هایفوتراپی برای لیفت صورت و لاغری

هایفوتراپی لیفت صورت لاغری +چند فیلم هایفو از مرکز تخصصی شریعتی با زیرنویس

هایفوتراپی لیفت صورت لاغری

چند فیلم هایفو با زیرنویس

هایفوتراپی برای لیفت صورت و لاغری

سلام دوستان خوب تهران اسکین. کارشناس مرکز لیزر، جوانسازی و زیبایی پوست شریعتی تهران هستم.

در تبلیغات امروزی، مکرر تعریف و تمجید هایی درباره انواع روش های جوانسازی پوست و صورت به گوشمان می خورد: هایفوتراپی، پلاسماتراپی، آر اف فرکشنال میکرونیدلینگ و کربوکسی تراپی. این وسط ما می مانیم و یک عالمه پیشنهاد و تردید در انتخاب بهترین. البته به حق تمامی این روش ها جایگاه خود را در دنیای زیبایی تثبیت کرده و خیلی ها را از چنگال پیری و چروکیدگی نجات داده اند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

متقاضیان درباره تفاوت این روش ها و کاربردهای تخصصی هر یک سوال می کنند. هر کدام از این روش ها برای نقاط خاصی از پوست بیشترین و بهترین جوابدهی را دارند. برای مثال، کربوکسی تراپی برای رفع ترک های پوستی گزینه بسیار بهتری نسبت به هایفوتراپی ست. بالعکس، برای رفع چین و چروک های عمیق دور چشم و پوست صورت و گردن، هایفوتراپی تراپی بهتر از کربوکسی تراپی ست.

به علاوه، شرایط پوست و بدن هر یک از شما با دیگری فرق دارد. ممکن است دو روش مشابه هم باشند اما اولی برای شما مناسب و دومی نامناسب باشد.

توصیه می کنیم برای یافتن بهترین پاسخ ها، به مطلب های تخصصی ما در سایت مراجعه کنید. ما اهل کپی و نوشتن چرت و پرت نیستیم. تمامی مطالب از بهترین مقالات علمی پوست و مو نوشته شده و پزشکان متخصص بر این سایت نظارت دارند.

موضوع متن: بررسی میزان جوابدهی هایفوتراپی برای لیفت صورت و لاغری شکم

هایفوتراپی یا اولتراپی چیست؟

ماندگاری هایفو و هایفوتراپی

هایفو همان تابش پرتوهای غیرلیزری امواج مافوق صوت است که به لایه های پیر و چروکیده یا شل در زیر پوست می تابد. این پروها در دسته های فوق باریک عمودی به نقاط کوچک و ریزی در زیر پوست می تابند تا نقاط سالم آسیب نبینند.

شما می خواهید پوستتان را جوان کنید. نزد پزشک می روید. با تصویربرداری سه بعدی هافو، میزان و عمق پیری پوست شما در نقاط مختلف بررسی می شود.

هایفوتراپی بهترین گزینه برای سفتی پوست های پیر، شل و افتاده

اگر روش های جوانسازی دیگر برای سفتی پوست افراد مسن یا پوست های پیر جواب نمی دهد، به هایفو امیدوار باشید. هایفوتراپی مشهور به رفع افتادگی پوست های شل و سفت سازی و لیفتینگ پوست است.

 ♦♦♦ خانم هایی که چین های عمیق آزارشان می دهد، غبغب دارند، پوستشان بیش از حد شل ست و یا چربی اضافه قسمت شکم و پهلو داخل ران و این موارد دارند، هایفوتراپی از بهترین گزینه هاست. ♦♦♦

رفع جای آکنه و چین و چروک ها: تصویربرداری سه بعدی هایفو به جای MRI

دستگاه هایفوتراپی ultraformer
دستگاه هایفوتراپی اولترافرمر

تصویربرداری سه بعدی هایفو یک فن آوری جدید است که به جای MRI آمده و عوارض آن را کاهش داده. پزشک باید بداند هر پرتو هایفو تا چه عمقی در پوست شما باید بتابد. از شما می پرسد که قصد شما از هایفو جوانسازی چه نقاطی ست و چه مقدار هزینه صرف خواهید کرد؟

اگر هدف شما این ۵ مورد زیر باشد، پرتو هایفو تا عمق یک و نیم میلی متری در پوستتان نفوذ خواهد کرد:

۱. پاکسازی جای آکنه، ۲. کاهش منافذ باز پوست، ۳. بهبود رنگدانه پوست، ۴. کاهش چین و چروک ها و ۵. جوانسازی کلی صورت

اگر هدف شما لیفت ابرو و رفع خط خنده باشد، هایفو تا عمق ۳ میلی متری بهزیر پوست شما اصابت می کند.

اگر هدف شما لیفت پوست صورت و گردن باشد، عمق هایفو ۴ الی ۵ میلی متر خواهد بود.

نکته: هایفو به رفع شلی و افتادگی پوست و لیفتینگ صورت شهرت دارد.

مزایای هایفوتراپی: چرا نسبت به لیزر یک روش برتر است؟

چقدر عالی ست که فقط با یک جلسه و صرف هزینه ای کم (در مقایسه با لیزر و جراحی لیفت) می توانید صورت خود را سفت و لیفت کرده و تا یکی دو سال نیاز به تمدید نداشته باشید.

در مقایسه با لیزر و رادیوفرکانسی، هدف گیری امواج هایفو برای رفع افتادگی پوست خیلی دقیق تر است.

تعداد قابل توجهی از هنرپیشه های هالیوود و مدل های سابق فشن شو ویکتوریا سکرت برای بازگشت به دوران جوانی شان هایفوتراپی انجام داده اند.

نکته: برای نتیجه خوب، باید صبور باشید. اثر هایفو روی پوست از داخل به بیرون و تدریجی است. بنابراین، از دو تا شش ماه بعد از عمل، نتایج خوبی عایدتان خواهد شد. ماندگاری هایفو تا یک الی دو سال است که با یک جلسه تمدید و با گذر زمان ماندگاری آن خیلی بیشتر خواهد بود.

۱۲ کاربرد مهم درمانی و زیبایی هایفوتراپی

دوستان عزیز، برای اینکه بدانید هایفوتراپی چه کاربرهای وسیعی در پزشکی دارد، اینجا کلیک کنید.

مشاوره رایگان نازنین در مرکز هایفوتراپی شریعتی تهران برای لاغری

 

بهترین مرکز هایفوتراپی لیفت صورت لاغری شریعتی تهران

سلام. من نازنین هستم و نکاتی رو که از جلسه مشاوره رایگان در بهترین مراکز هایفوتراپی برای لاغری یاد گرفتم با شما به اشتراک می گذارم:

روش های متفاوتی برای آب کردن چربی های اضافه بدن وجود دارد: طب سوزنی، لیپوماتیک، پلاسماتراپی، کربوکسی تراپی، و غیره. اما واقعیت این است که آناتومی بافت چربی هر شخص با شخص دیگر فرق دارد. به علاوه، چربی تمامی قسمت های بدن را نمی توان فقط با یک روش خاص حذف کرد.

 آیا می دانستید که هایفوتراپی برای آب کردن چربی زیر بازو و داخل ران ها مناسب نیست! علت آن در ادامه مطلب…

آیا می دانید که برای هایفوتراپی شکم و پهلو و باسن، حتما باید از قبل وضعیت سلامت سیستم لنفاوی، قلب و عروق، پوست و کبد و غیره بررسی شود؟

آیا می دانید که با مصرف الکل، سیگار، مواد مخدر، استرس بیش از حد، و مصرف برخی داروها نتیجه خوبی از هایفوتراپی عایدتان نمی شود؟

آیا می دانید که قبل از هایفوتراپی برای لاغری حتما باید آزمایش خون و ادرار برای بررسی سلامت کلیه و مجاری ادرار انجام شود؟

تعداد جلسات هایفوتراپی و فاصله بین هر جلسه؟

برای بعضی ها ممکنه یک تا سه جلسه نیاز باشه. من دو جلسه برای شکم و دو تا برای پهلو انجام دادم. فاصله هر بار هایفو حداقل دو هفته است. ظرف دو هفته بعد از عمل، نتایج برای من خیلی خوب ظاهر شدن. درد و ناراحتی موقتی داشتم ولی اذیت کننده نبود. الان بیش از یکسال ست که هیکلم مناسب مانده است.”

فیلم روش کار هایفوتراپی برای لاغری

برای دیدن ویدئوی روش کار هایفوتراپی (با زیرنویس)، اینجا کلیک کنید.

امواج هایفو به پیوندهای بافت چربی اضافه در شکم، باسن، نشیمن، و بیرونِ ران ها تابیده و آن ها را در هم می شکنند.

هشدار: هایفوتراپی برای زیر بازو و داخل ران ها توصیه نمی شود! یک دلیل: مایعات اضافی بدن از پاها می آیند و در کشاله ران تخلیه می شوند تا از طریق سیستم کلیه و مجاری ادرار دفع شوند؛ این مسیر نباید با موانعی مواجه شود. همچنین، غدد لنفی زیر بغل نقش مهمی در تخلیه سموم از بدن دارند.

عمق نفوذ هایفو برای از بین بردن چربی از 8mm تا 1cm  و یا از 3mm تا 5mm متغیر هست. بستگی به آناتومی و حجم بافت چربی شما دارد.

سلول های مُرده بافت چربی به کمک سیستم لنفی بدن طی سه ماه از بدن دفع می شوند. البته افراد مبتلا به نقص سیستم لنفاوی کاندیدِ مناسبی برای هایفو لاغری نیستند.

نمونه موفق هایفوتراپی برای لیفت صورت و رفع غبغب

سلام. من ندا هستم از مراجعین مرکز پوست و مو و لیزر شریعتی تهران. بیش از یکسال هست که برای لیفت صورت و رفع غببم هایفوتراپی کرده ام. از نتیجه کار راضی ام. اوایل از هایفو می ترسیدم: فکر می کردم لیزر هست و کلی سوختگی و عوارض دارد. آخر شنیده بودم برای نابودی سلول های سرطانی هایفو می کنند. اما وقتی متوجه شدم عمق نفوذ پرتوهای مافوق صوت هایفو برای هر هدفی فرق دارد، خیالم راحت شد. برای صورتم فقط از ۱ تا ۵ میلی متر و برای رفع چربی اضافه غبغب و لیفت آن کمی بیشتر نفوذ دارد. این نفوذ طوری ست که بافت سالم پوست اطراف آسیب نمی بیند.

آمادگی برای جلسه هایفوتراپی لیفت صورت

پیش از هایفو تست حساسیت پوستی ازم گرفته شد که مشکلی نداشتم.

در جلسه اول، ژل مخصوص برای عبور راحت تر امواج مافوق صوت و حفظ ایمنی به پوستم مالش داده شد.

لینک تعداد جلسات، ماندگاری هایفوتراپی؛ (کلیک)

لینک هایفوتراپی برای درمان افتادگی پوست؛ (کلیک)

موقع برخورد امواج هایفو، حس سوزن سوزن شدن پوست رو داشتم. این حس نشانه اثرگذاری مثبت امواج هایفوست. کمی قرمزی و تورم خفیف هم داشتم که خیلی زود (ظرف 3-4 روز) برطرف شد. میزان افتادگی و شلی پوست من زیاد بود. برای همین، هایفوی من چند جلسه طول کشید. برای شما، همه چیز بستگی به شرایط پوست خودتون دارد. تا حضوری بررسی نشین، نمیشه درباره تعداد جلسات اینا نظر قطعی داد.

مرکزی که من مراجعه کردم دستگاه هایفو آلترافرمر بود و مجهز به سیستم آنالیز چهره و پوست بود. تغییرات پوست رو هم قبل، حین و بعد از هایفوتراپی اندازه گیری و آنالیز می کردن. برای دیدن عکس های واقعی بیماران، به آدرس اینستاگرامِ مراکز پیشنهادی تهران اسکین سر بزنید.

چند فیلم هایفوتراپی برای لاغری، رفع چین و چروک عمیق، غبغب و لیفت صورت

دوستان عزیز، شما رو به تماشای چندین فیلم درباره هایفوتراپی صورت، گردن و بدن دعوت می کنیم:

فیلم هایفوتراپی صورت، گردن و بدن

تماس با بهترین مراکز تخصصی هایفوتراپی در تهران، کرج، اصفهان، مشهد، شیراز...

همچنین، برای نوبت جلسه مشاوره رایگان و قیمت و تخفیف های هایفو،

شماره های تماس بهترین مرکز هایفوتراپی تهران لیفت صورت

آدرس اینستاگرام مرکز شریعتی تهران: laser.shariati

 

شادی و سلامتی شما آرزوی ما می باشد

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments