مراکز لیزر اهواز | بهترین کلینیک پوست و زیبایی در اهواز

مراکز لیزر اهواز

مراکز لیزر اهواز، بهترین کلینیک های پوست و زیبایی هستند که در این مقاله برای شما معرفی شده اند. مراکز لیزر اهواز، براساس استانداردهای موجود در این زمینه بررسی شده اند. سپس بهترین آن ها در این مقاله به شما معرفی شده اند.

لیزر موهای زائد
مراکز لیزر موی زائد در اهواز

لیزر چیست؟

لیزر از اشعه مادون قرمز استفاده می کند. این اشعه آن قدر ضعیف است که به هیچ یک از سلول های بدن آسیب نمی زند. به همین خاطر، به عنوان ایمن ترین و بی دردسر ترین روش برای حذف موهای زائد در زنان و مردان معرفی شده است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مراکز لیزر اهواز
اشعه لیزر، آن قدر ضعیف است که به سلول های بدن آسیبی نمی رساند

کاربردهای لیزر

یکی از شناخته شده ترین و پرکاربردترین روش ها، برای حذف موهای زائد، لیزر است. البته لازم به ذکر است که روش های بسیار متفاوتی برای رهایی از شر موهای زائد وجود دارد. شما ممکن است تعدادی از این روش ها را امتحان کرده باشید. اگر می خواهید با این روش ها بیشتر آشنا شوید، می توانید مقاله زیر را بخوانید.

اینجا کلیک کنید: روش های حذف موهای زائد، مزایا و معایب

لیزر چگونه کار می کند؟

موهای زائد در بدن ما، از طریق سلول های فولیکولی تغذیه می شوند. این سلول های فولیکولی، در واقع همان چیزی است که ما به عنوان ریشه مو می شناسیم. لیزر در واقع، تغذیه شدن این سلول های فولیکولی را متوقف می کند. حرارت موجود در اشعه لیزر، باعث می شود که این سلول های ریشه مو، ضعیف شوند و به این روش، رشد موهای زائد هم به طور قابل توجهی کاهش می یابد.

بهترین روش حذف موهای زائد
اشعه لیزر، سلول های فولیکول یا ریشه مو را از بین می برد

آیا لیزر، خطری ندارد؟

اگر لیزر در یک مرکز استاندارد و معتبر انجام شود، هیچ خطری برای شما ندارد. سلول های ریشه مو یا فولیکول ها، دارای رنگدانه (پیگمان)هستند که اشعه لیزر را جذب می کند. چون بقیه سلول های بدن، این رنگدانه ها را ندارند، بنابراین آسیبی نمی بینند.

بهترین مرکز لیزر در استان خوزستان
اشعه لیزر، به سلول های بدن آسیبی نمی زند

آیا لیزر یک روش دائمی است؟

خیر. هیچ روشی به طور دائمی نمی تواند رشد موهای زائد بدن را متوقف کند. این درست است که مراکز معرفی شده در این مقاله، بهترین مراکز لیزر اهواز هستند، اما حتی در این مراکز هم برای همیشه، رشد موهای زائد متوقف نمی شود. اما چیزی که اتفاق می افتد این است که رشد موهای زائد، بعد از لیزر به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می کند. شما این تاثیر را بعد از سه یا چهار جلسه به وضوح مشاهده می کنید.

مراکز لیزر در اهواز
لیزر، روش دائمی نیست اما بعد از هر بار تکرار، به میزان قابل توجهی موهای بدن را کاهش می دهد

چند جلسه لیزر برای من لازم است؟

واقعیت این است که برای هر فرد، مدت زمان لازم برای لیزر متفاوت است. اشعه لیزر در افراد مختلف، تاثیر متفاوتی دارد. معمولا گفته می شود که به طور متوسط 6 تا 10 جلسه، برای نتیجه گرفتن لازم است. اما فاصله زمانی این جلسات، برای هر فردی متفاوت است.

موهای زائد و رفع آن ها
بعد از چهار جلسه، می توانید کم شدن موهای زائد را احساس کنید

مشاوره لیزر چیست؟

وقتی به مراکز لیزر در اهواز، مراجعه می کنید، پزشک متخصص یا مشاوران مجرب لیزر حضور دارند تا به شما مشاوره بدهند و برای تعیین تعداد جلسات مورد نیاز، فاصله زمانی جلسات و مراقبت های لازم احتمالی، به شما راهنمایی بدهند.

بهترین مرکز لیزر موی زائد در اهواز
براساس نوع پوست، باید از لیزر مخصوص خود استفاده کنید

خبر خوب این است که شما می توانید این مشاوره ها را براساس نوع پوست و نوع خدمات مورد نظرتان به صورت آنلاین و بدون پرداخت هزینه، دریافت کنید. برای دریافت این خدمات، اینجا را کلیک کنید.

چرا مشاوره لیزر لازم است؟

به شما توصیه می کنم که قبل از انجام لیزر، حتما مشاوره لیزر دریافت کنید. مشاوره لیزر، براساس نوع پوست، نوع خدمات مورد نیاز و میزان بودجه شما، می تواند بهترین مرکز را به شما معرفی کند. البته فراموش نکنید که هر مرکز، می تواند بهترین باشد. اگر استانداردهای اولیه را داشته باشد. چیزی که مهم است این است که شما براساس نوع پوست و جنس آن، مراکز لیزر اهواز را بشناسید و به آن ها مراجعه کنید.

مرکز لیزر در اهواز
می توانید براساس میزان بودجه مورد نظر، مرکز لیزر مناسب را پیدا کنید.

عوامل موثر در لیزر

مشاوره لیزر به شما کمک می کند که بهترین مرکز را پیدا کنید. چهار عامل مهم در تعیین موثرترین نوع لیزر به شما کمک می کند. رنگ و ضخامت موهای شما، رنگ پوست، نوع و کیفیت اشعه لیزر مورد استفاده و هم چنین میزان مهارت و تجربه اپراتور. این عوامل، اصلی ترین عواملی هستند که برای لیزر موهای زائد باید مورد بررسی قرار بگیرند.

مراقبت های بعد از لیزر

وقتی لیزر موهای زائد را در یک مرکز معتبر انجام می دهید، هیچ آسیبی به سلول های بدن شما نمی رسد. به همین خاطر است که نیاز به مراقبت خاصی بعد از لیزر برای شما وجود ندارد. بعضی از افراد هستند که ممکن است حساسیت های پوستی داشته باشند، یا پوست آن ها بسیار حساس است. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید، نگران نباشید. شما می توانید از لیزر برای رفع موهای زائد استفاده کنید. پزشک متخصص یا اپراتور مجرب در مراکز لیزر اهواز، به شما روش های محافظت از پوست را یادآوری می کند.

مراقبت های بعد از لیزر
بعد از لیزر، معمولا مراقبت خاصی مورد نیاز نیست

منابع

منبع 1

منبع 2

نویسنده و مترجم: سیمین معروف

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments