مقایسه لیزر موهای زائد و آی پی ال

مقایسه آی پی ال (IPL) و لیزر در رفع موهای زائد

نکات لیزر موهای زائد در مقایسه با آی پی ال
لیزر موهای زائد در مقایسه با آی پی ال

تفاوت آی پی ال (IPL) و لیزر در رفع موهای زائد

با استفاده از آی پی ال (IPL یا فرکانس تشدید شده نور) و لیزر، رویش موهای زائد برای مدت زمان طولانی متوقف می گردد. هر دوی این روش ها، در عین این که تفاوت هایی دارند، بسیار به یکدیگر شبیه هستند. عمده ترین تفاوت بارز این دو روش، این است که در لیزر موهای زائد از لیزر واقعی استفاده می شود، در حالی که در آی پی ال این گونه نیست. همان گونه که از نامش (فرکانس تشدید شده نور) مشخص است، در آی پی ال جهت تخریب هرچه بهتر و بیشتر فولیکول های مو از یک دستگاه مبتنی بر نور استفاده می شود.

آی پی ال و لیزر اساسا دارای تفاوت های فنی نیز هستند و هر دو تحت نام ها و برندهای مختلف، توسط شرکت های مختلف، با ویژگی های منحصر به فرد (مانند سیستم خنک کننده داخلی) ساخته و تولید می شوند. اما وجه اشتراک آی پی ال و لیزر موهای زائد، روشی است که در آن مو از بین می رود. هم در آی پی ال و هم در لیزر، از دستگاه های کوچکی استفاده می شود که گرما تولید می کنند و این همان چیزیست که به شدت فولیکول مو را از ریشه می سوزاند و از بین می برد. این امر منجر می شود برخی از مراجعین متوجه بوی سوختگی مو (شبیه بوی گوگرد) شوند و یک روز پس از درمان، ظاهر پوست شان به صورت آفتاب سوختگی خفیفی در بیاید که زود بر طرف می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تفاوت لیزر موهای زائد و آی پی ال
لیزر موهای زائد و آی پی ال

با همه اینها کدامیک را باید انتخاب کرد؟ کدام بهتر است؟ آی پی ال یا لیزر؟

این که کدام یک از این دستگاه ها برای شما بهتر است به این بستگی دارد که به چه کسی مراجعه کرده باشید. متخصصانی که از لیزر برای از بین بردن موهای زائد استفاده می کنند، برای جلب مشتری بیشتر، سنگ دستگاه های لیزر خود را به سینه می زنند. علت این کار، قابل درک است. آنها می خواهند مشتریان شان را حفظ کنند. علاوه بر این، چنین دستگاه هایی بسیار گران قیمت بوده و جایگزین کردن آنها با سایر دستگاه ها مستلزم صرف زمان است. اما به طور کلی می توان گفت، لیزر موهای زائد دارای محبوبیت بیشتری در بین مشتریان است. جالب است بدانید که آی پی ال در اصل جهت درمان عیوب زیبایی، مانند لک های ناشی از افزایش سن و مویرگ های پاره شده زیر سطح پوست ساخته شده بود که عارضه جانبی قابل توجه آن، ریزش مو بوده است.

بنابراین در حالی که لیزر موهای زائد محبوب تر است، برخی عقیده دارند که آی پی ال برای پوست بهتر است. در هر صورت، شما باید پیش از مراجعه به یکی از این مراکز، برای دریافت مشاوره و انجام تست حساسیت روی قسمتی از پوست تان برنامه ریزی کنید تا متوجه شوید واکنش پوست تان نسبت به آی پی ال یا لیزر چگونه است و به کدام پاسخ بهتری می دهد. مراجعه به چندین مرکز آی پی ال یا لیزر و مشاوره با چندین متخصص نیز ایده موثری است.

 

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع:

[button color=”red” size=”small” link=”http://www.theplasticdiaries.com/” ]لینک مرجع[/button]

 

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید