مزایای عالی مزوتراپی

لیزر موهای زائد در مشهد| لیزر دایود| بهترین دستگاه لیزر در مشهد+فیلم

لیزر دایود برای برطرف کردن موهای زائد

لیزر دایود یک روش بسیار موثر برای برطرف کردن موهای زائد افرادی است که رنگ پوست تیره ای دارند. این دستگاه لیزر تأثیر چندانی بر روی موهای نازک و روشن ندارد. سرعت بالا و پوشش دهی آن برای نقاط بزرگ بدن باعث شده که به یک روش عالی برای برطرف کردن موهای زائد دست و پا، شکم، کمر و قفسه سینه تبدیل شود.

از دستگاه لیزر دایود برای برطرف کردن موهای زائد افرادی که رنگ پوست آنها در گروه یک تا سه قرار دارد استفاده می شود اما می توان از این دستگاه لیزر برای سایر انواع پوست های مختلف نیز استفاده کرد. لیزر دایود انواع مختلفی دارد که محبوب ترین آن دستگاه دایود الیو است که در مرکز لیزر مشهد مورد استفاده قرار می گیرد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مزایای لیزر دایود چیست؟

مزایای لیزر دایود
مزایای لیزر دایود

یکی از مزایای عالی دستگاه دایود به بلند بودن طول موج آن مربوط است و این مسئله باعث شده به یک انتخاب عالی برای افرادی تبدیل شود که رنگ پوست آنها تیره است زیرا در این دستگاه، نور لیزر می تواند به خوبی موها را هدف قرار دهد.

نور لیزر می تواند به صورت عمقی اما این به درون لایه عمیق پوست نفوذ کند و همه فولیکول های مو را هدف قرار دهد. به سرعت به لیزر موهای زائد نقاط بزرگ بدن می پردازد.

عوارض لیزر دایود چیست؟

همه روش های زیبایی با عوارض خاص خود همراه هستند و لیزر نیز از این قاعده جدا نیست. قرمزی و تورم پوست و التهاب آن یکی از عوارض جانبی شایع لیزر موهای زائد است که معمولاً طی مدت چند ساعت تا چند روز برطرف می ‌شود و از آنجایی که هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

 

چنان چه التهاب پوست باعث ناراحتی شما شده است می توانید از کمپرس سرد یا کمپرس یخ استفاده کنید و پوست خود را خنک کنید تا التهاب آن کم شود.

لیزر می تواند باعث تشکیل بافت اسکار شود اما معمولا ریسک بروز این اختلال بسیار کم است. تعداد زیادی از افراد پس از لیزر شاهد تغییر در رنگ دانه های ناحیه ای که تحت درمان قرار گرفته است خواهند بود. این اختلال نیز موقت است و طی مدت چند هفته یا چند ماه برطرف خواهد شد.

در تعداد کمی از افراد تاول پوستی پس از لیزر مشاهده می شود که در این حالت باید فوراً به پزشک مراجعه کرد تا اقدامات لازم را انجام دهد. به خاطر داشته باشید که باید از دست کاری کردن تاول ها خودداری کنید تا عفونی نشوند.

لیزر موهای زائد صورت

همه خانم ها از دیده شدن موهای زائد صورت خود خجالت می کشند و به همین دلیل باید همیشه به برطرف کردن موهای صورت شان بپردازند. با ظهور فناوری لیزر برطرف کردن موهای زائد صورت یک اقدام ساده تبدیل شده است و دیگر خانم ها نیازی به بند انداختن، شیو ‌کردن یا اپیلاسیون نخواهند داشت. لیزر موهای زائد صورت خانم ها در کمتر از ۱۰ دقیقه انجام می ‌شود و اصلاً وقت آنها را نمی گیرد و به هیچ عنوان دچار دردسر نخواهند شد.

لیزر موهای زائد صورت
لیزر موهای زائد صورت

امروزه آقایان  نیز از  دردسرهای مداوم شیو کردن صورت خود خسته شده اند و آنها نیز از لیزر برای برطرف کردن موهای زائد صورت شان استفاده می کنند. هنگامی که از لیزر برای برطرف کردن موهای زائد صورت استفاده می شود ظاهر صورت همیشه مرتب خواهد بود و دیگر موهای زائد آن پس از تیغ کشیدن زبر نخواهد شد.

لیزر موهای زائد یک اقدام ساده است و به سرعت انجام می شود. نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که تکمیل جلسات لیزر اهمیت بسیار زیادی دارد تا شما نتیجه مطلوبی را از درمان با این روش خارق العاده به دست بیاورید.

بهتر است بدانید که لیزر فقط می ‌تواند موهایی را هدف قرار دهد که در فاز فعال رشد قرار دارند و هیچ گونه تاثیری بر روی موهایی که در فاز استراحت یا ریزش قرار دارند نخواهد داشت. به همین دلیل شما باید دوران درمان با لیزر را تکمیل کنید تا همه موهای زائدتان وارد فاز رشد شوند و نور لیزر بتواند آنها را هدف قرار دهد.

آیا لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی باعث ناباروری می شود؟

برخی از افراد تصور می ‌کنند که استفاده از لیزر برای برطرف کردن موهای زائد ناحیه تناسلی باعث می ‌شود که آنها دچار مشکلات نازایی شوند و به همین دلیل از لیزر اجتناب می کنند.

واقعیتی که در خصوص لیزر وجود دارد این است که پرتوهای آن اصلاً توانایی نفوذ به درون اندام های داخلی بدن را ندارند و فقط می توانند موهایی که در لایه روپوست قرار دارند را هدف قرار دهند و آنها را از بین ببرند. اگر شما هم با این جمله مواجه شده است که ‘لیزر باعث نازایی می شود’ مطمئن شوید که این جمله از بیخ و بن اشتباه است و لیزر هیچ گونه ارتباطی با ناباروری ندارد.

رمز موفقیت لیزر دایود چیست؟

رمز موفقیت لیزر دایود به ارسال پرتوهای انرژی که طول موج بلندی دارند به درون پوست مربوط است. انرژی ارسال شده توسط رنگدانه های موجود در پوست جذب می شود و در همین حال هیچ تاثیری بر روی بافت های مجاور نخواهد گذاشت.

لیزر دایود از یک طول موج واحد پرتو نور استفاده می کند که سرعت جذب آنها توسط رنگدانه ها بالا است. هنگامی که ملانین نور لیزر را جذب کرد و نور به گرما تبدیل شد ریشه موها تخریب می ‌شود و دیگر جریان خون رسانی به فولیکول ‌ها انجام نمی شود و به این ترتیب از رشد مجدد موها جلوگیری خواهد شد.

دستگاه های جدید لیزر دارای سیستم خنک کننده هستند و از پوست مراقبت می کنند و با خنک کردن آن تجربه خوبی را از لیزر موهای زائد توسط دستگاه دایود به وجود خواهند آورد.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در مشهد

از دستگاه لیزر دایود به عنوان بهترین و موثرترین فناوری برای برطرف کردن موهای زائد یاد می شود که رضایت متقاضیان لیزر را به دنبال دارد. با این حال همه دستگاه های لیزر دایود قابل اعتماد نیستند و باید به یک مرکز لیزر معتبر مراجعه کرد که از دستگاه‌ هایی استفاده می ‌کند که مورد تایید سازمان غذا و دارو قرار دارند.

بهترین دستگاه لیزر در مشهد
بهترین دستگاه لیزر در مشهد

قیمت لیزر موهای زائد با توجه به نوع دستگاه مورد استفاده و وسعت ناحیه ای که قرار است لیزر شود متفاوت است. هرگز فریب قیمت های پایین لیزر مراکز غیر معتبر را نخورید و همیشه به خاطر داشته باشید که زیبا شدن و زیبا ماندن مستلزم صرف هزینه است. شما می توانید برای اطلاع از قیمت لیزر موهای زائد در مشهد اینجا کلیک کنید.

ما با سال ها تجربه در زمینه لیزر موهای زائد و سایر خدمات زیبایی از قبیل تزریق ژل و بوتاکس، کاشت مو و جوان سازی صورت به شما این مژده را می دهیم که می ‌توانید به آنچه که دوست دارید دست پیدا کنید بدون آنکه دچار عوارض جانبی خاصی شوید.

ما با استفاده از آخرین فناوری لیزر و استفاده از تیم تخصصی به شما پوست تمیز لطیف و بدون مو هدیه می دهیم و برای همیشه شما را از دردسر های شیو کردن و اپیلاسیون خلاص می کنیم.

به ما اعتماد کنید۰

مترجم: لیلا عبدالملکی

لینک منبع اول

لینک منبع دوم

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments