آشنایی با لیزر موهای زائد

لیزر فول بادی | لیزر موهای زائد کل بدن | مرکز لیزر موهای زائد شمال تهران

لیزر فول بادی | لیزر موهای زائد کل بدن | مرکز لیزر موهای زائد شمال تهران

آشنایی با لیزر موهای زائد

فرق لیزر فول بادی با روش های دیگر چیست؟ شما می توانید موهای زائد را به سرعت شیو کنید ، اما موها در عرض چند روز رشد می کنند.  کرم های موبر موها را در عرض چند دقیقه از بین می برند اما بوی بدی دارند. 

اگر می خواهید تا مدتی از شر موهای زائد خلاص شوید شاید اپیلاسیون را انتخاب کنید که موها را از ریشه می کند اما آن هم برای چند هفته است.  و درد زیادی را هم باید تحمل کنید.   گزینه های طولانی مدت مانند الکترولیز وجود دارد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

الکترولیز با استفاده از یک سوزن فوق العاده نازک به هر فولیکول مو وارد شده و با ارسال جریان الکتریکی ، فولیکول مو را از بین می برد.  اگر فکر می کنید که الکترولیز دردناک است ، باید بگویم که بله خیلی دردناک ست و زمان زیادی می برد. 

بیایید کمی در مورد لیزر فول بادی و مزایا و معایب آن صحبت کنیم.  هنگامی که می خواهید موهای بدن تان را از بین ببرید ، گزینه های مختلفی دارید که باید قبل از تصمیم گیری همه آنها را در نظر بگیرید.

 

لیزر فول بادی برای از بین بردن موهای زائد همه بدن

و اما لیزر فول بادی برای از بین بردن موهای زائد همه بدن ، روشی است تقریباً دائمی بدون درد و عوارض که به فولیکول مو آسیب می زند تا رشد مو را متوقف کند.   

لیزر موها را تنها با تمرکز بر سلول های رنگدانه ای که در فولیکول مو قرار دارند ، تشخیص می دهد. هنگامی که ملانین در مو هدف لیزر قرار می گیرد ، لیزر تمام فولیکول و ریشه مو را می سوزاند.  

پس از چند جلسه ، شما می توانید خودتراش خود را دور بیندازید  و قرار اپیلاسیون را هم کنسل کنید.  اما قبل از اینکه برای اولین جلسه لیزر خود ثبت نام کنید ، ما در باره مزایا و معایب لیزر موهای زائد و لیزر فول بادی با شما صحبت می کنیم. 

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

 

جوانب مثبت لیزر فول بادی چیست؟

  • در حالی که لیزر موها را برای همیشه از بین نمی برد ، اما رشد مو به طور قابل توجهی کاهش می یابد. به طوری که دیگر نیازی به شیو کردن نخواهید داشت.    
  • شما می توانید لیزر را در هر نقطه از بدن که مایل باشید ، انجام دهید ، و دستگاه می تواند مناطق  بزرگ را هم خیلی سریع پوشش دهد.  پاها ، پشت ، زیر بغل ، خط بیکینی ، شکم ، صورت و … هیچ محدودیتی برای مکان هایی که می خواهید از لیزر استفاده کنید ، وجود ندارد.
  • هنگامی که حرف از درد می شود ، لیزر موهای زائد با دستگاه های جدید مانند اسکلپیون بدون درد است.  چون دستگاه جدید دارای سیستم خنک کننده است که قبل از هر شات لیزر پوست را خنک می کند تا مراجعین ما احساس گرما یا درد نکنند.  پس از یکی دو جلسه اول موها نازک تر می شوند و درمان آنها آسان تر است.  

 

مضرات لیزر فول بادی چیست؟

  • لیزر فول بادی یک روند طولانی است.  لیزر زیر بغل چیزی در حدود 3 تا 5 دقیقه طول می کشد. با این وجود ، برای دیدن نتایج واقعی ، جلسات متعدد بین 6 تا 8 جلسه با توجه به اندازه منطقه باید انجام شود ، و شما معمولاً باید 4 تا 6 هفته بین درمان ها صبر کنید.
  • لیزر موهای زائد گران است.  اما اگر شما هزینه های لیزر خود را با هزینه اپیلاسیون و شیو و سایر گزینه ها که برای تمام عمر است ، مقایسه کنید ، می بیند که لیزر موهای زائد از همه روش ها به صرفه تر است.  شما می توانید از لیزر موهای زائد به عنوان سرمایه گذاری بر روی زیبایی خود فکر کنید.
  • از آنجا که کنتراست بین رنگ پوست و رنگ رنگدانه در فولیکول مو آن چیزی است که اجازه می دهد تا لیزر به راحتی موها را که هدف قرار دهد ، لیزر موهای زائد برای پوست روشن با موهای تیره بهتر نتیجه می دهد.  این بدان معنا نیست که این امکان برای انواع پوست های تیره وجود نداشته باشد.  برخی از لیزرها مانند  Nd: YAG، در تشخیص بین پوست و مو در انواع مختلف پوست ، بهتر عمل می کنند.
  • اگر لیزر موهای زائد توسط یک تکنسین آموزش دیده و با تجربه انجام شود ، هیچگونه سوختگی یا زخم بر روی پوست نمی ماند.  مراقب باشید که در کجا می خواهید لیزر انجام دهید.  لیزر کردن در سالن های زیبایی خطرناک است.  حتی پزشکانی که می خواهند درمان های لیزر را ارائه دهند ، باید آموزش های بیشتری ببیند.  درمان لیزر در دانشکده پزشکی تدریس نمی شود ، بنابراین پزشکانی که درمان های لیزر را انجام می دهند ، نیاز به آموزش و صدور گواهینامه دارند.

 

لیزر فول بادی برای خانم ها و آقایان

                                                             لیزر فول بادی برای خانم ها و آقایان

بیشتر بانوان نسبت به موهای بدن خود حساس هستند و دوست دارند پوستی نرم و صاف و مخملی داشته باشند.  به خصوص در فصل تابستان که فصل شنا کردن است و خانم ها می خواهند در بیکینی خود بدرخشند. 

مردها هم پوست بدون مو را ترجیح می دهند.  یکی به دلیل اینکه وقتی عرق می کنند ، بدن شان کمتر بو می گیرد و دیگر اینکه سطح تماس پوست با هوا کمتر می شود که به خصوص برای ورزشکارانی مانند دوچرخه سواران و شناگران خیلی اهمیت دارد.   

لیزر فول بادی هم برای زنان و هم برای مردان مناسب است.  لیزر موهای زائد حجم موها را کم می کند.  موها را برای مدت های طولانی از بین می برد و ظاهر پوست شما را زیبا تر و جذاب تر می کند.     

موهای درشت و ضخیم و تیره شما اگر دوباره رشد کنند ، آنقدر کم رنگ و نازک می شوند که دیگر دیده هم نمی شوند.   

لیزر فول بادی بهترین راه برای حذف همه موهای ناخواسته از هر بخش از بدن شما است  و به لحاظ پزشکی اثبات شده است که موهای شما را برای چندین سال از بین می برد. 

لیزر موهای زائد با نتایجی طولانی مدت ، در مقایسه با سایر روش های حذف مو به صرفه و بسیار مناسب است.  زیرا نیازی به مراقبت ندارد و راحتی شما در طول درمان با نتایج باور نکردنی تضمین شده است.

ما از لیزرهایی استفاده می کنیم که همه نوع پوست را با روشی بدون درد و سریع از بین می برند.  درمان موهای  کامل بدن با لیزر را می توان در عرض 1 تا 2  ساعت انجام داد.

این درمان می تواند برای افراد با رنگ پوست های مختلف مؤثر است. پس از درمان ، پوست شما فوق العاده نرم و صاف می شود. 

در باره لیزر فول بادی بیشتر بخوانید

تعداد جلسات لیزر فول بادی چند تا است؟

جلسات باید هر چند هفته تا 8 جلسه تکرار شود.  هرچند طول چرخه مو وابسته به منطقه ای از بدن است که می خواهید لیزر شود.  بعضی مناطق بدن نیاز به درمان بیشتر دارند و بعضی کمتر.   مثلاً پاها  و کمر نیاز به جلسات درمان های کمتری دارند.  

نتایج بلند مدت بعد لیزر فول بادی یا هر منطقه ای از بدن پس از مدتی با توجه به تغییر سیکل مو و ضخامت فولیکول ها قابل مشاهده خواهد بود.  سه جلسه اول لیزر موهای زائد معمولاً با فاصله 4 هفته انجام می شود.

در حالی که پیش از این لیزر زمان زیادی طول می کشید و نتایج بهینه تنها نصیب افرادی می شد که دارای پوست روشن و موهای تیره بودند ، امروزه انواع مختلفی از لیزرها برای حذف موهای زائد هر نوع رنگ و نوع پوست وجود دارد.  

مجموعه ای از جلسات لیزر موهای زائد می تواند تقریباً خواسته هر کسی را برای داشتن پوست بدون مو و کاملاً صاف برآورده کند.

در مرکز لیزر برکه ما از جدید ترین دستگاه لیزر موهای زائد استفاده می کنیم.  این دستگاه که اسکلپیون مدیواستار نام دارد در سال  2018 به بازار عرضه شده و ساخت آلمان است.  درمان موهای زائد با این دستگاه به علت سرعت بالا و داشتن سیستم خنک کننده بدون درد است. 
برای مشاوره و گرفتن وقت برای لیزر موهای زائد وعمل های زیبایی سینه و هموروئید و سایر درمان های زیبایی با مرکز لیزر و زیبایی برکه تماس بگیرید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی  minoo shafie

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments