درمان قطعی لک صورت

درمان قطعی لک صورت با مزوتراپی لک صورت

مزوتراپی لک صورت

مزوتراپی یک روش غیر جراحی و دائمی برای از بین بردن چربی و کانتورینگ بدن است که همچنین به منظور برطرف ساختن پیری پوست و درمان ریزش مو نیز استفاده می شود. این روش نخستین بار در سال 1952 در فرانسه برای درمان اختلالات عروقی و لنفاوی ابداع شد. با این حال، مشخص شد که بسته به مواد مختلف تزریق شده، مزوتراپی ممکن است در درمان درد مزمن، ریزش مو (آلوپسی)، اختلالات استخوانی و مفاصل و پسوریازیس نیز مفید باشد. اخیراً با کشف این موضوع که چربی بدن با تزریق برخی مواد می تواند کاهش یابد، از مزوتراپی برای کمک به کاهش وزن، کاهش سلولیت، پیکر تراشی، رفع چین و چروک و جوان سازی صورت و درمان لک صورت نیز استفاده می شود.

اگرچه این روش به طور گسترده ای در سراسر اروپا و آمریکای جنوبی مورد استفاده قرار می گیرد، اما مزوتراپی یک گزینه درمانی نسبتاً جدید در دنیا به شمار می رود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

فیلم مزوتراپی لک صورت

درمان تخصصی لک صورت

مزوتراپی لک صورت یکی از پر کاربرد ترین موارد استفاده این روش درمان نوین است. به طور کلی، مزوتراپی، مشکلات پوستی زیر را مورد هدف قرار می دهد:

  • از دست دادن درخشندگی
  • کدر شدن پوست
  • از دست رفتن تون و خاصیت ارتجاعی پوست
  • از دست دادن حجم صورت
  • خطوط و چین و چروک های سطحی
  • لک صورت
  • ترک پوستی
  • از بین بردن لک جوش

در ادامه این مطلب به بررسی دقیق مزوتراپی لک صورت پرداخته ایم.

مزوتراپی لک صورت

درباره مزوتراپی لک صورت

مزوتراپی یک روش درمانی غیر جراحی برای جوان سازی پوست است که با هدف کاهش نقاط مشکل دار در صورت انجام می شود. از مزوتراپی می توان برای جوانسازی صورت، گردن و زیر چشم و همچنین برای مشکلات شایعی مانند لک صورت استفاده کرد.
مزوتراپی لک صورت شامل تزریق اسید هیالورونیک به طور مستقیم به مزودرم (لایه میانی پوست) است. این درمان با تقویت تولید کلاژن و الاستین، پوست را تغذیه و جوانسازی می کند و متابولیسم پوست شما را افزایش می دهد. مزوتراپی به منزله نابودی لک صورت است. از اینرو به منظور رهایی از لک های صورت تان این درمان را اکیدا توصیه می کنیم.

آموزش مزوتراپی لک صورت

مزوتراپی یک روش درمانی تخصصی است که با تزریق سطحی مقدار کمی اسید هیالورونیک، مواد طبیعی، مواد معدنی، ویتامین، ترکیبات هومیوپاتیک به طور مستقیم به اپیدرم و مزودرم (لایه میانی) ناحیه مورد نظر به تغذیه و جوانسازی پوست، تقویت فعالیت سلول ها و تحریک تولید کلاژن و الاستین کمک می کند.
پس از یک دوره تزریق مزوتراپی، پوست شما آبرسانی، درخشان، صاف و محکم تر به نظر می رسد. می‌‌توان به کمک برخی ترکیبات روشن کننده خاص به کاهش لکه‌های روی صورت پرداخت و به این ترتیب شاهد جوان سازی صورت بود.

 

قيمت مزوتراپي صورت

قيمت مزوتراپي صورت چقدر است؟

هزینه مزوتراپی بستگی به نوع درمان شما و تعداد جلسات مورد نیاز تان دارد. این هزینه همچنین متاثر از قیمت آمپول مزوتراپی صورت در بازار پزشکی نیز می باشد. از آنجا که مزوتراپی یک روش زیبایی است و از نظر پزشکی ضروری نیست، شرکت های بیمه معمولاً هزینه آن را پوشش نمی دهند. اما بسیاری از مراکز و کلینیک های زیبایی، تخفیف مزوتراپی صورت ارائه می دهند.

مزایای مزوتراپی صورت

  • جوان سازی کلی پوست
  • استحکام و خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد
  • درخشندگی پوست را ارتقا می بخشد
  • جلوگیری از ایجاد چین و چروک و جوان سازی و احیای پوست های خسته
  • باعث بهبود تون و خاصیت ارتجاعی پوست های شل و آویزان بر روی صورت و ناحیه گردن می شود
  • با خیالی آسوده مناسب درمان انواع پوست است.

تعداد جلسات مزوتراپی برای لک صورت

چند جلسه مزوتراپی برای لک صورت لازم است؟

به منظور موثرتر بودن مزوتراپی لک صورت، یک دوره 4 الی 6 جلسه ای با فواصل 2 تا 4 هفته ای توصیه می شود.

 

عوارض مزوتراپی برای لک صورت

از آنجا که مزوتراپی مستقیماً در ناحیه مورد نظر انجام می شود، اعتقاد بر این است که عوارض جانبی محدود یا کاهش می یابد. یکی از عوارض مزوتراپی صورت این است که ممکن است بعد از درمان کمی تورم سطحی و علائم التهاب ناشی از سوزن کوچک تزریق ایجاد شود که در طی 24 الی 48 ساعت برطرف می شود. این عارضه ممکن است کمی در اطراف ناحیه چشم بیشتر طول بکشد، بنابراین ممکن است نیاز به ریکاوری کوتاه مدتی داشته باشید.

به طور کلی عوارض جانبی گزارش شده از مزوتراپی عبارتند از:

  • واکنش آلرژیک آنی یا پس از درمان نسبت به داروها یا محلول های تزریقی
  • لسیتین به عنوان التهاب و تورم شناخته می شود
  • عفونت های پوستی
  • تغییر رنگ در محل تزریق
  • کبودی در محل تزریق (جهت رفع کبودی بعد از مزوتراپی می توانید از کمپرس یخ استفاده کنید)
  • زخم، اسکار و تغییر شکل در محل تزریق
  • پانیکولیت (التهاب پربی زیر جلدی)

 

سوالات متداول درباره مزوتراپی لک صورت

مزوگان برای تزریق مزوتراپی

مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی روشی است که طی آن چندین میکرو تزریق به لایه مزودرمال از بافت زیر پوست انجام می شود تا پری و حجم را به مناطقی از قبیل صورت، ناحیه چشم، گردن بازگرداند. ما در مرکز زیبایی مان برای مزوتراپی از خالص ترین اسید هیالورونیک روز موجود در بازار استفاده می کنیم.

مزوتراپی لک صورت چقدر طول میکشد؟

برای اطمینان از راحتی شما، حدود 30 دقیقه قبل از درمان از بی حسی موضعی استفاده می شود. زمان درمان مزوتراپی در هر فرد ممکن است متفاوت باشد و به وسعت ناحیه تحت درمان بستگی دارد. خود درمان مزوتراپی بین 30 تا 60 دقیقه متغیر است

به غیر از مزوتراپی لک صورت چه مشکلات پوستی دیگری قابل درمان است؟

تزریق مزوتراپی صورت می تواند مجموعه ای از مشکلات پوستی مانند پیری پوست، چین و چروک های ناشی از افزایش سن و ترک پوستی را درمان کند که در نهایت باعث جوانسازی صورت می شود. سایر کاربردهای مزوتراپی عبارتند از:

  • مزوتراپی لاغری و سلولیت
  • مزوتراپی زیر چشم جهت رفع تیرگی و خطوط و چین و چروک های زیر چشم
  • مزوتراپی غبغب
  • مزوتراپی مو جهت درمان ریزش مو و نازک شدن مو
  • مزوتراپی بینی
  • مزوتراپی برای لیپوماهای سطحی

کی مزوتراپی انجام داده آیا درد دارد؟

تقریبا 30 دقیقه قبل از درمان مزوتراپی از بی حسی موضعی استفاده می شود تا درد و ناراحتی در شما ایجاد نشود.

چه کسی درمان مزوتراپی لک صورت را انجام می دهد؟

از آنجا که مزوتراپی یک روش درمانی پوست است، باید توسط پزشک متخصص انجام شود.

در طول درمان من چه انتظاری می توان داشت؟

تزریق چند میکرو با استفاده از یک سوزن بسیار ریز به مزودرم در زیر سطح پوست انجام می شود. هدف از درمان این است که مواد تزریقی جایگزین اسید هیالورونیک که با افزایش سن از بین می رود، گردد.

مراقبت بعد از مزوتراپی لک صورت

مراقبت بعد از مزوتراپی لک صورت چیست؟

توصیه می شود بعد از درمان مزوتراپی مدتی استراحت کنید. کمی تورم سطحی را تجربه خواهید کرد که طی 24 الی 48 ساعت برطرف می شود.
حداقل تا ۴ ساعت بعد از مزوتراپی، از شستن آن ناحیه و دوش گرفتن بپرهیزید.
به مدت 24 ساعت بعد از تزریق، از مصرف داروهای ضد التهاب (آسپرین، موترین و…) یا ویتامین E خودداری کنید. برای کاهش هرگونه درد، شما می‌توانید از مسکن‌های عمومی (به عنوان مثال تایلنول) و داروهایی که پزشک تجویز کرده است، استفاده کنید.

هزينه مزوتراپي چقدر است؟

قیمت مزوتراپی بسته به اندازه منطقه تحت درمان، میزان محصول مورد استفاده، برند کوکتل مزوتراپی و دستمزد پزشک در هر مرکز متفاوت خواهد بود.

آیا درمان مزوتراپی بی خطر است؟

از آنجا که اسید هیالورونیک به طور طبیعی در پوست یافت می شود و هرچه پیرتر می شویم به طور طبیعی کاهش می یابد، تزریق داخل مزودرم کاملاً بی خطر است و یک روش جوان سازی بسیار مؤثر را برای همه افراد فراهم می کند. ما در مرکز زیبایی مان برای مزوتراپی از خالص ترین اسید هیالورونیک روز موجود در بازار استفاده می کنیم. بنابراین می توانیم این اطمینان را به شما بدهیم که در طول درمان کاملا ایمن هستید.

ماندگاری مزوتراپی لک صورت نی نی سایت

برای رسیدن به نتیجه مطلوب، یک دوره درمانی 4 تا 6 جلسه ای مزوتراپی لک صورت را توصیه می کنیم. پس از اتمام دوره توصیه شده، نتایج می تواند بین 12 تا 18 ماه ماندگار باشد.

مزایای مزوتراپی ضد لک

مزایای مزوتراپی لک صورت

از مزایای گفته شده در مورد مزوتراپی لک صورت، رویکرد غیر جراحی آن، حداقل درد یا بدون درد بودن آن، عوارض کم و بدون دوران نقاهت می باشد. از نظر هزینه نیز می توان گفت هزینه تزریق به مراتب بسیار کمتر از رویکرد های جراحی است.

اما چنانچه به دنبال یک اثرگذاری عمیق تر و طولانی مدت تر هستید به شما ترکیب درمانی مزوتراپی و فیس آپ را پیشنهاد می کنیم تا در کنار از بین بردن لک های صورت به جوانسازی و درخشندگی پوست خود نیز کمک کنید.

درمان تخصصی لک صورت: مزوتراپی + فیس آپ

درمان کک و مک صورت با فیس آپ
دستگاه فیس آپ

اگرچه دهه هاست كه از مزوتراپی استفاده می شود، اما شواهد علمی یا بالینی کمی برای پشتیبانی از این روش وجود دارد. همچنین به نظر نمی رسد از نظر نوع مواد مورد استفاده، میزان استفاده از مواد و تعداد دفعات تزریق، در عمل هیچگونه استاندارد سازی خاصی وجود نداشته باشد.

دستگاه فیس آپ، جدید ترین نسل میکرودرم ابریشن، برای روشن شدن، رفع تیرگی ها، جوانسازی، سفت شدن پوست، به حداقل رساندن چین و چروک و لایه برداری صورت بسیار پرکاربرد است. این دستگاه بدون دردسر و در مدت زمان کمی قادر است مشکلات پوست صورت شما را برطرف کند و به نتیجه مطلوب تان برساند.

فیس آپ (face up) چه فوایدی برای پوستتان دارد؟

دستگاه لایه بردار و جوان کننده فیس آپ دارای یک هندپیس مکانیکی میکرو پالس مداری است. لایه برداری و پاکسازی پوست با دستگاه میکرودرم ابریشن با مجموعه ای از هندپیس های قابل تعویض از جنس کاربید سیلیکون انجام می شود. حرکت مداری هندپیس اجازه می دهد یک یا چند لایه اپیدرم از بین برود و پوست صورت را روشن و نرم سازد.

میکرو پالس، پوست را ماساژ می دهد و همزمان موجب تحریک عضلات در زیر پوست می شود و همچنین گردش خون را بهبود می بخشد. عمل هم افزایی این دو تکنیک که تنها در یک هندپیس گنجانده شده است، پوست را نسبت به تولید کلاژن جدید ترغیب و تحریک می کند.

فیس آپ صورت با هدف از بین بردن یا تصحیح مشکلات خاص پوستی ناشی از اپیدرم و لایه های سطحی تر درم صورت می پذیرد.

دستگاه فیس آپ می تواند شرایطی مانند تیرگی های پوست و زیر چشم، لک های ناشی از سن، خطوط ریز و اسکار ها را از بین ببرد و در عین حال منجر به تولید کلاژن جدید نیز شود. بدین ترتیب، پوست از همان اولین جلسه، درخشان تر، صاف و جمع و جور تر به نظر می رسد.

پس تعلل نکنید و با استفاده از ترکیب این دو درمان حرفه ای و تخصصی به مشکلات پوستی خود خاتمه دهید.

جهت مشاوره کلیک کنید.

بهترین مرکز مزوتراپی تهران

بهترین مرکز مزوتراپی تهران

بسیار خرسندیم اعلام کنیم که مرکز زیبایی ما با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد مزوتراپی لک صورت و فیس آپ صورت را در محدوده شمال تهران (شریعتی، قلهک، دروس، ظفر، زرگنده، میرداماد، تجریش، فرمانیه، پاسداران) به شما عزیزان ارائه دهد.

پس چنانچه به دنبال بهترین خدمات و با کیفیت ترین مواد هستید، جهت ارتباط با ما روی این لینک کلیک کنید.

امیدواریم این مطلب توانسته باشد، ابهامات شما را برطرف کرده باشد.

شاد و سلامت باشید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع:

laserandskin

dermnetnz

generalproject

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments