رفع موهای زائد پشت لب با لیزر موهای زائد

لیزر و رفع موهای زائد پشت لب

پرسش: روز گذشته اولین جلسه لیزردرمانی برای برداشتن موهای زائد پشت لب من انجام شد.  اما متوجه شدم که لکه هایی که ازقبل روی پشت لب و چانه ام بودند تیره ترشده اند.  آیا این طبیعی است و ازبین خواهد رفت یا خیر؟

پاسخ: لیزر معمولاً رنگدانه های مو، پوست و لکه ها را بخود می گیرد.  تیرگی رنگدانه ها پس ازلیزردرمانی موقتی است و پس ازگذشت هفت تا ده روز ازشروع درمان ازبین می رود.  شما می توانید با استفاده ازکرم های لایه بردارو سفید کننده مانند هیدروکینون 4٪  به روشن شدن سریعترپوست خود کمک کنید. همچنین پس از درمان با لیزراز قرار گرفتن در معرض نورمستقیم خورشید خودداری کرده و هر روزاز ضد آفتاب استفاده کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

پرسش: یک روزپس ازلیزردرمانی برای موهای زائد پشت لب ، لب من قرمزشده وبرجستگی هایی پشت لبم ظاهرشده آیا این وضعیت عادی است یا خیر؟

پاسخ: این مشکل به احتمال زیاد یک تورم فولیکولی کوچک است، که غیرطبیعی نیست  و باید درعرض 3تا4 روز ازبین برود.  مصرف پماد کورتیزون به مقدارکم دو باردرروز برای چند روز و کمپرس سرد به کاهش تورم کمک می کند.

 

پرسش: بهترین درمان لیزر برداشتن موهای زائد پشت لب بالاچیست؟ پوست من بسیارتیره است.  این کارچند جلسه طول می کشد؟ هزینه آن چقدراست؟

پاسخ: برای ازبین بردن موهای زائد طیف گسترده ای از لیزرهای پزشکی و سیستم های نوراستفاده می شود. با این حال بعضی از لیزرها برای تمام انواع پوست و رنگ مو مؤثر نیست.   سیستم لیزر مو برای کاهش دائمی مو با ترکیب انرژی  نوری و انرژی فرکانس رادیویی برای ارائه نتایج رضایت بخش  طولانی مدت وبا درد کمترطراحی شده است.

از لیزردرمانی برای ازبین بردن موهای چهره، پشت، بازوها، پاها  و خطوط لباس شنای زنانه از جمله برای افراد با پوست تیره رنگ استفاده می شود.

هزینه درمان و تعداد جلسات لازم با مشورت پزشک تعیین می شود.

 

پرسش: من یک اسکار پشت لب بالا دارم.  آیا می شود برروی این محل لیزردرمانی انجام داد؟

 

پاسخ: برای لیزردرمانی  ابتدا درمان قسمت مورد نظررا با انرژی پایین شروع کنید تا مطمئن شوید که پوست می تواند لیزررا تحمل کند.  اگرمحل زخم حساس است درطول درمان ازدستگاه خنک کننده استفاده کنید تا کمترناراحت شوید.

 

پرسش: من باید از6 هفته قبل ازدرمان با لیزربه موهای پشت لبم  دست نزنم ولی آنها خیلی تیره هستند.  آیا اگرموهای پشت لبم را بیرنگ کنم لیزردرمانی انجام می شود؟

پاسخ: اگربه موها دست نزنید نتیجه بهتری خواهید دید.  لیزر با هدف گیری رنگدانه های تیره درمان مؤثرتری ارائه میدهد.  شما می توانید برای باراول این کاررا انجام دهید اما درجلسات بعدی ازانجام اینکار خودداری کنید.

منبع https://www.realself.com

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments