معجزه لیزر دیود در رفع بافت های چربی اطراف پهلو و شکم

لیزر دیود

مطالعات نشان می دهد از نظر آماری تنها روش درمانی غیر تخریبی و  نادرون رو (پزشكي : بدون ورود در حفره  بدني يا رسوخ در پوست ) به کمک  نمونه اصلی لیزر دیود با طول موج 060/1 نانومتر تاثیر بسزایی در کاهش بافت های چربی دور شکم و پهلو داشت.

بیشتر بیماران از این روش درمانی راضی بودند و حساسیت خاصی به نوع لیزر مورد استفاده یا دیگر مواد بی حسی موضعی و غیره نشان ندادند و اگر پروسه درمان عوارض جانبی را نیز بهمراه داشت، گذرا و قابل تحمل بود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در طی یک سال گذشته کاربرد لیزر دیود در رفع بافت های چربی دور شکم و پهلو به میزان 44 درصد افزایش یافته است. لیزر دیود با طول موج 060/1 نانومتر بافت های چربی را تخریب می کند و بافت ها را در حالت خزان یاخته‌ای یا به اصلاح مرگ برنامه ریزی قرار می دهد؛ بدین معناست که در طی این فرآیند سلول های چربی به طور کامل از بین می روند. در مطالعات و آزمایشات صورت گرفته،  برای هر فرد مراجعه کننده به کلینیک زیبایی یک یا دو جلسه 25 دقیقه ای لیزر دیود با شدت تابش W/cm2 0.9-1.4 در ناحیه پهلو یا شکم در نظر گرفته شد. توجه داشته باشید که به منظور مقایسه نتیجه درمان، محققان تصمیم گرفتند که لیزر درمانی را تنها بر روی یک طرف بدن انجام دهند و از تصاویر پیش و پس از لیزر درمانی برای بررسی نتیجه آزمایش استفاده کردند. پس از 12 هفته، تاثیر لیزر دیود در ناحیه شکم 90 درصد و در ناحیه پهلوها 95 درصد بدست آمد. در طی دوازده هفته تغییرات قابل توجهی در ضخامت بافت های چربی حاصل شده بود؛ متوسط کاهش ضخامت 3.1 میلی متر برای شکم و 2.6 میلی متر برای پهلوها محاسبه گشت. 85 درصد از افراد مورد آزمایش از میزان کاهش بافت های چربی در ناحیه شکم و 6 درصد نیز از میزان کاهش چربی در ناحیه پهلوها راضی بودند.

اگر بخواهیم از 10 به تاثیر گذاری لیزر دیود در رفع چربی های اضافی ناحیه شکم و پهلو نمره دهیم، برای ناحیه شکم امتیاز 3.7 از 10 و برای ناحیه پهلو می توانیم امتیاز 4 از 10 را در نظر بگیریم. از عوارض جانبی رفع بافت های چربی ناحیه شکم و پهلو به کمک لیزر دیود می توان به نازک شدن پوست ناحیه درمان و درد خفیف در اثر تماس دست یا هر چیز دیگری با ناحیه مورد درمان اشاره کرد که بس از گذشت دو هفته بتدریج برطرف خواهد شد. دیگر عوارض جانبی آن عبارتند از:  ورم، (پزشكي : ريختن خون به زير پوست در اثر ضربه يا بيمارى ) خون مردگي و کبودی. البته در این آزمایش مورد مشکوکی مشاهده نشد.

بیشتر بیماران بین سنین 41 تا 45 سال بودند. افرادی که برای رفع بافت های چربی شکم به کلینیک مراجعه کرده بودند، شاخص توده بدن آنها 25.5 kg/m2 بوده و . افرادی که برای رفع بافت های چربی ناحیه پهلوها مراجعه کرده بودند، شاخص توده بدن آنها 6.4 kg/m2 بود. بیشتر افراد شرکت کننده در آزمایش را نیز خانم ها تشکیل داده بودند. پس از گذشت 12 هفته، میزان افزایش افرایش وزن در افرادی که برای رفع بافت های چربی شکم و پهلو به کلینیک مراجعه کرده بودند،  بسیار اندک بود و لی در برخی افراد افزایش وزن به قدری بود که از دور آزمایش خارج شدند.

منبع:

http://www.pm360online.com

نگارنده: حدیث بختیاری

[divider]

گروه پزشکان تهران اسکین

 

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments