کلینیک لاغری در اهواز

کلینیک لاغری در اهواز | استفاده از لیزر برای لاغری

کلینیک لاغری در اهواز

کلینیک لاغری در اهواز، در این مقاله معرفی شده است تا شما بتوانید بهترین مرکز را انتخاب کنید. هم چنین در این مقاله، بهترین روش لاغری به شما معرفی شده است. اگر دنبال روشی برای رهایی از شر چربی های زائد می گردید، این مقاله را تا انتها بخوانید.

لاغری در اهواز
کلینیک لاغری اهواز

برای درمان چاقی چه باید کرد؟

بله. شاید خیلی غیر ممکن به نظر برسد، اما واقعیت این است که امروزه روش های زیادی برای درمان چاقی وجود دارد. اجازه بدهید اول چند روش مرسوم لاغری را با هم مقایسه کنیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

رژیم لاغری

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که برای لاغر شدن به رژیم های غذایی روی می آورید. رژیم های سخت و طاقت فرسا که به شما وعده کاهش وزن در مدت کوتاه را می دهند. انواع بسیاری از آن ها وجود دارند که با یک سرچ ساده، می توانید آن ها را پیدا کنید.

مرکز لاغری در اهواز
رژیم لاغری

آیا رژیم لاغری واقعا موثر است؟

وقتی رژیم می گیرید، خودتان را از خوردن بسیاری از خوراکی های مورد علاقه تان محروم می کنید. در این حالت، مغز شما نسبت به این مواد غذایی حریص تر می شود. به همین خاطر است که بعد از مدتی رژیم خود را شکسته و مقدار بیشتری از خوراکی ها را مصرف می کنید.

اتفاق دیگری که در طی رژیم گرفتن می گیرید، این است که بدن به دلیل کمبود انرژی سوخت و ساز خود را متوقف می کند. به همین خاطر است که بعد از مدتی احساس می کنید رژیم تاثیری ندارد و شما کاهش وزنی را تجربه نمی کنید.

قرص های لاغری

یکی دیگر از روش هایی که بسیاری از افراد به آن روی می آورند، استفاده از قرص های لاغری است. اگر این مطلب را می خوانید، به شما توصیه می کنم که به هیچ عنوان از این قرص ها استفاده نکنید. این قرص ها می توانند آسیب های جدی به کبد و کلیه شما وارد کنند.

مرکز لیزر در اهواز
قرص های لاغری

ورزش های سنگین

بعضی از افراد برای کاهش وزن، به ورزش های سنگین روی می آورند. ورزش کردن، بسیار عادت خوب و مطمئنی برای کاهش وزن است. البته فراموش نکنید که ورزش کردن باید همیشگی و متناسب با توان شما باشد. اگر قرار باشد خیلی سنگین ورزش کنید، فقط به خودتان آسیب می زنید.

مرکز لاغری در اهواز
ورزش سنگین برای کاهش وزن

ماساژ درمانی

بسیاری از مراکز ماساژ درمانی ادعا می کنند که به کمک روش های جدید ماساژ، می توانند چربی های موضعی را از بین ببرند. اما واقعیت این است که موثر بودن این روش هنوز به درستی تعیین نشده است.

مرکز درمان لاغری
ماساژ درمانی برای رفع چربی های موضعی

عمل های جراحی لاغری

یکی دیگر از روش هایی که افراد برای لاغری به آن روی می آورند، عمل های جراحی لاغری است. مهم ترین این روش ها، عمل اسلیو معده یا بای پس معده هستند. این روش ها برای کسانی به کار می رود که اضافه وزن بسیار زیادی دارند. این عمل ها بسیار خطرناک هستند و ریسک بالایی دارند. اما اضافه وزن افراد گاهی آن قدر برای سلامتی آن ها، مضر است که خطر این جراحی ها را به جان می خرند.

عمل جراحی
عمل جراحی برای لاغری موضعی

از  بین بردن چربی های اضافی

گاهی اوقات در نتیجه زایمان، بستری شدن طولانی مدت در بیمارستان، چربی ها در بعضی بخش های بدن انباشته می شوند. این چربی ها با ورزش کردن از بین نمی روند. لازم است که برای از بین بردن این چربی ها، روش های دیگری به کار گرفته شود.

لیپوساکشن

لیپوساکشن شاید قدیمی ترین روش برای حذف چربی های زائد بدن باشد. این روش یک روش تهاجمی است. در عمل لیپوساکشن، پزشک از یک لوله پلاستیکی استفاده می کند و از طریق منفذ ایجاد شده در بدن، چربی های اضافی کشیده می شود. این جراحی دوران نقاهت طولانی دارد و به خاطر تهاجمی بودن، عاری از خطر هم نیست.

بهترین مرکز لاغری در اهواز
لیپوساکشن برای لاغری موضعی

برای اینکه بتوانید درباره لیپوساکشن بهتر بدانید و مزایا و معایب آن را بشناسید، می توانید مقاله زیر را بخوانید.

همه چیز درباره لیپوساکشن: مزایا و معایب آن

مزوتراپی

مزوتراپی، یک روش جایگزین برای لیپوساکشن است. مزوتراپی روشی غیر تهاجمی و موثر برای حذف چربی های زائد از بدن است. دوران نقاهت این روش بسیار کوتاه است و به دلیل غیر تهاجمی بودن، خطرات آن بسیار اندک است.

برای آشنایی با روش مزوتراپی و مزایا و معایب آن، می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

لیپولیز

لیپولیز یکی از روش های جدید برای درمان چاقی موضعی است. البته این روش فقط برای کسانی قابل استفاده است که بیش از 10 کیلوگرم اضافه داشته باشند و بیماری جانبی نداشته باشند.

کلینیک لاغری اهواز
لیپولیز و لاغری موضعی

لیزر لیپولیز چیست؟

لیپولیز از اشعه لیزر برای درمان چاقی استفاده می کند. در این روش، اشعه لیزر روی چربی های موضعی تابانده می شود. این اشعه باعث ایجاد حرارت در سلول ها می شود. گرم شدن سلول به معنی سوختن چربی است که خود اصلی ترین عامل برای لاغری می باشد.

لیپولیز و لاغری در اهواز
لیزر لیپولیز برای برطرف کردن چزبی های اضافی

آیا لیزر لیپولیز تاثیری دارد؟

لیزر لیپولیز می تواند برای درمان چاقی های موضعی موثر باشد، به شرط اینکه در یک کلینیک لاغری مناسب انجام شود. هم چنین باید تمام جلسات آن به طور کامل انجام شود. معمولا برای اثر بخشی، دو جلسه در هفته لازم است.

لاغری موثر
لیپولیز یکی از روش های موثر برای لاغری است

لیزر لیپولیز چند جلسه طول می کشد؟

بسته به میزان چربی انباشته شده، شدت سوخت و ساز، میزان فعالیت و تغذیه شما، تعداد جلسات برای شما متفاوت است. تعداد جلسات شما را یک پزشک متخصص در کلینیک لاغری تعیین می کند. به طور متوسط، 6 تا 8 جلسه، لیزر لیپولیز لازم است تا شما اثر لیپولیز را روی کاهش وزن را احساس کنید.

بهترین مرکز کلینیک لاغری اهواز
لیپولیز باید 6 تا 8 جلسه انجام شود

عوارض لیپولیز چیست؟

از آن جایی که این روش، یک روش تهاجمی نیست، خطر جانبی ندارد. فقط کافی است در یک کلینیک لاغری مناسب و تحت نظر پزشک مجرب این کار را انجام دهید.

کلینیک لیزر اهواز
عوارض لیپولیز

بهترین کلینیک لاغری در اهواز

برای پیدا کردن بهترین کلینیک لاغری در اهواز، می توانید به این لینک مراجعه کنید. با مراجعه به مراکز معرفی شده، می توانید از بهترین پزشکان متخصص مشورت بگیرید.

منابع مقاله

منبع 1

منبع 2

نویسنده و مترجم: سیمین معروف

3.5 6 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments