لیزر موهای زائد در قزوین

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در قزوین

لیزر موهای زائد قزوین

تیغ کشیدن و استفاده از ژیلت در گروه روش های تاریخ مصرف گذشته قرار گرفته اند و امروزه تعداد بسیار کمی از افراد از آن برای برطرف کردن موهای زائد خود استفاده می کنند. با ظهور لیزر تعداد بسیار زیادی از افراد متقاضی درمان با این روش بی نظیر شده اند و از آن برای داشتن پوستی لطیف استفاده می کنند.

لیزر موهای زائد برای انواع پوست های مختلف کاربرد دارد و می تواند موهای زائد را به خوبی برطرف نماید. از لیزر برای برطرف کردن موهای زبر و سیاه همه نقاط بدن از فرق سر تا نوک پا استفاده می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

جلسات درمان با لیزر کوتاه است و فرایند درمان با سرعت بالایی انجام می شود و نتایج بسیار خوبی را به بار می آورد. نتایج حاصل از درمان با لیزر دائمی است و شما یک عمر از دردسرهای شیو کردن و موم انداختن خلاص خواهید شد.

لیزر موهای زائد در قزوین
لیزر موهای زائد در قزوین

نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که لیزر فقط می ‌تواند موهای را هدف قرار دهند که در فاز فعال رشد قرار دارند. به طور کلی موهای بدن ما در سه مرحله شروع به رشد می ‌کنند، فاز فعال، فاز استراحت و فاز ریزش.

لیزر فقط می ‌تواند موهایی را برطرف نماید که در فاز فعال رشد قرار دارند به همین دلیل شما به ۶ تا ۱۲ جلسه درمان نیاز خواهید داشت تا موهای زائدتان به طور کامل از بین برود و پوستی نرم و بدون مو داشته باشید.

آیا نتایج حاصل از لیزر دائمی است؟

آیا تا به حال به این مسئله فکر کرده اید که چرا باید موهای زائد خود را لیزر کنید؟ اصلا چرا این روزها به متقاضیان لیزر در حال افزایش است؟ لیزر موهای زائد مزایای بسیار زیادی دارد و این مسئله باعث شده است تا افراد متعددی متقاضی درمان با این روش شگفت انگیز باشند و به برطرف کردن دائمی موهای زائد خود بپردازند. برخی از مزایای لیزر موهای زائد به شرح زیر می باشد:

  • به طور کلی باعث از بین رفتن موهای زائد می شود.
  • ریسک رشد موهای زائد به درون پوست را کاهش می دهد.
  • ریسک بروز راش پوستی پس از شیو کردن را از بین می ‌برد و به شما پوستی نرم و لطیف هدیه می دهد. همین را می خواهید مگر نه؟?
  • ارزان تر از اپیلاسیون است زیرا یک بار برای همیشه هزینه می کنید.
  • یک روش ایمن و موثر است در صورتی که فناوری لیزر توسط اپراتور با تجربه انجام شود هیچ گونه خطری شما را تهدید نخواهد کرد.

لیزر باعث کاهش دائمی موهای زائد می شود؟

کاهش دائمی موهای زائد
کاهش دائمی موهای زائد

در فناوری لیزر از پرتوهای نور لیزر استفاده می ‌شود و به سمت فولیکول های مو در ناحیه که قرار است درمان شود ارسال می گردد. رنگدانه های موجود در فولیکول ها به جذب نور لیزر می ‌پردازند و نور لیزر به گرما تبدیل خواهد شد.

گرمای تولید شده باعث می شود که فولیکول از بین برود و دیگر توانایی تولید موهای جدید را نداشته باشد. می توان از لیزر برای برطرف کردن موهای زائد انواع پوست های مختلف استفاده کرد به شرط آنکه رنگ موها تیره تر از رنگ پوست باشد.

لیزر هیچ گونه تاثیری بر روی موهای خاکستری و قرمز و سیاه و بلند ندارد. از آنجایی که همه موهای بدن به صورت همزمان در فاز فعال رشد قرار ندارند شما به چند جلسه درمان با لیزر نیاز دارید تا همه موهای زائدتان برطرف شوند.

۱۲ ساعت قبل از برطرف کردن موهای زائد توسط لیزر باید ناحیه که قرار است لیزر شود را شیو کنید اما به هیچ عنوان از موم یا بند انداختن برای این کار استفاده نکنید زیرا وجود ریشه موها برای درمان با لیزر کاملا ضروری است در غیر این صورت نتایج خوبی از لیزر به دست نخواهید آورد.

چگونه برای لیزر موهای زائد در قزوین آماده شویم؟

هنگامی که قرار است موهای زائد خود را لیزر کنید باید برای جلسات لیزر آماده شوید. شیو کردن موهای زائد ۱۲ ساعت قبل از لیزر ضروری است.

به هیچ عنوان از کرم و موم برای برطرف کردن موهای زائد خود استفاده نکنید. حدود دو هفته قبل از لیزر از قرار گرفتن در مقابل نور خورشید خودداری کنید تا پوست شما دچار آفتاب سوختگی نشود زیرا در این حالت نور لیزر توسط پوست جذب می شود و باعث حساسیت بیشتر آن خواهد شد.

بهترین کلینیک زیبایی در قزوین

بهترین کلینیک زیبایی در قزوین
بهترین کلینیک زیبایی در قزوین

اگر شما به دنبال بهترین کلینیک زیبایی و لیزر موهای زائد در قزوین هستید می توانید با خیال راحت به شعب ما مراجعه کنید و تحت درمان با لیزر قرار بگیرید.

ما با استفاده از بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر شما را برای همیشه از شر موهای زائد خلاص می کنیم. لیزر یک روش شگفت انگیز برای برطرف کردن موهای زائد است که به یک روش پر طرفدار تبدیل شده است.

آیا لیزر موهای زائد را برای همیشه از بین می برد؟

همان طور که در قسمت بالا توضیح دادیم لیزر نور لیزر باعث از بین رفتن فولیکول های مو خواهد شد که در چنین حالتی بدن دیگر امکان تولید موهای جدید را نخواهد داشت.

نکته مهمی که باید به آن اشاره کنم این است که بدن همیشه توانایی ترمیم و بازسازی خود را دارد و می تواند دوباره به ترمیم فولیکول های تخریب شده بپردازد به همین دلیل شما به سالی یک یا دو بار لیزر نیاز خواهید داشت تا نتایج به دست آمده حفظ شود و برای همیشه از دردسرهای شیو کردن خلاص شوید.

آیا می توان موهای زائد پوست تیره را لیزر کرد؟

در گذشته فقط افرادی می ‌توانند متقاضی درمان با لیزر باشند که موهای زائد آنها تیره بود و رنگ پوست روشنی داشتند. اما امروزه با پیشرفت علم و فناوری لیزر افرادی که رنگ پوست آنها گندمی سبزه یا تیره است نیز می ‌توانند متقاضی درمان با این روش شگفت انگیز باشند و از لیزر برای برطرف کردن موهای زائد خود استفاده کنند. برای این گروه از افراد از دستگاه لیزر مخصوص پوست تیره استفاده می شود.

آیا آقایان می توانند از لیزر برای برطرف کردن موهای زائد خود استفاده کنند؟

لیزر موهای زائد آقایان
لیزر موهای زائد آقایان

لیزر فقط مخصوص خانم ها نیست و آقایان نیز می توانند از این روش عالی و بی نظیر برای برطرف کردن موهای زائد خود استفاده کنند. لیزر موهای زائد صورت، پشت گردن، قفسه سینه، روی شکم و کمر و ناحیه تناسلی در آقایان بسیار پرطرفدار است.

آیا لیزر برای انواع رنگ موها کاربرد دارد؟

افرادی می ‌توانند متقاضی درمان با لیزر باشند و نتایج خوبی را به دست بیاورند که رنگ موهای زائد آنها تیره تر از رنگ پوست شان است.

به طور کلی لیزر هیچ گونه تاثیری بر روی موهای روشن ندارد زیرا رنگدانه های بسیار کمی در فولیکول ها وجود دارد که نمی توانند به خوبی نور لیزر را جذب کنند. در چنین حالتی فولیکول های مو از بین نمی روند و عملا فرآیند لیزر بی اثر خواهد بود.

آیا لیزر می تواند رشد موهای زائد به داخل پوست را کاهش دهد؟

یکی از دردسرهای بزرگ شیو کردن و موم انداختن این است که موهای زائد به سمت داخل پوست شروع به رشد می ‌کنند که این وضعیت بسیار دردناک است.

شما می توانید با استفاده از لیزر موهای زائد برای همیشه از این مشکل بزرگ خلاص شوید زیرا دیگر روی سطح پوست شما هیچ گونه مویی وجود ندارد که به سمت داخل پوست رشد کند.

منبع

2.8 6 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
حسین
حسین
3 years ago

هزینه لیزر چقد است؟

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  حسین

سلام دوست عزیز
از طریق صفحه معرفی مراکز، با مرکز مدنظر خود تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.