لیزر موهای زائد خط بیکینی بدون احساس درد و عوارض جانبی | جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد بیکینی با تخفیفی استثنایی و عجیب در مرکز لیزر برکه

لیزر موهای زائد بیکینی

لیزر موهای زائد بیکینی انتخاب اول هر شخصی است که تصمیم دارد از شر موهای زائد ناحیه بیکینی خلاص شود.ما در کلینیک لیزر موهای زائد برکه ، در خط مقدم این شیوه ی درمانی هستیم.یکی از مسائلی که بیشتر زنان درباره آن معضلاتی دارند همین موهای زائد ناحیه بیکینی می باشد .داشتن موهای زبر و سیاه اطراف این ناحیه موجب می شود که خیلی از زنان احساس شرمندگی داشته باشند و اعتماد به نفس آن ها را پایین می آورد.

پاسخ این مسئله در دستان کلینیک لیزر موهای برکه می باشد.رفع موهای زائد ناحیه بیکینی از طریق لیزر یکی از محبوب ترین و بهترین روش هایی است که می توان استفاده کرد

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر موهای زائد بیکینی
لیزر موهای زائد بیکینی

این ناحیه یکی از سریع ترین و آسان ترین نواحی ای است که می توان روش لیزر درمانی را برای آن به کار گرفت.کل پروسه لیزر بیکینی چیزی حدود 20 دقیقه به طول می انجامد

متخصص لیزر درمانی مجموعه برکه می تواند موهای زائد شما را هر آن گونه که می خواهید رفع کرده و در طول این پروسه هیچ گونه دردی متوجه ناحیه بیکینی شما نخواهد بود.

کلینیک لیزر درمانی برکه افتخار دارد تا عجیب ترین و استثنایی ترین تخفیفات لیزر را به شما عزیزان ارائه دهد .شما می توانید با ارائه کارت دانشجویی تا 50 درصد در خدمات لیزر تخفیف بگیرید.جهت کسب اطلاع از تعرفه ها و اخذ نوبت می توانید اینجا را کلیک کنید

هم چنان هم سایه ی تیره ای را اطراف خط بیکینی و زیر بغل خود می بینید؟راه حل ما به شما این است که لیزر موهای زائد الکساندرایت را امتحان کنید.

از طریق این دستگاه در ابتدا موها در زیر پوست سوزانده می شوند،و سپس به طور کامل از روی پوست ریخته می شوند.پس از آن ،پوست شما بسیار نرم و زیبا و درخشان خواهد شد

دیگر نیازی به اصلاح،وکس کردن و شِیو کردن نخواهد شد و به طور کلی سایه های تیره اطراف بیکینی از بین خواهند رفت.

قیمت لیزر موهای زائد بیکینی چقدر است ؟

قیمت لیزر موهای زائد بیکینی بستگی به این دارد که چه مقدار مو از ناحیه تحت درمان سوزانده می شود.ما در کلینیک برکه می توانیم موها را از هر کجای بدن که باشند رفع کنیم اما این مسئله در هر فردی ممکن است اندکی متفاوت باشد.

بسیار مهم است که برای مشاوره بیشتر به مرکز لیزر برکه مراجعه کنید تا برای متخصصین ما روشن کنید که دقیقا چه چیزی می خواهید و چه انتظاری دارید.

در مرکز لیزر برکه ما یک پکیج اختصاصی برای شما خواهیم ساخت.

برای انتخاب درست یک کلینیک لیزر باید به چه چیزی توجه داشته باشیم

  • مدرک پزشکی و میزان تجربه پزشک خود را بررسی کنید
  • تعداد سال هایی که یک کلینیک لیزر سابقه فعالیت دارد
  • کیفیت دستگاه لیزر رفع موهای زائد
  • توانایی برای با امنیت درمان کردن تمام انواع پوست
  • دسترسی ساده و راحت به محل زندگی شما
  • تخفیف های جذاب و جالب
  • تناسب تعرفه های مختلف آن لیزر با بودجه شما

اموری که باید به هنگام لیزر درمانی مد نظر داشت؟

  • رنگ پوست : اگرچه ممکن است که رنگ پوست شما روشن و طبیعی باشد،اما پوست ناحیه بیکینی در مردان و زنان معمولا تیره تر و سیاه تر است.گرچه می گویند که لیزر درمانی برای رفع موهای زائد ناحیه بیکینی و ژنیتال مناسب نیست و ممکن است خطرناک باشد اما بهتر است پیش از این که هرگونه شایعه ای را باور کنید با مشاور لیزر صحبت کنید.
  • ناراحتی و درد : لیزر غالبا احساسی شبیه به مالش و ماساژ روی پوست ایجاد می کند.البته قطعا تحمل درد افراد مختلف ممکن است متفاوت باشد اما ناحیه بیکینی ،بسیار حساس است.هم چنین این گونه انتظار می رود که لیزر درمانی در نواحی تیره تر پوست و البته دارای موهای ضخیم تر ، دردناک تر باشد.البته ،می توان از کِرِم بی حسی هم در طول درمان استفاده کرد تا فرایند لیزرینگ طی مراحل اول انجام، کمتر درد داشته باشد.
  • دائمی بودن . فرایند لیزر موهای زائد در واقع باعث کاهش رشد مو ها می شود نه اینکه به صورت دائم مو را از بین ببرد. البته با تمام این حرف ها و تفصیل ها باز هم باید به تمام جوانب این مسئله فکر کرد.آیا واقعا می خواهید که دیگر هرگز هیچ گونه مویی روی ناحیه بیکینی خود نبینید ؟ در ابتدا و پیش از هر اقدامی درباره این گونه مسائل با خود صادق باشید و تصمیم نهایی خود را بگیرید.

  • بعضی از موها ممکن است پس از لیزر با اینکه سبک تر و نازک تر شده اند، دوباره رشد کنند. اگر می خواهید این نواحی کاملا بدون مو بمانند باید از شیو یا وکس استفاده کنید. درمان های تکمیلی ممکن است در حل این مشکل به شما کنند.

لیزر موهای زائد در مقایسه با شیوه ی الکترولیز برای رفع موهای زائد بیکینی

الکترولیز نیز می تواند روی اندام تناسلی انجام شود. با این حال، هر متخصص الکترولیز مایل به درمان تمام ناحیه ی بیکینی در هم مردان و زنان است.

  • دوام درمان. پیش از این گفتیم که چگونه رفع موهای لیزر برای “کاهش دائمی ” رشد موها مورد تایید است و الکترولیز برای حذف دائمی موهای تایید شده است. اگرچه که هیچ چیز 100٪ تضمین شده نیست، اما بهتر است از روش های بی خطرتر و بدون درد تری مانند لیزر درمانی استفاده کرد.گرچه ممکن است الکترولیز هم اثرات مخصوص به خود را داشته باشد اما درد و همچنین عوارض آن را از یاد نبرید.شما می توانید مطمئن باشید که از طریق دستگاه لیزر الکساندرایت 2018 هیچگونه عوارضی گریبان گیر شما نخواهد شد
  • رنگ مو و پوست: الکترولیز می تواند موهای زائد را در هر نگ پوستی درمان کند (البته باید عوارض آن را نیز در نظر داشت ) اما لیزر درمانی می تواند بدون هیچ گونه عوارضی بر روی طیف های مختلفی از رنگ پوست و ضخامت مویی تاثیر بگذارد.به همین علت اگر به دنبال دستگاهی هستید که بدون نگرانی بابت عدم کارکرد یا دردناک بودن ،درمان را انجام دهید، ما دستگاه الکساندرایت اسکلپیون 2018 را به شما معرفی می کنیم .بسیاری از مراجعه کنندگان ما حتی نیازی به ژل های خنک کننده نیز ندارند.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مرکز درمانی

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments