کسانی که پوست حساس دارند آیا می توانند لیزر موهای زائد انجام بدهند؟

لیزر موهای زائد چانه : عوارض، هزینه، مزایا

لیزر موی ناحیه چانه و زیر چانه چه مزایایی داره؟

 

شاید شما توانایی این را داشته باشید که موهای زائد و ناخواسته سایر نقاط بدن، به غیر از صورت را از نظر ها پنهان کنید؛ و این بدان خاطر است که این نواحی به طور منظم در معرض دید قرار ندارند.

اما صورت را چطور؟ برای پنهان کردن موهای زائد صورت تان چه می خواهید انجام دهید؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر موهای زائد زیر چانه
لیزر موهای زائد چانه

شما به هیچ وجه و از هیچ طریقی قادر نخواهید آن ها را از دید انظار پنهان کنید. صورت شما، تنها نقطه ای از بدن است که همیشه در معرض نمایش است. بنابراین این حق شماست که از شر موهای زائد صورت تان خلاص شوید و یکی از روش های حذف آن ها لیزر موهای زائد است.

 

بخش های مختلف صورت که می توانید لیزر موهای زائد را انجام دهید، عبارتند از:

در ادامه این مطلب تهران اسکین به شرح لیزر موهای زائد چانه پرداخته ایم تا چنانچه در صدد انجام آن برآمده اید بتوانید به درستی با این شیوه زیبایی آشنا شوید.

 

مزایای لیزر موهای زائد چانه

با لیزر موهای زائد چانه می توانید از برخی از مزایای در صورت خود برخوردار شوید. این مزایا را می توان به صورت زیر دسته بندی کرد:

  • به طور دائم موهای ناخواسته ناحیه چانه و زیر چانه را از بین می برد
  • موجب خراشیدگی و بریدگی ناشی از تیغ اصلاح، اپیلاسیون، کرم های بی رنگ کننده مو و موبر ها نمی شود
  • نیاز به هیچ بخیه یا جراحی ندارد
  • آسایش و راحتی به دنبال دارد
  • متناسب با شیوه زندگی شماست

توجه داشته باشید که نتایج و تجربه هر فرد در خصوص لیزر موهای زائد چانه ممکن است متفاوت باشد.

 

لیزر موهای زائد چانه

در لیزر موهای زائد چانه پالس های نور لیزر به طور انتخابی، با مورد هدف قرار دادن ملانین در فولیکول موهای چانه و زیر چانه، آنها را از بین می برد. رنگدانه موجود در فولیکول مو موجب جذب پالس های نور می شود؛ تا جایی که فولیکول تخریب شده و سرعت رشد مو کاهش می یابد.

دستگاه های لیزر پیشرفته قادرند موهای زائد را به صورت ایمن و موثر تری از بین ببرند. انتخاب یک مرکز لیزر خوب به شما این امکان را می دهد که برنامه درمان تان را طبق میل خود تنظیم کنید.

دستگاه های لیزر موهای زائد ما تقریبا در تمام انواع پوست و مو موثر می باشند. موهای قرمز و خاکستری، دو چالش بزرگ در لیزر موهای زائد چانه محسوب می شوند. زیرا تشخیص آنها نسبت به بافت های اطراف برای لیزر بسیار دشوار است. اگر موهای زائدی که می خواهید با لیزر درمان کنید، یکی از این رنگ ها است، می توانید قبل از انجام فرایند لیزر موهای زائد چانه ، آن ها را رنگ تیره کنید.

در میان امن ترین و موثر ترین لیزر های موجود در بازار، دستگاه های Cynosure و دایود به طور معجزه آسایی بر روی تمام انواع پوست و تون های پوستی عمل می کنند. علاوه بر این، دستگاه های مدرن لیزر دارای یک خنک کننده منحصر به فرد هستند که پوست تان را در کل طول جلسات لیزر خنک نگه می دارد.

لیزر اندیاگ نیز یکی از بهترین دستگاه های لیزر ما است که برای پوست و موهای تیره تر بسیار مناسب و موثر است. این دستگاه، دارای طول موج طولانی تر است و به رنگ ها و رنگدانه های مختلف، بسیار حساس است. این بدان معنی است که می تواند به طور دقیق تری به فولیکول های مو نفوذ کند و هیچ اثری بر بافت های اطراف نگذارد.

لازم به ذکر است که در پوست های تیره تر ممکن است احتمال بروز عوارضی چون هیپوپیگمانتاسیون، اسکار کلوئید و فولیکولیت بسیار بالا باشد.

مجددا تاکید می کنیم که نتایج و تجربه هر فرد در خصوص لیزر موهای زائد چانه ممکن است متفاوت باشد.

 

تجربه فرایند لیزر موهای زائد چانه

جلسه لیزر موهای زائد چانه تنها 5 دقیقه طول می کشد و تمام!

قبل از جلسه به شما یک عینک محافظ چشم داده می شود و در صورت لزوم بی حسی موضعی نیز اعمال می گردد.

در طول فرآیند لیزر، احساسی مانند نیشگون حس خواهد داشت. این امر نشان دهنده این است که لیزر فعال و در حال کار است. همچنین ممکن است احساس گز گز و سوزش نیز داشته باشید. اما هیچ جای نگرانی نیست. این موضوع ابدا چیز بدی نسیت.

پس از اتمام جلسه لیزر، ممکن است کمی تورم و قرمزی را مشاهده کنید. این موارد موقتی هستند و مانع از انجام فعالیت های عادی در شما نخواهند شد. با این حال، شما لازم است از تماس مستقیم با نور خورشید خودداری کنید. همچنین به مدت چندین هفته باید از کرم های ضد آفتاب با SPF بالا استفاده کنید.

عوارض جانبی نادر لیزر عبارتند از تاول، تورم، قرمزی و ایجاد اسکار. حتی احتمال بسیار کمی وجود دارد که این پیامدهای نادر به اسکار های دائمی و تغییر رنگ پوست منجر شوند.

مجددا لازم به ذکر است که نتایج و تجربه هر فرد در خصوص لیزر موهای زائد چانه ممکن است متفاوت باشد.

 

وجه تمایر لیزر موهای زائد چانه با سایر روش ها

لیزر موهای زائد چانه در مقایسه با اپیلاسیون، استفاده از موچین و ژیلت، الکترولیز و سایر روش ها ایمن تر و دائمی تر است و اثربخشی آن تا جایی است که مراجعین پس از 3 تا 5 جلسه شاهد نتایج فوق العاده آن که نرمی و لطافت ناحیه چانه و زیر چانه می باشد، خواهند بود. اما نتیجه کار ممکن است همیشه دائمی نباشد. زیرا فولیکول های مو در برخی موارد خود را بازسازی و ترمیم می کنند. هنگامی که این اتفاق رخ دهد، مو در نواحی درمان شده مجددا رشد خواهد کرد. برای به دست آوردن حداکثر نتایج به چندین جلسه لیزر نیاز دارید، زیرا موهای ناحیه چانه تنها در مرحله رشد فعال (آناژن) می توانند با موفقیت درمان شوند و این بدان معناست که هر 1 یا 2 سال یکبار به 1 جلسه درمان نیاز دارید.

مجددا تاکید می کنیم که نتایج و تجربه هر فرد در خصوص لیزر موهای زائد چانه ممکن است متفاوت باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید سوالات خود را در بخش نظرات مطرح کنید یا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

محتوای این مطلب، تنها به منظور اطلاع رسانی است. این مطلب جهت اهداف پزشکی، تشخیصی یا درمانی مورد استفاده قرار نمی گیرد. همچنین به عنوان آموزش به بیمار در نظر گرفته نمی شود و ارتباطی بین بیمار و پزشک ایجاد نمی کند. به هیچ وجه نباید آن را به عنوان جایگزینی برای تشخیص و درمان حرفه ای در نظر بگیرید.

 

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

2.7 3 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments