بهترین عکاس تهران

بهترین عکاس تهران |بهترین آتلیه تهران

بهترین عکاس تهران

بهترین عکاس تهران

بهترین عکاسانی که می شناسیم، آن هایی نیستن که هزار و یک ژست می گیرن تا یک عکس بندازن! در حقیقت برعکس اون چه که فکر می کنید، کار عکاس اینه که بهترین ترکیب بندی، نور و زاویه را برای عکس برداری انتخاب کنه! از قدیم گفتن طبل هرچی صداش بلندتر، تو خالی تر!

پس تمام اون چیزی که راجع به بهترین عکاسان شنیدین رو فراموش کنید. اگر به دنبال عکاسی هستین که بهترین عکس ممکن رو برای شما بگیره، به جای تمرکز بر شهرت و ادایی که درمیاره، بهتره به این مسئله فکر کنید که چقدر در کار خودش حرفه ای هست! تا چه حد بلده که با سوژه ارتباط برقرار کنه! بله، درست شنیدین! عکاس باید بلد باشه که با سوژه ش بهترین ارتباط رو داشته باشه و به این ترتیب بهترین زاویه عکس برداری رو تشخیص بده!

اگر فکر کردین که کار عکاس فقط زدن یک دکمه و روشن کردن فلاش هاست، کاملاً در اشتباه هستین!

به هرحال می خوایم توی این مطلب یکی از بهترین عکاسان تهران رو به شما معرفی کنیم و بگیم که برای انتخاب یک عکاس باید به چه چیزهایی توجه داشته باشید. با ما همراه باشید!

بهترین عکاس تهران
بهترین عکاس تهران

بهترین عکاس پرتره تهران

همه ی ما دلمون می خواد که یه عکس پرتره ی خیلی خوب از خودمون داشته باشیم که بعدها بتونیم پزش رو بدیم و به عنوان عکس پروفایل شبکه های اجتماعیمون ازش استفاده کنیم! اما واقعیت این جاست که الان تمام عکس های پرتره تقریباً مشابه هستند! ما واقعا دلمون می خواد که کمی خلاقیت به خرج بدیم و از شیوه های رایج عکس برداری پرتره کنار بکشیم!

بهترین عکاس پرتره تهران باید قبل از هر چیزی به خاص بودن شخصیت سوژه دقت داشته باشه! بعضی از افراد زمانی که می خندن بسیار زیبا و خواستنی میشن! عکاس باید بدونه که بهترین عکس پرتره از چنین سوژه ای، زمانی هست که لبخند می زنه! یا این که اگر به سراغ سوژه ای رفت که سن کمی داره و کودک به حساب میاد، باید شیوه ی نورپردازی به شکلی باشه که نوری نرم و یکدست به سوژه بتابه تا وجه معصومیت و زیبایی کودک به بهترین شکل ممکن نمود پیدا کنه!

بهترین عکاس پرتره تهران
بهترین عکاس پرتره تهران

در کل می خوایم بهتون بگیم که شیوه ی عکس بردای و تمایز میان سوژه هاست که از یک عکاس، بهترین عکاس ممکن رو می سازه! اگر می خواید که به یک عکاس ماهر پرتره مراجعه کنید، ما می تونیم آتلیه کیدو رو بهتون پیشنهاد کنیم!

یادم هست که برای اولین بار که به این آتلیه مراجعه کردم، همه چیز به قدری عجیب و غریب و جالب بود که در همون لحظه ی اول بهتم برد! از در و دیوار آتلیه به جای آکسسوری رایج، از ساخته های دست خودشون استفاده کرده بودن! در کل به نظرم اومد که اومدن به این آتلیه واسه کودکان و بزرگسالان شبیه به یک جور ماجراجویی بامزه می مونه!. شاید باورتون نشه اما در وهله ی اول فکر کردم که وارد یک فضای فانتزی شدم! عکاسان کیدو هم بسیار خوش برخورد و مهربون بودن و مشخص بود که کار خودشون رو به خوبی بلدن!

آتلیه عکس خوب در تهران

اما چرا آتلیه کیدو رو بهتون معرفی می کنم؟ دقیقا به خاطر استایل کاری این آتلیه! به جای این که زحمت دکورهای بزرگ و سنگین رو بدن که بعد از مدتی هم تکراری و خسته کننده میشه، عکاسان کیدو تصمیم گرفته بودن که از تکنیک فوتومونتاژ برای عکس برداری استفاده کنن!

اونا به سادگی بهترین تصویر ممکن رو با بک گراند سفید یا سبز از سوژه می گرفتن و روند کار رو در فوتوشاپ و دیگر نرم افزارهای عکاسی ادامه می دادن! اینجوری می تونین خودتون رو در هر بک گراندی که دلتون می خواد تصور کنید! مثلا می تونین یکی از هم شاگردای های هری پاتر در مدرسه جادوگری هاگوارتز باشین که در یک روز معمولی، مشغول خوردن صبحانه در تالار بزرگه! یا این که همراه با السا و آنا، وسط جنگل های یخ زده باشین!

همه جور چیزی امکان پذیره و همین مسئله س که کیدو رو خاص و ویژه می کنه! کاری که کمتر آتلیه ای انجامش میده، در این آتلیه به سادگی قابل انجامه!

آتلیه عکس خوب در تهران
آتلیه عکس خوب در تهران

پس دیگه چرا معطل هستید؟! من که میگم همین امروز با آتلیه کیدو تماس بگیرید و ازشون بخواید که براتون نوبت رزرو کنن! حتما یادتون نره که در مورد لباس هایی که قراره موقع عکس برداری بپوشین با آتلیه مشورت کنید! اونا بهتون می گن که کدوم دسته از لباس ها رو باید بپوشید تا عکستون به بهترین شکل ممکن دربیاد! همین جزئیاته که در نهایت کاری می کنه که به عکاستون اعتماد کنید و بهترین عکس ممکن رو داشته باشید!

آتلیه عکاسی خانوادگی

خوشبختانه کیدو فقط برای بچه ها نیست! اعضای این آتلیه تلاش می کنن که برای تمام اعضای خانواده، پکیج های ویژه داشته باشن! از عکس های بارداری گرفته تا عکاسی نوجوان! تصاویر دسته جمعی خانوادگی و هزار جور مدل دیگه!

در نهایت این که اگر می خواین نمونه کارها و شیوه ی نوبت گیری از آتلیه ی کیدو رو بدونین، توصیه می کنیم که حتما سری به پیج @kiddoogallery بزنید یا این که از طریق وب سایت Kiddoo.ir ، نوبت بگیرید! هم چنین شماره تماس های 02122614237 و 09330709199 نیز در دسترس است.
3 2 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments