لیپوست چیست

لیپوست| مرکز تخصص لیپوست|عوارض لیپوست

لیپوست چیست و چه عوارضی دارد؟

دستگاه لاغری
لیپوست

لیپوست یکی از جدیدترین دستگاه های لاغری، و نسل جدید دستگاه های لیپوماتیک می باشد که می تواند به شکل قابل توجهی چربی های موضعی را  از بدن خارج کند.این تکنولوژی به روزترین و بهترین متد فرم دهی بدن در سال 2016 می باشد.شما می توانید با استفاده از این دستگاه تناسب اندام و زیبایی را تجربه کنید.این ماشین دارای مجوز از «اداره کل غذا و دارو ایالات متحده آمریکا» و همچنین«وزرات بهداشت» می باشد.این وسیله تمامی فواید تکنولوژی «بادی جت»(body jet) را دارا می باشد.این دستگاه همچنین به سبب توان بالای آن برای تخلیه حجم بالایی از چربی، خلاقانه ترین متد برای مواجهه با چاقی محسوب می شود.

لیپوست نسل جدید از دستگاه های لیپوماتیک می باشد که تمامی مزایای تکنولوژی «بادی جت» را دارا می باشد؛ با این تفاوت که لیپوست از «بادی جت» قدرتمندتر بوده و از همین جهت،برای بیماران با میزان چربی بیشتر مناسب تر می باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مزایای لیپوست

  1. به مانند بادی جت،این دستگاه کاملا ایمن بوده و هیچ گونه عوارضی را برای بیمار به همراه ندارد.
  2. این متد کمترین میزان درد و ورم را در بیمار ایجاد می کند.
  3. همانند آنچه در روش بادی جت مشاهده می شود،چربی جدا شده در این روش کاملا زنده بوده و بالاترین میزان کیفیت را دارا می باشد.
    مزایای لیپوست نسبت به مابقی روش های برداشت چربی

لیپوست دارای چه مکانیسمی می باشد؟

این متد از تکنیک منحصر به فردی برای لاغر کردن استفاده می کند.تکنیک T.L.A در زمان تزریق و تکنیک لرزش، به کمک حرکات جارویی میکروسکوپی، چربی را از ناحیه تحت درمان بیرون می کشد.این مکانیسم چربی ها به صورت یکدست از ناحیه موردنظر جدا می کند و از تجمع چربی ها در آن ناحیه از بدن جلوگیری می کند.این تکنیک،مانند متد لیپوماتیک،می تواند چربی ها را به صورت زنده از بدن جدا کند و این موضوع این امکان را برای شما فراهم می کند که چربی های استخراج شده را،بدون نیاز به شستشو و  یا وجود سانتریفیوژهایی  برای افزایش افزایش وزن،به بخش های دیگری از بدن خود تزریق کنید.

لیپوست چه عوارضی را به همراه دارد؟

شما با مشاهده ویدئوی لیپوست،متوجه خواهید شد که لاغرسازی بدون عمل بیهوشی صورت می پذیرد و عوارض لیپوست ناچیز است.احتمال رگ بستگی پس از این فرایند بسیار پایین بوده و شما طی 48 ساعت می توانید فعالیت های عادی زندگی خود را از سر بگیرید.این متد با درد،کبودی و ورم خیلی کمی همراه می باشد و مجموع عوارض لیپوست بسیار محدود است.طی 48 ساعت می توانید فعالیت های روزمره زندگی تان را از سر بگیرید.این متود به سبب کبودی و ورم خیلی کمی که ایجاد می کند،بهترین متد برای کاهش وزن محسوب می شود.

از چه ناحیه هایی از بدن میتوان به منظور تخلیه چربی  استفاده کرد؟

fat deplition
لیپوست
  • سینه
  • ران
  • شکم
  • پهلو
  • بازو
  • باسن

استفاده از لیپوست برای تخلیه چربی چه مزایایی دارد؟

  1. جدا کردن چربی ها به صورت زنده و استفاده مجدد از این چربی ها برای فرم دادن و افزایش حجم دیگر ارگان های بدن
  2. عدم نیاز به دستگاه های ثانویه دیگر مانند کمپرسور هوا،پمپ تزریق و ساکشن
  3. عدم نیاز به عمل بیهوشی
  4. اجرای آسان و مفید
  5. تخلیه یکدست چربی از ناحیه تحت درمان
  6. استفاده همزمان از لرزش و تکنولوژی ساکشن
  7. امکان تطبیق دمای محلول متورم با دمای بدن بیمار
  8. تزریق یکدست که سبب نفوذ مواد در ناحیه تحت درمان می شود
  9. کاملا ایمن و بدون عارضه
  10. درد بسیار کمی ایجاد را می کند

    مزایای لیپوست نسبت به بقیه روش ها

معرفی کامل ساختار دستگاه لیپوست:

بدنه اصلی ماشین لیپوست دارای یک پمپ تنفس وکوسات همراه با دو محفظه سه لیتری و قابل تغییر برای بیشترین میزان مکش می باشد.این پمپ را می توان به طور همزمان به وسیله پدالی که در پایین دستگاه قرار دارد و همچنین کلید روشن/خاموش کنترل کرد.«پمپ نفوذپذیری لیپوست» به منظور تزریق سریع مایع متورم(tumescent fluids)[2] پیش از فرایند لیپوساکشن طراحی شده است.سرعت جریان مایع را می توان از 0 تا 300 میلی لیتر/دقیقه تنظیم کرد  و برای مایع از پیش تنظیم شده،از طریق کنترل پنل برنامه مشخصی را تعیین کرد که این ویژگی به مجری عمل این امکان را می دهد که مقدار مایعی که به هر بخش از بدن تزریق می شود را کنترل کند.صفحات گرمایش مایع جانبی را می توان به سیستم لیپوساکشن متصل کرد و همچنین امکان کنترل بیشتر استقامت لیپوسات توسط جراح به وسیله پدال پایین دستگاه وجود دارد. سیستم نیروی کمکی ویبراست لیپوساکشن (PAL)،که در سمت راست قسمت بالایی عکس پایین نمایش داده شده است،از 3000 تا 5000 آر پی ام قابل تنظیم است.میله لیپوساکشن نقش مهمی در حرکت میله در شکاف های بافت های چرب و فیبرین دارد.میله لیپوساکشن که دارای قابلیت کشش دستی می باشد، بر روی دسته(مطابق آنچه در پایین نشان داده شده است) نصب می شود. در این ماشین،طیف وسیعی از میله ها، با الگوهای نوک،عرض ها و طول های مختلف در دسترس می باشند.

سوالات متداول درباره لیپوست:

1_ چه افرادی برای جراحی فرم دهی بدن و کاهش چربی موضعی مناسب هستند؟

افرادی که از چربی اضافی در ناحیه شکم،پهلوها،ران ها،سینه و دست ها رنج می بردند می تواند از این روش برای کاهش چربی بدن خود استفاده کنند.

2_ این روش تا چه میزان ایمن است؟ خطرات آن چیست؟

متدهای بادی جت و لیپوسات هیچ گونه خطرات و عوارضی را به همراه ندارند.قطعا متدهای قدیمی تر( که هنوز هم مورد استفاده قرار می گیرند)،مانند لیپوساکشن سنتی یا لیپولیز، در مواردی خطراتی را به دنبال دارند، اما در متدهای جدید،هیچ نوع خطری برای بیمار وجود ندارد.

با این همه،به خاطر داشته باشید  که همه این عمل های جراحی باید در یک اتاق عمل مجهز به همراه استریل مرکزی و یا در بیمارستان انجام شوند.استفاده از دفاتر پزشکان و کلینیک ها برای این کار ممنوع است.

3_ آیا انجام این عمل نیازمند بیهوشی است؟

خیر،این عمل جراحی با بی حسی موضعی انجام می پذیرد و در مواردی نیز از قرض خواب و سست سازی استفاده می شود.قطعا در حین عمل یک متخصص هوش بری در کنار بیمار حاضر است و چنانچه بیمار درخواست کند(برخی از بیماران ترجیح می دهند که کاملا بیهوش باشند)،امکانات و شرایط بیهوشی،در کمال آرامش،میسر خواهند بود.

4_ تقسیم بخش های بدن چگونه انجام می پذیرد؟

  • ناحیه شکم و پهلوها (با یا بدون سینه ها)(با یا بدون دست ها)
  • سینه ها و بازوها
  • ران ها

در هر جلسه،می توانید عمل را بر روی هر یک از ناحیه های A تا C (در یک جلسه)اجرا کنید، بدین معنا که ناحیه شکم و پهلوها در یک جلسه،سینه ها و بازوها در یک جلسه و ران ها نیز در یک جلسه مجزا مورد عمل قرار خواهد گرفت.

در صورتی که در ناحیه موردنظر چربی زیادی یافت نشد،ناحیه های بیشتری در یک جلسه مورد عمل جراحی قرار خواهد گرفت. به عنوان مثال،ناحیه شکم،پهلوها و سینه ها.

5_ چه تفاوتی میان متودهای آلترازد، لیپوماتیک،بادی جت و لیپوسات وجود دارد؟

در حال حاضر،بادی جت و لیپوسات جدیدترین متودها در این حوزه هستند و مزایای آنها نسبت به متدهای پیشین شامل موارد زیر می باشد:

برداشت حجم بیشتری از چربی (لیپوسات قدرتمندترین جداکننده چربی در جهان است)،درد و کبودی کمتر، برداشت بهتر پوست،عدم ایجاد حفره،عدم نیاز به ماساژ دردناک تخلیه.

عمل جراحی فرم دهی بدن لیپوست

اجرای عمل توسط حرفه ای ترین و باتجربه ترین پزشکان متخصص با جدیدترن و پیشرفته ترین متدها و ابزارهای روز

مراقبت پس از عمل 24 ساعته پس از عمل توسط پزشک

  • برای اولین بار در ایران،مدرن ترین ماشین در اروپا
  • لیپوسات (بادی جت + ترکیب لیپوماتیک)
  • اجرای عمل در مراکز تخصصی جراحی توسط متخصص
  • عمل جراحی زیبایی فقط در 3 ساعت
  • عدم نیاز به ماساژ،بدون درد وخونریزی
  • کمترین زمان بهبود و عدم نیاز به بستری شدن و بیهوشی
  • عدم نیاز به ماساژ پس از عمل

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت توصیه های رایگان درباره خدمات،هزینه ها و غیره،به این لینک مراجعه فرمایید.

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments