لیزر موهای زائد در اهواز | معرفی بهترین مراکز اهواز و اندیمشک

لیزر موهای زائد در اهواز

لیزر موهای زائد، یکی از پرطرفدارترین روش ها برای مقابله با موهای اضافی بدن است. خانم ها و آقایان از این روش بسیار استفاده می کنند. به همین خاطر در این مقاله، بهترین مراکز لیزر موهای زائد در اهواز و اندیمشک به شما معرفی می شود.

لیزر موهای زائد مرکز در اهواز

روش های از بین بردن موهای زائد

روش های مختلفی برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد. ممکن است روش های مختلفی را امتحان کرده باشید و نتیجه خوبی نگرفته باشید. در ادامه به تعدادی از این روش ها اشاره می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

شیو کردن

اصلاح با ژیلت یا همان شیو کردن، روش مرسومی است که بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند. اما واقعیت این است که این روش خیلی مناسب نیست. استفاده مکرر از این روش می تواند حساسیت های پوستی را در شما ایجاد کند. هم چنین این روش برای بسیاری از افراد، مطلوب نیست.

لیزر موهای زائد در استان خوزستان
شیو کردن می تواند باعث ایجاد موهای زیرپوستی در بدن شود

اپیلاسیون

بعضی از افراد برای رهایی از شر موهای زائد، از اپیلاسیون استفاده می کنند. این روش هم خیلی مطلوب نیست. چون اپیلاسیون معمولا در سالن های آرایشگاه انجام می شود. این محیط عمومی ممکن است باعث ایجاد آلودگی و عفونت قارچی شود. گذشته از این، انجام مداوم اپیلاسیون، باعث افتادگی پوست و شل شدن بافت عضلانی شود.

بهترین مرکز رفع موهای زائد
بهتر است اپیلاسیون برای رهایی از موهای زائد به مدت طولانی استفاده نشود

دکلره کردن

بعضی افراد هم هستند که موهای زائد را از بین نمی برند. فقط به کمک پودرهای دکلره و رنگ بر، آن ها را بی رنگ می کنند. می دانید که این روش هم اصلا مطلوب نیست. به این دلیل که این مواد شیمیایی، از طریق پوست جذب می شوند و می توانند سلامت انسان را به خطر بیندازند.

مرکز لیزر موهای زائد در اهواز
دکلره شدن روش خطرناکی برای حذف موهای زائد است

لیزر موهای زائد

با مقایسه روش های قبلی، می توانیم نتیجه بگیریم که لیزر موهای زائد بهترین راه برای رهایی از شر این موهاست. این روش، بی ضرر است و موفقیت بالایی دارد. البته نباید فراموش کنید که این روش، دائمی نیست. اما ماندگاری آن نسبت به روش های دیگر، بالاتر است.

بهترین روش برای حذف موهای زائد
لیزر موهای زائد، بهترین روش برای از بین رفتن این موهاست

لیزر موهای زائد، مطلوب ترین فرآیند آرایشی بهداشتی است که در ایالت متحده استفاده می شود.

لیزر چگونه کار می کند؟

اشعه های لیزر، روی فولیکول های مو تمرکز می کنند. فولیکول در واقع همان سلول هایی هستند که ما آن ها را به عنوان ریشه مو می شناسیم. در ریشه مو، رنگدانه هایی وجود دارد که این اشعه را جذب می کنند. همین جذب نور، حرارت را در سلول های ریشه مو بالا می برد و باعث از بین رفتن آن ها می شود.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد
اشعه لیزر، سلول های ریشه مو را هدف می گیرد

کاربردهای لیزر موهای زائد

شما می توانید از لیزر، برای از بین بردن موهای زائد همه نواحی استفاده کنید. از صورت و گونه گرفته تا خط باسن و بیکینی. نکته مهم این است که به هیچ عنوان لازم نیست، نگران آسیب به بخش های مختلف بدن باشید. چون اشعه لیزر به شما آسیبی نمی زند. فقط کافی است که دستگاه مناسب با جنس مو و رنگ پوست خود را انتخاب کنید. اگر در استان خوزستان ساکن هستید، در این مقاله، بهترین مرکز لیزر موهای زائد در اهواز، به شما معرفی شده است.

مزایای لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد، برای رهایی از شر موهای زائد، بهترین روش است و مزایای زیادی دارد. در ادامه، تعدادی از این مزایا معرفی می شوند تا بتوانید با خیال راحت بهترین مرکز لیزر موهای زائد در اهواز را پیدا کنید.

دقت.

مهم ترین مزیت لیزر موهای زائد، دقت آن است. شما می توانید در یک ناحیه، موهای زائد را از بین ببرید، بدون  اینکه بقیه قسمت های بدن، دستخوش تغییر شوند.

مزایای لیزر
اشعه لیزر می تواند یک نقطه خاص از بدن شما را هدف بگیرد

سرعت

هر پالس لیزر، می تواند بخش زیادی از موهای زائد را در مدت کوتاهی از بین ببرد. در هر ثانیه، می توان ناحیه وسیعی از بدن را لیزر کرد.

مزایای لیزر موهای زائد
به کمک لیزر می توانید در مدت کوتاهی، بخش وسیعی از بدن را لیزر کنید

قابل پیش بینی بودن

بعد از سه یا چهار جلسه، می توانید اثر کاهش موهای زائد خود را به خوبی احساس کنید. این کار هم به شما لذت بیشتری می دهد و هم شما را برای ادامه مسیر، مصصم تر کند.

مزایای لیزر موهای زائد
بعد از سه تا چهار جلسه می توانید کاهش موهای زائد را احساس کنید

آماده شدن برای لیزر

مشورت با پزشک

بهتر است قبل از انجام لیزر، با یک پزشک متخصص مشورت کنید. پزشک متخصص، می تواند به شما براساس رنگ پوست یا نوع موهای شما، مشاوره بدهد. هم چنین می توانید از تیم مجرب ما به صورت آنلاین مشاوره بگیرید.

بهترین روش لیزر موهای زائد
قبل از انجام لیزر، بهتر است با پزشک متخصص مشورت کنید

آماده کردن بدن

قبل از انجام جلسات لیزر در بهترین مرکز لیزر موهای زائد در اهواز، بهتر است از انجام اپیلاسیون، وکس کردن و الکترولیز بر روی پوست خودداری کنید. این روش ها ممکن است کارایی لیزر را کاهش دهند. هم چنین بهتر است از آفتاب گرفتن به مدت شش هفته، خودداری کنید. آفتاب گرفتن پوست را کمی حساس می کند و ممکن است در طی لیزر هم مشکلات حساسیت رخ بدهد.

آماده سازی برای لیزر
بهتر است شش ماه بعد از آفتاب گرفتن، لیزر را شروع کنید

مراقبت های بعد از لیزر

معمولا بعد از انجام لیزر، مراقبت خاصی مورد نیاز نیست. بعضی از افراد که پوست حساسی دارند و ممکن است واکنش های پوستی نشان دهند، بهتر است با مشورت پزشک، از داروهای ضد حساسیت استفاده کنند. اما از آن جایی که مرکز لیزر موهای زائد در اهواز، براساس رنگ پوست و جنس موی شما، خدمات لیزر را ارائه می دهد، معمولا هیچ واکنش حساسیتی اتفاق نمی افتد.

مراقبت های بعد از لیزر
در حالت کلی، مراقبت خاصی بعد از لیزر مورد نیاز نیست

منابع1

منبع مقاله

ترجمه: سیمین معروف

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments