https://www.tehranskin.com/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%B1%DA%A9%D8%B2-%D9%84%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D9%85%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D8%B1%DB%8C%D8%B9%D8%AA%DB%8C-%D8%AF%D9%88/

باسن خوش فرم و گرد | تقویت ، حجم دهی و لیفت باسن | جراحی زیبایی باسن

باسن خوش فرم و گرد | تقویت ، حجم دهی و لیفت باسن | جراحی زیبایی باسن

https://www.tehranskin.com/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%B1%DA%A9%D8%B2-%D9%84%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D9%85%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D8%B1%DB%8C%D8%B9%D8%AA%DB%8C-%D8%AF%D9%88/

باسن خوش فرم و برجسته یکی از فاکتورهای خوش اندام بودن زنان است. زنانی که کمر باریک و باسن بزرگ و گرد دارند ، اعتماد به نفس بیشتری دارند.  از وقتی که جنیفر لوپز بازیگر امریکایی در فیلم ها ظاهر شد ،  بسیاری از خانم ها با دیدن فرم هیکل جنیفر مشتاق داشتن باسنی با فرم باسن او شدند.  اما چه کسی می تواند فرم باسن خودش را انتخاب کنه؟ طراحی بدن ما که دست خودمون نیست.  خوشبختانه با پیشرفت های بسیاری که در زمینه پزشکی زیبایی انجام شده ، امروزه هر رویایی امکان پذیر شده.  حتی اگه این رویا بزرگ کردن باسن باشه.

برای دانستن  اینکه آیا شما یک کاندید مناسب برای لیفت و حجم دهی به باسن هستید ، جهت مشاوره به متخصصین جراحی ما در مرکز برکه مراجعه کنید و در مورد مزایا و معایب این روش با پزشک مشورت کنید.  او تعیین می کند که آیا این درمان برای شما مناسب است یا خیر.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

جراحی برای بزرگ کردن باسن

افزایش حجم باسن به منظور بهبود فرم بدن ، سایز و اندازه بدن انجام می شود. این روش با ایمپلنت ، پیوند چربی و یا ترکیبی از این دو روش انجام می شود.

ایمپلنت های باسن از جنس سیلیکون هستند که توسط عمل جراحی در عمق بافت ها قرار داده می شوند.  حجم دهی به باسن با استفاده از روش پیوند چربی شامل انتقال چربی از یک ناحیه بدن به بافت باسن است. این تکنیک گاهی اوقات به عنوان لیفت برزیلی باسن شناخته می شود.

 

جراحی بزرگ کردن باسن چیست؟

باسن خوش فرم و گرد | تقویت ، حجم دهی و بالا بردن باسن | جراحی زیبایی باسن

  • افزایش حجم ، و گرد کردن فرم باسن ،
  • بهبود توازن فرم بدن ،
  • بالا بردن اعتماد به نفس و رضایت از فرم بدن .

علاوه بر روش های تقویت باسن ، بالا بردن و لیفت باسن می تواند با برداشتن بافت نرم باسن انجام شود.

لیفت باسن

عمل جراحی لیفت باسن ، شکل و حالت بافت زیرین باسن را که از پوست و چربی در ناحیه باسن پشتیبانی می کند ، بهبود می بخشد. و باسن شما را خوش فرم و گرد می کند.

بالا رفتن سن ، پیری ، آسیب های ناشی از آفتاب ، بارداری ، نوسانات قابل توجه در وزن و عوامل ژنتیکی ممکن است سبب ضعیف شدن بافت بدن بشود که می تواند منجر به افتادگی باسن شود.

به منظور رسیدن به یک فرم رضایت بخش باسن ، پوست و چربی بیش از حد که دچار افتادگی شده ، برداشته می شود.  روش جراحی لیفت باسن به روش سنتی باعث بزرگ تر شدن و حجم دهی به باسن نمی شود ، تنها ظاهر غیر عادی باسن را بهبود بخشد.

 

لیفت باسن یا افزایش حجم باسن

باسن خوش فرم و گرد | تقویت ، حجم دهی و بالا بردن باسن | جراحی زیبایی باسنعمل جراحی لیفت باسن به منظور از بین بردن چربی بیش از حد ناحیه باسن انجام نمی شود.  همچنین در این روش حجم دهی به باسن انجام نمی شود.  از روش های پیوند چربی ، ایمپلنت های باسن  و یا افزایش حجم باسن توسط بخشی از بافت که در زیر پوست خود شما قرار دارد ، می توان برای اضافه کردن حجم باسن استفاده کرد. بعضی اوقات لیپوساکشن نیز برای کنتراست بهتر به روش های بالا اضافه می شود.

 

علل صاف بودن باسن چیست؟  

برجسته نبودن باسن از چندین عامل  از جمله ژنتیک و بالا رفتن سن حاصل می شود. ژن های شما شکل باسن شما را تعیین می کنند.   بدن زنان جوان تر در طول سال های جوانی ، چربی را در باسن ذخیره می کند.  ذخیره چربی باعث می شود که باسن پرتر به نظر برسد.   تغییرات هورمونی که در طول فرایند پیری رخ می دهد ، ذخیره چربی را از پشت و باسن به شکم منتقل می کند. نتیجه این انتقال چربی صاف شدن باسن است که دیگر برجستگی آن در لباس دیده نمی شود.

باسن خوش فرم و گرد | تقویت ، حجم دهی و بالا بردن باسن | جراحی زیبایی باسن

نحوه ایستادن

نگاهی به آینه بکشید تا ببینید که چطور ایستاده اید. اگر شانه های خود را به جلو خم کرده اید و صاف نایستاده اید ، نحوه ایستادن شما صحیح نیست و باعث می شود که برجستگی باسن شما مشخص نشود.    برجستگی های بدن زنانی که دارای فرم بدنی خوبی هستند و به روش درست می ایستند ، به خوبی دیده می شود.  زیرا انحنای طبیعی ستون فقرات در پشت بدن ، باسن را بالا می کشد.

برای بررسی وضعيت خود ، پشت به یک دیوار صاف بایستید. شانه ها را عقب بدهید و مطمئن شوید که انحنای طبیعی بدن خود را حفظ کرده اید.  بخش کوچکی از کمر شما که همان گودی کمر نامیده می شود نباید با دیوار تماس داشته باشد.  در غیر این صورت شما دارای یک باسن صاف هستید.

 

فعالیت خود را افزایش دهید

ژنتیک و پیری زنان برجستگی باسن آنان را از بین می برد.  یائسگی سبب کاهش سطح استروژن می شود که میزان چربی ذخیره شده در باسن را کاهش می دهد.  تمرینات عضله سازی فرم باسن شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.  تمرینات خود را با اهداف خاصی انجام دهید.  قدم زدن ، به ویژه در سربالایی باعث افزایش تحرک عضلات باسن می شود و عضلات باسن را گرد می کند  که باعث می شود باسن شما برجسته بشود.

 

هوشمندانه غذا بخورید

اگر وزن مناسبی دارید ، به منظور حفظ وزن فعلی خود به اندازه کالری مصرف کنید.  در غیر این صورت هر روز 500 کالری کمتر مصرف کنید تا به وزن ایده آل خود برسید.  زنان برای اینکه چربی کافی در باسن خود داشته باشند، باید همزمان با افزایش تمرینات بدنی ، وزن اضافی خود را نیز کاهش دهند  تا توزیع مناسب چربی در باسن داشته باشند.  چربی بیش از حد سبب افتادگی باسن شده و فرم بدن را از بین می برد.

اگر وزن بدن شما کم است ، کالری مصرفی خود را افزایش دهید تا وزن کلی بدن تان بیشتر شود.  این کار به برجسته شدن باسن کمک می کند.  هر چند که ژنتیک تاثیر زیادی بر فرم و مدل باسن دارد.

جراحی افزایش سایز باسن به منظور حجم دهی ، اندازه و فرم بافت باسن انجام می شود.  روش های جدیدی برای لیفت یا بهبود فرم باسن وجود دارند.  مشاوره دقیق با جراح متخصص زیبایی به منظور بررسی گزینه های مختلف قبل از تصمیم گیری برای عمل بالا کشیدن باسن لازم است.  برای داشتن اندامی متناسب و زیبا به مرکز زیبایی و لیزر برکه مراجعه  کنید.  برای تماس و مشاوره در مرکز برکه اینجا کلیک کنید.

 

کاندید مناسب برای لیفت باسن کیست؟ 

باسن خوش فرم و گرد | تقویت ، حجم دهی و بالا بردن باسن | جراحی زیبایی باسن

اگر شما از اندازه و شکل باسن خود ناراضی هستید ، می توانید یک کاندید مناسب برای عمل جراحی لیفت باسن باشید. فرقی نمی کند اگر فرم باسن شما به علت بالا رفتن سن تان دچار افتادگی شده و یا با یک باسن صاف به دنیا آمده اید ، در هر حال عمل بالا کشیدن باسن به شما کمک می کند که اندامی زیبا تر داشته باشید.  تا زمانی که بدن سالمی داشته باشید و انتظارات واقع بینانه از عمل جراحی لیفت باسن داشته باشید ، می توانید کاندیدای مناسبی برای این درمان باشید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafiel

پزشکان متخصص در مرکز تهران اسکین روش های خاصی برای درمان های زیبایی با لیزر به مراجعین ارائه می دهند.  شما هم می توانید با مراجعه به مرکز های ما زیبایی خود را چند برابر کنید.
                                                      برای تماس با مرکز تهران اسکین اینجا کلیک کنید.
0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments