنید.  در این مرکز علاوه بر مشاوره ، جدید ترین درمان های زیبایی و لیزر درمانی با مدرن ترین و به روز ترین دستگاه ها به مراجعین محترم ارائه می شود.  

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafiee

4 3 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments