جوانسازی پوست در گلستان | معرفی میکرونیدلینگ +میکرودرم+تزریق بوتاکس+تزریق ژل

جوانسازی پوست در گلستان

جوانسازی پوست در گلستان

استان گلستان یکی از سه استان شمالی ایران با مرکزیت گرگان است که یکی از مهمترین و البته معروفترین استان های ایران به شمار می رود. اگرچه آب و هوای مرطوب و مطلوب گلستان همیشه باعث شده تا مردمانش پوستی صاف و سالم داشته باشند، اما هیچکس در هیچ شرایطی از گزند بالارفتن سن یا عارضه های دیگر پوستی که موجب شل شدن پوست، بروز چین و چروک، لک های پوستی و غیره می شود در امان نیست.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

جوانسازی پوست در گلستان
جوانسازی پوست در گلستان

با اینکه وضعیت عمومی سلامت پوستی گلستانی های عزیز نسبتا خوب است، اما تعداد و تراکم مراکز زیبایی در این استان کمتر از دیگر استان های بزرگتر از آن نیست! این به خاطر آن است که هرکسی دوست دارد تا همیشه پوستی شاداب و باطراوت و جوان داشته باشد.
همین اول بهتر است این نکته را روشن کنیم که مراکز زیبایی با سالن های زیبایی یا آرایشی متفاوت هستند. وقتی صحبت از یک مرکز زیبایی می شود منظور جایی نیست که برای آرایش یا کوتاه کردن مو به آن مراجعه می کنید. بلکه مراکز زیبایی در حقیقت یکی از شاخه های مراکز درمانی به حساب می آیند. خدماتی که می توانید در مراکز زیبایی دریافت کنید شامل موارد متعددی از جمله انجام عمل های زیبایی مانند لیزر رفع موهای زائد، بوتاکس، تزریق فیلر، جوانسازی پوست و غیره می شود. پس با سلامتی شما سر و کار دارد.
ایرانی ها معمولا به قیمت بیشتر از کیفیت اهمیت می دهند اما وقتی بحث سلامتی به میان می آید، همیشه این کیفیت است که در وهله اول قرار می گیرد. پس وقتی قصد دارید به یک مرکز زیبایی مراجعه کنید، حتما سعی داشته باشید تا بهترین و معتبرترین آنها را انتخاب نمایید.
در این مقاله قصد داریم تا بیشتر در مورد جوانسازی پوست در گلستان و راه های مختلف انجام آن با شما صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

جوانسازی پوست در گلستان
جوانسازی پوست در گلستان

بهترین مرکز جوانسازی پوست در گلستان

گلستان یک استان است، بنابراین وقتی در مورد بهترین مرکز زیبایی برای جوانسازی پوست در گلستان صحبت می کنیم، نمی توانیم مانند یک شهر کوچک با آن برخورد کرده و به معرفی یک مرکز خاص اکتفا کنیم. مراکز خوب و بد در همه شهر های گلستان وجود دارند.
اما نکته مهمی که هست این است که دسترسی شهرهای خطه شمالی کشور نسبت به هم چندان دشوار نیست. به همین خاطر بعید نیست که خیلی از ساکنان شهرهای مجاور یا نزدیک، برای انجام امورشان به آن شهر دیگر بروند و بیایند. از این رو اگر مرکز معتبری برای جوانسازی پوست در شهر خودتان در استان گلستان پیدا نکردید، نگران نباشید. می توانید سراغ آن را از شهر کناری بگیرید!

جوانسازی پوست در گلستان
جوانسازی پوست در گلستان

در این راستا تهران اسکین به عنوان یکی از قدیمی ترین و معتبرترین مجموعه مراکز زیبایی در سراسر کشور، تلاش دارد تا در راستای پیدا کردن بهترین مراکز جوانسازی پوست در گلستان به شما کمک کند. کافی است اندکی صبر و حوصه به خرج داده و فرم انتهای مقاله را پر کنید، تا تهران اسکین فهرستی از بهترین مراکز زیبایی در گلستان را به شما عزیزان معرفی کند.

البته به یاد داشته باشید که شعب متعدد تهران اسکین در شهرهای گلستان مانند گرگان و سایرین، خودشان یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما هستند. این مراکز با در اختیار داشتن کادری مجرب و خوش برخورد، به بهترین و جدیدترین دستگاه های روز دنیا مجهز بوده و با تعرفه های بسیار مناسب و به صرفه، سعی دارند بهترین خدمات جوانسازی پوست در گلستان را به شما ارائه دهند. برای کسب اطلاع بیشتر در مورد این مراکز و اخذ نوبت بهتر است سری به صفحه تماس با ما بزنید.

جوانسازی پوست چیست؟

تکنیک های جوانسازی پوست در حقیقت عمل های زیبایی با کمترین تهاجم هستند که عملکرد اساسی شان بازسازی سطح پوست برای درمان مشکلات پوستی به خصوص صورت است. درمانهایی مانند استفاده از قرص های شیمیایی و بازسازی پوست با لیزر در کنار روش های کمتر تهاجمی مانند تزریق بوتاکس، تزریق فیلر، یا میکرونیدلینگ و میکرودرم، از جمله عمل های غیرتهاجمی زیبایی محسوب می شوند. (عمل غیر تهاجمی، یعنی عملی که به جراحی نیازی ندارد و در مطب خود پزشک انجام می شود).

درمان های مخصوص جوانسازی پوست، مشکلاتی پوستی اعم از موارد زیر را درمان می کنند:
• آفتاب سوختگی
• زخم های آکنه، آبله مرغان یا ناشی از جراحت
• چین و چروک های ناشی از بالا رفتن سن
• لک های پوستی
• شلی پوست
• ناهمگونی و یکدست نبودن رنگ پوست
در ادامه به صورت خلاصه توضیحات کوتاهی در مورد هریک از روش های جوانسازی پوست به شما عزیزان می دهیم. با ما همراه باشید.

قرص های شیمیایی

عمل استفاده از قرص های شیمیایی عملی است که در آن از محلول های اسیدی برای برطرف کردن مشکلات پوستی مانند جای زخم استفاده می شود.
در روند این عمل پزشک درمانگر شما محلول های اسیدی مانند سالیسیلیک اسید، گلیکولیک اسید یا تریکلوروآستیک اسید را روی پوست می گذارد. این محلول اسیدی رقیق سلول های کهنه پوست را از بین می برد و لایه نازکی از آن را بر می دارد. لایه برداری پوست در نهایت سبب بیرون آمدن لایه زیرین سالم و با طراوت می شود. تاثیر استفاده از روش قرص های شیمیایی می تواند تا 10 سال هم دوام بیاورد! هرچند در ایران چندان رایج نیست.

جوانسازی پوست در گلستان
جوانسازی پوست در گلستان

بوتاکس

بوتاکس در دسته روش های لایه برداری نیست. در زمینه زیبایی از بوتاکس بیشتر برای رفع چین و چروک های پوستی که عمیق بوده و عموما ناشی از حرکت عضلات زیرپوستی هستند استفاده می شود.
چروک هایی مانند خط اخم، خطوط پیشانی، چروک های دور چشم و غیره بهترین گزینه ها برای رفع شدن با بوتاکس هستند. اثر بوتاکس بین 4 تا 6 ماه پایداری خواهد داشت.

جوانسازی پوست در گلستان
جوانسازی پوست در گلستان

تزریق فیلر

فیلر ماده ای طبیعی است که بهترین انواع آن فیلرهای هیالورونیک اسیدی هستند. فیلرها بیشتر مناسب پر کردن چین و چروک های ثابت پوست هستند. تزریق فیلر هم روش لایه بردار نیست و اثر آن تا 6 ماه دوام می آورد.

جوانسازی پوست در گلستان
جوانسازی پوست در گلستان

لیزر

اشعه پرحرارت لیزر با تابیدن بر سطح پوست لایه ای نازک از آن را برداشته و موجب جوانسازی پوست می شود. البته که کاربرد لیزر بسیار است و این یکی از استفاده های رایج آن است.

جوانسازی پوست در گلستان
جوانسازی پوست در گلستان

میکرودرم ابریژن

میکرودرم یکی از روش های لایه برداری است. نوک دستگاه میکرودرم یا از الماس است یا از کریستال های خاص. هرکدام که باشد مهم نیست، چون تاثیرشان در نهایت یکی است. یعنی تراش دادن لایه بیرونی پوست و بیرون کشیدن لایه زیرین.
البته میکرودرم می تواند به صورت غیر مستقیم یعنی بدون استفاده از دستگاه و تنها با پاشیدن پودر کریستالی مخصوص روی پوست انجام شود. این پودر بعد از برداشته شدن از روی پوست یک لایه نازک را نیز با خود بر می دارد.

جوانسازی پوست در گلستان
جوانسازی پوست در گلستان

تزریق چربی

چربی طبیعی ترین فیلر در دسترس است. در درمان تزریق چربی ، به جای تزریق کردن مواد خارجی، چربی از بخشی از بدن برداشته شده و در زیر پوست برای پر کردن چین و چروک ها مورد استفاده قرار می گیرد. تزریق چربی زیر مجموعه تزریق فیلر است.

جوانسازی پوست در گلستان
جوانسازی پوست در گلستان

میکرونیدلینگ

جدیدترین روش جوانسازی پوست حتی لازم نمی داند که پوست را لایه برداری کرده یا از ماده خارجی استفاده کند! بلکه صرفا با وارد کردن آسیب های بی ضرر و کنترل شده از طریق سوزن های بهداشتی بسیار ریز، پوست را به تولید کلاژن تحریک کرده و کلاژن ترشح شده از داخل بدن در نهایت موجب جوانسازی پوست می شود.

جوانسازی پوست در گلستان
جوانسازی پوست در گلستان

مترجم و محقق : ندا ناصری
منبع مقاله

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments