لیفت پلک با آر اف

لیفت پلک با آر اف : روشی بدون جراحی برای رفع افتادگی پلک

لیفت پلک با آر اف

لیفت پلک با آر اف چیست ؟ در این مقاله تصمیم داریم به شرح این روش بدون جراحی برای رفع افتادگی پلک ها بپردازیم.در صورتی که تمایل به انجام این عملیات زیبایی دارید تقاضا داریم مقاله را تا به انتها دنبال کنید.

داشتن پلک های پف کرده،گود و افتاده ممکن است ظاهر شما را خسته و ناخوشایند نشان دهد.لیفت پلک با RF کاری می کند که دیگر خسته و پژمرده به نظر نرسید .وقت آن است که تغییری در خود حاصل نمایید

کلینیک لیزر و زیبایی برکه مفتخر است که با در اختیار داشتن بهترین جراحان و متخصصان زیبایی کلیه خدمات لیفت پلک با جراحی و بدون جراحی را به شما همراهان همیشگی ارائه نماید.شما می توانید جهت مشاوره و اخذ نوبت اینجا را کلیک کنید

درمان لیفت پلک با RF از تکنولوژی پیشرفته (ST)  استفاده می کند.این روش راه حلی واقعی برای از بین بردن نشانه های بالا رفتن سن از جمله ، افتادگی پلک یا گودی دور چشم می باشد.این روش هم چنین پلک ها را بالا کشیده و چین های دور چشم را برطرف می کند.هم چنین ثابت شده است که این شیوه درمانی عمیق تر از هر گونه تکنیک های (RF ) می تواند نفوذ کند

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیفت پلک با آر اف
لیفت پلک با آر اف

تکنولوژی ST یک نوع محکم کننده پوست است که از  انرژی های نور مادون قرمز و  Bi-Polar استفاده می کند تا دقیقا بافت های همبند در ناحیه تحت درمان را تحت تاثیر قرار داده و تولید کلاژن را تحریک کرده و از این طریق طاهر پوست را تقویت بخشد.

در حالی که شیوه های درمانی پوست تنها بر روی پوست های روشن تاثیر دارند و موجب به وجود آمدن لکه و رنگدانه هایی روی پوست های تیره می شوند، این تکنولوژی این معضل را برطرف کرده و همچنین برای اشخاصی که نسبت به دیگر روش های درمانی حساسیت دارند بسیار عالی است.

بلافاصله پس از درمان پوست نرم تر و خوش ظاهر تر می شود و پوست در اطراف چشم های افتاده، سفت تر شده و چین و چروک ها از بین خواهند رفت و تاثیر فوق العاده ای روی پوست های پژمرده و پف کرده خواهد داشت

 تکنولوژی مادون قرمز حرارتی نواحی خاصی از پوست را برای تحریک تولید کلاژن در لایه های عمیق پوست هدف قرار می دهد. گرمایش انتخابی در نوارهای حرارتی ماتریسی از آسیب رساندن به بافت های اطراف جلوگیری کرده و موجب صرفه جویی در وقت می شود و باعث بهبودی سریعتر می گردد. لیفت پلک با آر اف  پوست را به شدت جذاب و صاف می کند.

مواقع بسیاری پیش می آید که مخاطبین ما با تماس گرفته و سوالات متعدد و مشابهی دارند.آن ها درباره این شیوه ی درمانی نگرانند و می خواهند بدانند که کل این عملیات زیبایی به چه صورت انجام خواهد شد.عوارض و پیامدهای آن چه خواهد بود…مراجعین ما درباره ی باید ها و نباید هایی که پس از لیفت پلک با آر اف وجود دارد از ما سوال می کنند و نتایج استفاده از این شیوه ی درمانی را جویا می شوند.

در ادامه تصمیم داریم به برخی از سوالات رایجی که در این باره وجود دارد پاسخ دهیم. توصیه می کنیم که اگر تصمیم به انجام این درمان را دارید مطالب پایین را مطالعه کنید و با ذهنی باز و روشن به کلینیک های زیبایی مراجعه کنید.با ما همراه باشید

درمان لیفت پلک با آر اف به چه صورت است ؟

در ابتدا ،یک ژل یا روغن به روی پوست شما زده می شود در حالی که تجهیزات این شیوه درمانی روی پوست شما قرار داده شده و با حرکت لیفتینگ به حرکت در خواهد آمد.ناحیه تحت درمان همان گونه که پوست تحریک می شود ممکن است احساس سوزن سوزن شدن و گرما داشته باشد اما بسیاری از مراجعه کنندگان هیچ گونه احساس درد و ناراحتی نخواهند داشت و کاملا می توانند با آن کنار بیایند.

هر جلسه احتمالا 10 الی 15 دقیقه به طول خواهد انجامید و هیچ گونه حالت کرختی و سستی پس از پایان درمان احساس نخواهید کرد

برای دیدن نتایج لیفت پلک با آر اف چه مدت باید صبر کرد؟

دیدن نتایج لیفت پوست اطراف چشم را می توان پس از یک جلسه درمانی مشاهده کرد.بسته به شدت افتادگی پلک و هم چنین نتیجه مورد نظر فرد ، متخصص زیبایی پیشنهاد می کند که حداقل 6 الی 10 جلسه درمانی به صورت هفتگی یا هر دو هفته داشته باشید تا بهترین نتیجه ممکن از این شیوه درمانی حاصل شود.

کدام دسته از افراد می توانند این شیوه درمانی را امتحان کنند ؟

لیفت پلک با آر اف برای تمام انواع پوست مناسب است و مشکلات مختلف پوستی را درمان کرده و این روش را برای تمام اشخاصی که مشکلات پوستی دارند مناسب می سازد.این شیوه هم چنین برای اشخاصی که پوست تیره ای دارند نیز مناسب و مفید است

چه درمان های مکملی می تواند نتیجه حاصل از این شیوه را بهبود بخشد؟

  • لیفت پلک با لیزر
  • لیفت پلک با اولترا
  • لیفت پلک با ترماژ

آیا این شیوه درمانی عوارض جانبی خاصی دارد؟

هیچ گونه عوارض جانبی شناخته شده ای برای این شیوه درمانی پیشرفته گزارش نشده است.بیشتر مراجعه کنندگانی که به کلینیک ما مراجعه می کنند ، عموما بدون این که دچار مشکل خاصی شوند ،مطب را ترک می کنند. البته ممکن است تا چند ساعت پس از درمان اطراف پلک دچار اندکی قرمزی و التهاب شود که به سرعت برطرف خواهد داشت.پیش از هر گونه عملیات زیبایی بهتر است پزشک را از سوابق پزشکی خود مطلع سازید.

آیا مراقبت های خاصی پس از لیفت پلک با آر اف وجود دارد ؟

پزشک کلینیک برکه به مرجعه کنندگان این مطب توصیه می کند که پس از انجام درمان، از دست زدن و لمس ناحیه تحت درمان اجتتناب کنند.آن را در معرض آب گرم یا سرد قرار ندهند و تا هنگامی که قرمزی و التهاب آن از بین نرود از قرار گرفتن در معرض نور خورشید اجتناب کنند.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مرکز درمانی

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments