لیزر خط ریش

لیزر خط ریش | لیزر موهای زائد صورت آقایان | مرکز لیزر آقایان برکه + فیلم

لیزر خط ریش

لیزر خط ریش

وقتی نوجوان بودم از اینکه موهای صورتم رشد نمی کردند خجالت می کشیدم. همه ی دوستای مدرسه ام ریش های پر و مردونه داشتن و من چون ریش کمی و کم پشتی داشتم حس می کردم به قول معروف به اندازه کافی مرد نشده ام. همین شد که به هرکاری که فکر کردم اثرگذار است روی آوردم تا بتونم هرجور شده موهای صورتم رو زیاد کنم. ( لیزر خط ریش )

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر خط ریش
لیزر خط ریش

یادم هست که هر روز صورتم رو تیغ می کشیدم و می تراشیدم، انقدر زیاد که همیشه جای زخم روی صورتم بود. فقط هم به تیغ اکتفا نکردم و هر ترکیب گیاهی که می شنیدم برای رشد موهای صورت خوبه رو امتحان می کردم. از مواد گیاهی ساده گرفته تا ترکیبات واقعا چندش آور که دیگه هیچوقت نمی خوام حتی اسمشونو بشنوم.

بعد از همه ی تلاش هایی که کردم و همه ی عجله ای که به خرج دادم موهای صورتم بالاخره شروع به رشد کردن و صورتم رو پوشوندن. اونهم نه یک کم، بلکه رفته رفته موهای صورتم خیلی زیاد شد و منم به اصطلاح جزو اون پسرای بالغ و پشمالو به حساب اومدم. اون موقع ها خیلی احساس خوبی داشتم. چون فکر می کردم بالاخره مرد شدم و می تونم تو جمع دوستام خودی نشون بدم.

پسرا خودشون می دونن ریش نداشتن تو دبیرستان وسط دوستای پر مو چه وضعیتیه.

اما این خوشحالی خیلی دوام نیاورد، رفته رفته هرچی بزرگتر شدم و به دانشگاه رفتم، وقتی جمع دوستانم دیگه کم کم عوض شد این ریش دیگه مایه ی افتخارم نبود. بلکه هر روز از دستش در عذاب بودم. موهای صورتم انقدر زیاد و بد فرم و به هم ریخته بود که روم نمی شد با صورت پر مو خودمو نشون بدم. ریشم انقدر زیاد بود که تا روی گونه هامم می رسید و وقتی اصلاح نمی کردم یه وضعی بود که به سختی می تونستی صورتم رو تشخیص بدی. چون لای یه مشت مو مخفی شده بود!

به نظر من ظاهر و صورت یک فرد تاثیر خیلی مهمی تو اثری داره که روی دیگران می ذاره. من همیشه تو زندگیم سعی می کردم خوشتیپ و خوش قیافه به نظر بیام. به خاطر همین بود که من همیشه یا صورتمو به اصلاح شیش تیغ می کردم، یا حداقل موهای گونه م رو می زدم.

لیزر خط ریش
لیزر خط ریش

 اما اوضاع انقدر خراب بود که حتی اصلاحم به دردم نمی خورد. چون تقریبا هر روز مجبور بودم با تیغ به جون ته ریشای صورتم بیفتم. آخه انقدر رشدشون سریع بود که اگه مثلا امروز اصلاح می کردم، فردا دوباره جاشون سبز و تیغ تیغی می شد. اوضاع هم وقتی خیلی بهم می ریخت که روز بعد قرار مهمی داشتم اما اصلا فرصت نمی کردم صورتمو اصلاح کنم.

نمی دوستن چیکار باید بکنم، واقعا از دست موهای صورتم کلافه شده بودم. بین خودمون بماند، حتی مادرم هم بعضی موقع ها برام بند می انداخت بلکه اوضاع فرقی بکنه، ولی هیچی به هیچی.

این شد که شروع به گشتن کردم تا راهی پیدا کنم و بتونم از شر موهای زائد و بی خود صورتم خلاص بشم. خیلی ها بودند که پودر و کرم های موبر رو توصیه می کردند، اما وقتی دیدم بعدش صورتم چقدر قرمز و پر جوش میشه دست نگه داشتم. حتی بعضی از خانم های فامیل هم بهم وَکس رو توصیه کردند. اما هیچوقت دلم نخواست به عنوان یه مرد موهای صورتم رو وَکس کنم.

دیگه راهی چاره ای برای خودم نمی دیدم تا اینکه یک روز تو جستسجوهای سرسری اینترنتیم با درمان لیزر موهای صورت آشنا شدم. برام جالب بود چون همیشه فکر می کردم لیزر مخصوص خانم ها است. اما متوجه شدم که بعضی از مراکز هستند که خدمات مختص آقایان هم دارند. جالب ترش اینکه یکی از بیشترین موارد مراجعه ی آقایون، برای لیزر خط ریش بود!

این شد که تصمیم گرفتم از لیزر خط ریش استفاده کنم. اونطوری که تحقیق کرده بودم لیزر موهای زائد یک روش کاملا بی خطر و بدون درد و مهم تر از اون بدون عوارض بود که می تونست خط ریشی صاف و مرتب بهم بده. تازه بعد از لیزر خط ریش هم دیگه مجبور نبودم نگران رشد مجدد موهای گونه م باشم. یک خوبی دیگه ای که لیزر خط ریش داشت این بود که می تونستم مدل ریشهام رو خودم انتخاب کنم. به نظر گزینه ی فوق العاده ای می رسید.

لیزر خط ریش
لیزر خط ریش

شروع کردم به گشتن دنبال یه مرکز لیزر معتبر تا بهش مراجعه کنم. خیلی گشتم و با مراکز زیادی صحبت کردم. حتی به بعضیاشون هم مراجعه کردم. راستش یکم تو انتخابم وسواس به خرج می دادم چون به هر حال موضوع سر پوست صورتم بود و این روش هم می خواست از اشعه ی مخرب لیزر استفاده کنه. کوچکترین آسیبی به پوست صورتم جدای از صدمه ای که به سلامتیم می زد، می تونست تاثیر به شدت بد و مخربی روی زیبایی صورتم بذاره. پس چاره ای جز این نداشتم که تو انتخابم وسواس و دقت داشته باشم.

برای آشنایی بیشتر با لیزر موهای صورت آقایان، این مقاله رو مطالعه کنید.

بالاخره بعد از یه مدت جستجوی مداوم با مرکز لیزر برکه در سمت شمال تهران آشنا شدم. شرایط محیطیش برام خیلی خوب بود، چون دسترسیش برام آسون بود. و همونطور که احتمالا می دونید، لیزر درمانی دوره ایه، یعنی باید تو یه بازه ی چند ماهه چند چلسه ای رو به مرکز رفت و آمد داشته باشید. پس دسترسی برام خیلی مهم بود که خوشبختانه برکه شرایطش رو داشت.

اما مهمترین دلیلی که برکه رو انتخاب کردم کیفیت کارش بود. هرکس رو دیدم که برای لیزر به برکه رفته ازش راضی بود.

علاوه بر اون، مرکز لیزر برکه کادری متخصص و حرفه ای از پزشکان و تکنسین های لیزر داره تا بتونه بهترین خدمات لیزر خط ریش رو به شما ارائه بده. تازه برکه به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا هم مجهزه و تخفیف های باور نکردنیش که مخصوص دانشجوهام هست، اونو واقعا به یه مرکز عالی و به صرفه تبدیل کرده.

شما هم همین الان می تونید از اینجا لیست قیمت های برکه رو ببینید و باهاش تماس بگیرید.
برای آشنایی بیشتر با فرآیند لیزر موهای زائد، توصیه می کن این فیلم رو هم ببینید.

بعد از لیزر خطر ریش تو مرکز برکه باید بگم از نتیجه واقعا راضیم. الان ماه هاست که از پایان دوره ی لیزر خط ریش من می گذره و من کوچکترین اثری از رشد دوباره موهای گونه ام نمی بینم. دیگه از شر تیغ و هر روش دیگه ای خلاص شدم و ریشی دارم که به اندازه است و در شکل و فرم دلخواهم رشد می کنه.

اگر شما هم با موهای زیاد صورتتون مشکل من رو دارید، توصیه می کنم به لیزر خط ریش نگاه جدی تری داشته باشید.

محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مراکز درمانی

2 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments