مرکز لیزر موهای زائد شریعتی

هزینه لیزر موهای زائد زیر بغل

هزینه لیزر موهای زائد زیر بغل

سلام دوستان تهران اسکین

زیر بغل ها  یکی از قابل رویت ترین جاهای بدن  هستند که اغلب مردم نمی خواهند موهای آنها دیده شوند. موها پس از اصلاح یا اپیلاسیون بسیار سریع و معمولا در عرض یک روز در می آیند .در حالی که  میتوان باصرف کمترین وقت و هزینه لیزر موهای زائد زیر بغل انجام داد و ازشر آن ها خلاص شد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

امروز میخواهیم راجع به بهترین روش درمان و هزینه لیزر موهای زائد زیر بغل بپردازیم.

 رفع موهای زائد زیر بغل

داشتن موی زائد زیر بغل تجربه ی ناخوشایندی است که تفریبا همه ی خانم ها یک بار یا به کرات آن را تجربه کرده اند.

شده که شما پیراهن یا لباس مورد علاقه خود  را میپوشید و ناگهان  متوجه می شوید که فراموش کرده اید زیر بغل خود را اصلاح کنید. چقدر اعصابتان خورد خواهد شد.

امیدواریم که قبل از این که در ملا عام حاضر بشوید کشفش کنید وگرنه تجربه ی ناخوشایند و بسیار خجالت آوری خواهید داشت و گرنه مجبور میشوید تمام مدت دستتهایتان را از بدنتان جدا نکرده و تکان نخورید مبادا موهای زائد زیر بغلتان را کسی ببیند.

تصور کنید که چقدر خوب می شود اگر هیج وقت لازم نباشد به تراشیدن و اپیلاسیون آنها فکر کنید. با حذف لیزر موی زیر بغل، به شما این  آزادی داده می شود تا بتوانید  به راحتی  لباس خود را بدون اینکه نگرانی ای در مورد موهای زائد خود  داشته باشید انتخاب کرده و بپوشید.

اصلاح کردن به صورت مکرر باعث  ایجاد جوشهای زیر پوستی در ناحیه زیر بغل میشود. این ناحیه  مستعد ابتلا به کیست و بریده شدن توسط تیغ  و رویش بیش از حد مو می باشد.

لیزر موهای زائد زیر بغل چه میکند

لیزر یک راه حل ایده آل برای  از بین بردن موهای زائد است. ابتدا مو در زیر پوست نابود می شود و بعد کاملا ریخته و از بین می رود.

پس از لیزر منافذ در پوست بسته شده ، و تنها پوستی صاف و جذاب برای شما باقی میگذارد.بنابراین  با لیزر موهای زائد زیر بغل احتمال التهاب کمتری وجود داشته و مو بدون درد، دائمی و بسیار راحت برداشته می شود.

دیگر خبری از اصلاح، اپیلاسیون، موهای در حال رشد، سوزش با  تیغ و هاله ی سیاه زیر بغل نخواهد بود .لیزر زیر بغل  به معنای واقعی کلمه فقط چند دقیقه طول می کشد  و شما می توانید با اولین درمان نتیجه رو ببینید!

بنابراین با موهای زائد خداحافظی کرده و به پوستی بی مو و صاف خوش آمد بگید.

لیزر موی زائد زیر بغل
لیزر موی زائد زیر بغل

لیزر موهای زائد زیر بغل  یکی از رایج ترین روش های درمانی برای زنان است. مردان نیز به تازگی این کار را بسیار بهداشتی و جذاب از لحاظ  زیبایی  کشف کرده اند .کدام زن و مردی داشتن زیر بغل صاف و بدون نیاز به شیو یا اصلاح مو  را دوست ندارد؟

لیزر دایود پیشرفته برای انواع پوست، از بسیار روشن تا بسیار تیره مناسبند.

از بین بردن دائمی موهای زائد زیر بغل

کلینیک های لیزر تهران اسکین  با سیستم لیزر دایود  کار می کند. این آخرین و مطمئن ترین روش برای از بین بردن رشد مو بیش از حد و راحت ترین روش است. این روش درمانی زیبایی، موهای زائد را به طور دائم  برطرف می کند.

استفاده از تکنولوژی لیزر دایود حتی برای درمان نواحی وسیع تر، زمان  طول درمان را تا 75٪ در مقایسه با سایر تجهیزات لیزر مو کاهش می دهد.

بهترین لیزر موهای زائد برحسب رنگ پوست و مو

رنگ پوست  و موی شما تعیین میکند که چه نوع لیزر و چه مقدار درمان برای شما  مورد نیاز است.

بعضی مدل های خاص لیزر بر روی انواع  پوست تاثیر نمی گذارد و ممکن است نیاز به بازگشت بیمار برای درمان های اضافی باشد. معمولا، بیماران به طور متوسط بین 4 تا 6 جلسه لیزر درمان می شوند.  درمان معمول برای کسانی که دارای پوستی روشن هستند،  و موهای تیره و کلفتی دارند ممکن است سریعتر به نتیحه برسد.

لیزر موی زائد زیر بغل
لیزر موی زائد زیر بغل

لیزر دایود برای موهای زائد زیر بغل

لیزر دایود  پیشرفته ای که برای استفاده در آن استفاده می شود مناسب برای تمام انواع پوست، از  بسیار روشن (نوع پوست I) تا بسیار تیره (نوع پوست VI) است.  خنک کننده سر لیزر (Chilltip) روی ناحیه پوست قرار می گیرد تا درمان آغاز شود. پرتو قدرتمند نور، که فقط برای لحظه ایی در شکاف پوست روشن میشود به گرما تبدیل می شود.

انرژی نور لیزر توسط رنگدانه در مو به سمت فولیکول مو جذب می شود. طول مدت هر پالس فقط به اندازه ایی طول می کشد تا به طور انتخابی فولیکولی را تخریب کند. سیستم منحصر به فرد آن ،  شامل قطعه ایی به نام چیل تیپ( Chilltip)برای خنک کنندگی هنگام برخورد به پوست است ،  پیل تیپ کمک می کند تا از پوست با یک رسانای خنک کننده  قبل، درطول و بعد از هر پالس محافظت کند. این  دستگاه تقریبا روش درمانی مار را بدون درد میکند .

موهای سفید، خاکستری و قرمز هیچ پیگمنتی ندارند از این رو  با لیزر قابل برداشتن نیستند.

لیزر موی زائد زیر بغل
هزینه لیزر موی زائد زیر بغل

هزینه لیزر موهای زائد زیر بغل

هزینه لیزرموهای زائد زیر بغل بسته به تراکم موها، ضخامت آنها و تعداد جلسات درمانی متفاوت است . ما میدانیم که قیمت ها  این روزها بسیار رقابتی است  اگر در جایی با روش مشابه  لیزر دایود که در مراکز ما ارائه شده اند، مواجه شده اید،و خواستید قیمت ها را مظابقت دهید به برند دستگاه ، کیفت کار و تعداد شات ها دقت کنید. مراکز تهران اسکین با توجه به برند و نحوه کار پزشک یا اپراتور ، رنج قیمتی آن شهر، هزینه لیزر موهای زائد زیر بغل را تعیین میکند. به این ترتیب ما با کمترین هزینه لیزر موهای زائد زیر بغل شما را تضمین می کنیم.

برای دستیابی به  هزینه لیزر موهای زائد زیربغل درمراکزی که لیزر دایود در تهران انجام میدهند کلیک کنید.

فوائد لیزر موهای زائد زیر بغل

موهای زائد، اینجا آنجا و همه جا !  اما این بدان معنا نیست که باید  این ها بمانند.

با درمان های ساده ما فولیکول های مو  ظرف چند دقیقه نابود میشود.  صرفه جویی درعمر، وقت، پول و  خودتان را از  یک عمر تراشیدن موهای خود رها کنید.  متخصصین پزشکی و پرستاری ما فرآیند حذف لیزر مو را تثبیت کرده و در خصوص آن به عنوان یکی از بهترین راه هایی برای خلاص شدن از شر مو ها به خوبی عمل می کنند. هر چه باشد ، آنها بیش از هزاران بار این کار را انجام داده اند.

چه کسی  لیزر موهای زائد را انجام می دهد؟

از آنجاییکه لیزر حذف موی زائد یک روش پزشکی درمانی است. تمام درمان ها توسط یکی از متخصصین پزشکی و اپراتورهای آموزش دیده انجام  میگیرد. این افراد  قبل از انجام هرگونه درمان ، به طور گسترده آموزش دیده اند. علاوه بر این، یک دکتر با  مجوز پزشکی در هر مرکز درمانی حضور داشته و تمام رفتار و شایستگی کارکنان را از لحاظ پزشکی نظارت می کند.

هزینه لیزر موهای زائد زیر بغل زمانی که توسط پزشک یا اپراتور صورت بگیرد متفاوت است.

مشاوره  برای شما بسیار مهم است و گام مهمی در جهت حل مشکل شما و دانستن هزینه ی لیزر موهای زائد زیر بغل شما ااست. مشاوران ما  قادرند به  هر سوال قابل تصوری پاسخ داده و متعهد ند به شما کمک کنند تا  تا بهترین انتخاب برای  حذف موهای خود داشته باشید.

ما به تمام سوالات مربوط به دستگاه ها و هزینه ی لیزر موهای زائد زیر بغل  پاسخ خواهیم داد و به شما دقیقا همان اطلاعاتی را که انتظار دارید؛  خواهیم داد.

لیزر موی زائد زیر بغل
لیزر موی زائد زیر بغل

آیا لیزر موهای زائد زیر بغل باعث سفید شدن این ناحیه میشود؟

هنگامی که  لیزر موهای زائد انجام میدهید،  این فرایند نه تنها مو را حذف می کند، بلکه باعث می شود که خراشیدگی و فولیکول ها از بین برود، و این امر باعث می شود که زیر بغل شما خیلی روشن تر ازقبل باشد.

این روش می تواند مشکل تیرگی های زیر بغل را برای مدت زمان طولانی حل کند، چیزی که هیچ وقت  با اصلاح و اپیلاسیون نمی تواند مرتفع شود.

سفید شدن زیر بغل بغد از لیزر
سفید شدن زیر بغل بغد از لیزر

برای آشنایی با بهترین مراکز لیزر تهران و شهرستانها اینجا کلیک کنید.

محقق و مترجم : محجوبه فاموری

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments