نتایج دائمی لیزر موهای زائد

هزینه لیزر موهای زائد| قیمت لیزر موهای زائد اندام تناسلی| قیمت لیزر موهای زائد آقایان

چگونه هزینه لیزر موهای زائد در  پول شما صرفه جویی می کند؟

سلام دوستان
امیدوارم ایام به کامتون باشه در این مقاله قصد داریم درباره هزینه لیزر موهای زائد صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

معمولاً در ماه‌ های سرد سال که اکثر ما لباس های آستین بلند می پوشیم و پنهان کردن موهای زائد است که به تازگی جوانه زده اند کار ساده ای است و دیگر نیازی نیست که به طور مداوم شیو کنید. اما کم کم با گرم شدن هوا و فرارسیدن بهار و تابستان میزان استفاده از لباس های خنک و نازک و آستین کوتاه افزایش پیدا می ‌کند. دیده شدن موهای زائد بدن همیشه یک معضل بزرگ برای بشر بوده است و از روش ‌های مختلف برای برطرف کردن آنها استفاده کرد اما متاسفانه باز هم موهای زائد بدن او شروع به رشد کرده است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

هزینه لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد یک پیشرفت بزرگ در عرصه زیبایی محسوب می ‌شود که می ‌تواند طی مدت چند جلسه همه موهای زائد را برطرف کند. هزینه لیزر موهای زائد در مقایسه با سایر روش های موجود کاملا مقرون به صرفه است به نحوی که شما یک بار برای همیشه هزینه می کنید و در عوض یک عمر از شر موهای زائد در امان خواهید بود. از آن جایی که نتایج حاصل از لیزر موهای زائد دائمی است می ‌توان گفت که لیزر یک روش مقرون به صرفه است.

چگونه لیزر موهای زائد را برطرف می کند؟

لیزر موهای زائد یک روش ساده و سریع است که از نور لیزر برای هدف قرار دادن رنگدانه های موجود در فولیکول های مو استفاده می ‌کند. هنگامی که نور لیزر به پوست برخورد می ‌کند به گرما تبدیل می ‌شود و این گرمای تولید شده باعث می ‌شود موهای زائد برای همیشه از بین بروند. مهمترین مسئله در خصوص لیزر موهای زائد این است که دستگاه های جدید لیزر دارای سیستم خنک کننده هستند و احساس آزار دهنده داغی پوست را از بین می ‌برند این امر باعث می ‌شود که لیزر موهای زائد با سرعت و اثر گذاری بالایی انجام شود و امکان لیزر موهای زائد همه افراد به همه نقاط بدن وجود داشته باشد.

تعداد زیادی از فولیکول های مو فقط با یک پالس از بین می ‌روند این مسئله باعث شده که هزینه لیزر موهای زائد در مقایسه با سایر روش هایی که از آنها برای برطرف کردن موهای زائد استفاده می شود بسیار کمتر باشد. پس از تکمیل دوران درمان با لیزر نیازی به تهیه تیغ، ژیلت، کرم و پودر موبر یا تعیین وقت برای اپیلاسیون نیست زیرا نتایج حاصل از لیزر دائمی هستند.

بهترین روش برای برطرف کردن موهای زائد

بهترین روش برای رفع موهای زائد

به طور متوسط هر نفر در طول سال بیش از ۲۴ ساعت از زمان خود را به واسطه شیو کردن تلف می کند این در حالی است که لیزر موهای زائد طی مدت کوتاهی انجام می ‌شود و هزینه ‌ای که برای شیو کردن موهای زائد یا اپیلاسیون صرف می شود بسیار زیاد است اما هزینه لیزر موهای زائد در مقایسه با این روش ها بسیار کم است.

وقت آن رسیده است که از استفاده از تیغ، ژیلت، پودر و کرم های موبر دست بردارید و از یک روش جدید برای برطرف کردن دائمی موهای زائد خود استفاده کنید زیرا در هر یک از این روش ها موهای زائد فقط از روی سطح پوست برداشته می شوند و این مسئله باعث می شود که زمینه بروز واکنش آلرژیک فراهم شود حتی گاهی اوقات باعث می شود که بوی بدی از پوست به مشام برسد.

معمولاً برطرف کردن موهای زائد نقاط بزرگ بدن مانند دست و پا کار دشواری است و همیشه ریسک بریدگی پوست به علت استفاده از تیغ و ژیلت وجود دارد. در موم سرد یا گرم می توان موهای زائد را از ریشه برطرف کرد اما متاسفانه این روش نیز با احساس درد بسیار زیادی همراه است و علیرغم تحمل درد زیاد دوباره موهای زائد شروع به رشد می ‌کنند.

رشد موها به سمت داخل پوست یکی از معایب بزرگ این روش ها محسوب می شود. از سوی دیگر اپیلاسیون با صرف زمان و هزینه زیادی همراه است و معمولاً اپیلاسیون تخصصی موهای زائد جز روش ‌های بسیار گران قیمت محسوب می ‌شود. این در حالی است که هزینه لیزر موهای زائد نسبت به این روش ها بسیار کمتر است و مهمتر از همه آن که لیزر یک راه حل قطعی برای برطرف کردن موهای زائد است که می تواند شما را از استفاده از تیغ و ژیلت یا تحمل درد اپیلاسیون بی ‌نیاز کند.

چگونه نتایج خوبی از لیزر به دست بیاوریم؟

نتایج دائمی لیزر موهای زائد

لیزر موی زائد یک روش بسیار عالی برای داشتن پوستی لطیف و براق است. لیزر به معنای به پایان رسیدن دوران استفاده از روش های قدیمی برطرف کردن موهای زائد است. زمانی شما می توانید از لیزر نتیجه خوبی به دست بیاورید که از نکات مهم قبل از لیزر و مراقبت های بعد از آن پیروی کرده باشید. در بخش زیر به چند نکته مهم در خصوص نحوه کسب نتایج عالی از لیزر اشاره می کنیم:

  • لیزر موهای زائد روی پوست روشن و موهای تیره خوب پاسخ می دهد به این ترتیب اگر موهای شما سفید، بلوند یا قرمز است باید بدانید که نتیجه خوبی از لیزر به دست نخواهید آورد. برای آنکه بدانید که متقاضی مناسبی برای لیزر موهای زائد هستید یا خیر بهتر است با اپراتور لیزر یک جلسه مشاوره داشته باشید تا شما را به خوبی ارزیابی کند.
  • از برنزه کردن پوست خود اجتناب کنید زیرا در این حالت میزان ملانین موجود در پوست افزایش پیدا خواهد کرد. همان طور که در قسمت بالا گفتیم نور لیزر توسط ملانین جذب می شود و در صورتی که ملانین زیادی در پوست وجود داشته باشد نور لیزر نمی تواند بین پوست و مو تمایز قائل شود و ممکن است مشکلات متعددی را برای شما به وجود بیاورد. به همین دلیل باید تا جایی که می ‌توانید از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید و حتما از کرم ضد آفتاب با عیار حفاظتی بالا استفاده کنید.
  • هنگامی که شما در مقابل نور خورشید قرار می گیرید پوست شما حساسیت بسیار بالایی پیدا خواهد کرد و پس از درمان با لیزر دچار مشکل خواهید شد.
  • قبل از لیزر فقط موهای زائد خود را شیو کنید زیرا وجود ریشه موها برای کسب نتایج عالی کاملاً ضروری است. همان طور که گفتیم لیزر ریشه موها را هدف قرار می ‌دهد و هنگامی که شما موهای خود را از ریشه برطرف می کنید لیزر نمی ‌تواند کاری برای شما انجام دهد. بهترین کار این است که قبل از مراجعه به کلینیک لیزر موهای زائد خود را شیو کنید.
  • مهمترین نکته در خصوص لیزر موهای زائد این است که باید برنامه درمان خود را تکمیل کنید تا نتیجه مطلوبی به دست بیاورید. متخصص لیزر در خصوص تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موهای زائد با شما صحبت خواهد کرد. تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر به رنگ پوست و مو و تراکم موهای زائد ناحیه ای که قرار است لیزر شود بستگی دارد.

اگر شما نگران هزینه لیزر موهای زائد خود هستید باید بدانید که هزینه لیزر در مقایسه با سایر روش های موجود از قبیل اپیلاسیون بسیار مقرون به صرفه است. هزینه لیزر در مقابل آنچه که به دست می آورید واقعا ناچیز است چرا که شما یک عمر راحت هستید و دیگر نیازی به شیو کردن یا تحمل درد حاصل از اپیلاسیون نخواهید داشت. تردید را کنار بگذارید و همین الان برای لیزر موهای زائد خود دست به کار شوید.

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments