تزریق ژل به لب در زاهدان | کلینیک زیبایی در زاهدان | عکس قبل و بعد

تزریق ژل به لب در زاهدان | کلینیک زیبایی در زاهدان | عکس قبل و بعد

تزریق ژل به لب در زاهدان | کلینیک زیبایی در زاهدان | عکس قبل و بعد

چه در حال خواندن یک مجله های مد باشید و چه در صفحه اینستاگرام ، احتمال دارد به یک چهره مشهور و یا تأثیرگذار برخورد کنید که لب های برجسته و براق داشته باشد. زاهدان

دقیقاً مانند هر نوع روند دیگری ، متد های صنعت زیبایی روز به روز بیشتر و متنوع تر می شود.  به مدل های ابرو یا مو در دهه های مختلف فکر کنید که سال به سال عوض می شود. مثلاً ابروهای نازک در دهه 90 و مدل موی شلوغ در دهه 80.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در این دهه فعلی هم داشتن لب های برجسته برای خانم ها مد شده است.

در حالی که برجسته کردن لب ها با استفاده از خط لب و رژ لب به راحتی انجام می شود ، اما موقتی است و ماندگاری آن فقط برای چند ساعت قابل دستیابی است.  تعداد زیادی از خانم ها به دنبال روش هایی برای برجسته کردن لب های خود هستند که با تزریق ژل امکان پذیر است.

طبق آمار انجمن جراحان پلاستیک آمریکا ، افزایش 50 درصدی افزایش حجم لب ها در افراد 18 تا 55 ساله مشاهده شده است.  در حال حاضر تزریق “پرکننده لب” بیشتر از هر چیزی دیگری در انگلستان در گوگل جستجو می شود.

افزایش محبوبیت تزریق ژل به لب به علت استفاده مدل ها و افراد مشهور و تأثیر آنها بر افکار خانم ها است.   همچنین ایمنی و دسترسی به پرکننده های تزریقی برای حجم دادن به لب ها یکی از عللی است که باعث می شود زنان بیشتری به تزریق ژل لب اشتیاق نشان بدهند.

نکته جالب توجه در این تحقیق این است که مجلات مد ، که قبلاً به عنوان  تصمیم گیرندگان اصلی جامعه ما به حساب می آمدند ، دیگر تأثیری را که قبلاً در رابطه با روند زیبایی داشته اند ، ندارند.

با توجه به حضور رسانه های اجتماعی ، افراد مشهور ، مدل ها و تأثیر گذاران کانال ها در شبکه های اجتماعی ، راه های دیگری برای ارتباط با مخاطبان وجود دارد.

با افزایش تعداد مطالب آنلاین در باره پرکننده های لب ، از عکس گرفته تا مقالات خبری در باره افراد مشهور ، این قابل درک است که چرا بیشتر خانم ها فکر می کنند با داشتن لب های برجسته زیباتر هستند.  اگر جزء کسانی هستید که تحت تأثیر قرار گرفته اید و در جستجوی عکس های قبل و بعد از روش های پر کننده لب هستید ، این عکس ها را ببینید.

عکس های قبل و بعد از تزریق ژل
عکس های قبل و بعد از تزریق ژل
عکس های قبل و بعد از تزریق ژل

نکاتی که قبل از تزریق ژل به لب ها باید بدانید

در اینجا چهار نکته را باید یادآور شویم که قبل از تزریق ژل به لب ها باید از آنها اطلاع داشته باشید :

خونریزی و تورم اتفاق می افتد

حتماً انتظار ندارید با لب های کاملاً دلخواه خود از مرکز تزریق ژل بیرون بروید.  پس از تزریق ، کمی خونریزی وجود خواهد داشت و تورم پس از آن به وجود می آید.  تورم ممکن است تا 24 ساعت طول بکشد ، اما 5 روز طول می کشد تا تورم لب ها از بین برود. پس از آن ، شما می توانید نتیجه نهایی تزریق پرکننده به لب های خود را ببینید.

 

نتایج تزریق ژل دائمی نیست

اثرات پرکننده های تزریقی معمولاً 6 تا 7 ماه به طول می انجامد.  نگران نباشید ، از حجم پرکننده کم نمی شود و بعد از آن هم پوست لب تان آویزان نمی شود.  اگر لب های برجسته خود را دوست ندارید یا لب ها زیادی برجسته شده اند ، می توانید یک بار دیگر لب های خود را به حالت عادی برگردانید.

 

تزریق ژل ضرری ندارد و طول نمی کشد

تزریق ژل و پرکننده به لب فقط 15- 20 دقیقه طول می کشد. هنگامی که لب های شما بی حس می شوند ، در طی تزریق فقط فشار جزئی احساس خواهید کرد.

 

پزشک متخصص مناسب را پیدا کنید

هیچ کس نمی خواهد یک لب بد ریخت داشته باشد.  بنابراین حتماً یک پزشک ماهر را پیدا کنید که سال ها تجربه داشته باشد. همچنین پیدا کردن یک پزشک که با او احساس راحتی می کنید مهم است.

خانم های زاهدانی عزیز اگر می خواهید لب های خود را زیباتر کنید و صورت جذاب تری داشته باشید ، به مرکز تزریق ژل زاهدان مراجعه کنید.  ما با تزریق مواد پر کننده برای لب ، و جوانسازی پوست و صورت ، شما را جوان تر می کنیم.  هر چه زودتر با ما تماس بگیرید تا اعتماد به نفس شما را تقویت کنیم.

 

در مرکز زیبایی زاهدان چانه خود را زیباتر کنید!   

در مرکز زیبایی زاهدان چانه خود را زیباتر کنید!

اگر از پوست و چربی اضافی اطراف چانه خود که به نام غبغب معروف است ، ناراحت هستید ، شما تنها نیستید.  طبق نظرسنجی توسط انجمن جراحی پوست آمریکا ، 68 درصد از مشتری های کلینیک های زیبایی از وجود غبغب رنج می برند. اما رفع غبغب با درمان های غیر جراحی چندان آسان نیست.

مراکز لیزر و زیبایی تهران اسکین از اولین مراکزی هستند که با درمان های جدید ، غبغب شما را رفع می کنند.

تزریق دئوکسی کولیک اسید اولین و تنها تزریق مورد تأیید FDA برای بهبود ظاهر غبغب متوسط ​​تا بزرگ است.  یک کانتورینگ غیر جراحی ،  که به طور مؤثری سلول های چربی را در زیر پوست (چربی زیر جلدی) بدون نیاز به دوره بهبودی از بین می برد.

ما افتخار می کنیم که اکنون این درمان جدید نوآورانه را به بیماران در کلینیک خود ارائه دهیم.  هم مردان و هم زنان با چاق شدن و بالا رفتن سن صاحب غبغب می شوند.  درمان های پیشنهادی ما در مراکز تهران اسکین  یک راه حل خارق العاده برای هر کسی است که از داشتن غبغب ناراحت است.

 

تزریق ژل را در مرکز زاهدان تجربه کنید

تزریق ژل در مرکز زاهدان نه تنها ایمن و بسیار مؤثر است ، بلکه سریع نیز هست!  اکثر مراجعه کنندگان ما فقط با یک جلسه درمان نتایج قابل توجهی را تجربه می کنند.  هر جلسه بیش از چند دقیقه طول نمی کشد.  برای از بین بردن غبغب ، پس از رسیدن به هدف مورد نظر خود ، دیگر نیازی به درمان دوباره نخواهید داشت!

زیبایی و جذابیت نتیجه درمان در مراکز تهران اسکین است.

برای اطلاع بیشتر از تزریق ژل و بوتاکس و جوانسازی پوست این مقاله را مطالعه کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش های جوانسازی و یا تماس با ما اینجا کلیک کنید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

وبسایت مرکز برکه : www.tehranskin.com

اینستاگرام مرکز برکه : berkelyzerr 

هزینه تزریق بوتاکس و ژل در مرکز برکه

رفع چین و چروک صورت با تزریق ژل و بوتاکس در مرکز برکه

 

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments