تخفیف لیفت صورت با نخ در مرکز برکه

بهترین قیمت لیفت صورت با نخ و تخفیف لیفتینگ با نخ

هزینه لیفت صورت با نخ  چقدر است؟

هزینه لیفت با نخ

با افزایش قیمت دلار، قیمت لیفت صورت با نخ هم کمی بالاتر از قبل رفته ولی هنوز یکی از تمیزترین، بی درد ترین و بهترین راههای جوانسازی همین لیفت توسط نخ است.

هزینه کاملا بستگی به نوع نخ استفاده شده و محل لیفتیگ است. برای برخی افراد نخ بیشتری مصرف می شود و طبیعتا هزینه لیفت با نخ بالاتر می رود.لیفت با نخ چون خیلی به کیفیت نخ بستگی دارد باید با نخ خوب انجام شود تا نتیجه خوبی بدهد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

یادم می آید زمانی وسط دو ابرویم را بوتاکس کردم. خانم دکتر گفتند که پوست صورتت از آن پوست هایی ست که جان می دهد برای لیفت نخ و به راحتی سر جای اولش می آید.

سنم حدود سی بود و برای لیفت نخ مناسب. آن وقت ها ماندگاری لیفت نخ من دو سال بیشتر طول نکشید اما امروزه نخ هایی با جنس و کیفیت عالی ساخته شده که ماندگاری لیفتینگ را بیشتر کرده اند.

در این مقاله از وبسایت تهران اسکین به تفاوت انواع نخ های لیفت صورت، بهترین آن ها، قیمت ها و ماندگاری هر یک اشاره می کنیم. با ما همراه باشید.

لیفتینگ صورت با نخ چیست؟

قیمت لیفت با نخ در تهران
انجام لیفت با نخ

تا چندی پیش، زیبایی و جوانسازی پوست به دست نمی آمد مگر با جراحی های دردناک و هزینه های گزاف. هر هنرپیشه معروفی در دنیای هالیوود که جراحی لیفت صورت کرده به عوارض و دردناکی آن نیز اعتراف کرده اند.

شاید از ابداع این همه روش برای لیفتینگ پوست صورت: مزوتراپی، هایفوتراپی، نخ، پلاسماتراپی … تعجب کنیم، اما به همان اندازه که ما آدم ها متفاوتیم، روش های جوانسازی نیز فرق دارند. ممکن است لیفت با نخ برای شما خیلی بهتر از، برای مثال، مزوتراپی، جواب بدهد.

در لیفت نخ، سوراخ بسیار ریزی در پوست ایجاد شده و نخ به کمک لوله ی کوچکی به نام کانولا وارد پوست می شود و بافت نرم زیرپوستی را به بالا می کشد و سفت تر می کند.  بهترین نخ ها در طی زمان جذب پوست می شوند.

نخ ها از نظر جنس، نوع، اندازه، طول و قطر با هم فرق دارند و بستگی به ناحیه مورد نظر و آناتومی و شرایط هر پوست انتخاب می شوند.

نتایج لیفت نبز بستگی به جنس نخ، مقدار نخ به کار رفته، لوکیشن آن، میزان شلی پوست، مهارت پزشک و مراقبت ها دارد. پروسه لیفتینگ بستگی به تعداد نخ حدود ۴۵ دقیقه طول می کشد و از بی حسی موضعی مانند لیدوکائین استفاده می شود.

بهترین کاندید برای لیفت صورت با نخ

اگر از جراحی لیفت صورت ترس دارید، پیری پوستتان ملایم تا متوسط است، و به دنبال روش ارزانتری هستید، لیفتینگ نخ را پیشنهاد می کنم.

بهترین کاندید برای لیفت صورت با نخ
بهترین کاندید برای لیفت صورت با نخ

عوارض لیفت صورت و گردن با نخ

دوست عزیز، اگر جنس نخ عالی باشد و پزشک در کارش مهارت لازم را داشته باشد، عوارض خاصی متوجه شما نیست؛ مگر زودگذر و موقتی دو هفته ای مانند کمی درد و تورم، قرمزی، کبودی، و به ندرت تشکیل ریزدانه هایی در محل لیفتینگ.

مقایسه لیفت صورت با نخ های pdo، خاردار، جذبی، ۳۶۰ درجه، کاگ

نخ های pdo یا nova جزو نخ های جنس خوبند. از ماده ی پلی دی اکسیانون ساخته شده و صد در صد قابل جذبند. از همین نخ ۵۰ سال است که در جراحی پلاستیک، جراحی قلب و عروق، و جراحی زنان استفاده می شود. نخ pdo به تولید کلاژن جدید کمک می کند که علامت آن تورم پوست است. طول و ضخامت نخ های pdo با هم یکسان نیست و برای هر پوست متفاوت انتخاب می شوند. از این نخ برای لیفت گونه، ابرو، گردن و پوست شل استفاده می شود. این نخ برای شکل V صورت عالیست.

برای اطلاعات نخ های خاردار، کاگ و ۳۶۰ درجه، اینجا کلیک کنید.

مرکز برکه علاوه بر ارایه تخفیف های واقعی، از بهترین نخ های لیفتینگ صورت و گردن برای شما عزیزان استفاده می کند.

فیلم لیفت صورت با نخ pdo

برای دیدن ویدئوهای جالب سلامت و سرگرمی (جوانسازی پوست، لیزر موهای زائد، مغز و اعصاب و روان، مصاحبه با پزشکان)، اینجا کلیک کنید

لیفتینگ صورت با نخ سیلوئت

نخ های سیلوئت نیز مانند pdo از مواد زیست سازگار و جذبی ساخته شده اند. سیلوئت جزو بهترین جنس نخ ها برای لیفتینگ است. سیلوئت طوری طراحی شده که چندان نرم نیست زیرا برای چنگ گرفتن قدار بیشتری از بافت شل و افتاده ی پوست و لیفت آن و نیز ماندگاری سه ساله کاربرد دارد. برای گذاشتن نخ از سوزن بسیار باریکی استفاده می شود. ممکن است چند روزی قرمزی و تورم احساس کنید که با داروهای مسکن رفع می شود.

یک تفاوت نخ سیلوهت با pdo: نخ سیلوئت بیشتر با لیفت سروکار دارد تا تحریک و تولید کلاژن.

نکته: اگر قصد لیفتینگ صورت را همزمان با پاکسازی پوست و رفع چین و چروک ها را دارید، توصیه می کنم از روش های ترکیبی جوانسازی در یک مرکز معتبر زیر نظر پزشک بهره ببرید

فیلم لیفت صورت با نخ سیلوئت

انمیشن جالب زیر را مشاهده کنید.

ماندگاری لیفت صورت با نخ

ماندگاری انواع نخ لیفتینگ بستگی به جنس نخ از یک سال و نیم تا دو و الی سه سال است.

مراقبت بعد از لیفت صورت با نخ

به مدت حدود یک هفته بعد از لیفتینگ ورزش سنگین نکنید.

دهان را بیش از اندازه باز نکنید. برای مثال، یک سیب بزرگ را گاز نزنید.

برای چهار الی پنج روز اول به پشت بخوابید.

قیمت لیفت صورت با نخ نی نی سایت

نی نی سایتی های عزیز، اگر قصد لیفتینگ پوست با نخ در یک مرکز تخصصی به دست پزشک کاربلد و ماهر را دارید و مایل به استفاده از تخفیف های واقعی و منصفانه هستید، مرکز برکه را پیشنهاد می کنم.

برای تماس با برکه، اینجا کلیک نمایید.  

هزینه لیفت صورت با نخ
هزینه لیفت صورت با نخ

بهترین مرکز لیفت صورت با نخ در تهران

اگر قصد لیفتینگ پوست با نخ در یک مرکز تخصصی به دست پزشک کاربلد و ماهر را دارید و مایل به استفاده از تخفیف های واقعی و منصفانه هستید، مرکز برکه را پیشنهاد می کنم.

قیمت لیفت صورت با نخ

دوستان، قیمت های انواع روش های جوانسازی و زیبایی پوست در مرکز زیبایی شریعتی بسیار منصفانه و باورنکردنی ست. از این نظر باورنکردنی که هم کیفیت کار بالاست و هم جوابدهی عالی. برای رسیدن به همین کیفیت در مراکز دیگر  باید چند برابر هزینه پرداخت کنید.

برای دریافت دایرکتوری قیمت ها می توانید از دو راه اقدام کنید: ۱. اینجا برای تماس کلیک کنید و ۲. از اینستاگرام berkelyzerr از قیمت ها اطلاع یابید.

قیمت لیزر موهای زائد کل بدن با دستگاه پیشرفته ی اسکلپیون مدویاستار نیز در سایت تهران اسکین در اینجا به روز رسانی شده و قابل مشاهده است.  

تخفیف لیفت صورت با نخ 

آیا می دانید یک تخفیف واقعی از چه ویژگی هایی برخوردار است؟

۱. تخفیف باید واقعی باشد نه اینکه از قبل پورسانت یا درصد اضافه بر قیمت واقعی دریافت شود.

۲. یک تخفیف واقعی در انواع روش های جوانسازی پوست، در عین تخفیف، کیفیت کار را پایین نمی آورد و نتیجه خوب یا عالی را حفظ می کند.

۳. اصل تخفیف در در نظر گرفتن بودجه ی فرد متقاضی ست. برای مثال، تخفیف ویژه برای دانشجویان با توجه به شرایط مالی آن ها و مخارج سنگین تحصیلشان ارایه می شود.

۴. بعضی مراکز تخفیف می دهند اما از پزشک زبردست و دستگاه های باکیفیت استفاده نمی کنند و این یک عیب بزرگ است.

می توانید تخفیف های تهران اسکین را با سایر تخفیف های پرمدعا مقایسه نمایید.

مرکز لیزر و زیبایی پوست برکه، علاوه بر ارایه تخفیف های واقعی و به دور از سیاست بازی، از دستگاه های فوق پیشرفته لیزر و غیرلیزر برخوردار است. جوابدهی عالی ست و پزشکان متخصص و کاربلد می باشند.

پزشکان مرکز برکه سال هاست در زمینه ی اجرای انواع روش های جوانسازی پوست مانند موارد زیر تجربه های ارزشمند دارند:

تزریق ژل و بوتاکس، لیفت صورت و پوست (باسن، سینه، گونه…) با جراحی و بدون جراحی،

هایفوتراپی، کربوکسی تراپی، مزوتراپی، مزو-میکرونیدلینگ، آر اف فرکشنال سوزنی،

لیزر موهای زائد کل بدن، اندوسکوپی لیفت ابرو، تزریق چربی، لاغری لیپوست، لیفت پلک بلفاروپلاستی و غیره و غیره

برای تماس با مراکز لیفت صورت و گردن با نخ (برکه) در تهران، اینجا کلیک نمایید.

منبع

DOI

ویرایش: ناصری

5 2 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments