بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در غرب تهران

چطوری یه مرکز لیزر موهای زائد معتبر پیدا کنم؟ (بخش سوم)

مطالعه بخش قبل

 

6- تصمیم گیری درست و اصولی

مقایسه مراکز لیزر

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد پاسداران
کلینیک لیزر موهای زائد پاسداران

کلیه اطلاعات مراکز لیزر منتخب خود را اعم از نام مرکز، تاریخ مشاوره، نکات کلیدی مکالمه و غیره را در برگه ای یادداشت کنید تا بتوانید به راحتی آن ها را با یکدیگر مقایسه کرده و تصمیم درستی اتخاذ نمایید.

 

قید کردن همه موارد

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد
دستگاه لیزر موهای زائد

بسیار حائز اهمیت است که همه موارد را در یادداشت های خود قید کنید تا بتوانید کارآمد بودن یا ناکارآمدی مرکز لیزر موهای زائد را مشخص نمایید.

 

مشخصات یک مرکز لیزر بد

بهترین عملکرد لیزر موهای زائد
چگونگی عملکرد لیزر موهای زائد

چنانچه حین بازدید از یک مرکز لیزر موهای زائد، به هریک از علائم هشدار دهنده زیر برخوردید، در خصوص درمان در آن مرکز باید بیشتر فکر کنید:

 

[toggle title=”1- شما را مجبور به تصمیم گیری کنند” state=”open” ]

مانند هر ارائه دهنده خدمات دیگر، مراکز لیزر موهای زائد نیز با ارائه خدمات لیزر کسب درآمد می کنند. برخی از آن ها با پیروی از اصول اخلاقی این خدمات را ارائه می دهند و برخی دیگر با ارائه اطلاعات غلط، مراجعین را گمراه می کنند. برخی دیگر نیز اطلاعات دقیقی در اختیارتان قرار می دهند، اما در تلاشند که شما را به یک مشتری پرداخت کننده تبدیل کنند.

تعداد کمی از مراکز لیزر موهای زائد با توضیح این که هزینه های درمان شما تا پایان چقدر می شود، شما را مجبور به پرداخت هزینه در مشاوره اولیه می سازند.

چنانچه کارکنان مرکز لیزر به هر طریقی شما را وادار به دریافت خدمات در مرکز خود کنند، از خودتان بپرسید که آیا این ها همان کسانی هستند که بتوان برای لیزر موهای زائد بدانها اعتماد کرد یا خیر. توصیه ما این است که در شرایطی که مجبور به پذیرش درمان شدید، آن مرکز را از لیست خود خط بزنید.[/toggle]

 

[toggle title=”2- به شما وعده رفع دائمی موهای زائد تان را بدهند” state=”open” ]

از لحاظ قانونی، لیزر موهای زائد به عنوان یک روش دائمی در رفع موهای زائد محسوب نمی شود. بر اساس قوانین FDA، این روش تنها به عنوان “کاهش دائمی موهای زائد” تلقی می گردد.

تفاوت بسیاری در “رفع دائمی موهای زائد” و “کاهش دائمی موهای زائد” وجود دارد. در حقیقت، کاهش به معنای کم شدن دائمی تعداد موهای زائد در ناحیه تحت درمان است. تنها روش رفع دائمی موهای زائد، الکترولیز می باشد.

چنانچه مرکزی مدعی باشد که موهای زائد شما را برای همیشه و به طور دائم از بین خواهد برد، باید به آن ها شک کرد. زیرا در حال اطلاع رسانی غلط هستند و در واقع قصد گمراه کردن و فریب دادن شما را دارند. واضح است که نباید درمان لیزر موهای زائد خود را در چنین مرکزی انجام دهید.[/toggle]

 

برای اطلاع از مراکز لیزر موهای زائد معتبر ایران، اینجا را کلیک کنید.

 

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع:

[button color=”red” size=”small” link=”https://hairfreelife.com/find-reputable-laser-hair-removal-clinic/” ]مرجع[/button]

 

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید