بهترین آتلیه شمال تهران ( تخفیف های کیدو آغاز شد!!!)

بهترین آتلیه شمال تهران

بهترین آتلیه شمال تهران

تا حالا براتون پیش اومده که بخواین یه عکس خوب بگیرین اما آتلیه ی مورد نظرتون رو پیدا نکنید؟! خب اگر از اون دسته آدم هایی باشین که به نوعی آتلیه گرد شدن، احتمالاً خوب می دونید که خیلی وقته خلاقیت و زیبایی از آتلیه های تهران رخت بر بسته! ته ایده های جذاب بیشتر آتلیه های تهران اینه که سوژه ها رو توی تاریکی بزارن و یک عکس سیلوئت بگیرن! خب راستش این جور عکس ها خیلی وقته قدیمی شده و دیگه کمتر کسی سراغشون میره!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

یه دسته دیگه از آتلیه ها رو داریم که فکر می کنن راه گرفتن یک عکس جذاب، قرار دادن سوژه کنار دکورهای آنچنانی هست! اما راستش رو بخواین این دکورها اینقدر تکراری شدن که دیگه حالمون از هرچی نیکمت فرفوژه یا دکور پوشالی کودکه به هم میخوره!

همه تو خونه هاشون از این عکس ها دارن و کمتر بچه ای رو می تونین پیدا کنین که یه دونه عکس لابه لای پوشال و خاک و خُل نداشته باشه( بیچاره بچه!!!) اما ما می خوایم یه پیشنهاد ویژه بهتون بدیم!

توی آتلیه ی کیدو که یکی از بهترین آتلیه های شمال تهرانه، ما می خوایم روی یه سری چیزهای خاص فوکوس کنیم. می خوایم کاری کنیم که شما و خانواده تون احساس کنین که ویژه و خاص هستین( کما این که واقعاً هم هستین)! تکنیکی که ما ازش استفاده می کنیم، فوتومونتاژه!
 
بهترین آتلیه شمال تهران

خب داریم به جاهای خوبش می رسیم!! فوتومونتاژ سبکی از عکاسیه که چندین عکس رو با هم ترکیب می کنه و به نتیجه ی ویژه و خارق العاده ای می رسه! تا حالا فکر کردین که چه خوب می شد بتونین وسط دنیای هری پاتر زندگی می کردین؟! یا این که دلتون می خواست توی دل فضا، با کاراکترهای جنگ ستارگان درگیر می شدین؟!

یا حتی مثل شنل قرمزی، وسط جنگل تاریک، به سمت خونه ی مادربزرگ می رفتین؟! خب خدا رو شکر فوتومونتاژ همه ی این کارا رو برای ما انجام میده!

اجازه بدین که هر فریم عکسی که می گیرین بیشتر شبیه به یه اثر هنری باشه تا یه عکس ساده و معمولی!!!

آتلیه کیدو به مناسبت افتتاحیه، تخفیف های ویژه و فوق العاده ای براتون در نظر گرفته! اگر می خواید این فرصت طلایی رو از دست ندین و با کمترین هزینه، عکسی از فرزندتون بگیرین که به یاد موندنی باشه، همین الان از طریق دایرکت صفحه ی اینستاگرام (kiddoogallery@
یا تماس با شماره های 02122614237  یا 09330709199 نوبت بگیرید!
 
بهترین آتلیه شمال تهران

بهترین آتلیه عکاسی تهران

توی آتلیه کیدو، عکاسی فقط مال بچه ها نیست. ماها بهترین عکاس تهران رو در اختیار داریم تا بهترین پرتره های خلاقانه رو ازتون بگیره! ما به جای دکورهای آن چنانی و حاشیه های بی مورد، روی هنر عکاسی تمرکز داریم. همه ی ماهایی که توی کیدو کار می کنیم، یه جورایی روانشناس شدیم چون که با دقت به آدما نگاه می کنیم. شاید خودتون هم ندونین اما ما می دونیم که کدوم زاویه ی صورت شما برای عکاسی بهتره! چی توی چشم های شما هست که لازمه روش تاکید بشه! ما می دونیم چطوری وایسین تا عکس بهتری بگیرین! ماها خیلی خوب آگاهیم که شما از چیزای تکراری خسته شدین که سراغ ما اومدین. واسه همین واقعا تمام تلاشمون رو می کنیم تا یه چیز خاص و ویژه براتون فراهم کنیم.

بهترین آتلیه عکاسی تهران

برعکس خیلی از آتلیه ها، عکاسی برای ما صرفاً منبع درآمد نیست. ما یه تعداد آدم هستیم که عشق سینما و عکاسی داریم و به هر آدمی به چشم قهرمان زندگی خودش نگاه می کنیم. دقیقاً به همین خاطره که تلاش داریم تا عکسی ازش بگیریم که دقیقاً مطابق با شخصیت قهرمانانه ش باشه!

اگر می خواین عکسی بگیرید که تا آخر عمر تکراری نشه و همیشه بهترین وجه شما رو نشون بده، بهترین جا، آتلیه ی کیدو هست! پس دیگه چرا معطلید؟! همین امروز تماس بگیرین!

بهترین آتلیه کودک در تهران

اما همون طور که گفتیم، آتلیه ی ما پکیج های ویژه ای برای بچه ها داره! ما سعی کردیم دست بزاریم روی علایق کودک و به جای این که اونو به لاکچری ترین شکل ممکن تصویر کنیم، کودک رو شبیه به کاراکترهای مورد علاقه ش دربیاریم و بگیم که تو هم دست کمی از جک اسپارو، هری پاتر، فرودو بگینز و…نداری!!

بهترین آتلیه کودک در تهران
ماها عاشق بچه هاییم و همینه که دقیقا ما رو به بهترین آتلیه کودک در تهران تبدیل می کنه!

آتلیه کودک در قلهک

تا یادمون نرفته بگیم که آتلیه توی شمال تهران هست و فاصله ی چندانی با متروی قلهک هم نداره! بنابراین اگه می خواید خودتون رو به ما برسونین، کافیه بیاین به این آدرس:

تهران-خیابان شریعتی- روبه روی خیابان دولت – خیابان امامزاده- پلاک 14- طبقه دوم – واحد 7

آتلیه کودک و بارداری

هیچ چیز کیوت تر و بامزه تر از مادر و فرزندی نیست و ما عاشق اینیم که بهترین لحظه های این رابطه رو تصویر کنیم. به چشم، مادرای باردار مثل ملکه هایی می مونن که در انتظار تولد شاهزاده شون هستن( واقعیت اینه که همه مون واسه مادرامون مثل شاهزاده می مونیم) . به همین خاطره که بخشی از کار فوتومونتاژ رو به عکس های بارداری تبدیل کردیم. خیلی جذابه! مگه نه؟!

4.5 2 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments