لیفت بینی با نخ

لیفت بینی با نخ در اهواز| اصلاح ظاهر بینی بدون عمل جراحی

لیفت بینی با نخ یا فیلر؟ کدام یک بهتر است؟

مردم آسیا به داشتن صورت های گرد و چشم ها و بینی کوچک معروف هستند اما اکثر افراد از وضعیت بینی خود رضایت ندارند. با توجه به این که بینی در قسمت مرکز صورت قرار گرفته اولین بخشی از این اندام است که به چشم همه افراد می آید. برخی از افراد اشکالات متعددی را در ظاهر بینی خود می بینند و به همین دلیل به دنبال یک روش معتبر برای اصلاح ظاهر بینی شان می گردند.ما در جهانی قرار داریم که به سرعت در حال حرکت به سمت جلو است و هر روز روش های جدیدی در عرصه زیبایی معرفی می شوند.

با توجه به اینکه جراحی بینی یک روش تهاجمی است و دوران بهبود پس از آن طولانی می باشد اکثر افرادی که دوست دارند به اصلاح ظاهر بینی خود بپردازند به سمت روش ‌های غیر جراحی می روند. دو روش غیر جراحی برای اصلاح ظاهر بینی وجود دارد که عبارتند از: لیفت بینی با نخ و لیفت بینی با فیلر. در ادامه به توضیح نکات مهم در خصوص این روش های زیبایی می پردازیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیفت بینی با فیلر چیست؟

در گذشته هنگامی که درباره کوچک کردن بینی و اصلاح ظاهر آن صحبت می شد هیچ راهی به غیر از جراحی وجود نداشته و باید بیمار راهی بیمارستان می شد و تحت عمل جراحی قرار می گرفت و دوران بهبود پس از آن را سپری می ‌کرد تا بتواند بینی خود را اصلاح نماید. در برخی موارد جراحی بینی با برخی عوارض جانبی و طولانی بودن دوران بهبود همراه بود که این مسئله منجر به مایوس شدن بیماران می شد.

لیفت بینی با نخ
لیفت بینی با نخ

امروزه به لطف پیشرفت هایی که در چند سال اخیر به دست آمده است دیگر نیازی به جراحی بینی نیست و می توان در عرض ۳۰ دقیقه به لیفت ‌بینی پرداخت. معمولا برای لیفت بینی با فیلر، از فیلرهای هیالورونیک اسید استفاده می ‌شود و به درون پوست تزریق می گردد. از فیلر برای شکل دهی بینی و افزایش دقیق حجم آن استفاده می شود. این فیلرها از هیالورونیک اسید ساخته شده اند که به طور طبیعی این ترکیب در بدن همه ما وجود دارد. برای تزریق فیلر پزشک ابتدا از کرم یا داروی بی حسی استفاده می ‌کند و پس از آن که بینی بی حس شد به تزریق ژل به درون تیغه بینی و نوک آن می ‌پردازد تا ارتفاع بینی و ظاهر آن را اصلاح نماید.

آیا لیفت بینی با عوارض جانبی همراه است؟

اکثر بیماران در محل تزریق دچار تورم و قرمزی خفیف می شوند و حتی در برخی موارد ریسک بروز کبودی افزایش پیدا می کند اما جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد چرا که طی مدت یک تا دو روز این عوارض جانبی از بین خواهند رفت.

در صورتی که تزریق فیلر توسط یک پزشک بی تجربه انجام شود ریسک بروز عفونت و عوارض حاد از قبیل مرگ پوست و از دست دادن بینایی مطرح خواهد شد. اگرچه این عوارض جانبی به ندرت به وجود می آیند مشاوره دقیق با پزشک و صحبت کردن درباره همه عوارض احتمالی کاملاً ضروری خواهد بود تا شما بتوانید جزئیات بهتری را درباره لیفت بینی با فیلر به دست بیاورید.

ماندگاری فیلر چقدر است؟

ماندگاری فیلر بینی
ماندگاری فیلر بینی

معمولاً نتایج حاصل از تزریق فیلر تا دوازده ماه باقی می ماند. در صورتی که تزریق به طور منظم تکرار شود نتایج حاصل از آن تا ۳۶ ماه نیز باقی خواهد ماند. البته این مسئله در همه افراد یکسان نیست و به شرایط جسمانی آنها بستگی دارد.

لیفت بینی با نخ چیست؟

به لطف پیشرفت علم و فناوری در عرصه پزشکی به جای جراحی بینی از لیفت بینی با نخ برای اصلاح آن استفاده می شود. در این روش از نخ های پلی دی اکسانون که ۱۰۰ درصد قابل جذب هستند و با بدن سازگاری دارند استفاده می شود. جالب است بدانید که شما می توانید مرخصی ساعتی بگیرید و برای لیفت بینی با نخ به پزشک خود مراجعه نمایید.

با توجه به کوتاه بودن دوران بهبودی در این روش شما می توانید فعالیت روزمره خود را به زودی شروع کنید. پزشک با استفاده از داروی بی حسی نخ های پلی دی اکسانون را در امتداد تیغه بینی قرار می ‌دهد تا ارتفاع آن را بهبود ببخشد. برای این کار پزشک نخ ها را زیر پوست قرار می ‌دهد تا علاوه بر بالا کشیدن نوک و تیغه بینی، فرایند تولید کلاژن برای تثبیت لیفت بینی را تحریک کند.

تعداد نخ های مورد نیاز بر اساس شرایط بینی فرد متقاضی درمان تعیین خواهد شد. در جلسه مشاوره با پزشک، تعداد نخ های مورد نیاز برای اصلاح ظاهر بینی شما مشخص خواهد شد. نتایج حاصل از درمان فورا پس از اتمام کار قابل مشاهده هستند و شما می توانید از ظاهر بینی خود لذت ببرید.

آیا لیفت بینی با نخ عوارض دارد؟

عوارض لیفت بینی با نخ
عوارض لیفت بینی با نخ

اگرچه نخ های مورد استفاده برای لیفت بینی قابلیت جذب توسط بدن را دارند معمولاً طی مدت ۶ تا ۸ ماه پس از درمان شروع به تجزیه خواهند کرد. نخ های پلی دی اکسانون توسط جراحان برای بخیه زدن اندام‌ های مختلف بدن مورد استفاده قرار می گیرد. معمولاً بروز تورم و مقداری درد پس از اتمام درمان کاملاً طبیعی است با این حال این عوارض جانبی طی مدت چند روز از بین خواهند رفت.

ماندگاری نخ چقدر است؟

معمولاً نتایج حاصل از لیفت بینی با نخ حدود یک تا دو سال باقی می ماند اما در صورتی که شما پس از ۹ ماه دوباره برای اصلاح ظاهر بینی خود توسط نخ به پزشک مراجعه کنید بدون شک ماندگاری لیفت بینی با نخ بیشتر خواهد بود. با تحریک تولید کلاژن در بینی تا حدودی لیفت بینی دائمی است.

لیفت با نخ بهتر است یا فیلر؟

این سوال توسط تعداد زیادی از افرادی که قصد انجام لیفت بینی را دارند پرسیده می شود. واقعیت این است که هر روش مزایا و معایب خاص خود را دارد. اگرچه انجام دادن هر یک از این روش ‌ها می ‌تواند به اصلاح ظاهر بینی کمک کند برخی از پزشکان ترجیح می دهند به صورت ترکیبی از این دو روش استفاده نمایند تا نتایج بهتری را به دست بیاورند. شما می توانید با توجه به مزایایی که هر یک از این روش ‌ها دارند به ظاهر دلخواه خود دست پیدا کنید و از نتایج به دست آمده لذت ببرید.

برای تماس با کارشناسان ما و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص لیفت بینی در اهواز به صفحه ارتباط با ما مراجعه کنید.

دکتر خوب برای اصلاح ظاهر بینی و لیفت بینی در اهواز

دکتر خوب برای لیفت بینی در اهواز
دکتر خوب برای لیفت بینی در اهواز

انتخاب یک پزشک با تجربه و کاربلد رمز موفقیت روش های مختلف زیبایی است. انتخاب پزشک خوب نکته مهمی است که نباید در لیفت بینی از آن غفلت کنید. برای انتخاب یک جراح خوب باید به موارد زیر توجه نمایید:

از پزشک خود بخواهید نمونه هایی از تصاویر قبل و بعد از لیفت بینی با تزریق نخ یا فیلر را به شما نشان دهد. از پزشک خود درباره تعداد بیمارانی که برای لیفت بینی او مراجعه کرده اند سوال بپرسید. از او بخواهید مزایا و معایب تزریق فیلر و نخ را برای شما توضیح دهد. از پزشک خود در خصوص تعداد نخ ها و نوع نخ مورد استفاده سوال کنید.

برخی از پزشکان از نخ ‌های بی کیفیت استفاده می کنند که متاسفانه نتایج خوبی از درمان به دست نخواهد آمد. استفاده از نخ مناسب یکی از رموز موفقیت لیفت ‌بینی محسوب می شود. یک پزشک با تجربه که سابقه زیادی در عرصه لیفت بینی دارد می تواند نتایج جالب توجهی را برای شما به وجود بیاورد.

جمع آوری مطالب: لیلا عبدالملکی

لینک منبع اول

لینک منبع دوم

3.3 4 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments