بهترین مرکز لیزر اهواز

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد در اهواز

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد اهواز
کلینیک لیزر موهای زائد اهواز

کلینیک لیزر موهای زاید در اهواز یکی از بهترین مراکز تخصصی لیزر موهای زاید است و همچنین یکی دیگر از شعب لیزر تهران اسکین می باشد. این مرکز زیر نظر دکتر زکی زاده اداره می شود.

من سمیرا هستم و در اهواز زندگی می کنم. من مدتی بود که دچار مشکلات هورمونی شده بودم و موهای زائد بدنم خیلی زیاد شده بودند، به علاوه سرعت رشد اونها هم بیش از حد معمول شده بود. این موهای زائد فقط روی بدنم نبودند و صورت و گردنم هم خیلی پر مو شده بودند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

هیچ یک از روش های سنتی دیگه مثل وکس، نخ اصلاح و شیو کردن برای رفع این موها موثر نبودند؛ به همین خاطر به فکر استفاده از یک روش موثرتر افتادم چون واقعا کلافه شده بودم.

سرچ کردم و با روش لیزر موهای زائد به عنوان یک روش موثر و دائمی برای کاهش موهای زائد آشنا شدم. به همین دلیل به دنبال یک کلینیک خوب و معتبر در اهواز بودم که از طریق سایت تهران اسکین با مطب دکتر زکی زاده آشنا شدم.

برای پرسیدن شرایط و گرفتن وقت با مطب تماس گرفتم. منشی من رو راهنمایی کردند و گفتند قبل از شروع یک جلسه مشاوره خواهید داشت که در این جلسه سوابق پزشکی شما بررسی میشه و همچنین به سوالات شما در مورد لیزر پاسخ داده میشه. بنابراین یک روز رو برای جلسه مشاوره برام تعیین کرد. در این جلسه توضیحات مفیدی توسط اپراتور برام داده شد که با شما هم در میون می گذارم.

در جلسه مشاوره اول از من خواسته شد تمام داروهایی که در حال مصرف اونها هستم یا اخیرا مصرف اونهارو قطع کردن براشون بیان کنم. خوشبختانه اخیرا دارویی مصرف نکرده بودم.

بعد از من خواستند در مورد سوابق پزشکی و بیناری هایی که دچارشون هستم بگم. من توضیح دادم که اخیرا دچار مشکلات هورمونی شدم و علت اصلی من برای انتخاب لیزر رشد بی رویه موهای زاید بر اثر این تغییرات هورمونی هست.

اپراتور برام توضیح داد که معمولا اکثر مراجعین با ۵ یا حداکثر ۶ جلسه به نتیجه مورد نظر می رسند، اما کسانی که دچار اختلالات هورمونی هستند جلسات بیشتری لازم خواهند داشت.

در مورد قیمت هر جلسه لیزر پرسیدم و ایشان گفتند: قیمت هر جلسه لیزر به محل تحت درمان ‌بستگی داره، به عنوان مثال هزینه مربوط به بالای لب کمتر از هزینه لیزر دست ها یا پاهاست.

سپس پرسیدم ایا لیزر عوارضی هم دارد و خواستم در این باره بیشتر توضیح دهند.

ایشون پاسخ دادند: بله لیزر هم عوارص دارد اما این روش عارضه خطرناک و دائمی نداره، شایع ترین عوارض مربوط  به لیزر التهاب و قرمزی پوست هست که بعد از هر جلسه لیزر بروز می کنه و معمولا طی چند ساعت و به خودی خود برطرف میشه. عوارض جدی تر لیزر مثل سوختگی یا تغییر رنگ پوست به ندرت بروز می کنند و اگر لیزر درمانی توسط یک اپراتور ماهر و با تجربه و به وسیله دستگاه های مجهز انجام بشه این عوارض جدی بروز نمی کنند. به علاوه این عوارض بیشتر در افراد دارای پوست تیره مشاهده میشه.

من قبل از این فکر می کردم لیزر موهای زاید در یک جلسه انجام میشه، اما بعد از صحبت های اپراتور کلینیک لیزر موهای زائد متوجه  شدم که به جلسات متعدد احتیاج هست. به همین خاطر علت تعدد جلسه های لیزر رو ازشون پرسیدم، و حالا توضیحات ایشون:

اپراتور: خب معمولا اکثر مراجعین بعد از ۵ یا ۶ جلسه به نتیجه مورد نظر میرسند. در مورد شما احتمالا تعداد جلسات بیشتری نیاز خواهد بود، چون مشکل هورمونی دارید. علت لزوم تعدد جلسات هم دوره های مختلف رشد مو هست. موها دارای سه دوره متفاوت رشد هستند  که پرتو لیزر فقط روی موهایی تاثیر میذاره که در دوره رشد  هستند. همه موها هم همزمان با هم وارد دوره رشن نمیشن. بنابراین برای اینکه لیزر روی موها تاثیر بذاره لازمه فرایند طی چند جلسه و با فواصل ۴ تا ۶ هفته برگزار بشن.

من: موهای زائد به طور دائم رفع میشن یا اینکه احتمال بازگشتشون هست؟

اپراتور: لیزر یک روش خیلی موثر برای کاهش دائمی موهای زائد هست. موها به میزان قابل توجه و به طور دائم کاهش پیدا می کنند و پس از اتمام دوره از 6 ماه تا یک سال موهای زائد رشد نمی کنند که این مدت بستگی به بدن فرد و سرعت رشد موهای زائد وی دارد. اگر در سال یک بار جلسه لیزر موهای زائد انجام بشه، موهای زائد برای همیشه برطرف می شوند، البته در مورد خانم هایی که دچار عدم تعادل هورمونی هستند، مانند شما، بهتر هست که این جلسه دو بار در سال تکرار بشه چون میزان رشد موهای زائد در بدن این افراد خیلی زاد است.

من. من به خاطر مشکل هورمونی که دارم بخش هایی مانند بالای لب، گردن، روی پستان ها و پشتم موهای زائد زیادی رشد کرده، می خواستم بدانم لیزر برای این بخش ها هم استفاده میشه؟

اپراتور: بله. خوشبختانه روش لیزر موهای زائد برای تمام بخش های بدن، از جمله بخش هایی که ذکر کردید، قابل استفاده است. تنها قسمت اطراف چشم ها و بالای گونه هاست که به دلیل آسیب احتمالی لیزر این قسمت ها تحت درمان قرار نمی گیرند.

در مورد لیزر موهای زائد روی پستان ها باید یک نکته رو بیان کنم. بعضی بخش های بدن، مانند پستان ها و واژینال حساس تر از بخش های دیگر بدن هستند و در هنگام استفاده از لیزر ممکن است درد بیشتری احساس شود. به همین دلیل توصیه می شود برای ین قسمت ها یک ساعت قبل از هر جلسه از پماد بی حسی موضعی، به عنوان مثال پماد زای لاپی استفاده کنید تا درد رو حس نکنید. البته اگر آستانه درد یا تحمل پایینی دارید بهتر است برای بخش های دیگه بدن هم از این پماد استفاده کنید. به یاد داشته باشید که حتما قبل از شروع لیزر پوست رو تمیز بشویید و روی پوست هیچ کرم یا پمادی نباید وجود داشته باشه.

بعد از اتمام صحبت های خانم اپراتور از ایشان خیلی تشکر کردم و زمان اولین جلسه رو تعیین کردم. در حال حاضر 5 جلسه لیزر موهای زائد انجام دادم و واقعا تصور نمی کردم چنین نتیجه ای به دست بیاد، خوشبختانه از نتیجه خیلی راضی هستم.

نگارنده: سمیه محمدی

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید