لیزر موهای زائد در سنندج

لیزر موهای زائد در اردبیل با بهترین دستگاه های روز دنیا!

لیزر موهای زائد در اردبیل

لیزر موهای زائد در اردبیل

سرعینی ها، مشگین شهری ها، پارس آبادی و همه ی ساکنان همه ی شهر های استان سرافراز اردبیل، دیگر لازم نیست نگران پیدا کردن مرکزی معتبر برای لیزر کردن موهای زائد بدنتان باشید. مرکز تخصصی لیزر اردبیل، از بهترین شعبه های تهران اسکین در دسترس شماست.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر کردن موهای زائد پدیده ای نو ظهور است که می تواند شما را برای همیشه از شر موهای زائد نواحی مختلف بدنتان خلاص کند. اگر تنها یک دوره موهای زائد بدن را با لیزر از بین ببرید، رشد موها به قدری کم و کند می شود که دیگری نیازی به استفاده از ژیلت و تیغ  یا اپیلاسیون کردن نخواهید داشت. با لیزر موهای زائد صورت حتی از بند انداختن مداوم موهای کرکی صورت هم خلاصی می یابید.

لیزر موهای زائد در اردبیل
لیزر موهای زائد در اردبیل

تکنولوژهای مدرن در ایران معمولا اول وارد پایتخت می شوند و بعد وارد شهرستان ها می گردند. این باور عمومی همواره باعث شده تا شهروندان عزیزی که در شهرستان ها ساکن هستند معمولا دیر متوجه وجود آن تکنولوژی در شهر خودشان گردند. اما همانطور که می دانید این باور این روز ها از اساس بی پایه است. سرعت رسیدن تکنولوژی ها گوناگون دیگر در تهران و شهرستان ها باهم فرقی ندارد. تکنولژی لیزر هم از این قاعده مستثنی نیست.

از همین رو، بهتر است بدانید که تنها مراکز باکیفیت لیزر فقط در تهران حضور ندارند، بلکه می توانید با یک جستجوی ساده، بهترین مرکز لیزر در اردبیل که به لحاظ کیفی هیچ تفاوتی با معتبر ترین مراکز پایتخت ندارد، را پیدا کنید.

اما از آنجایی که لیزر درمانی نوین و نوظهور است، خیلی ها اطلاعات دقیقی در مورد آن ندارند و شایعه ها و گمانه زنی های زیادی حول مزیت ها یا ضرر های آن وجود دارد. مزیت ها و عیب هایی که در بیشتر موارد خالی از اغراق نیستند. در این مقاله قصد داریم تا صادقانه راهنمایی کوتاه و جامعی در اختیار شما قرار دهیم تا با استفاده از آن یک آشنایی همه جانبه با لیزر پیدا کنید.

لیزر موهای زائد در اردبیل
لیزر موهای زائد در اردبیل

چرا لیزر؟

لیزر موهای زائد، زیر مجموعه ی درمان های زیبایی است. هرچند علاوه بر زیبایی در رعایت بهداشت فردی هم نقش مهمی دارد. موهای زائد بدن عرق تولید شده توسط پوست را در خود نگه می دارند. از آنجایی که هر روز نمی توان دوش گرفت یا  به طور کامل بدن را شستشو کرد، این عرق ها در لا به لای موها باقی می مانند.و از آنجاییکه عموم موهای زائد در زیر لباس مخفی هستند و هوا و آفتاب چندانی به آنها نمی رسد، احتمال بروز عفونت در آنها بسیار بالا می رود. این امر به خصوص در آقایان بسیار مهم است.

نکته: یادتان باشد که لیزر فقط مختص خانم ها نیست و آقایان هم می توانند به همان اندازه از مزیت های فراوانش بهره مند گردند.

از طرف دیگر چون لیزر موها را از ریشه می سوزند، بعد از آن منافذ پوست بسته شده و باعث می شود پوستی صاف و صیقل خورده داشته باشید. از این منظر لیزر، و به خصوص لیزر موهای صورت می تواند تاثیر چشمگیری در زیبایی ظاهری شما داشته باشد.

لیزر موهای زائد در اردبیل
لیزر موهای زائد در اردبیل

لیزر چگونه موهای زائد را از بین می برد؟

اشعه ی لیزر استفاده شده در این درمان کوتاه برد بوده و تا عمق ریشه های مو نفوذ می کند. لیزر تابیده شده به ریشه ی مو، باعث ایجاد حرارت متمرکز در آن ناحیه شده و در نهایت فولیکول مو را از بین می برد. فولیکول ماده ای طبیعی است که در پیاز مو قرار داشته و عامل اصلی رشد مو به حساب می آید.

چنانچه لیزر طی چند جلسه ی مداوم به صورت منظم تکرار شود، باعث می شود که بدن رفته رفته به تولید نکردن فولیکول عادت کند. اینکار سبب کاهش چشمگیر رشد موها و پس از چند سال توقف کامل رشد آنها می گردد.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی عملکرد لیزر را مطالعه کنید.
لیزر موهای زائد در اردبیل

آیا لیزر دائمی است؟

صریح و صادقانه بگوییم. نه. نه تنها لیزر بلکه هیچ روش و تکنولوژی دیگری وجود ندارد که بتواند تاثیر دائمی در توقف کامل رشد موهای زائد داشته باشد. هرچند که لیزر امروزه در دنیا بهترین روش برای انجام این کار است. یادتان باشد که بدن بعد از مدتی چندین ماهه، دوباره کم کم شروع به تولید فولیکول می کند. چون ماه هاست که فولیکول های بازتولید شده اش با لیزر از بین نرفته اند و این عادت رفته رفته فراموش شده.

از طرف دیگر در بخش های عمیق تر پوست، قسمتی از فولیکول باقی می ماند که با لیزر از بین نمی رود. به همین دلیل حدود 6 الی 8 ماه پس از پایان دوره ی لیزر، باید هر شش ماه الی یکسال یکبار، باز هم یک جلسه ی ترمیمی لیزر انجام دهید.

تعداد جلسات لیزر

تعداد جلسات لیزر به شرایط پوست و موی شما، همچنین بزرگی ناحیه ی تحت درمان و حساسیت وشدت خود درمان وابسته است. هرچه از بین بردن موها، به واسطه ی شرایط سخت تر باشد، به جلسات لیزر بیشتری احتیاج خواهید داشت.  اما هر نفر به طور میانگین به 6 الی 10 جلیه برای تکمیل دوره ی لیزر هر ناحیه احتیاج دارد.

لیزر موهای زائد در اردبیل
لیزر موهای زائد در اردبیل

فاصله ی بین جلسات لیزر

فاصله ی بین جلسات لیزر هم به عوامل متعدد فردی بستگی مستقیم دارد. اما باز هم به طور میانگین ، هر نفر به حدود 4 الی 6 هفته زمان نیاز دارد تا برای جلسه ی بعدی لیزر آماده شود.

برای آشنایی بیشتر بهتر است این مقاله را مطالعه کنید.

هزینه ی لیزر موهای زائد

 اولین نکته ی مهم در مورد هزینه ی لیزر این است که درمانی به صرفه است. صرفه ی آنهم برای خلاص کردن شما از هزینه های بیشتر جهت رفع موهای زائد می باشد. متاسفانه هر مرکزی قیمت خاص خود را برای لیزر دارد، اما توصیه ی ما در بهترین مرکز لیزر اردبیل به شما این است که مرکزی را انتخاب کنید که معقول ترین تعرفه ها را ارائه می دهد.

در مرکز تخصصی لیزر اردبیل شما هزینه ی هر جلسه را بعد از همان جلسه می پردازید و به خاطر فاصله ی حداقل یکماه بین جلسات، عملا دارید مبلغ درمان را به صورت اقساطی تسویه می نمایید.

لیزر موهای زائد در اردبیل
لیزر موهای زائد در اردبیل

عوارض لیزر

لیزر موهای زائد درمانی ایمن و کم عوارض است که خطر خاصی برای شما نخواهد داشت. البته تا وقتی که به مرکزی معتبر مراجعه نمایید. عوارض عمومی و بی خطر و موقتی لیزر عبارتند از: قرمزی، التهاب، کبودی سطحی، جوش موقتی، خراش های سطحی( که البته نادرند).

بهترین مرکز لیزر در اردبیل

مرکز تخصصی لیزر اردبیل، یکی از شعب مجموعه مراکز معتبر تهران اسکین می باشد که با کادری مجرب و بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر دنیا، آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. برای دیدن لیست تعرفه های این مرکز و گرفتن نوبت لیزر به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

لیزر برای پوست های روشن

لیزر موهای زائد بهترین نتیجه را روی پوست های روشنی دارد که موهای تیره دارند. این نکته به خصوص برای شما اردبیلی های عزیز یک مزیت است. چون معمولا پوست ساکنان اردبیل روشن است و مردمان این خطه موهای تیره دارند. به همین علت بهترین کاندیدا ها برای لیزر کردن موهای زائد محسوب می شوند.

محقق: ندا ناصری

Laser hair removal

2.9 12 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

8 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
تینا
تینا
4 years ago

قیمت میدین لطفا

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  تینا

سلام دوست عزیز
در سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

فرشته
فرشته
3 years ago

آدرستون کجاست

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  فرشته

سلام دوست عزیز
در حال حاضر مرکزی در این شهر نداریم. چنانچه راه اندازی شود در سایت اطلاع رسانی می گردد.

علی
علی
3 years ago

سلام ابرو هم لیزر میکنید

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  علی

سلام دوست عزیز
اگر منظورتان اطراف ابرو می باشد بله قابل انجام است.

Ammm
Ammm
2 years ago

ببخشید برای اقایون هم لیزر دارید؟

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  Ammm

سلام دوست گرامی
بله خدمات لیزر آقایان هم توسط تکنسین آقا انجام می شود.