کاشت مو در ساری

کاشت مو در ساری با روش های جدید و روز دنیا (FUE و FUT )

کاشت مو در ساری

کاشت مو در ساری !

در حال حاضر ریزش مو و معضل طاسی زن و مرد نمی شناسد.با این حجم استرس زندگی و اضطراب هایی که روزانه با آن ها سروکار داریم ، همگی ممکن است به ریزش مو و به تدریج طاسی مبتلا شویم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اما خیلی ها در کمال تاسف فکر می کنند که اعتراف به داشتن چنین مشکلی ، به اعتماد به نفس آن ها ضربه می زند.اما اجازه بدهید این مسئله را قبول کنیم!

کاشت مو در ساری
کاشت مو در ساری

فرقی نمی کند که در کدام شهر زندگی می کنید یا سبک زندگی تان چگونه است،در هر صورت ریزش مو معضلی نیست که بتوان بی خیال آن شد و بگوییم که خودش حل می شود!

حال روی سخن ما با آن دسته از عزیزانی است که در استان زیبایی مازندران و علی الخصوص شهر ساری زندگی می کنند.دوستان عزیز برای شما خبر خوشی داریم !
مجموعه ی تهران اسکین ، افتخار دارد که یکی از بهترین مراکز کاشت مو در ساری را به شما معرفی کند.

برای اطلاع از آدرس این مرکز و هم چنین اخذ نوبت می توانید روی لینک زیر کلیک کنید.

مرکز کاشت مو در ساری

در ادامه از یکی از مراجعه کنندگان مرکز کاشت موی ساری درخواست کرده ایم که تجربه ی خودش را از مراجعه به این مرکز برای ما بنویسد.اگر شما هم دلتان می خواهد که بی واسطه و بدون حرف های قلمبه سلمبه ، یک تجربه ی واقعی از کاشت مو را بشنوید، این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

بهترین کلینیک کاشت مو در ساری

من سینا 36 ساله و اهل ساری هستم  و سال هاست که به کار تدریس مشغول می باشم .فکر می کنم که از اوایل دهه ی سوم زندگی ام بود که متوجه ریزش شدید موهایم شدم.هر روز صبح که از خواب بیدار می شدم ، با حجم زیادی از موهایم مواجه می شدم که روی بالشم ریخته بودند.

بهترین کلینیک کاشت مو در ساری
بهترین کلینیک کاشت مو در ساری

هر شامپو و محصولی که فکرش را بکنید، تهیه کردم و به سرم زدم.پیش خیلی از پزشکان سنتی هم رفتم اما متاسفانه نه تنها اوضاع موهایم بهتر نشد بلکه روز به روز شکل و ریخت بدتری پیدا می کرد.

همین مسئله روی روحیه ام هم تاثیر گذاشته بود و سرکلاس در مدرسه با بچه ها بداخلاقی می کردم.به تدریج و در طول یکی دو سال ، موهای جلوی سرم به طور کامل خالی شد و به نظر می آمد که راهکار دیگری به جز استفاده از کلاه گیس برایم باقی نمیگذاشت.

اولین باری که کلاه گیس را روی جلوی سرم کشیدم به خوبی به یاد می آورم. با استرس فراوان وارد کلاس شدم و بچه ها که طبق معمول از رفتار من می ترسیدند، ساکت و آرام سرجایشان نشسته بودند.به محض ورود به کلاس ، تعجب را می توانستم در چشم تک تک شاگردان ببینم اما هیچ کس جرئت نمی کرد که حرفی راجع به کلاه گیسم بزند!

تکلیفی به بچه ها دادم و خودم که شب گذشته از استرس به خوبی نخوابیده بودم، سرم را به صندلی تکیه دادم و نفهمیدم که چطور خوابم برد.

در عالم هپروت بودم که با صدای خنده های ریز بچه ها از خواب پریدم، با تشر آن ها را ساکت کردم اما این بار به نظر می آمد که نمی توانند جلوی خنده ی خود را بگیرند، از سرجایم بلند شدم که برای عبرت بقیه ، چند نفرشان را تنبیه کنم که چشمم به زمین کف پایم افتاد!!

بله، کلاه گیس بدقلق حین خواب از سرم افتاده بود و طاسی سرم مشخص شده و باعث خنده ی بچه ها شده بود!

همان جا بود که خم شدم و کلاه گیس را به سطل آشغال انداختم و فهمیدم که دیگر هرگز از آن استفاده نخواهم کرد.

تصمیم را قطعی کردم و به دنبال یک مرکز کاشت مو در ساری گشتم! به نظر تنها راه منطقی می آمد.

تا این که با مجموعه ی تهران اسکین آشنا شدم.به آدرسی مرکز کاشت موی ساری آن ها مراجعه کردم و نوبت ویزیت گرفتم!

مثل معلم های سختگیر و حساس برگه سوالاتی که راجع به کاشت مو داشتم را در دست گرفته و منتظر بودم که نوبتم شود تا همه را از پزشک متخصص سوال کنم!بلاخره نوبتم فرا رسید و وارد شدم!

بهترین کلینیک کاشت مو در ساری
بهترین کلینیک کاشت مو در ساری

متخصص کاشت مو در ساری

متخصص برایم توضیح داد که بحث کاشت مو که پیش می آید ، دو تا تکنیک خیلی مهم و اساسی وجود دارد که از طریق آن ها فولیکول مو برداشته می شود :

  • FUE
  • FUT

هردوی این روش ها در کسب نتیجه ی طبیعی مشابه یکدیگر عمل می کنند.روش کاشت موی آن ها یکسان است.به این صورت که :

هر پیوند فولیکولی به طرز هنرمندانه ای دانه به دانه در نواحی طاس سر کاشته می شوند.تنها تفاوتی که میان این دو روش وجود دارد این است که کدام فولیکول های مو از پشت سر برداشته می شوند

گرچه تفاوت های دیگری هم میان این دو روش وجود دارد اما چندان مطرح نیستند و پزشک بهتر از هر کس دیگری می داند که باید چه کاری برای شما انجام شود.

فولیکول های مو چگونه برداشته می شوند؟

در متد FUE ، موها از طریق یک تکنولوژی غیر تهاجمی و به صورت دانه به دانه برداشته می شوند.کل این پروسیجر حدود 1 الی 4 ساعت طول خواهد کشید

در روش  FUT همه ی موها به صورت یک جا و در طول عملیاتی حدود 15 الی 30 دقیقه برداشته می شوند.بعد از عملیات برداشت، موها برای کاشتن در ناحیه ی طاس شده ی سر آماده می شوند

در پروسه ی کاشت مو ، فقط فولیکول های از مو انتخاب می شوند که شانس زیادی برای زنده ماندن داشته باشند.

این مرحله برای دریافت بهترین نتیجه ی ممکن ، خیلی حیاتی و مهم است

فولیکول های مو چگونه برای عملیات کاشت آماده می شوند

پیوندهای فولیکولی توسط پزشک مربوطه و تیمش و به وسیله ی یک میکروسکوپ با قدرت بالا آماده می شوند.تیم کاشت مو پیوندهای فولیکولی را در شرایطی مساعد نگه می دارند تا زمان کاشت فرا برسد.

فولیکول های مو چگونه کاشته می شوند؟

در هر دو روش ، وقتی که فولیکول های مو آماده باشند ، شکاف های خیلی ریزی در محل طاسی انجام می شود تا با الگوی طبیعی موهایتان هماهنگ باشد.

بسته به مهارت و تخصص پزشک ، عملیات کاشت موها به صورت دانه به دانه و به شکل هنرمندانه ای کاشته می شوند تا ظاهر طبیعی ، حجم و پوشش محل طاسی ، به بهترین شکل ممکن به دست آید.

هزینه کاشت مو در ساری

خوشبختانه تمام سوالات من به خوبی توسط متخصص مرکز ساری پاسخ داده شده و تنها روی عملیات باقی می ماند. همه چیز به خوبی پیش رفت و بعد از انجام آن دیگر با خیال راحت منتظر رشد موها باقی ماندم.

نگرانی های اصلی من راجع به هزینه های کاشت مو نیز بی مورد بود. بهترین قیمت ها را از مرکز کاشت موی ساری دریافت کردم.

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع

3 3 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments