رینوپلاستی تزریقی یا عمل زیبایی بینی بدون جراحی | 3 روش برای رفع قوز بینی

رینوپلاستی تزریقی یا عمل زیبایی بینی بدون جراحی | 3 روش برای رفع قوز بینی

رینوپلاستی تزریقی یا عمل زیبایی بینی بدون جراحی | 3 روش برای رفع قوز بینی

رینوپلاستی تزریقی یا عمل زیبایی بینی بدون جراحی | 3 روش برای رفع قوز بینی

اگر دماغ تان قوز دارد این می تواند اعتماد به نفس شما را در مورد ظاهر خود پایین بیاورد. و از نظر اجتماعی روی شما تأثیر منفی بگذارد.  رینوپلاستی تزریقی برای رفع قوز بینی انجام می شود.

اگر احساس می کنید که بینی شما به اندازه ای که دوست دارید زیبا نیست ، روش هایی وجود دارد که بدون اینکه جراحی کنید شما را صاحب بینی صاف و زیبا می کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در موارد جدی تر، ممکن است به روش های جراحی  نیاز داشته باشید.  به یاد داشته باشید که انجام این جراحی ممکن است همیشه لازم نباشد و قبل از انجام جراحی زیبایی بهتر است گزینه های مختلف را با دقت بررسی کنید.

 

رینوپلاستی تزریقی برای رفع قوز بینی   

رینوپلاستی تزریقی اصلاح نقص بینی است که در عرض  5 تا 15 دقیقه انجام می شود.  رینوپلاستی تزریقی یک روش غیر جراحی است برای بعضی از افراد که دوست ندارند عمل جراحی انجام بدهند.  زمان ماندگاری این درمان شش تا دوازده ماه می باشد.

  • رینوپلاستی تزریقی برای افرادی مناسب است که دماغ شان قوز ملایمی دارد ، یا کج است و یا ناهنجاری هایی دارد که ممکن است بدون انجام عمل جراحی زیبایی بینی و فقط با رینوپلاستی تزریقی اصلاح شوند.
  • رینوپلاستی تزریقی یک گزینه مناسب برای کسانی است که یک انحنا در بینی خود دارند.

 

رینوپلاستی تزریقی توسط چه کسی انجام می شود؟ 

همه جراحان پلاستیک رینوپلاستی تزریقی را انجام می دهند.  جراح پلاستیک برای تغییر شکل بینی شما فیلر را به قسمت های خاصی از بینی شما تزریق می کند تا شکل آن را تغییر دهد.

هنگامی که تزریق انجام شود ، پزشک ماده پرکننده را ماساژ می دهد تا بینی دقیقاً به شکل مناسب در بیاید.

در طول فرایند تزریق شما بیدار هستید و می توانید به هر کاری که دکتر انجام می دهد نظارت کنید.  تا چند روز پس از تزریق بینی خود را لمس نکنید تا محل تزریق بهبود یابد.

از آنجا که نتایج رینوپلاستی تزریقی موقتی است شما می توانید برای رسیدن به یک ظاهر طبیعی و پایدار دوباره این روش را تکرار کنید.

 

رینوپلاستی برای اصلاح فرم بینی

رینوپلاستی یک روش های پزشکی برای اصلاح فرم بینی در دنیا است.  اگر تصمیم دارید رینوپلاستی انجام دهید ، به یک جراح ماهر و با تجربه مراجعه کنید  و در باره تاریخچه پزشکی خود صحبت کنید و اینکه آیا شما یک کاندید خوب برای انجام عمل رینوپلاستی هستید یا خیر.

گاهی ممکن است دلایل پزشکی برای انجام جراحی داشته باشید مانند انسداد راه های تنفسی بینی.

علائم انسداد بینی عبارتند از : احساس پری ، گرفتگی ، احتقان و یا انسداد کامل.

صاف کردن انحنای بینی ممکن است اختلال تنفس و ساختار بینی را بهبود بخشد و حتی ممکن است پس از آن کیفیت خواب شما نیز بهتر می شود.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه تزریقات زیبایی ، لیزر موهای زائد ، اتوپلاستی و رینوپلاستی و سایر درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید.

 

سپتوپلاستی Septoplasty   یا اصلاح انحراف بینی

سپتوپلاستی Septoplasty   یا اصلاح انحراف بینی درمان قطعی برای کسانی است که از انحراف دیواره بینی رنج می برند.

برای انجام سپتوپلاستی ابتدا پزشک یک معاینه کامل فیزیکی از شما انجام می دهد تا اطمینان حاصل کند که شما برای انجام عمل جراحی به اندازه کافی سالم هستید و این عمل واقعا برای شما سودمند است.

سپس باید یک سری آزمایش خون بدهید.  جراح ضخامت پوست و غضروف درون بینی را نگاه می کند تا تعیین کند که چه کاری باید انجام بدهد تا بر روی نتایج شما تأثیر بگذارد.

 

عوارض جانبی و خطرات رینوپلاستی

عوارض جانبی و خطرات رینوپلاستی

مانند هر عمل جراحی دیگری جراحی زیبایی بینی هم بدون خطر نیست.  شما باید از عوارض و خطرات عمل خود آگاه باشید.  عوراض جانبی عمل رینوپلاستی عبارتند از :

  • خونریزی مکرر از بینی ،
  • دشواری تنفس از طریق بینی ،
  • درد ، تغییر رنگ یا بی حسی در بینی ،

در باره انتظارات خود با پزشک صحبت کنید. قبل از تصمیم گیری برای انجام عمل جراحی اطمینان حاصل کنید که تمام جوانب را در نظر گرفته اید.

جراح ممکن است با استفاده از بیهوشی موضعی همراه با آرام بخش عمل جراحی زیبایی بینی را انجام دهد.  جراح باید شما را از مزایا و خطرات هر یک از روش ها آگاه کرده و بهترین را برای شما انتخاب کند.

بی حسی موضعی معمولاً شامل بی حس کردن ناحیه اطراف بینی شما می شود و آرام بخش به صورت وریدی به شما تزریق می شود.

بیهوشی عمومی به طور کلی از طریق یک ماسک دریافت می شود که تا زمانی که بیهوش هستید از طریق آن نفس می کشید.

 

مراقبت های پس از عمل

  • اجتناب از فعالیت شدید ،
  • دوش گرفتن به جای حمام برای جلوگیری از مرطوب شدن باند ها ،
  • از حرکات شدید صورت مانند خندیدن جلوگیری کنید تا محل جراحی بهبود یابد.

اگر فرم بینی شما طوری است که باعث می شود نتوانید به راحتی نفس بکشید ،  ممکن است دچار انحراف دیواره بینی باشید.  در این صورت شما علائمی از یک مشکل پزشکی دارید که نیاز به درمان دارد و باید پزشک با جراحی این اشکال را ترمیم کند.

 

علائم انحراف بینی

  • اگر در هنگام تنفس عمیق درد دارید ، ممکن است انحراف سپتوم (تیغه بینی) داشته باشید که باید جراحی شود. انسداد بینی دلیلی برای  مداخله جراحی است و به شما در راحت تر نفس کشیدن و راحت تر خوابیدن کمک کند.
  • خونریزی مکرر از بینی نیز نشانه انحراف دیواره بینی است که نیاز به درمان دارد.
  • اگر همیشه ترجیح می دهید به یک طرف بخوابید یا وقتی که می خوابید ، صدای تنفس تان بلند است ، ممکن است انحراف بینی داشته باشید.

 

کانتورینگ برای پنهان کردن نقص بینی

کانتورینگ برای پنهان کردن نقص بینی

اگر فقط ظاهر بینی شما مشکل دارد می توانید با کانتورینگ ظاهر بینی خود را بهبود ببخشید.

هم رینوپلاستی تزریقی و هم جراحی رینوپلاستی هر دو گران هستند و ممکن است خطرات و عوارضی پزشکی ایجاد کنند که شاید لازم نباشد بینی خود را فقط برای زیباتر شدن عمل کنید.

استفاده از لوازم آرایش به منظور کانتورینگ بینی مستلزم استفاده از سه سایه مختلف است. این سایه ها برای ایجاد توهم در صاف بودن بینی و بدون اینکه واقعاً بینی شما را تغییر بدهند ، مورد استفاده قرار می گیرند.

کانتورینگ بینی( تیره کردن ) و هایلایت (روشن کردن ) است.  کانتورینگ برای کمرنگ کردن ایرادهای صورت است.  یعنی قسمت هایی از صورت که شما نمی خواهید خیلی در معرض دید باشد. و هایلایت برای پررنگ و برجسته کردن زیبایی های صورت بیشتر دیده شود.

شکل بینی در زیبایی و فرم صورت بسیار تأثیر گذار است.   اگر شما بتوانید فرم صورت تان را درست تشخیص دهید ، می توانید مدل مویی را انتخاب کنید که مناسب فرم صورت تان باشد. در مورد بینی هم همین طور است.  با تشخیص فرم مناسب بینی می توانید روش مناسب کانتورینگ آن را نیز پیدا کنید.

برای کانتورینگ بینی شما به سایه های زیر نیاز دارید :

  • یک سایه تیره که دو درجه تیره تر از رنگ پوست طبیعی شما باشد.
  • یک سایه که تنها کمی تیره تر از تن پوست طبیعی شما باشد.
  • یک سایه طراحی که دو درجه روشن تر از رنگ پوست شما است.

برای کانتورینگ بینی با استفاده از دو سایه کانتور دو خط راست از دو طرف بینی بکشید.   شما می توانید با کشیدن خطوط مستقیم در دو طرف بینی خود ظاهر آن را صاف نشان بدهید

دو خط مستقیم را با سایه تیره تر از دو طرف بینی خود بکشید و برای قسمت وسط از سایه روشن تر استفاده کنید.

 

آیا با کمک ورزش می توان قوز بینی را درست کرد؟

اطلاعاتی بسیار کمی برای انجام چنین ادعایی وجود دارد. متأسفانه ، به نظر می رسد صاف کردن بینی موضوعی است که می تواند از طریق تمرینات صورت انجام گیرد.

محقق و مترجم : مینو شفیعیminoo shafie

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه تزریقات زیبایی ، لیزر موهای زائد ، اتوپلاستی و رینوپلاستی و سایر درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید.
0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments