لیزر موهای صورت

لیزر موهای صورت با بهترین دستگاه الکساندرایت 2022 در مرکز لیزر و خدمات زیبایی

 

لیزر موهای صورت با بهترین دستگاه الکساندرایت جدید

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد برکه افتخار دارد که تمام خدمات لیزر را انجام داده و علاوه بر مناسب ترین قیمت، تجربه ای بدون درد و سریع را برای شما به ارمغان بیاورد.جهت تماس و اخذ نوبت از مرکز برکه می توانید اینجا را کلیک کنید

 

لیزر موهای صورت

 

رشد مو در جاهای ناخواسته و هم چنین  رشد بیش از حد  آن برای مردان و زنان به یک اندازه  آزار دهنده و ناخوشایند است. مردم مقدار زیادی پول و زمان صرف می کنند تا از این موهای زائد و ناخواسته خلاص شوند.

موم انداختن، اصلاح، الکترولیز و کرم های موبَر  رایج ترین روش های رفع موهای زائد هستند. اما همه این درمان های سنتی رفع موهای زائد ، دردناک، وقت گیر و گران است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در حال حاضر لیزر موهای زائد  بسیار جذاب ترین و کابردی ترین روش رفع موهای زائد است. این یک پروسه زیبایی از طریق  لیزر درمانی است. تعداد زیادی از جراحان پلاستیک در سراسر جهان وجود دارد که در این زمینه متخصص هستند. آن ها می توانند این درمان لیزری را به طرز ملایم و بدون دردی انجام دهند و موهای زائد را کاهش دهند.

این شیوه ی درمانی موی زائد و ناخواسته را در عرض چند دقیقه از بین می برد. بنابراین مردم مشتاقانه به انجام این درمان برای رفع موهای زائد صورت خود می پردازند. اما از آن جایی که این روش یک درمان زیبایی است، می تواند باعث ایجاد آسیب به شما شود. این روش ممکن است به طور جدی پوست شما را بسوزاند یا دچار دیگر عوارض جانبی لیزر موهای زائد شوید .اما نگران نباشید ، میزان این عوارض جانبی بسیار کم است و اگر دستگاه درستی را انتخاب کنید می توانید از بابت امن بودن این عملیات زیبایی آسوده خاطر باشید

مرکز لیزر و زیبایی برکه جهت اجتناب از این گونه عوارض جانبی ، پیشرفته ترین دستگاه لیزر موی زائد را در اختیار دارد.جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره دستگاه الکساندرایت mediostar   می توانید اینجا را کلیک کنید.

 

از آن جایی که چهره و صورت یکی از مهم ترین بخش های بدن است ، به هنگام لیزر موهای صورت باید اطمینان حاصل کنید که هیچ گونه عوارض جانبی بر روی پوست شما نخواهد داشت. در این مقاله ، تصمیم گرفته ایم به صورت اختصاصی به اثرات لیزر بر روی موهای صورت بپردازیم. با ما همراه باشید.

لیزر موهای زائد برای چه چیزی بهترین است ؟

لیزر موهای زائد بر روی تمام اجزای و قسمت های بدن تاثیر مثبت و مناسبی دارد . اما اگر ما بخواهیم به رایج ترین قسمت های بدن اشاره کنیم که در آن لیزر موهای زائد بهتر عمل می کند، می توانیم به ترتیب قسمت های زیر را ذکر کنیم:

  • صورت
  • پاها
  • زیر بغل و خط بیکینی
  • ساعد ها
  • بازوها
  • گونه
  • بقیه نقاط بدن

لیزر موهای زائد برای چه نوع مویی مناسب تر است ؟

رفع موی های زائد  در مورد موهای تیره بهترین تاثیر  دارد و تاثیر کمتری روی موهای روشن و خاکستری می گذارد . علاوه بر این، تاثیر مثبت چندانی بر روی زنانی که بیماری های هورمونی مانند بیماری تخمدان پلی کیستیک دارند ، نمی گذارد .

رفع موهای زائد صورت

کاملا درست است اگر بگوییم که توانایی شما برای پوشاندن موهای زائد بدنتان بسیار بیشتر از پوشاندن و پنهان کردن موهای زائد صورت است . چرا که این نقاط معمولا به اندازه چهره و صورت در معرض دید بقیه نیستند

اما پس تکلیف موهای زائد صورت چی میشه؟

اگر صورت شما پر از موهای زائد و سیاه باشد چه می کنید ؟

نه می توان آن ها را با کرم های پودر یا پنکک پوشاند و نه می شود که پنهانشان کرد … چهره شما همان قسمتي از بدن شماست که همواره در معرض دید بقیه قرار گرفته است . بنابراین هر شخصی به دنبال این است که موهای زائد صورت خود را از طریق لیزر درمانی رفع کند

نواحی ای از صورت که می توانید موهای آن را لیزر کنید :

  • پشت لب
  • پیشانی
  • چانه یا خط ریش

 

لیزر موهای صورت می تواند منافع زیر را با خود به همراه داشته باشد :

  • افزایش اعتماد به نفس فرد .
  • موهای صورت فرد را با خیال راحت و به شکلی خصوصی برطرف می کند.
  • موی صورت فرد را به طور دائم حذف می کند.
  • شما را از شر بند انداختن و وکس کردن خلاص خواهد کرد

لیزر موهای صورت برای مردان

مردان همیشه به دنبال روش های جایگزین رفع موهای زائد هستند تا بتوانند دیگر از ریش تراش ها و دستگاه های موزر خلاص شونئد. امروزه مردان نیز به اندازه زنان از روش های دردناک رفع موهای زائد فراری اند

برای اجتناب از اثرات تحریک کننده روش های معمولی رفع موهای زائد ، مردان نیز لیزر موهای زائد را انتخاب می کنند.

لیزر موهای صورت در مردان و نواحی آن شامل موارد زیر است :

  • تمام خط ریش
  • خط گردن
  • پشت گردن

 

لیزر موهای صورت برای زنان

این فقط مردان نیستند که به دنبال رفع موهای زائد صورت خود هستند. بیشتر زنان نیز برای داشتن پوستی صاف و شفاف و همچنین بدون مو لیزر موهای زائد را انتخاب می کنند

لیزر موهای صورت برای زنان و نواحی آن شامل موارد زیر است :

  • خط ریش
  • پشت لب
  • چانه
  • گردن

 

عوارض جانبی  لیزر موهای صورت

اگرچه رفع موهای زائد  می تواند چهره ای بسیار شاداب را به شما ارزانی کند ، اما برخی عوارض جانبی رایج و شایع نیز ممکن است روی صورت شما به وجود بیاید که البته یا موقتی خواهند بود و یا این که درصد بسیار کمی از افراد به آن دچار خواهند شد . در میان تمام این عوارض ، شایع ترین عارضه جانبی، رشد دوباره مو در ناحیه ای است که لیزر بر روی آن صورت گرفته.

اما دوباره باید اذعان داشت که حتی افرادی که نتیجه دائمی از رفع موهای زائد دریافت نمی کنند ، باز هم رشد موهایشان بسیار کمتر شده است .

 

آیا لیزر موهای زائد صورت روشی بی خطر و امن به حساب می آید ؟

تصور بر این است  که نسبت به دیگر درمان های زیبایی، لیزر موهای زائد  تاثیر منفی خیلی کمی بر روی صورت شما خواهد گذاشت .

اما برای این اثرات کوچک، شما نباید خودتان را از امتحان این روش فوق العاده درمانی محروم کنید . بنابراین در کل، می توانیم این گونه عنوان کنیم که لیزر درمانی برای صورت بی خطر است.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با در اختیار داشتن پیشرفته ترین و جدیدترین دستگاه لیزر الکساندرایت 2018 تقریبا تمام عوارض جانبی را به صفر رسانده است و تجربه ای بی نظیر و دائمی از رفع موهای زائد صورت را برای شما فراهم می آورد.

مترجم و محقق : ندا ناصری

مراکز درمانی

بیشتر بدانید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments