ماندگاری بوتاکس

ماندگاری بوتاکس | چندبار می توان بوتاکس انجام داد | خوابیدن بعد از بوتاکس | قیمت بوتاکس

ماندگاری بوتاکس

ماندگاری بوتاکس چقدر است ؟

حتما شما هم راجع به کارهایی که می شود با بوتاکس انجام داد ، چیزهایی شنیده اید! اما آیا می دانستید خواص و کاربردهای بوتاکس تا چه اندازه متنوع هستند؟!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در صورتی که تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در این باره دارید ،توصیه می کنیم مقاله تزریق بوتاکس را مطالعه کنید.

اما در این مطلب تصمیم داریم به این سوال پاسخ بدهیم : ماندگاری بوتاکس چقدر است ؟

ماندگاری بوتاکس
ماندگاری بوتاکس

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که اثرات بوتاکس معمولا 4 الی 6 ماه دوام خواهند داشت.به تدریج مواد بوتاکس توسط بدن ، از بین رفته و اثرات آن نیز ناپدید می شوند.وقتی که اثرات این درمان از بین بروند ، لازم است که دوباره تزریق بوتاکس را تکرار کنید

چه فاکتورهایی در ماندگاری بوتاکس موثرند ؟

عوامل زیر در ماندگاری بوتاکس موثر می باشند :

  1. ناحیه ای که در آن تزریق بوتاکس انجام می شود
  2. میزان بوتاکسی که تزریق می شود
  3. سن و میزان الاستیسیته ی پوست شما ( الاستیسیته با بالا رفتن سن کاهش پیدا می کند و اثرات بوتاکس نیز سریع تر از بین می روند )
  4. عمق چین و چروک هایی که تصمیم به پوشاندن آن ها دارید ( وقتی که عمق این چین و چروک ها بیشتر باشد ، احتمالا اثرات و ماندگاری بوتاکس نیز کوتاه تر خواهد شد )
  5. قدرت عضلاتی که تصمیم به فلج موقتی آن ها دارید و این که بیمار تا چه حد از این عضلات و ماهیچه ها استفاده می کند
ماندگاری بوتاکس
ماندگاری بوتاکس

ماندگاری بوتاکس پیشانی چطور؟!

همان گونه که گفتیم ماندگاری بوتاکس به محلی که تزریق در آن انجام می شود بستگی خواهد داشت.به عنوان مثال پیشانی یکی از نقاط صورت است که تزریق بوتاکس به طور مکرر در آن انجام می گیرد. اما شما تا چه حد از عضلات پیشانی خود استفاده می کنید ؟!

وقتی که اخم می کنید ، می خندید یا هرگونه حالت بیانی دیگر از خود نشان می دهد ، پیشانی تان اولین جایی است که چین و چروک ها روی آن ظاهر می شوند. به همین خاطر نمی توان انتظار داشت که ماندگاری بوتاکس روی این ناحیه مدت زمان زیادی طول بکشد!

ماندگاری بوتاکس پیشانی چطور؟!
ماندگاری بوتاکس پیشانی چطور؟!

عموما گفته می شود که اثرات بوتاکس تا 6 ماه بر روی پیشانی باقی خواهند ماند.

چندبار می توان بوتاکس انجام داد

نکته ای که باید به آن دقت زیادی شود این است که بوتاکس عملی موقتی است و بیشتر از 6 ماه اثر نمی گذارد. به همین خاطر ناچارید که پس از مدتی آن را تکرار کنید. اما سوال مهم این جاست که : چند بار؟!!

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که افرادی هستند که برای بیش از 20 سال است که تزریق بوتاکس را انجام می دهند و به نوعی نسبت به انجام آن اعتیاد پیدا کرده اند. اما این همه تکرار تزریق بوتاکس می تواند عوارض جانبی زیادی روی چهر ی شما داشته باشد.

برخی از بیماران گفته اند که وقتی بوتاکس را با فیلرها ترکیب می کنند ، نتیجه ی خیلی بهتری دریافت کرده اند.برای آن دسته از افرادی که تزریق بوتاکس را برای کاهش چین و چروک ها انجام می دهند ، تزریق فیلرها هم می توانند بسیار مفید بوده و عمق چین و چروک ها را تا حد زیادی کاهش دهند.

هر چه تعداد این تزریق ها بالا تر برود و زمان فاصله گذاری بین جلسات کاهش پیدا کند ، طبیعی است که ریسک عوارض جانبی نیز بیشتر شود.بهتر است در این باره با پزشک خود مشورت کنید. او بهتر از هر کس دیگری می تواند نیاز شما به تزریق بوتاکس را بسنجد.

چندبار می توان بوتاکس انجام داد
چندبار می توان بوتاکس انجام داد

ترمیم بوتاکس

یکی از شرایطی که حتما نیاز به ترمیم بوتاکس پیدا خواهید کرد ، مواقعی است که پزشک قبلی تان به خوبی این عملیات را برای شما انجام نداده باشد.پزشکان مرکز زیبایی برکه افتخار دارند که کلیه عملیات ترمیمی بوتاکس را نیز برای شما انجام دهند.

از اینجا با مرکز برکه تماس بگیرید و نوبت دریافت کنید.

عوارض بوتاکس در دراز مدت چیست؟!

یکی از مشکلاتی که برای بیشتر افراد رخ می دهد این است که اگر مدت زیادی است که تزریق بوتاکس را تکرار می کنند ، عوارض این درمان گریبان گیر آن ها خواهد شد.عوارضی هم چون:

کهیر (این عارضه می تواند پوست صورت شما را به طور کلی نازیبا کند. گزارش شده است که افرادی حتی تا سال ها درگیر این مشکل بوده اند و همه ی این ها به خاطر تزریق بوتاکس های چینی و بی کیفیت می باشد )

شل شدن عضلات ( لیزا مینه لی ، بازیگر و خواننده ی معروف ، یکی از بارز ترین مثال های این اتفاق است.کافیست جستجوی کوتاهی در اینترنت انجام دهید و اثرات تزریق بوتاکس در دراز مدت را بر روی چهره ی او مشاهده کنید )

عوارض بوتاکس در دراز مدت چیست؟!
عوارض بوتاکس در دراز مدت چیست؟!

حساسیت به بوتاکس : برخی افراد بعد از تزریق طولانی مدت بوتاکس دچار تنفس دشوار می شوند. در صورتی که هر بار بعد از تزریق بوتاکس دچار چنین مشکلی می شوید ، پس احتمالا نسبت به این ماده حساسیت دارید.

خوابیدن بعد از بوتاکس : ایمن یا خطرناک ؟!

به خاطر این که مواد بوتاکس به زمانی احتیاح دارند تا در محل تزریق جا بیفتند ، لازم است که تا 4 ساعت بعد از تزریق آن ، نخوابید.علاوه بر نخوابیدن تا 4 ساعت لازم است موارد زیر را نیز رعایت کنید :

  • سر خود را بالا نگه دارید
  • از انجام فعالیت های سنگین و ورزش خودداری کنید
  • از گذاشتن یخ روی محل مورد نظر اجتناب کنید
  • ماساژ صورت خود را به وقت دیگری موکول کنید.

بهترین کاری که تا چند ساعت بعد از تزریق بوتاکس می توانید انجام دهید این است که چند ساعت در خانه استراحت کرده و صاف بنشینید.

اثر گرما بر بوتاکس چگونه است ؟

بیشتر پزشکان توصیه می کنند که تا 48 ساعت بعد از تزریق بوتاکس ، از قرار گرفتن در محیط های گرم خودداری کنید.این مسئله شامل ورزش کردن ، حمام آفتاب و هم چنین سونا می شود.دلیل اصلی چنین کاری این است که خطر تورم و کبودی را کاهش دهید.

اثر گرما بر بوتاکس چگونه است ؟
اثر گرما بر بوتاکس چگونه است ؟

افزایش دمای بدن ، منجر به بیشتر شدن جریان خون شده و در نتیجه عروق خونی را گشاد تر می کند. به این ترتیب خطر بروز التهاب نیز بیشتر می شود.البته باید بگوییم که 48 ساعت بعد از تزریق بوتاکس می توانید با خیالی آسوده دوباره در محیط های گرم قرار بگیرد

قیمت بوتاکس | هزینه بوتاکس | ارزان ترین بوتاکس

قیمت بوتاکس به چند عامل زیر بستگی دارد :

  • محلی که در آن تزریق را انجام می دهید
  • نوع و برند بوتاکسی که تزریق می کنید
  • میزان و مقدار بوتاکسی که تزریق می کنید
  • پزشک و مرکزی که برای انجام این درمان انتخاب می نمایید
مرکز زیبایی برکه ، به مناسبت های مختلف تخفیف های جذابی در خدمات تزریق بوتاکس خود ارائه می کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید

مترجم و محقق : ندا ناصری

لینک منبع 1

لینک منبع 2

لینک منبع 3

لینک منبع 4

لینک منبع 5

پزشکان و متخصصین پوست و موی تهران اسکین

1 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments