نتیجه بعد از عمل جراحی رینوپلاستی | مزایا ، خطرات و عوارض | مشاوره قبل از عمل

نتیجه بعد از عمل جراحی رینوپلاستی | مزایا ، خطرات و عوارض | مشاوره قبل از عمل

نتیجه بعد از عمل جراحی رینوپلاستی | مزایا ، خطرات و عوارض | مشاوره قبل از عمل

نتیجه بعد از عمل جراحی رینوپلاستی | مزایا ، خطرات و عوارض | مشاوره قبل از عمل

هنگامی که عمل جراحی رینوپلاستی انجام می دهید ، به احتمال زیاد نگران نتایج بعد از عمل هستید :  نتیجه

آیا قوز بینی من ناپدید خواهد شد؟ آیا بینی من کوچک تر خواهد شد؟ آیا نوک بینی ام همانطور که دوست دارم تغییر شکل یافته است؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

این سؤالات عادی هستند، اما وقتی که به  مزایای این عمل توجه می کنید ، عوارض و خطرات آن را هم در نظر بگیرید.

در طول مشاوره و قبل از عمل جراحی  ، جراح پلاستیک مکانیسم روش جراحی را برای شما تشریح می کند. و خطرات احتمالی را نیز به شما گوشزد می کند.   برای اطمینان از اینکه کاملاً در جریان خطرات این روش هستید ، در کلینیک یا بیمارستان از شما می خواهند که فرم رضایت از عمل را امضا کنید.

به یاد داشته باشید که شما می توانید با ترک سیگار، کاهش استفاده از داروهای خاص ، حفظ یک رژیم غذایی سالم و انتخاب یک پزشک جراح پلاستیک با صلاحیت و با تجربه احتمال خطر و عوارض جانبی را کاهش دهید.   نتیجه

 

مشاوره قبل از عمل رینوپلاستی نتیجه

در طول مشاوره اولیه اطمینان حاصل کنید که پزشک خود را از هر گونه مشکلات تنفسی که اخیراً یا در گذشته تجربه کرده اید مطلع سازید.  شما به همراه جراح می توانید یک طرح مؤثر برای عمل بینی ایجاد کنید که نه تنها ظاهر بینی زیبا بشود ، بلکه داخل بینی نیز به خوبی عمل شود.

بهترین راه برای رسیدن به این هدف این است که جراح پلاستیک شما یا خودش متخصص گوش و حلق و بینی باشد و یا در طول عمل از یک متخصص گوش و حلق و بینی برای بررسی مشکلات تنفسی کمک بخواهد.  نتیجه

 

خطرات احتمالی عمل جراحی رینوپلاستی

ریسک شماره 1 خطر خونریزی نتیجه

از دست دادن خون احتمالاً شایع ترین خطر رینوپلاستی است.  در صورت خونریزی ممکن است عروق بینی در طی عمل جراحی آسیب دیده باشد.  اکثر بیماران در طی عمل جراحی زیبایی بینی حدود 50 تا 150 میلی لیتر خون از دست می دهند.  و برخی نیز پس از جراحی ، خونریزی قابل توجهی را تجربه می کنند.

خونریزی در صورتی ممکن است رخ دهد که شما دستورالعمل های بعد از عمل پزشک تان را دنبال نکنید و یا در صورتی که خیلی محکم فین کنید.

در صورت مصرف برخی داروها خطر خونریزی شدید افزایش می یابد. به همین علت با پزشک خود درمورد مصرف هر دارویی (چه نسخه یا بدون نسخه) که در حال حاضر استفاده می کنید مشورت کنید. بعضی از داروها مانند کومادین ، ایبوپروفن یا آسپرین به عنوان رقیق های خون عمل می کنند و احتمال خونریزی را افزایش می دهند.

 

ریسک شماره 2: واکنش های بیهوشی نتیجه

جراحی رینوپلاستی با استفاده از بیهوشی انجام می شود.  دو نوع بیهوشی وجود دارد: موضعی و عمومی. نوع بیهوشی بستگی به نوع رینوپلاستی که انتخاب می کنید و تصمیم متخصص بیهوشی و ترجیح جراح دارد.

بیهوشی موضعی برای جراحی کمتر تهاجمی استفاده می شود. به این معنی که فقط ناحیه بینی شما بی حس می شود. در طی این روش شما تا حدودی بیدار خواهید بود.

 

ریسک شماره 3: انسداد بینی نتیجه

رینوپلاستی ظاهر بینی شما را تغییر می دهد. اما آنچه شما باید بدانید این است که این جراحی ممکن است  راه نفس کشیدن را تغییر دهد.

همچنین ممکن است رینوپلاستی برای اصلاح مشکلات ساختاری داخلی مانند  اصلاح دیواره بینی یا سایر اختلالات انجام شود. جراحی رینوپلاستی که برای کوچک تر کردن بینی انجام می شود ممکن است  باعث شود که به سختی بتوانید با بینی نفس بکشید.

تغییر شکل بینی و جای بخیه ها ممکن است باعث شود نتوانید به خوبی با بینی نفس بکشید.   جراح حتماً باید به باز بودن راه های تنفسی دقت کند.  جراحی زیبایی بینی باید با حفظ حداکثر ساختار بینی انجام شود.

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

 

ریسک شماره 4: انتظارات غیرواقعی نتیجه

ریسک شماره 4: انتظارات غیرواقعی

اگر می خواهید عمل رینوپلاستی انجام دهید باید بدانید که همیشه این احتمال وجود دارد که شما پس از  برداشتن پانسمان و دیدن تورم بینی از نتیجه عمل تان راضی نباشید.  دیدن نتیجه جراحی رینوپلاستی  نیاز به زمان طولانی در حدود یک سال دارد.  شما می توانید با مراقبت از خود و دنبال کردن دستورالعمل هایی که پزشک تان توصیه کرده ، این پروسه را سرعت ببخشید.   نتایج رینوپلاستی شما بستگی به بسیاری از عوامل مرتبط با آرامش جسمی و روانی شما دارد.

در حالیکه تکنولوژی پزشکی برای عمل رینوپلاستی در سال های اخیر به شدت پیشرفت کرده است ، گاهی اوقات حتی با استعداد ترین و دقیق ترین جراحان حتی اگر ابزارهای لازم را هم داشته باشند ،  نمی توانند بینی شما را به فرمی که می خواهید تغییر دهند.  به این معنی که ویژگی های خاصی مانند قومیت ، ضخامت پوست و ساختار استخوانی می تواند در جراحی زیبایی بینی شما تأثیر بگذارد.

در مورد اهداف شخصی رینوپلاستی با پزشک خود صحبت کنید و از هر گونه محدودیت احتمالی بپرسید. به خاطر داشته باشید که خود را برای نتیجه زیبایی با انتظارات واقعی فراهم کنید.

یک راه عالی برای شما و دکتر شما برای تصمیم گیری در مورد کسب بهترین نتیجه از عمل بینی از طریق استفاده از نرم افزار کامپیوتری تصویربرداری است.  دکتر بنت از پیشرفته ترین تکنولوژی و فناوری استفاده می کند که به وسیله آن یک عکس از بینی فعلی شما می تواند با استفاده از تکنولوژی تغییر شکل داده شود.

پس از اینکه با کمک پزشک در مورد فرم بینی جدید خود تصمیم گرفتید ، جراح از این تصویر در طول عمل جراحی استفاده می کند. البته مانند هر چیز دیگری در زندگی، نتایج ممکن است اندکی تفاوت داشته باشد.

در نهایت به یاد داشته باشید که اگر از نتایج رینوپلاستی خود ناراضی هستید ، ممکن است یک جراحی دوم به نام رینوپلاستی مجدد یا ترمیمی انجام شود.  به طوری که تغییرات در ناحیه ای از بینی که شما از آن ناراضی هستید ، ایجاد می شود.

تقریباً ده درصد از بیماران پس از رینوپلاستی تحت عمل جراحی بینی تجدید نظر قرار می گیرند تا این مشکلات را اصلاح کنند.

 

ریسک شماره 5: درد  نتیجه

با توجه به تغییراتی که جراح به بینی شما داده است ، ممکن است درد بعد از عمل را تجربه کنید. اکثر بیماران درد کمی را تجربه می کنند که طبیعی است و می تواند با داروهای ضد درد برطرف شود. با توجه به تغییرات گسترده ای که در استخوان بینی و غضروف ایجاد می شود ، درصد کمی از بیماران رینوپلاستی ممکن است درد بیشتری داشته باشند.

قبل از انجام عمل ، دکتر سوالاتی برای ارزیابی سطح تحمل درد از شما می پرسد.  برای بیمارانی که نسبت به درد حساس هستند ، مسکن قوی تجویز می شود.  اما اکثر بیماران تنها برای یک یا دو روز نیاز به داروی مسکن دارند.

اگر در دوران بهبودی درد شدید احساس می کنید ، پزشک شما باید از آن مطلع شود. درد پایدار پس از جراحی ممکن است گاهی اوقات حتی پس از کاهش تورم ادامه داشته باشد.

 

خطر شماره 6: کبودی

کبودی یک خطر شایع پس از جراحی رینوپلاستی است. همانند درد ، شدت کبودی به طور مستقیم به میزان تغییرات داده شده در بینی شما مرتبط است.   کبودی احتمالاً به ناحیه اطراف چشم های شما محدود می شود و حدود یک هفته طول می کشد تا بهبود یابد.

در حالی که کبودی یک عارضه جانبی رایج است ، به مقدار کبودی توجه داشته باشید. و اطمینان حاصل کنید که هر روز کاهش می یابد.  کبودی غیر طبیعی باید به پزشک گزارش شود.  در این صورت ممکن است پزشک توصیه کند که بیشتر استراحت کنید و یا توصیه های دیگری داشته باشد.

 

خطر شماره 7: عفونت  نتیجه

عفونت یک ریسک بسیار خطرناک از عمل رینوپلاستی است.  زیرا بینی رگ های خونی بسیاری دارد .   همانند سایر عوارض ، آگاهی از عفونت خیلی اهمیت دارد.  علائم احتمالی عفونت عبارتند از: درجه حرارت بالا ، التهاب ، بوی ناخوشایند در بینی ، یا تورم غیرطبیعی یا درد.

در این صورت بلافاصله به پزشک خود اطلاع دهید.  گرافت در داخل بینی باعث افزایش خطر ابتلا به عفونت می شود.

 

خطر شماره 8: سایر خطرات

سایر خطرات مربوط به رینوپلاستی را جراح شما تشخیص خواهد داد.  سایر خطرات عبارتند از:

  • درمان نامناسب زخم ،
  • نامتقارن بودن بینی ،
  • بی حسی موقت در بینی ،
  • درد پایدار ،
  • غیر عادی بودن کانتور پوست ،
  • تغییر رنگ پوست ،
  • افزایش تورم ،
  • التهاب بخیه ها.

نتیجه

خطرات مربوط به رینوپلاستی

برای کاهش احتمال بروز خطراتی که در بالا ذکر شد ،  به بیماران یادآوری می شود که دستورالعمل های پزشک را انجام بدهند.  و در مورد نگرانی های خود با پزشک صحبت کنند.  به طور معمول بیمار در مورد نتیجه رینوپلاستی آینده خود احساس هیجان ، استرس و اضطراب خواهد داشت.

پس از عمل جراحی، جراح چندین بار شما را بررسی می کند تا مطمئن شوند که محل عمل به خوبی بهبود  یافته و علائم غیر طبیعی ندارید.  در صورت هر گونه نگرانی فوری با پزشک خود تماس بگیرید.  اما در صورت بروز علائمی از قبیل  تنگی نفس شدید ، درد قفسه سینه یا تپش قلب بلافاصله با مرکز ارژانس پزشکی تماس بگیرید.

برای مشاوره و گرفتن وقت برای عمل های زیبایی اتوپلاستی و رینوپلاستی و سایر درمان های زیبایی با ما تماس بگیرید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments