نتایج دائمی لیزر موهای زائد

نتایج دائمی لیزر موهای زائد معجزه ای برای زیبایی پوست | فواید لیزر موهای زائد|مزایای لیزر موهای زائد بدن

نتایج دائمی لیزر موهای زائد معجزه ای برای زیبایی پوست

اکثر خانم ها هنگامی که به استخر می روند دوست دارند که بدنی تمیز و بدون مو داشته باشند تا پوست آن ها صاف و لطیف به نظر برسد. تعداد زیادی از ما خانم ها برای دستیابی به این هدف درد حاصل از تیغ کشیدن، بند انداختن، موم انداختن و سایر روش ‌های مشابه را تحمل می کنیم اما متاسفانه دوباره پس از مدتی موهای زائد شروع به رشد می ‌کنند. رشد مجدد موهای زائد در کنار هزینه ای که باید برای اپیلاسیون یا تهیه تیغ و ژیلت پرداخت شود معمولاً باعث اعصاب خوردی همه ما می شود. خوشبختانه با پیشرفت هایی که در عرصه زیبایی به دست آمده است لیزر می تواند به برطرف کردن موهای زائد بدن بپردازد. نتایج دائمی لیزر موهای زائد موضوع بسیار مهمی است که باعث شده تعداد زیادی از خانم ها به سراغ این روش جادویی بروند.

فرایند لیزر موهای زائد با سرعت بسیار بالایی انجام می شود و در نهایت پوستی لطیف و تمیز را به وجود می آورد. برای لیزر موهای زائد از نور لیزر استفاده می ‌شود و به طور مستقیم ملانین موجود در موها و فولیکول ها را هدف قرار می دهد. هنگامی که نور لیزر به ملانین برخورد می ‌کند به تخریب فولیکول ها در ریشه موها می پردازد و در نهایت پوستی تمیز و بدون مو را به وجود می ‌آورد. آنچه که بیشتر از همه جالب است این است که این مرحله بدون آسیب رساندن به پوست ناحیه‌ ای که تحت درمان قرار گرفته است انجام می ‌شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مقایسه لیزر موهای زائد با سایر روش ها

نتایج دائمی لیزر موهای زائد

در حقیقت هزینه لیزر موهای زائد در مقایسه با اپیلاسیون های مکرر مقرون به صرفه است و افرادی که به لیزر موهای زائد خود می ‌پردازند در مقایسه با افرادی که از سایر روش ها برای برطرف کردن موهای زائد خود استفاده می ‌کنند هزینه کمتری را پرداخت خواهند کرد زیرا یک بار هزینه می ‌کنند و یک عمر راحت هستند. استفاده از وکس باعث می ‌شود که موها از ریشه کنده شوند که با درد بسیار زیادی همراه است. اگرچه به تدریج سطح درد حاصل از کندن موها قابل تحمل می شود نباید از کنار این مسئله به راحتی رد شد زیرا اپیلاسیون باعث می ‌شود موهای زائد به سمت داخل پوست رشد کنند.

استفاده از تیغ باعث می شود که مسیر رشد طبیعی فولیکول های مو تغییر کند و موهای زائد زیر پوست گیر بیافتند و در این قسمت شروع به رشد نمایند. این وضعیت باعث بروز جوش های سفید و قرمز روی سطح پوست می شود و مدت زیادی طول می ‌کشد تا بهبود پیدا کند. به وجود آمدن این جوش ها باعث می شود که فرد آگاهی بیشتری از ظاهر خود داشته باشد. این مسئله در مواردی که جوش ها در اطراف خط بیکینی به وجود می ‌آیند بیشتر باعث جلب توجه فرد می شود.

نتایج دائمی لیزر موهای زائد

شیو کردن باعث می شود که به تدریج تیغ کشیدن دشوار شود زیرا موهای زائد بدن ضعیف تر و ضخیم تر می شوند و برطرف کردن آنها دشوار خواهد بود. یکی از معایب اصلی تیغ کشیدن این است که موهای زائد مجدداً با سرعت بسیار زیادی رشد می کنند. سرعت رشد این موها آنقدر زیاد است که تعداد زیادی از خانم ها مجبور هستند هر بار که دوش می گیرند بدن خود را اصلاح کنند و این کار مداوم باعث کلافه شدن آنها خواهد شد.

نتایج دائمی لیزر موهای زائد حیرت‌ انگیز است که می توان با اطمینان گفت که رضایت همه مراجعین به مراکز لیزر را به همراه دارد. به طور کلی فرآیند لیزر موهای زائد به رنگ پوست و مو و وضعیت پوست بستگی دارد اما هنگامی که لیزر را با سایر روش های موجود برای برطرف کردن موهای زاید مقایسه می ‌کنیم متوجه می شویم که نتایج دائمی لیزر موهای زائد مسئله ای است که قابل مقایسه با هیچ روش دیگری نیست. پس از اتمام جلسات لیزر شما شاهد پوستی تمیز و لطیف و بدون مو خواهید بود و لکه های تیره روی پوست شما از بین می ‌رود و از همه مهمتر آنکه پوست شما بسیار جوان به نظر خواهد رسید.

استفاده از جدیدترین دستگاه لیزر در مرکز لیزر برکه

نتایج دائمی لیزر موهای زائد

اگر شما هم قصد لیزر موهای زائد بدن خود را دارید و می خواهید که از نتایج دائمی لیزر موهای زائد لذت ببرید باید خدمت شما عرض کنیم که ما در مرکز لیزر برکه از جدیدترین فناوری برای برطرف کردن موهای زائد استفاده می ‌کنیم و آماده ارائه خدمات به شما خانم ها و آقایان گرامی هستیم. ما از جدیدترین دستگاه های لیزر که در واقع تنها دستگاه لیزر بدون درد است استفاده می کنیم و شما می ‌توانید با خیال راحت به لیزر موهای زائد همه نقاط بدن خود بپردازید.

لیزر موهای زائد در افرادی که سالیان سال است با دردسرهای روش های مختلف برطرف کردن موهای زائد درگیر بوده اند یک موفقیت چشمگیر محسوب می ‌شود. در صورتی که شما همه جلسات درمان با لیزر را برای برطرف کردن موهای زبر و سیاه خود تکمیل کنید می توانید پس از مدتی شاهد نتایج دائمی لیزر موهای زائد باشید.

مسئله بسیار مهمی که در خصوص لیزر موهای زائد اهمیت دارد این است که باید توسط یک اپراتور با تجربه در زمینه لیزر موهای زائد انجام شود تا ریسک بروز عوارض جانبی لیزر از قبیل سوختگی پوست، تاول پوستی و تغییر رنگ پوست پس از لیزر موهای زائد به صفر برسد. پس از نظر شما نیاز به استراحت در منزل ندارید و می توانید به سرعت به انجام فعالیت ‌های روزمره خود بپردازید اما باید دقت کنید که از قرار گرفتن در مقابل نور مستقیم خورشید اجتناب کنید تا پوست شما دچار سوختگی نشود.

همیشه به مرکز لیزری مراجعه کنید که در زمینه برطرف کردن موهای زائد تخصص دارد و با به کارگیری و اپراتورهای با تجربه و آموزش دیده و استفاده از جدیدترین دستگاه های لیزر به برطرف کردن موهای زبر و سیاه شما می پردازد. رعایت بهداشت در این اماکن حرف اول را می ‌زند و مراکز معتبر لیزر از بالاترین استانداردهای بهداشت پیروی می کنند و سلامت مراجعه کنندگان خود را تضمین می نمایند.
معمولا نتایج دائمی لیزر موهای زائد به مدت ۳ تا ۵ جلسه قابل مشاهده خواهد بود، البته این مسئله به رنگ پوست و تراکم موهای زائد بستگی دارد. لیزر علاوه بر آنکه شما را برای همیشه از شیو کردن و امتحان کردن روش های مشابه برای برطرف کردن موهای زائد بی‌ نیاز می ‌کند ریسک رشد موها به سمت داخل پوست را کاهش می دهد و از سوی دیگر باعث جوان سازی پوست شما خواهد شد. پس از لیزر باید به خوبی از پوست خود مراقبت کنید تا سلامت و زیبایی آن تضمین شود.

ما در مرکز لیزر برکه به شما این اطمینان را می دهیم که می توانید پس از چند جلسه شاهد نتایج لیزر موهای زائد باشید و از اینکه پول خود را صرف چنین کاری کرده اید رضایت خاطر داشته باشید و اصلا احساس پشیمانی به شما دست ندهد همه افراد در همه سنین می توانند متقاضی درمان با لیزر باشند و برای برطرف کردن موهای زائد خود به مراکز لیزر ما مراجعه کنند و از مزایای جادویی لیزر بهره مند شود.

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments