بازسازی و تغییر شکل گوش otoplasty | عکس قبل و بعد جراحی زیبایی گوش

برای داشتن گونه های برجسته چه باید کرد؟|برجسته کردن گونه ها| تزریق فیلر|

برجسته کردن گونه ها

پروتز گونه

گونه ها مهم ترین قسمت صورت هستند که پیری و بالا رفتن سن تأثیرات بسیار زیادی بر آنها می گذارد. با بالا رفتن سن از میزان برجسته بودن گونه ها کاسته می شود و صورت به سمت پیری می ‌رود که این مسئله باعث ناراحتی تعداد زیادی از افراد می ‌شود و این سوال به ذهن آنها هجوم می آورد که چگونه می ‌توان به برجسته کردن گونه ها پرداخت.
روش های متعددی برای برجسته کردن گونه ها وجود دارد برخی از افراد ترجیح می ‌دهند که از کاشت پروتز گونه بهره بگیرند و برخی دیگر تزریق فیلر را ترجیح می دهند. اگر شما هم جزو این گروه از افراد هستید با ما همراه باشید تا به طور کامل راهنمایی تان کنیم.

فیلر چیست؟

با بالا رفتن سن برای رسیدن به دوران پیری به طرز قابل توجهی از حجم گونه ها کاسته می ‌شود و حجم بافت و چربی زیر پوست صورت کم می شود که این مسئله بر زیبایی صورت تاثیرات منفی می گذارد و باعث می شود صورت خسته به نظر برسد. در این شرایط می ‌توان از فیلرهایی که بر پایه هیالورونیک اسید قرار دارند و یک ترکیب طبیعی هستند استفاده کرد. این ترکیب به طور طبیعی در بدن وجود دارد و با بالا رفتن سن این ترکیب در پوست از بین خواهد رفت و باعث می شود پوست صورت خسته و پیر به نظر برسد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بازسازی و تغییر شکل گوش otoplasty | عکس قبل و بعد جراحی زیبایی گوش

تزریق فیلر می تواند به جوان سازی مجدد صورت کمک کند و ظاهر دلخواه شما را به وجود بیاورد. می توان از تزریق فیلر در نقاط متعددی از بدن استفاده کرد تا حجم پوست افزایش پیدا کند. تزریق فیلر در گونه ها محبوبیت بسیار زیادی دارد و به رفع افتادگی آن کمک می کند. تزریق فیلر به شما کمک می ‌کند مجدداً جوان به نظر برسید و گونه هایی درخشان و برجسته داشته باشید.

برجسته کردن گونه ها به کمک فیلر در سراسر جهان محبوبیت بسیار بالایی دارد و از آنجایی که تزریق آن با سرعت انجام می شود تعداد زیادی از هنرپیشه ها از قبیل کیم کارداشیان، آنجلینا جولی جنیفر آنیستون و سوفیا ورگارا از تزریق فیلر برای برجسته کردن گونه های خود استفاده کرده اند.

تزریق فیلر چگونه انجام می شود؟

اگر شما نیز قصد برجسته کردن گونه های خود را دارید و می خواهید بدانید چه چیزی در انتظارتان خواهد بود این مطلب را از دست ندهید:
هنگامی که شما برای تزریق فیلر به پزشک مراجعه می کنید با او در خصوص آنچه که انتظار دارید صحبت کنید سپس پزشک سوالات متعددی را از شما خواهد پرسید و برای تزریق فیلر آماده خواهید شد. پزشک تزریق فیلر را در هر دو طرف گونه انجام می دهد و بر نقاط خاصی از صورت متمرکز خواهد شد. معمولاً فرایند درمان و تزریق فیلر حدود ۳۰ تا ۴۵ دقیقه طول می کشد و ممکن است شما دچار تورم و قرمزی خفیفی در گونه خود شوید اما اصلا نگران نباشید زیرا این مسئله طی مدت کوتاهی برطرف خواهد شد.

آیا تزریق فیلر در گونه دردناک است؟

تزریق فیلر

در تزریق فیلر نیز همانند سایر روش های موجود ممکن است در هنگام تزریق دچار درد خفیفی شوید. اما پزشک برای اینکه بتواند از میزان درد بکاهد از کرم های بی حس کننده استفاده خواهد کرد و به این ترتیب شما مانند در طول درمان و پس از آن هیچ گونه دردی را احساس نخواهید کرد.

آیا تزریق فیلر به صورت دائمی باعث برجسته شدن گونه می شود؟

معمولا تزریق فیلر با نتایج دائمی همراه نیست و معمولاً اثر برجسته کردن گونه با فیلر حدود ۱۲ ماه طول می ‌کشد و شما می توانید برای تمدید اثر آن مجدداً به پزشک مراجعه کنید تا دوباره صورتی جوان داشته باشید.

چرا از فیلر برای برجسته کردن گونه استفاده کنیم؟

همه ما انسان ها به صورت ذاتی خواستار زیبایی و زیبا شدن هستیم و از اینکه زیبا به نظر برسیم لذت می بریم اما با بالا رفتن سن صورت ما دستخوش تغییر می شود و این مسئله زیبایی ما را به خطر می ‌اندازد. در این حالت تزریق فیلر نیز می تواند به بهبود حالت صورت کمک کند تا مجدداً صورتی جوان داشته باشید. از سوی دیگر قیمت تزریق فیلر مناسب است و شما می توانید با خیال راحت برای جوان سازی صورت خود به پزشک مراجعه کنید.

اکثر افرادی که از فیلر برای برجسته کردن گونه های خود استفاده کرده اند از نتایج به دست آمده رضایت کامل را دارند. برجسته کردن گونه ها به کمک تزریق فیلر با عوارض جانبی بسیار کمی همراه است و این مسئله باعث شده که به یکی از روش های محبوب در عرصه زیبایی تبدیل شود.

چگونه برای تزریق فیلر آماده شویم؟

تزریق فیلر

قبل از تزریق فیلر پزشک به طور کامل به ارزیابی وضعیت صورت می ‌پردازد سپس سابقه پزشکی شما را بررسی می کند. در مرحله بعدی پزشک نقاطی که قرار است فیلر در آنها تزریق شود را مشخص می کند. پزشک از یک محلول ضد عفونی کننده برای تمیز کردن گونه ها استفاده می کند تا ریسک بروز عفونت به حداقل برسد. سپس بی حس کننده موضعی را ده دقیقه قبل از تزریق فیلر به درون گونه تزریق می کند تا هیچ گونه دردی را احساس نکنید.

ممکن است پزشک از التراسوند برای ارزیابی عروق خونی در موضعی که قرار است تزریق انجام شود استفاده کند و پس از آن که اطلاعات کاملی را در این خصوص به دست آورد تزریق فیلر به درون گونه را شروع خواهد کرد. یکی از مزایای عالی تزریق فیلر این است که شما نیازی به استراحت در منزل ندارید و می توانید پس از اتمام کار پزشک مجدداً به انجام فعالیت‌ های روزمره خود بپردازید.

مترجم: لیلا عبدالملکی
منبع

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments