مرکز معتبر کاشت مو | درمان ریزش مو با حنا | آب پیاز برای درمان ریزش مو

مرکز معتبر کاشت مو | درمان ریزش مو با حنا | آب پیاز برای درمان ریزش مو

مرکز معتبر کاشت مو | درمان ریزش مو با حنا | آب پیاز برای درمان ریزش مو

مرکز معتبر کاشت مو | درمان ریزش مو با حنا | آب پیاز برای درمان ریزش مو

در یک مرکز معتبر کاشت مو باید از مدرن ترین دستگاه ها و جدید ترین روش های پیوند مو استفاده شود.  علاوه بر آن در یک مرکز معتبر کاشت مو احتمال عفونت بیماران به حداقل می رسد.  زیرا ابتلا به عفونت در صورت رعایت نکردن اصول استاندارد در اتاق عمل می تواند عواقبی به دنبال داشته باشد.

 

چرا از آب پیاز برای درمان ریزش مو استفاده می کنید؟

آب پیاز یک درمان شناخته شده برای سلامتی مو مخصوصا برای ریزش مو است. آب پیاز برای دهه ها به عنوان درمان خانگی ریزش مو مورد استفاده قرار گرفته است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اگر شما هم می خواهید از موهای خود مراقبت کنید ، برای این که مطمئن شوید که به سلامت و مراقبت موی خاص شما کمک می کند ، از آب پیاز برای درمان ریزش مو استفاده کنید.

در بعضی موارد ، آب پیاز ممکن است برای ریزش مو مفید باشد. همچنین ممکن است موها را درخشان و قوی می کند. آب پیاز از سفیدی زوددرس موهای جلوگیری می کنند و شوره را از بین می برد.

در اینجا یک لیست کامل از مزایای  آب پیاز برای درمان ریزش مو و مراقبت از مو برای شما آورده ایم :

  • درمان آلوپسیا ،
  • التهاب ، خشکی و یا خارش پوست سر ،
  • ریزش مو،
  • شوره سر،
  • نازک بودن موها ،
  • موهای خشک یا شکننده ،
  • سفید شدن زودرس موها ،
  • عفونت پوست سر.

 

آیا آب پیاز در درمان ریزش مو مؤثر است؟

مرکز معتبر کاشت مو | درمان ریزش مو با حنا | آب پیاز برای درمان ریزش مو

علم نشان می دهد که راه های زیادی وجود دارد که آب پیاز بتواند به ریزش مو کمک کند.  به عنوان مثال پیاز به علت داشتن گوگرد نقش مهمی در رژیم غذایی ما بر عهده دارد زیرا بدن ما به این عنصر نیاز دارد.

گوگرد در اسید آمینه یافت می شود که از اجزاء تشکیل دهنده پروتئین است. پروتئین و به خصوص کراتین که غنی از گوگرد هستند ، برای رشد موهای قوی مورد نیاز است.

آب پیاز هنگامی که به مو و پوست سر اضافه می شود ، می تواند گوگرد اضافی برای حمایت از موهای قوی و ضخیم ایجاد کند.  بنابراین باعث جلوگیری از ریزش مو و افزایش رشد مو می شود.

گوگرد موجود در پیاز می تواند به تولید کلاژن کمک کند.  کلاژن به نوبه خود به تولید سلول های سالم پوست و رشد مو کمک می کند.

همچنین اعتقاد بر این است که پیاز ممکن است گردش خون را افزایش دهد.  استفاده از آب پیاز برای مو و پوست سر می تواند خون رسانی را به فولیکول های مو افزایش بدهد  که به نوبه خود باعث افزایش رشد مو می شود.

آب پیاز درمان مناسبی برای ریزش مو در مواردی مانند آلوپسی یا الگوی طاسی مردانه نیست.  زیرا اگر چه می تواند به تحریک و محافظت از رشد موهای فعلی  شما کمک کند ، اما مشخص نیست که هر بیماری مرتبط با ریزش مو را درمان کند.  در این موارد تنها درمانی که به شما کمک می کند کاشت مو است.

برای برخی از بیماری ها مانند آلوپسی ، تنها درمان موفقیت آمیز ریزش مو ،  پیوند مو است. همین امر در مورد طاسی و سایر بیماری های مرتبط با ریزش مو نیز صادق است.

 

درمان ریزش مو با حنا

مرکز معتبر کاشت مو | درمان ریزش مو با حنا | آب پیاز برای درمان ریزش مو

حنا برای سلامت موها مزایای بسیاری دارد از جمله :

1-حفظ سلامت پوست سر

حنا می تواند پوست سر را خنک کند. حنا دارای خواص ضد میکروبی است و به حفظ سلامت پوست سر کمک می کند.  این خاصیت حنا به مقابله با بیماری های پوست سر مانند شوره سر کمک می کند.

 

2-تعادل تولید چربی و pH

حنا نه تنها مشکلاتی مانند شوره سر را از بین می برد ، بلکه یک ترکیب عالی برای متعادل کردن تولید چربی و pH پوست سر شما است.  حنا چربی اضافی را از موهای شما حذف می کند ، انسداد  فولیکول ها را از بین می برد و همچنین عملکرد طبیعی غدد سباسه را بازیابی می کند.

 

3-افزایش رشد مو و توقف ریزش موها

هر چه سلامت پوست سر تقویت شود ، باز بودن منافذ و سطح متعادل  pH مانع از رشد مو می شود و رشد مو را افزایش می دهد.  حنا نه تنها کمک می کند که موهای شما سریع تر رشد کند ، بلکه باعث بهبود بافت مو می شود.

 

4-ترمیم و تقویت مو

مواد مغذی موجود در حنا به تقویت موهای شما کمک می کنند و همچنین آسیب دیدگی موها را ترمیم می  کنند.  متعادل کردن سطح pH نیز به کوتیکول مو کمک می کند. این کار به بهبود کشسانی پوست کمک می کند.

 

5-خاصیت نرم کنندگی مو

حنا یک مانع محافظ در اطراف هر شفت موهای شما ایجاد می کند ، رطوبت را بر روی موهای شما  حفظ می کند و موها را نرم نگه می دارد.  این ویژگی حنا هنگامی بیشتر مفید است که در ترکیب با سایر مواد تشکیل دهنده آبرسان استفاده شود.  حنا با نرم نگه داشتن موها به از بین رفتن موخره و شکستگی موها کمک می کند.

 

مرکز معتبر کاشت مو

مرکز معتبر کاشت مو | درمان ریزش مو با حنا | آب پیاز برای درمان ریزش مو

کاشت مو در مراکز معتبر با روش های مختلف و در عین حال مشابهی انجام می شود.  همه ما می دانیم که موها چه تأثیری بر زیبایی ما دارند اما فقط زمانی به فکر مراقبت از آنها می افتیم که شروع به ریزش می کنند.

اگر شما هم از ریزش موهای تان دلخور هستید و می خواهید دوباره اعتماد به نفس خود را به دست بیاورید و آن موهای زیبا را دوباره روی سر خود ببینید ، بهترین گزینه برای شما کاشت مو در یک مرکز معتبر است.

کاشت مو روش سختی نیست اما زمان زیادی می برد و نتایج آن ماندگار می باشد.  به شرط اینکه یک پزشک ماهر و با تجربه این کار را به درستی برای شما انجام بدهد.  انتخاب کلینیک و مرکز کاشت موی معتبر نیز تأثیر زیادی در کسب نتایج مورد نظر شما دارد.

آنچه در انتخاب یک مرکز معتبر کاشت مو اهمیت دارد ، میزان هزینه ها نیست بلکه کیفیت کار و ماندگاری موهای پیوند زده شده بیشتر از هر چیزی اهمیت دارد.

توجه داشته باشید که قبل از اقدام برای کاشت مو باید به پزشک متخصص مراجعه کنید تا علت ریزش موها مشخص شود.  شاید با استفاده از دارو و یا سایر درمان ها بتوانید ریزش موهای خود را متوقف کیند و موهای تان دوباره رشد کنند.  اما در مواردی که احتمال رشد مجدد موها منتفی است نیاز به ترمیم مو یا پیوند مو یا کاشت مو خواهید داشت.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص با ما تماس بگیرید.

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments