قیمت رفع دائمی موهای زائد

قیمت رفع دائمی موهای زائد با دستگاه لیزر اسکلپیون 2018 | مرکز لیزر برکه

قیمت رفع دائمی موهای زائد

امروز قصد داریم تا در مورد قیمت رفع دائمی موهای زائد با شما صحبت کنیم. ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که چگونه می شود موهای زائد را برای همیشه از بین برد، یا راز رفع دائمی موهای زائد چیست؟

خب بهتر است بدانید که هیچ رازی برای رفع دائمی موهای زائد وجود ندارد، بلکه راهکاری برای آن هست. شاید تا به حال عنوان درمان های گوناگون گیاهی یا غیر گیاهی زیادی را شنیده باشید که ادعا دارند موهای زائد شما را برای همیشه از بین می برند. شاید هم اسم درمان های مدرن دیگری مانند الکترولیز به گوشتان خورده باشد. اما بهتر است آگاه باشید که امروزه در سراسر جهان تنها راهکار موثر برای رفع دائمی موهای زائد فقط و فقط لیزر است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اگر با لیزر آشنا باشید، یا دوستان و اطرافیانی کنارتان باشند که قبلا لیزر را تجربه کرده اند، احتمالا قیمت های مختلفی برای رفع دائمی موهای زائد با لیزر شنیده اید. به نظر یکی از کاربران نی نی سایت دقت کنید:

حق با ایشان است. امروزه با توجه به همه گیر شدن لیزر احتمالا روی تراکت های تبلیغاتی هم قیمت هایی می بینید که اگر با هم مقایسه شان کنید می بینید اختلافات بعضا فاحشی با هم دارند.

اما پیشنهاد ما به شما این است که نه به قیمت های گران توجه داشته باشید و نه به قیمت های ارزان. هرچند نکاتی وجود دارند که واقعا در تعیین قیمت رفع دائمی موهای زائد با لیزر اثر گذارند. برای مثال مهمترین آنها دستگاه مورد استفاده است. متاسفانه خیلی از مراکز هستند که با وعده ی لیزر، در حقیقت از دستگاه های دیگری مانند دستگاه آی پی ال یا الکترولیز برای از بین بردن موهای زائد استفاه می کنند. این عین کلاه برداری است.

چون هر دو این روش ها کاملا از دور خارج شده و منسوخ شده اند. دلیل آن هم به خاطر عوارض جانبی خطرناک و تاثیر کم آنهاست. اما مراکز دیگری هم هستند که دستگاه های لیزرشان قدیمی اند. به خاطر داشته باشید که دستگاه های قدیمی لیزر هم ممکن است چندان تاثیر مطلوبی نداشته باشند و نتیجه ی درمان آنها بعد از مدت کوتاهی از بین برود.

قیمت رفع دائمی موهای زائد
قیمت رفع دائمی موهای زائد

به همین دلیل مراکزی که از دستگاه های به روز تر استفاده می کنند قیمت پیشنهادی بالاتری دارند. این امری طبیعی است. اما باز هم دلیل نمی شود که برخی مراکز بخواهند هزینه های گزاف برای لیزر کردن موهای زائد از شما دریافت کنند. فرقی هم نمی کند که در کدام محله از شهر واقع شده باشند.

برای مثال بهتر است بدانید که مرکز برکه، با اینکه در محله های شمال تهران و قلهک قرار دارد، با وجود در اختیار داشتن جدیدترین دستگاه های لیزر و خدمات تضمینی، برای لیزر ساق پا تنها 140 هزار تومان برای هر جلسه از شما دریافت می کند. تازه این جدای از تخفیف های گاه به گاه آن است.قیمت رفع دائمی موهای زائد

اگر به دنبال معیاری برای تعیین قیمت لیزر با بهترین کیفیت هستید، توصیه می کنیم لیست تعرفه های قیمت برکه را مشاهده کنید. چون حقیقتا مراکز کمی هستند که حاضر باشند لیست قیمت هایشان را آزادانه در اختیار شما قرار بدهند. با دیدن این فهرست دیگر نیازی نیست به اخبار پراکنده ای که در مورد قیمت لیزر می شنوید توجهی داشته باشید.

در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر با مقوله ی لیزر موهای زائد آشنا شوید.

لیزر موهای زائد

همانطور که گفتیم لیزر تنها روش موثر برای از بین بردن موهای زائد است. چون هم اثر دائمی و مادام العمر دارد، و هم بسیار ایمن بوده و شانس عوارض جانبی اش بسیار پایین می باشد.

لیزر درمانی است که از قابلیت حرارت متمرکز اشعه ی لیزر استفاده می کند تا عامل اصلی رشد موها که ماده ای به نام فولیکول است را از بین ببرد. اما بهتر است بدانید که لیزر درمانی دوره ایست که باید در چند جلسه ی مجزا انجام شود تا بتواند تاثیر داشته باشد.

قیمت رفع دائمی موهای زائد
قیمت رفع دائمی موهای زائد

دلیل آن هم سیستم ایمنی بدن است که بعد از هر بار لیزر موهای زائد را ترمیم کرده و باعث رشد دوباره ی آنها می شود. اگر فرآیند تخریب ریشه های مو مرتبا انجام پذیرد، رفته رفته مقاومت بدن از بین رفته و رشد موهای زائد در ناحیه ی تحت درمان برای همیشه متوقف می گردد.

در اینجا بهتر است به نکته ی مهم دیگری در باره لیزر کردن موهای زائد اشاره کنیم. آن هم لیزر برای پوست های تیره و سبزه است. بهتر است بدانید از آنجاییکه عملکرد لیزر بر اساس تشخیص اختلاف رنگ بین ریشه های تیره و پوست روشن است، ممکن است روی پوست های تیره چندان عملکرد مناسبی نداشته باشد. چون نمی تواند رنگ پوست را از مو تشخیص دهد.

اما این ایراد مربوط به دستگاه های قدیمی بود. مدل های جدید دستگاه های لیزر این ایراد را به طور کامل رفع کرده اند و می توانند تاثیر مشابهی روی پوست های تیره و سبزه داشته باشند.قیمت رفع دائمی موهای زائد

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی لیزر برای پوست های تیره و سبزه را مطالعه کنید.

قیمت لیزر موهای زائد کل بدن

لیزر موهای زائد کل بدن به عبارتی یک پکیج کامل به حساب می آید. چون همانطور که شاید اطلاع داشته باشید لیزر می تواند برای هر ناحیه از بدن به طور مجزا انجام پذیرد. پکیج بودن لیزر کل بدن باعث می شود تا عموما قیمت آن از لیزر کردن ناحیه به ناحیه ی بدن بسیار کمتر باشد. به آن مثل یک تخفیف خرید عمده نگاه کنید.

قیمت رفع دائمی موهای زائد
قیمت رفع دائمی موهای زائد

هرچند مراکز مختلف ممکن است قیمت های متفاوتی را برای لیزر موهای زائد کل بدن به شما پیشنهاد کنند، اما ما در مرکز برکه قیمت معقول 380 هزار تومان را برای هر جلسه از لیزر موهای زائد کل بدن در نظر گرفته ایم.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی لیزر موهای زائد فول بادی را مطالعه کنید. قیمت رفع دائمی موهای زائد

بهترین مرکز لیزر در تهران

اگر می خواهید نتیجه ی مطلوبی از لیزر بگیرید، پس به مرکز معتبری هم مراجعه کنید.

مرکز لیزر برکه در شمال تهران، با کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص، به بهترین دستگاه های لیزر روز دنیا مجهز بوده و یکی از با کیفیت ترین مراکز برای لیزر کردن موهای زائد در تهران است. قیمت های فوق العاده ی برکه باعث شده تا در عین حال به مرکزی به صرفه هم تبدیل شود. شما همین حالا می توانید برای آشنایی با برکه و تماس جهت اخذ نوبت به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

قیمت رفع دائمی موهای زائد
قیمت رفع دائمی موهای زائد

درد لیزر موهای زائد

درد لیزر که ناشی از حرارت آن است، با استفاده از کرم های ضد درد در پیش از درمان و سیستم جدید خنک کننده ی متصل به دستگاه به میزان قابل توجهی کاهش یافته و عملا به صفر رسیده است.

برای آشنایی بیشتر مقاله ی راه های کاهش درد لیزر را مطالعه کنید.

محقق : ندا ناصری

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments