لاغری موضع با مزوتراپی

مزوتراپی در اهواز یا لیپوساکشن اهواز ؟ کدام روش مناسب تر است؟

مزوتراپی یا لیپوساکشن؟

مزوتراپی یا لیپوساکشن؟ کدام روش بهتر است؟ کدام روش را باید انتخاب کنید؟ اگر می خواهید بدانید که برای کاهش وزن، باید کدام روش را انتخاب کنید، این مقاله را بخوانید. در این مقاله، دو روش مزوتراپی و لیپوساکشن را با هم مقایسه کرده است.

مزوتراپی در اهواز
مزوتراپی یا لیپوساکشن؟ کدام یک بهتر است؟

برای این که بهتر بتوانید این دو روش را با هم مقایسه کنید‌، لازم است که اول با هر کدام از این روش ها آشنا شوید. در ادامه به طور خلاصه، این دو روش را معرفی می کنیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

عمل لیپوساکشن چیست؟

در یک تعریف ساده، لیپوساکشن برداشتن چربی های اشباع از بدن است. چربی هایی که با ورزش یا رژیم گرفتن، نمی توانید از دست آن ها خلاص شوید. یک پزشک متخصص می تواند این عمل را روی شما انجام دهد.

لیپوساکشن و عوارض آن
حذف چربی های اضافی با لیپوساکشن

لیپوساکشن چگونه انجام می شود؟

جراح پلاستیک زیبایی، یک لوله پلاستیکی باریک را از نواحی خاصی به بدن شما وارد می کند و به کمک یک پمپ خاص، چربی ها را از بدن شما خارج می کند. در طول این عمل، شما بیهوش هستید.

لیپوساکشن
لیپوساکشن برای حذف چربی های اضافی بدن

آیا لیپوساکشن خطرناک است؟

واقعیت این است که عمل لیپوساکشن می تواند یکی از خطرناک ترین عمل های جراحی باشد. در ادامه مهم ترین خطرات این روش را برای شما توضیح می دهیم:

داروهای بیهوشی

داروهای بیهوشی می توانند یکی از عوامل خطر برای همه انواع جراحی ها باشند. بسیاری از افراد به این داروها حساسیت دارند. متاسفانه، آمارهای نگران کننده ای درباره افرادی وجود دارد که بعد از عمل های جراحی، دیگر به هوش نیامده اند و دلیل آن داروهای بیهوشی بوده است. بنابراین، استفاده از روشی که نیاز به بیهوشی نداشته باشد، بهتر به نظر می رسد.

لیپوساکشن و مزوتراپی
عمل لیپوساکشن، تحت شرایط بیهوشی انجام می شود.

زمان نقاهت طولانی تر

حداقل زمانی که برای بهبودی بعد از عمل جراحی لیپوساکشن، نیاز دارید شش هفته است. بعد از این مدت می توانید به آهستگی فعالیت های طبیعی و روزمره خود را انجام دهید. اما چه می گویید اگر به شما روشی پیشنهاد شود که نیاز به این مراقبت طولانی ندارد و دوره نقاهت آن، حداکثر دو روز است؟

مزوتراپی بهتر است یا لیپوساکشن
دوران نقاهت پس از لیپوساکشن، طولانی است

آسیب های جانبی

لیپوساکشن می تواند به رگ های خونی و اعصاب شما صدمه بزند. انجام عمل لیپوساکشن، می تواند با خونریزی های وسیع در حین عمل یا خونریزی های داخلی بعد از عمل همراه باشد.

بهترین مرکز مزوتراپی در اهواز
لیپوساکشن، عوارض جانبی جدی دارد

آسیب های پوستی

عفونت، خارش، سوختن پوست و حساسیت های حاد پوستی هم از عوارض جانبی است که ممکن است لیپوساکشن به بدن شما تحمیل کند.

هزینه لیپوساکشن چقدر است؟

لیپوساکشن، عمل گرانی است. این بدیهی به نظر می رسد. خطر این عمل بسیار بالاست و هزینه بالا از ملزومات آن است. در سال ۲۰۱۶، هزینه متوسط یک عمل لیپوساکشن در ایالت متحده امریکا، ۳۲۰۰ دلار بوده است.

مزوتراپی در اهواز
لیپوساکشن، یک عمل پرخطر و پر هزینه

مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی یکی از روش های جراحی زیبایی است که امروزه برای درمان چاقی و از بین بردن چربی های اضافی در بدن، به کار می رود. این روش طرفداران خودش را دارد. در سراسر دنیا، این روش برای حذف چربی های اضافی از نواحی مختلف بدن به ویژه شکم، پهلو و ران ها استفاده می شود.

مزوتراپی و درمان چاقی
مزوتراپی و حذف چربی های اضافی

پیشنهاد می شود حتما این مقاله را بخوانید: مزوتراپی و مزایا و معایب آن

مزوتراپی لاغری چگونه است؟

مزوتراپی هم می تواند برای برداشتن چربی های اضافی بدن به کار رود. مزوتراپی، از ارسال سیگنال های تجمع چربی به سلول ها جلوگیری می کند. این امر باعث می شود که چربی های اضافی در بخش شکم، پهلوها و ران ها جمع نشوند. اماهیچ روش استانداردی برای انجام مزوتراپی وجود ندارد.  بسته به محل انجام مزوتراپی و  نظر پزشک متخصص، می تواند به شیوه متفاوتی به کار گرفته شود.

مزوتراپی
مزوتراپی، تجمع چربی در سلول ها را مهار می کند

مزوتراپی بهتر است یا لیپوساکشن؟

اگر به تبلیغات نگاه کنید، درباره لیپوساکشن بیشتر صحبت شده است. خیلی از پزشکان این روش را مطلوب اعلام کرده اند. اما با توجه به مطالب ارائه شده در این مقاله، می توانید انتخاب کنید، مزوتراپی یا لیپوساکشن؟

مزوتراپی چه برتری دارد؟

مزوتراپی بر لیپوساکشن، برتری های زیادی دارد. در ادامه به تعدادی از این مزایا در مقایسه با لیپوساکشن، اشاره می شود.

غیر تهاجمی بودن

مزوتراپی یک روش غیر تهاجمی است. این می تواند بزرگترین برتری بر لیپوساکشن باشد. غیر تهاجمی بودن مزوتراپی، احتمال آسیب های جانبی را به شدت کاهش می دهد. هم چنین این روش، بدون نیاز به داروهای بیهوشی انجام می شود.

مزوتراپی لاغری
لاغری شکم با مزوتراپی

دوران نقاهت کوتاه

مزوتراپی معمولا به دوران نقاهت خاصی نیاز ندارد. اگر هم لازم باشد، حداکثر یک یا دو روز طول می کشد. بنابراین بعد از انجام مزوتراپی، می توانید به سرعت زندگی عادی خود را از سر بگیرید.

آسیب های جانبی

مزوتراپی، یکی از بی خطرترین روش هاست. تاکنون هیچ گزارشی درباره وقوع رخدادهای خطرناک ناشی از مزوتراپی ارائه نشده است. عوارض جانبی مزوتراپی فقط محدود به خارش یا حساسیت پوستی است که آن هم به کمک پزشک متخصص به خوبی برطرف می شود.

عوارض مزوتراپی
حساسیت پوستی بعد از مزوتراپی، به آسانی قابل درمان است

هزینه مزوتراپی چقدر است؟

درست است که مزوتراپی به چند جلسه مراجعه نیاز دارد، اما هزینه کلی آن نسبت به لیپوساکشن، بسیار کمتر است. بنابراین می توانید با پرداخت هزینه ای کمتر، خدمات بهتری را دریافت کنید.

مزوتراپی لاغری برای چه افرادی موثر است؟

مزوتراپی لاغری می تواند برای افراد ۱۶ تا ۷۵ ساله به کار گرفته شود. کسانی که دارای چربی های اشباع هستند که با رژیم غذایی و تمرینات ورزشی از بین نمی روند. مزوتراپی برای افرادی انجام می شود که وزن بدن آن ها از ۵۰ کیلو به بالا باشد.

مزوتراپی لاغری
همه می توانند مزوتراپی لاغری را انجام دهند

کجا مزوتراپی کنم؟

درست است که مزوتراپی یک روش کاملا بی خطر و مطمئن است. اما شرط بی خطر بودن، این است که مزوتراپی در یک کلینیک خوب و تحت نظر پزشک مجرب انجام شود.

لاغری موضع با مزوتراپی
مزوتراپی لاغری، زیر نظر پزشک انجام می شود

کلینیک مزوتراپی در اهواز

برای اینکه بتوانید بهترین مرکز مزوتراپی در اهواز و شهرهای اطراف آن مثل دزفول، خوزستان، شوش، اندیمشک، آبادان و … را پیدا کنید، به این لینک مراجعه کنید.

ترجمه و نگارش: سیمین معروف

منابع مقاله

منبع ۱

منبع ۲

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments