لایه برداری پوست صورت

لایه برداری پوست صورت با میکرودرم فیس آپ : ماسک های بی خاصیت را فراموش کنید!

لایه برداری پوست صورت

لایه برداری پوست صورت

نگران نباشید. قرار نیست کسی نیمی از پوست صورت شما را بردارد. لایه برداری پوست صورت یکی از اصطلاحات یا بهتر است بگوییم تکنیک های کلی برای جوانسازی پوست صورت است.لایه برداری پوست صورت

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

همه ی ما آروز داریم پوستی صاف و شفاف و جوان داشته باشیم. دوست داریم تا همیشه جوان و زیبا جوان باقی بمانیم. خب، ما به شما می گوییم که این آرزو دیگر چندان دور از دسترس نیست!لایه برداری پوست صورت

مرکز زیبایی برکه ، افتخار دارد که خدمات لایه برداری پوست صورت را به شما عزیزان ارائه کند.شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.
لایه برداری پوست صورت
لایه برداری پوست صورت

با پیشرفت علم و تکنولوژی پزشکی امروزه راه های زیادی وجود دارند که می توانید آن جوانی رویایی و زیبایی طبیعی را به دست بیاورید. نگران نباشید. این مقاله هرگز برای تبلیغ جراحی های پلاستیک و زیبایی نیست. هیچ مرکزی معتبری قصد ندارد چهره ی شما را با عمل های گوناگون زیبایی به چهره ای دیگر بدل کند. بلکه منظورمان راه های بهتر و موثر تری است که می توانید بدون تغییر چهره، زیبایی طبیعی و فردی خود را بازیابی کنید و از همیشه ی خودتان هم جذاب تر به نظر برسید.لایه برداری پوست صورت

کیفیت پوست صورت تاثیر زیادی در زیبایی ظاهری شما دارد. جذاب ترین مرد یا زنی را که خودش یا عکسش را دیده اید تصور کنید. حالا فکر کنید صورتی پر از جوش و چاله و اسکار داشته باشد. آیا هنوز هم آن زیبایی اولیه را در نظر شما دارد؟ مشخصا نه.لایه برداری پوست صورت

همانطور که گفتیم لایه برداری یکی از تکنیک های رایج برای جوان سازی پوست است. اما نگران نباشید. قرار نیست آسیبی به پوست شما وارد شود. در روز با قرار گرفتن در محیط های آلوده، آلودگی هوا، تعریق طبیعی بدن، کیفیت نامناسب برخی از مواد شوینده، یا حتی گذاشتن صورت روی بالش هایمان که به نظر تمیز می رسند، لایه ای از کثیفی روی پوست صورت می نشیند.

این لایه روز به روز نرم نرمک ضخیم تر و عمیق تر می شود تا جایی که چشم باز می کنید و می بینید پوست صورتتان کمی تیره شده است، جای جوش ها خود را بروز داده اند و غیره.

مردم معمولا چنین رخداد هایی را به سالخوردگی و پیری نسبت می دهند، در حالی که این لایه ی آلودگی هرچند در گذر زمان درست شده، اما هیچ ارتباطی به پیری ندارد!

 

در ادامه ی مقاله همراه ما باشید چراکه قصد داریم شما را با یکی از بهترین و موثر ترین روش های موجو برای لایه برداری پوست صورت آشنا کنیم. اگر شما هم مایلید این درمان شگفت انگیز را بشناسید با ما همراه باشید.

انواع روش های پاکسازی و جوانسازی صورت

میکرودرم ابریژن : در این روش ، با استفاده از دستگاهی به خصوص ،غبار کریستال به پوست صورت دمیده می شود و پس از مدتی این غبار به همراه لایه بالایی پوست برداشته می شود!

انواع روش های پاکسازی و جوانسازی صورت
انواع روش های پاکسازی و جوانسازی صورت

میکرونیدلینگ : این متد درمانی از نوعی دستگاه استفاده می کند که مجهز به هزاران سوزن بسیار ریز است .این سوزن ها توسط پزشک روی سطح پوست کشیده شده و شروع به تخریب لایه ی بالایی آن می کنند. سپس با این متد، پوست را تحریک به تولید کلاژن و الاستین بیشتر می نماید.به این ترتیب پوست شفاف و روشن زیرین نمایان می شود!البته در این روش سطح پوست ممکن است اندکی خون آلود شود اما نگران درد و دیگر عوارض جانبی آن نباشید! همه چیز در طبیعی ترین شکل خود خواهد بود!

هیدرودرم : این روش نوعی جوانسازی از طریق آب است.در واقع در این متد، تلاش می شود که آب به منافذ پوستی نفوذ کرده و آن را هیدراته نماید!

میکرودرم فیس آپ : این دستگاه ، یکی از جدیدترین دستگاه های میکرودرم می باشد که متد درمانی کاملا متفاوتی داشته و مکانیزم اثرگذاری آن متفاوت است!

لایه برداری پوست صورت با دستگاه

حتما تبلیغات گوناگون زیادی در مورد کرم ها و دارو های گیاهی فراوان دیده یا شنیده اید که ادعا می کنند با مصرف چند ماهه می توانند معجزه کنند و باعث شوند پوست صورتتان جوان و با طراوت شود.

لایه برداری پوست صورت با دستگاه
لایه برداری پوست صورت با دستگاه

راستش را بخواهید بله! درست هم می گویند. اما چگونگی اثر، به صرفه بودن، و پایداری آن ها است که مورد سوال است.

کرم های جوانسازی پوست چگونه عمل می کنند؟

کرم های جوانساز پوست معمولا این طور عمل می کنند که بعد از صرف حداقل شش ماه تاثیر اندک خود را می گذارند. اما وقتی می فهمید این کرم ها به صرفه نیستند که می بینید با صرف در مجموع مبلغی بالای یک میلیون تومان، نتیجه ی حاصله بیشتر از یکی دو ماه دوام نمی آورد.

اما آنچه ما به شما پیشنهاد می دهیم، استفاده از درمان های بسیار جدیدتر، یعنی دستگاه های لایه برداری پوست است. احتمالا با درمان میکرودرم ابریژن و تاثیر فوق العاده ی آن آشنا هستید.

اگر مایلید به این مقاله نگاهی بیاندازید تا با میکرودرم بیشتر آشنا شوید.

بهترین دستگاه لایه برداری صورت

خبر خوبی که برای شما داریم این است که می خواهیم جدیدترنی دستگاه میکرودرم ابریژن، یعنی فیس آپ را به شما معرفی کنیم.

فیس آپ جدیدترن مدل میکرودرم ابریژن است که یک تفاوت اصلی با آن دارد. در درمان میکرودرم معمولی لایه برداری از طریق پاشش غبار کریستال انجام می شود، در حالی که در فیس آپ این کار با فرآیند ماساژ پوست صورت انجام می شود. این مالش اجازه می دهد تا تاثیر لایه برداری بیشتر شود و در کنار آن بر رفع چین و چروک های خفیف نیز تاثیر گذار است.

بهترین دستگاه لایه برداری صورت
بهترین دستگاه لایه برداری صورت

به خاطر داشته باشید که این دستگاه مجهز به چندین نوع هد است. منظورمان این است که با تعویض هر یک از این هد ها می توان ، عمق لایه برداری را تعیین نمود و علاوه بر این با توجه به نوع پوست بیمار، این هدها مشخص می شود!

علاوه بر این ، نکته ای که باید به آن توجه داشت، مزیت فوق العاده ی دستگاه فیس آپ در ماساژ همزمان می باشد.هد این دستگاه هم زمان با عملیات لایه برداری، پوست صورت را ماساژ هم می دهد و به این ترتیب ، گردش خون را در این نواحی بهبود می بخشد.

حتما به خوبی می دانید که گردش خون بهتر مساوی است با چین و چروک کمتر و هم چنین رفع تیرگی های دور چشم!!

 بعد از فیس آپ پوستی شفاف و روشن خواهید داشت، علاوه بر این که اثری هم از جوش های سرسیاه و لک های پوستی روی صورتتان باقی نمی ماند.

اما یکی دیگر از مزیت های استفاده از میکرودرم ابریژن فیس آپ، قیمت بسیار به صرفه ی آن است. به طوری که یک جلسه ی موثر فیس آپ هزینه ی کمتری از یک کرم یک ماهه ی جوانسازی پوست برای شما خواهد داشت.

برای آشنایی بیشتر با این درمان فوق العاده، مقاله ی لایه بردای صورت را نیز مطالعه کنید.

بهترین مرکز برای لایه بردای صورت

دستگاه فیس آپ جدیدترین آپدیت از دستگاه های مختص میکرودرم ابریژن است. پس طبیعی است که شاید بسیاری از مراکز زیبایی در تهران آن را نداشته باشند. اما این به معنای آن نیست که شما نمی توانید فیس آپ را در ایران تجربه کنید.

مرکز زیبایی برکه در ناحیه ی شمال تهران، یکی از معدود مراکزی است که به دستگاه فیس آپ میکرودرم ابریژن مجهز است و می تواند بهترین و با کیفیت ترین خدمات برای لایه برداری و جوانسازی پوست را به شما ارائه دهد. شما همین الان می توانید از طریق صفحه ی تماس با ما بیشتر با برکه آشنا شوید و همچنین برای گرفتن نوبت فیس آپ با ما تماس بگیرید.
بهترین مرکز برای لایه بردای صورت
بهترین مرکز برای لایه بردای صورت

لایه بردار قوی برای لک صورت 

کرم ها و محصولات زیادی هستند که ادعا می کنند با مصرف آنها می توانید برای همیشه از شر لک های پوست صورت خود خلاص شوید. اما نکته ای که هیچکس به آن اشاره نمی کند این است که برای اثر گذاری قوی و مطلوب شما باید تقریبا تا آخر عمر این محصولات را مصرف کنید تا اثرشان پایدار باقی بماند.

اما چه کسی دوست دارد تا آخر عمرش هر شب ماسک لایه بردار روی صورتش بزند؟! آن هم در حالی که با یک روش ساده و ارزان تر می شود نتیجه ی بهتری برای برداشتن لک صورت گرفت.

استفاده از دستگاه های لایه برداری پوست، مخصوصا میکرودرم ابریژن فیس آپ به شما این امکان را می دهد تا به سرعت  از شر لک های پوستیتان خلاص شوید و پوستی شفاف و یکدست داشته باشید.

محقق : ندا ناصری

پزشکان پوست و موی تهران اسکین

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments