پیشگیری از ابتلا به عفونت های زنانه با لیزر برزیلی و لیزر بیکینی | بهترین مرکز لیزر

مهمترین نکات درباره لیزر موهای زائد بیکینی که هیچ پزشکی به شما نمی گوید! + فیلم ?

لیزر موهای زائد بیکینی

لیزر موهای زائد بیکینی

یکی از روش های از بین بردن موهای زائد ناحیه بیکینی، شیو کردن آن است که اغلب افراد از آن استفاده می کنند. این افراد به طور مداوم، موهای زائد تناسلی خود را شیو می کنند، پس از یکی دو روز جیک می زند، و دوباره مجبورند شیو کنند. و این چرخه خسته کننده مدام ادامه دارد، بی آن که قدری از موهای زائد این ناحیه کاسته شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اما با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن دستگاه ها و تجهیزات مدرن لیزر، این مساله دیگر حکم یک دغدغه را ندارد. چرا که با لیزر موهای بیکینی به راحتی می توان حتی طی یک جلسه با کاهش و نازک شدن چشمگیر موهای زائد این ناحیه مواجه شد.

لیزر موهای زائد، یک روش غیر تهاجمی جهت کاهش یا رفع موهای زائد بدن است. در سال 2016، لیزر موهای زائد با بیش از یک میلیون روش مختلف، یکی از محبوب ترین درمان های زیبایی در ایالات متحده شناخته شد. لیزر موهای زائد بیکینی، گزینه مناسبی برای افرادی است که از دارا بودن موی زائد بیش از حد در این قسمت از بدن رنج می برند و به دنبال راهی موثر جهت کاهش یا رفع آن هستند.

لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد

امروزه لیزر موهای زائد به یکی از سریع ترین روش های حذف موهای زائد مبدل شده است. نقطه مثبت لیزر موهای زائد، کارایی و اثربخشی آن است. لیزر می تواند در هر نقطه از بدن که دارای موی زائد است، از جمله ناحیه بیکینی به کار گرفته شود. یکی دیگر از دلایل محبوبیت لیزر موهای زائد این است که سبب کاهش رشد دائمی موهای زائد می شود. با این حال، بسیار حائز اهمیت است که مراجعین درک مناسبی از کاهش رشد مو داشته باشند. این بدان معنا نیست که باقی عمر خود را 100% بدون موی زائد ادامه خواهید داد؛ بلکه به معنای کاهش 50 تا 95 درصدی است. ممکن است به مرور زمان، موهای زائد جدیدی ظهور کنند، اما اغلب نازک و کم پشت بوده و از بین بردن آنها بسیار آسان تر است. که البته بعدا می توانید توسط درمان های هدف، این موهای زائد نازک و کم پشت را نیز از بین ببرید.

لیزر موهای زائد بیکینی چگونه انجام می شود؟

مهمترین نکات لیزرهای زائد ناحیه بیکینی

متخصص پوست، پیش از انجام لیزر موهای زائد، ناحیه بیکینی را پاکسازی می کند. از آنجایی که این ناحیه بسیار حساس است، از ژل بی حس کننده موضعی استفاده می شود. در طول پروسه لیزر موهای زائد محدوده ی  بیکینی لازم است همه افراد حاضر در اتاق جهت پیشگیری از آسیب چشم ناشی از لیزر، از عینک محافظ استفاده نمایند.

زمانی که ژل اثر کرد، متخصص پوست یک پرتو نور با انرژی زیاد را روی ناحیه بیکینی متمرکز می کند. هر چه گستردگی موهای زائد این ناحیه بیشتر باشد، فرایند لیزر نیز طولانی تر می شود. به طور کل، درمان ناحیه بیکینی تنها چند دقیقه طول می کشد. در حالی که نواحی بزرگ تر، از قبیل قفسه سینه حدود یک ساعت یا بیشتر به طول خواهد انجامید.

آیا می دانید کارداشیان ها هم لیزر موهای زائد بیکینی انجام می دهند؟! ???

در لیزر ، با استفاده از نور متمرکز شده، فولیکول های مو (حفره های کوچک روی پوست که مو از آن ها می روید) تحت تاثیر قرار می گیرند. فولیکول مو، لیزری را که به رنگدانه ملانین مو جذب شده است را جذب می کند و فورا مو را تبخیر می کند.

برخی از مراجعین اذعان می کنند احساسی که حین فرایند لیزر این ناحیه دارند، مشابه کشیده شدن کش پول روی پوست یا سوزش آفتاب سوختگی است. مادامی که مو در اثر انرژی لیزر تبخیر می شود، بوی گوگرد مانندی از دود آن بر می خیزد.

نکات مهمی درباره لیزر موهای زائد بیکینی که هیچ پزشکی به شما نمی گوید!

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

لیزر بیکینی برای چه کسانی مناسب است؟

لیزر موهای زائد ناحیه ی بیکینی در افراد دارای پوست روشن با موهای تیره، بهترین پاسخ را می دهد. در خصوص این درمان، دستگاه هایی چون کندلا، الکساندرایت و سایر برندها بسیار موثر هستند. افرادی که دارای پوست تیره هستند نیز می توانند لیزر موهای زائد بیکینی را با لیزر اندیاگ انجام دهند.

آیا لیزر را می توان برای درمان همه اعضای بدن استفاده کرد؟

لیزر موهای زائد نوک سینه

بله، تقریبا می توان لیزر موهای زائد را در هر نقطه از بدن انجام داد. تنها ابروها و ناحیه دور چشم برای انجام این فرایند ممنوع می باشند. شما حتی می توانید زیربغل، ناحیه برزیلی، سینه ها و حتی شکاف باسن تان را لیزر کنید که البته با کمال شگفتی هیچ درد زیادی هم ندارد.

قیمت لیزر بیکینی چقدر است؟

هزینه لیزر موهای زائد بیکینی بسته به میزان گستردگی موی زائد، تعداد جلسات مورد نیاز و ضخامت مو متفاوت است. اما در نهایت، با کاهش دائمی موی زائد در این ناحیه دیگر نیازی به خرید ژیلت، کرم های موبر، ورق های اپلاسیون و غیره ندارید و دیگر لازم نیست هر ماه برای انجام اپیلاسیون به مراکز زیبایی مراجعه کنید. در پایان، نتایج لیزر به مراتب خیلی بهتر از اپیلاسیون است و هزینه آن نیز در دراز مدت بسیار کمتر است. شایان ذکر است، از آنجایی که لیزر موهای زائد، یک فرایند زیبایی است، تحت پوشش بیمه های درمانی قرار ندارد.

قبل از جلسه لیزر ناحیه ی بیکینی باید چه کرد؟

شما باید در یکی دو روز منتهی به جلسه لیزرتان، موهای زائد ناحیه بیکینی خود را شیو کنید. در صورتی که این کار را انجام ندهید، تکنسین لیزر، پیش از انجام فرایند این کا را خواهد کرد و ممکن است متحمل هزینه اضافی شوید. علاوه بر این داشتن موی زائد در محل درمان، اثربخشی لیزر را کاهش می دهد. زیرا به جای فولیکول مو بر روی موهای روی سطحی متمرکز می شود. بنابراین اصلاح فراموش تان نشود!

آیا لیزر بیکینی درد دارد؟

لیزر بدون درد

آستانه تحمل درد هر فرد مختلف، متفاوت است، اما به طور کل درد لیزر، بیشتر از درد ناشی از اپیلاسیون یا الکترولیز نمی باشد. زمانی که پالس نور به سمت پوست ناحیه تناسلی منتقل می شود، باعث بروز حس سوزش و سوزن سوزن شدن در این ناحیه می شود. برخی افراد نیازی به هیچ ماده بی حسی ندارند، اما برخی دیگر لازم است از بی حس کننده های موضعی استفاده کنند. همه این موارد به خود فرد بستگی دارد.

لیزر موهای زائد بیکینی چه حسی ایجاد می کند؟

برخی از مراجعین اذعان می کنند احساسی که حین فرایند لیزر موهای زائد بیکینی دارند، مشابه کشیده شدن کش پول روی پوست یا سوزش آفتاب سوختگی است. نواحی حساسی مانند بیکینی ممکن است کمی دردناک تر سایر قسمت های بدن باشد. بنابراین در صورتی که نمی تواند ناراحتی آن را تحمل کنید، از پزشک تان بخواهید از کمی ژل بی حسی استفاده کند.

لیزر موهای زائد بیکینی چقدر طول می کشد؟

درمان لیزر موهای زائد بیکینی به طرز شگفت آوری سریع است. البته این موضوع به سبک کار تکنسین و تعداد دفعاتی که به درمان نیاز دارید نیز بستگی دارد. به طور میانگین مدت هر جلسه لیزر در این ناحیه حدود 3 دقیقه است. از این رو می تواند زمان مراجعه به کلینیک لیزر را در ساعت ناهاری تنظیم کنید، درمان لیزر موهای زائد بیکینی خود را انجام دهید، و مجددا به محل کارتان باز گردید.

آیا می توان پوست برنزه را لیزر کرد؟

بسیار حائز اهمیت است که دست کم 4 هفته قبل و 2 هفته پس از لیزر موهای زائد بیکینی، از برنزه کردن پوست خود بپرهیزید. توصیه ما این است که در صورت تمایل به برنزه کردن در تابستان، درمان لیزر خود را به فصل پاییز موکول کنید. زیرا لازم است بین 6 تا 10 جلسه با فواصل هفتگی برای این درمان وقت بگذارید. بدین ترتیب، برای تابستان آینده می توانید با بدنی صاف و بدون مو برای برنزه کردن اقدام کنید.

آیا آقایان هم می توانند ناحیه تناسلی خود را لیزر کنند؟

بهترین مراکز لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مردان

زنان، تنها کسانی نیستند که می توانند از طراوت و پاکیزگی حاصل از لیزر ناحیه تناسلی بهره مند شوند. در سالهای اخیر، لیزر ناحیه تناسلی در آقایان با روندی فزاینده مواجه بوده است. با این حال، لیزر موهای زائد ناحیه کمر، سینه و شکم در مردان دارای محبوبیت بیشتری است.

انجام لیزر موهای زائد در ناحیه تناسلی آقایان هیچ منعی ندارد و آن ها نیز می توانند به راحتی از مزایای این درمان لیزر برخوردار شوند. برخی از مردان نیز جهت حذف موهای زائد ناحیه تناسلی خود از لیزر استفاده می کنند و از اثربخشی طولانی مدت آن بهره مند می شوند.

کلام آخر

لیزر موهای زائد تناسلی

در پایان توصیه می کنیم از نظرات و بازخورد های مشتریان مرکز لیزری که بدان مراجعه کرده اید، آگاه شوید. بهترین سنگ محک برای بررسی یک مرکز خوب، نظر مشتریان آن است. انجام لیزر موهای زائد در یک مرکز معتبر دارای و نزد یک متخصص یا تکنسین با تجربه امر بسیار مهمی است و در حصول نتایج تاثیر چشمگیری دارد.

امیدواریم در هر کجا که درمان لیزر موهای زائد بیکینی خود را انجام می دهید، رضایت کافی را داشته باشید. اما چنانچه هنوز در یافتن یک مرکز خوب موفق نبوده اید به شما توصیه می کنیم فهرست بهترین مراکز لیزر موهای زائد در سراسر کشور را در این لینک مشاهده و نزدیک ترین مرکز به خود را انتخاب کنید.

شاد و تندرست باشید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع مقاله

4 4 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments