لیزر موهای زائد نوک سینه

لیزر موهای زائد نوک پستان در بهترین کلینیک لیزر تهران

لیزر موهای زائد نوک پستان در بهترین لیزر تهران

 

لیزر موهای زائد نوک سینه

لیزر موهای زائد به یک گزینه تبدیل شده که روز به روز با استقبال بیشتری روبه رو می شود. این روش در برخی از سالن های زیبایی در سراسر کشورمان ارائه می شود. اما در کلینیک های تخصصی پوست و کلینیک های جراحی زیبایی شایع تر است.  کلینیک های لیزر موهای زائد تهران اسکین از بهترین کلینیک های لیزر در سطح تهران و سطح کشور می باشند که در بسیاری از شهر ها نیز نمایندگی  دارد.

برای مراجعه به نمایندگی های ما می توانید آدرس و اطلاعات لازم را از صفحه اصلی سایت بردارید.  نمایندگی های کلینیک تهران اسکین در شهر های اصفهان ، مشهد ، اهواز ، رشت ، شیراز ، بوشهر ، بابل ، سنندج ، کرج ، کرمان و یزد بهترین خدمات لیزر را به شهروندان گرامی عرضه می کنند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اگر بخواهید در مورد درمان موهای زائد با لیزر اطلاعات بیشتری کسب کنید ، می توانید جهت مشاوره به کلینیک های ما مراجعه کنید.  مشاوره معمولاً فرصتی است برای پرسیدن سؤالات ، بررسی جزئیات پزشکی و بهداشتی و تست لیزر بر روی بخشی از پوست شما. تا مطمئن شوید واکنش های غیر معمولی نسبت به لیزر نخواهید داشت.  تست پچ معمولاً در پشت گوش و یا بر روی پا انجام می شود.

کلینیک لیزر موهای زائد در شیراز

لیزر موهای زائد برای چه مناطقی انجام می شود؟

حذف موهای زائد توسط لیزر معمولا به عنوان یک گزینه برای حذف موهای ناخواسته در مناطق  زیر استفاده می شود :

  • صورت و گردن از جمله پشت لب بالا ، گونه ها و غبغب ، درمان مو های زائد صورت در میان مردان و زنان بسیار مورد استقبال واقع شده است.
  • پاها و منطقه بیکینی ، منطقه بیکینی یک منطقه درمان در میان زنانی است که از تیغ و موم خسته اند و هنگام پوشیدن لباس شنا با مشکل روبه رو هستند. علاوه بر این ، بسیاری از زنان مایل هستند موهای زائد پاهای خود را نیز لیزر کنند.
  • زیر بغل ، لیزر موهای زائد زیر بغل یکی دیگر از مناطق مورد استقبال زنان و همچنین مردان  است.
  • دست ها ،
  • شکم ،
  • شانه های مردان ،
  • کمر و پشت ، لیزر موهای کمر یکی دیگر از مناطقی است که مورد استقبال مردان و زنان قرار گرفته است.
  • سینه. لیزر مو های زائد سینه ، لیزر مورد علاقه بسیاری از مردانی است که مایل هستند سینه ای صاف و بی مو داشته باشند.

 

لیزر بهترین روش از بین بردن موهای زائد

در حال حاضر لیزر درمانی بهترین روش ترجیحی برای از بین بردن موهای زائد است.  زیرا روشی ایمن ، مؤثر و دائمی تر از  روش های دیگر مانند اپیلاسیون ، شیو ، اصلاح و الکترولیز است. همچنین هزینه لیزر درمانی بسیار قابل قبول می باشد.  فرد مناسب برای درمان موهای زائد توسط لیزر ، فردی با موهای تیره و  پوست روشن است.

اما اکنون تکنولوژی لیزر پیشرفت کرده و لیزرهایی مانند  (Nd: YAG) وجود دارند که در از بین بردن  موهای تیره بر روی پوست تیره نیز کار می کنند. البته این لیزر برای موهای خاکستری ، موهای بور و نرم و همچنین در مورد زنان مبتلا به مشکلات هورمونی از قبیل بیماری تخمدان پلی کیستیک  مناسب نیست. همچنین اگر موهای ضخیم بر روی چانه شما اندک هستند ، انجام یک الکترولیز خوب مقرون به صرفه تر خواهد بود.

 

لیزر موهای زائد نوک پستان

لیزر موهای زائد نوک سینه

وجود موهای نرم ، ریز و کمرنگ اطراف نوک پستان کاملاً طبیعی است.  البته با توجه به نژاد ، شما  ممکن است به طور طبیعی موهای تیره تر داشته باشید.  و یا نوع موهای تان  ضخیم تر باشد. ممکن است موهای زائد در این قسمت زیاد باشند.

نوسانات طبیعی در سطوح هورمون ها در طول زندگی یک زن می تواند بر رشد موهای  بدن او تأثیر بگذارد. سالمندی ، بارداری و یائسگی همه نشانه های شناخته شده ای هستند که زنان ممکن است تغییرات متفاوتی در رشد موهای  خود را شاهد باشند.  به طور کلی ، این تغییرات کاملاً طبیعی هستند. اگرچه ممکن است در ابتدا باعث خجالت یا نگرانی شوند.

لیزر موهای زائد بهترین گزینه انتخابی برای حذف موهای ناخواسته توسط بسیاری از افراد در سرتاسر جهان است. پرتوهای شدید لیزر نور متمرکز را به فولیکول موها هدایت می کند.  این نور توسط  رنگدانه های موجود در فولیکول ها جذب می شود و فولیکول از بین می رود.

 

روش حذف موهای زائد توسط لیزر

 لیزر موهای زائد بیکینی

درمان با لیزر برای رفع موهای زائد شامل لیزری است که با استفاده از انرژی نور و تبدیل آن به انرژی گرمایی کار می کند.  این گرما توسط ریشه هر تار مو جذب می شود و به  فولیکول مو آسیب می زند.

لیزر برای بسیاری از انواع پوست و انواع موها مؤثر است.  پس از لیزر درمانی فولیکول های آسیب دیده تا مدت ها و برای مدت زمان طولانی و گاهی هم برای همیشه دیگر قادر به تولید مو نخواهند بود.

با این حال ، یکی از مهم ترین نکاتی که باید مورد  لیزر موهای نوک پستان در نظر داشته باشید ،  رشد موهای غیر عادی در این منطقه است. همه زنان باید نظارت دقیق بر روی هر تغییری در سینه خود داشته باشند – نه فقط توده های جدید و غیر معمول ، تورم یا تغییر رنگ ، بلکه رشد هر گونه موی ناگهانی و غیر معمول را جدی بگیرند. در صورت هر یک از این علائم ، ضروری است که بلافاصله با پزشک متخصص این رشته تماس بگیرید.

لیزر درمانی برای حذف موهای نوک پستان باید توسط تکنسینی که در این روش خاص تجربه کافی دارد ، انجام شود. پوست منطقه اطراف نوک پستان بسیار حساس است. و به همین دلیل انتظار می رود که عوارض بالقوه در این منطقه مانند سوزش یا زخم کمی بیشتر از سایر مناطق باشد.  اما احتمال بروز عوارض جانبی تا زمانی که درمان با روش های مطمئن انجام می شود ، بسیار بعید می باشد.  مدت زمان درمان حدود 5 تا 10 دقیقه است. برای رسیدن به نتیجه مطلوب حداقل نیاز به  6 تا 12 جلسه درمان لازم می باشد.

 

 مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد

  • موهای باقی مانده در محل تحت درمان با لیزر را دستکاری نکنید. زیرا با انجام این کار، فرآیند درمان را مختل خواهید کرد. که ممکن است موجب تحریک فولیکول های مو شود. به عبارت دیگر می تواند باعث افزایش رشد مو شود.
  • منطقه تحت درمان قرمز و پوسته پوسته است و تقریباً یک تا دو هفته بعد از لیزر موهای زائد پوسته پوسته می شود.
  • از حمام بسیار داغ حداقل برای 48 ساعت پس از درمان خودداری کنید.
  • اگر تغییراتی در رنگ پیگمنت های ناحیه تحت درمان اتفاق افتاد ، به منظور تسکین پوست از ویتامین E استفاده کنید.
  • خارش پس از لیزر موهای زائد غیر منتظره نیست. اما خاراندن این ناحیه ممکن است باعث بروز زخم شود.
  • تا 48 ساعت پس از لیزر موهای زائد از انجام ورزش و رفتن به سونا خودداری کنید زیرا می تواند باعث تحریک پوست شود.

محقق و مترجم : مینو شفیعی

لینک منبع 

لینک منبع 

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments