هزینه تزریق بوتاکس

هزینه تزریق بوتاکس | تزریق بوتاکس ارزان | بهترین و با کیفیت ترین مواد بوتاکس | مرکز زیبایی برکه

هزینه تزریق بوتاکس

هزینه تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس امروزه به یکی از محبوب ترین و بهترین روش های زیبایی و جوانسازی تبدیل شده است. افراد زیادی هستند که حاضرند با صرف هزینه های کلان تنها چند سالی جوان تر به نظر بیایند اما متاسفانه با بهترین روش های انجام این کار آشنایی ندارند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

طبیعی است که با بالا رفتن سن چین و چروک های روی صورت ظاهر شوند ک البته هیچ خوشایند هم نیستند. ممکن است یک روز صبح از خواب بیدار شوید و همان گونه که برای مسواک کردن رو به روی آینه ایستاده اید متوجه چین های خفیفی روی پیشانی تان شوید که نشان از بالا رفتن سن باشند.

افراد بسیاری را دیده ایم که همین چین های کوچک را نمی توانند تحمل کنند و فورا مبتلا به افسردگی های خفیفی می شوند که در روحیه آن ها نیز تاثیر منفی و مخرب زیادی دارد.

اما با روشی مانند بوتاکس ، دیگر لازم نیست که نگران پیری و چروک شدن پوست خود باشید.

هزینه تزریق بوتاکس
هزینه تزریق بوتاکس

همین الان تمام تصورات و کلیشه هایی که در ذهنتان راجع به تزریق بوتاکس ساخته اید را دور ریخته و در ادامه ی این مقاله با ما همراه شوید تا دقیقا توضیح دهیم که این شیوه چه کارکردی دارد و چگونه انجام می شود.

علاوه بر این هزینه ی انجام این عمل زیبایی را نیز بررسی می کنیم و خواهیم گفت که با توجه به بودجه ی شما ، چه نوع بوتاکسی را پیشنهاد می کنیم.

با ما همراه باشید

تزریق بوتاکس در تهران

مرکز زیبایی و لیزر برکه ، با استفاده از بهترین مواد بوتاکس و هم چنین پزشکان متخصص ، آماده است که تمام خدمات تزریق بوتاکس و ژل را برای شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمایید.
هزینه تزریق بوتاکس
هزینه تزریق بوتاکس

قیمت بوتاکس خط خنده

بوتاکس نوعی ماده است که از سم بوتولونیوم به دست می آید.اما نگران نباشید..شاید اسم این نوع سم کشنده را شنیده باشید اما بوتاکس ، سم غیر فعالی است که ماهیچه های شما را به طور موقت فلج می کند و اجازه نمی دهد که پیام های مغزی به عضلات مقصد ارسال شود. در واقع این نوع مواد، گذرگاه های عصبی را مسدود می کند و به این ترتیب پیام ها به مغز نمی رسد.

به این ترتیب چین های خفیف و عمیق را صاف کرده و ظاهر آن ها را نرم تر می کند.

یکی از رایج ترین نقاطی که بوتاکس تزریق می شود، برای چروک های اطراف دهان و یا به همان اصطلاح خط خنده به کار می رود.

گرچه خنده و لبخند چهره ی فرد را زیبا تر می کند، اما برای برخی از چهره ها موجب بروز همین خط خنده می شود. ساختار کلی صورت برخی افراد به گونه ای است که سریع تر از دیگران دچار این خطوط می شوند و به همین خاطر نمی توان فاکتور سن را برای این مسئله چندان در نظر گرفت.

عموما قیمت بوتاکس به نوع مواد و پزشکی که آن را برای شما انجام می دهد دارد ، اما باید در نظر داشته باشید که متوسط هزینه هایی که برای تزریق بوتاکس خط خنده باید صرف کنید چیزی حدود 350 الی یک میلیون و پانصد هزار تومن است.

برخی مراکز با توجه به نوع بوتاکس خود ناچارند که هزینه های بیشتری دریافت کنند اما راه های جایگزین دیگری نیز برای افزایش قیمت وجود دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

هزینه تزریق بوتاکس
هزینه تزریق بوتاکس

بوتاکس ارزان قیمت

در حال حاضر با توجه به تحریم های بین المللی علیه ایران، واردات مواد و محصولات آرایشی و بهداشتی نیز با مشکلات و معضلات فراوانی مواجه شده است. به همین خاطر متاسفانه رواج و گسترش محصولات چینی و تقلبی نیز به فراخور افزایش پیدا کرده است. به عنوان مثال بوتاکس دیسپورت چینی با مارک کانادایی به قدری در بازار رواج پیدا کرده که تشخیص آن به راستی دشوار است.به همین خاطر توصیه می کنیم که پیش از هر چیزی از پزشک خود بخواهید که بطری حاوی بوتاکس را به شما نشان دهد تا از این بابت اطمینان حاصل نمایید.

اما نکته ای که عموما در این میان مغفول می ماند ، این است که بوتاکس های ایرانی و با کیفیت بالایی نیز در بازار وجود دارند که کارکرد بسیار خوبی دارند و می توانند به راحتی جایگزین محصولات خارجی شوند.

علاوه بر این قیمت و هزینه های این نوع از بوتاکس نیز بسیار به صرفه و مناسب است که با بودجه ی بیشتر افراد تناسب دارد.

بوتاکس ایرانی که با نام بوتاکس مسپورت شناخته می شد ، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و عوارض جانبی مرتبط با بوتاکس های تقلبی را نخواهد داشت.

به عنوان مثال یکی از بدترین عارضه هایی که بعد از تزریق بوتاکس تقلبی و چینی گریبان افراد را می گیرد ، قرمزی های وخیم و کهیرهایی است که حتی ممکن است تا سال ها بر روی پوست افراد باقی بمانند.

البته ممکن است پس از تزریق بوتاکس، اندکی دچار قرمزی و تورم شوید اما این عوارض جانبی کاملا طبیعی است و جای نگرانی نخواهد داشت چرا که پس از چند روز خود به خود از بین خواهند رفت.

هزینه تزریق بوتاکس
هزینه تزریق بوتاکس

هزینه بوتاکس گونه

بوتاکس گونه نیز امروزه رواج بسیاری پیدا کرده است. بیشتر مواقع یکی از اولین نشانه های بالا رفتن سن، افتادگی گونه هاست. بسیاری افراد ترجیح می دهند که برای رفع این مشکل، تزریق چربی و ژل را انجام دهند اما روش تزریق بوتاکس نیز می تواند برای برطرف کردن افتادگی گونه ها بسیار موثر باشد.

تزریق بوتاکس علاوه بر رفع افتادگی موجب حجم دهی و فرم دهی گونه ها نیز می شود و تا مدت ها ظاهر بسیار جذابی را برای شما رقم خواهد زد.

هزینه تزریق بوتاکس
هزینه تزریق بوتاکس

قیمت بوتاکس گونه نیز بستگی به مواد مصرفی و هم چنین میزان افتادگی خواهد داشت. پیش از هر چیز با پزشک خود در این باره مشورت کنید و بهترین روش ممکن را برای خود انتخاب نمایید.

علاوه بر این به تمام توصیه هایی که پزشک به شما می دهد ، دقت کرده و مو به مو انجام دهید تا دچار هیچ گونه مشکلی پس از تزریق بوتاکس نشوید.

دقت داشته باشید که درباره تمام مشکلات و عارضه های جسمی خود با پزشک صحبت کنید.

در نهایت این که امیدواریم این مطلب برایتان مناسب بوده باشد.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مراکز درمانی

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments