نتایج دائمی لیزر موهای زائد

نتایج شگفت انگیز لیزر موی صورت و پاسخ به نگرانی در مورد درد آن | مرکز لیزر برکه

لیزر موی صورت

لیزر موی صورت یکی از جذاب ترین خدمات درمان لیز موهای زائد به حساب می آید. با لیزر کردن موهای زائد صورت دیگر هیچوقت لازم نیست نگران رشد مجدد موهای کرکی مانند چانه و لپ خود باشید. چراکه همانطور که احتمالا خودتان هم می دانید، لیزر موی صورت تاثیر دائمی و مادام العمر دارد.

اما با وجود مزیت های فوق العاده ی لیزر، باز هم کسانی هستند که به واسطه ی نا آشنایی، نمی توانند اطمینان چندانی به ایمنی و بی دردسر بودن آن داشته باشند. مثلا همانطور که در تصویر زیر می بینید یکی از هموطنان عزیز نگرانی خود را اینگونه در باره لیزر موی صورت بیان می کند:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر موی صورت
لیزر موی صورت

این دوست عزیز بیشتر از هرچیز از درد عملیات رفع موهای زائد، چه به روشی سنتی، و چه با لیزر نگران است. او دوست دارد درمانی را تجربه کند که با آن بتواند از شر درد بند انداختن خلاص شود. اما به واسطه ی حرف هایی که شنیده، از درد لیزر موی صورت می ترسد.

نمی توانیم بگوییم دوست این خانم که تجربه ی لیزر داشته الزاما در مورد این مسئله به او دروغ می گوید. اما نتیجه ی منطقی این است که دوست این خانم احتمالا مرکز مناسبی را برای انجام لیزر انتخاب نکرده. اگر تکنسین لیزر به اندازه ی کافی ماهر و با تجربه نباشد، همچنین دستگاه لیزر مورد استفاده قدیمی باشد، احتمال بروز درد زیاد می شود.

هرچند ممکن است آن دوست عزیز درمانی دیگر مانند الکترولیزر را پشت سر گذاشته باشد، در حالی که طبق گفته ی مرکز درمانی که به آن مراجعه کرده، فکر می کند لیزر موی صورت انجام داده.

نکته : روش های دیگر رفع موی زائد مانند الکترولیز می توانند واقعا دردناک باشند.

اما اجازه بدهید از همینجا خیال آن خانم عزیز و شما را راحت کنیم. اگر مرکز با کیفیتی را برای لیزر انتخاب کنید، مطمئن باشید یکی از راحت ترین و بی دردسرترین درمان ها را تجربه خواهید کرد. بیشتر افرادی که برای لیزر کردن موهای زائد به مرکز ما مراجعه کرده اند، هرگز شکایتی از درد آن نداشته اند، بلکه اتفاقا نظرشان این بود که حس لیزر موی صورت بیشتر شبیه مور مور است تا درد. حسی که تا حدی برایشان خوشآیند هم بوده!

در ادامه ی مقاله همراه ما باشید تا بیشتر با مقوله ی لیزر موی صورت و درد آن آشنا شوید.

لیزر موی صورت
لیزر موی صورت

درد لیزر

همانطور که در بالا هم اشاره کردیم، لیزر موهای زائد، بر خلاف تصور عموم درمانی ایمن با کمترین درد و حتی عوارض جانبی است. این بی درد بودن علت هم دارد.

اول اینکه تکنسین لیزر پیش از شروع درمان، ناحیه ی لیزر را با کرم مخصوص ضد دردی می پوشاند تا اثر درد لیزر کم شود.

دوما و البته ی نکته ی مهم آن است که در دستگاه های لیزر جدید مانند الکساندرایت، سیستمی به نام سیستم خنک کننده وجود دارد. این سیستم به این شکل عمل می کند که بعد از هر شات لیزر بلافاصله سطح پوست را سرد و خنک کرده و با این کار با حرارت ناشی از لیزر مقابله می کند.

درد لیزر ناشی از حرارت آن بر سطح لایه های بیرونی پوست است. سرمای تولید شده توسط سیستم خنک کننده عملا به واسطه ی رو در رویی  با این گرما، درد ناشی از آن را نیز به شدت کاهش می دهد.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی درد لیزر را مطالعه نمایید.
درد لیزر
درد لیزر

لیزر موی صورت مردان

لیزر موی صورت مردان با لیزر موی صورت خانم ها تفاوتی ندارد. البته در راهکار و روش انجام. چراکه عموما موی صورت مردان ضخیم تر از خانم هاست و چهره ی مرد ها معمولا تیره از از زن ها می باشد.

علاوه بر آن عموم آقایان دوست ندارند همه ی موهای صورتشان را از دست بدهند، بلکه بیشتر برای آنکادر کردن خط ریش لیزر را انجام می دهند. همین امر سبب می شود تا لیزر موی صورت مردان کمی وقت گیر تر و حساس تر از لیزر موی صورت خانم ها باشد. چون با توجه به پارامتر های ذکر شده، احتمالا به تعداد جلسات بیشتری نیاز خواهند داشت.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی لیزر موهای زائد آقایان را نیز مطالعه کنید.
لیزر موی صورت مردان
لیزر موی صورت مردان

تاثیر نژاد روی لیزر

اصلا صحبت از ژنتیک نمی کنیم. لیزر می تواند روی هر فردی با هر ژنتیکی تاثیر مشابه داشته باشد.( مگر اینکه بیماری یا حساسیت خاصی وجود داشته باشد).

اما آنچه در تغییر فرآیند لیزر برای نژاد های گوناگون اهمییت دارد، تنها دو پارامتر رنگ پوست و ضخامت موهای زائد است. برخی از نژاد ها هستند که رنگ پوست تیره تر و موهای ضخیم تری دارند.

هرچند در گذشته نمی شد با تکنولوژی قدیمی موی زائد پوست های تیره را لیزر کرد، اما امروزه دستگاه های جدید این امکان را به خوبی فراهم کرده اند. با این تفاوت که در هر صورت لیزر کردن موهای زائد ضخیم روی پوست های تیره، اندکی دشوار تر بوده و به دقت و مهارت بیشتری نیاز دارد.

هرچه رنگندانه های پوست تیره تر باشند و مو ها ضخیم تر، فرد به تعداد بیشتری از جلسات لیزر نیاز خواهد داشت.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله لیزر موهای زائد روی پوست های تیره را مطالعه کنید.
تاثیر نژاد روی لیزر

مرکز لیزر موهای زائد

قبلا هم گفتیم، اگر می خواهید لیزری بدون درد با بهترین و پایدار ترین نتایج را دریافت کنید، حتما به یک مرکز معتر و با کیفیت مراجعه نمایید. ممکن است هزینه ی آنها کمی بالا تر از مراکز دم دست باشد، اما قطعا به مقدار اندک پول بیشتری که می پردازید می ارزد. یادتان باشد که هیچ ارزانی بی علت نییست.

مرکز لیزر برکه با کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص و ماهر، با در اختیار داشتن بهترین دستگاه های لیزر روز دنیا یکی بهترین و با کیفیت ترین مراکزی است که می توانید برای لیزر موی صورت به آن مراجعه نمایید. تخفیف ها و قیمت های استثنایی، برکه را در عین حال به مرکزی کاملا به صرفه تبدیل کرده است. شما همین حالا می توانید برای دیدن لیست قیمت ها و تماس جهت گرفتن نوبت لیزر به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمایید.
مرکز لیزر موهای زائد
مرکز لیزر موهای زائد

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

دستگاه های لیزر زیادی وجود دارند. اعم از دستگاه های قدیمی و جدید. اما امروزه بهترین مدل ها از دستگاه های لیزر ، دو دستگاه الکساندرایت و دایود هستند که بیشترین اثر گذاری و کمترین درد را برای فرد خواهند داشت.

برای آشنایی با دستگاه های لیزر بهتر است این مقاله را نیز مطالعه کنید.

مترجم : ندا ناصری

منبع مقاله

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments